mies sanoi ettei rakasta

  • Viestiketjun aloittaja "äiti kolmelle"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen itse kaatokännissä pussaillut vastakkaista sukupuolta. Selvänä en ole voinut ymmärtää käytöstäni. Tämä kävi pitkässä parisuhteessa monia kertoja, mutta ei enää 7 vuoteen (en enää harrasta baareja). Koskaan en kertonut miehelleni. Rakastamme ja olemme aina rakastaneet toisiamme. Liikaa viinaa saa käyttäytymään kuin kirjaimellisesti olisit joku aivan toinen ihminen ja yleensä mahdollisimman vastenmielisellä tavalla.

Toisaalta ymmärrän ap:n kipuilun hyvin. En tiedä olisimmeko selvinneet tästä, jos mies tietäisi. Saati NÄHNYT livenä. Mustasukkaisuus on niin paha myrkky, että meidänkin suhteen se voisi tuhota.
 
vierailija
Neljä vuotta ollaan mieheni kanssa yhdessä oltu eikä se ole kertaakaan sanonut että rakastaa mua. Jos minä olen sille sanonut niin se on ollut vain hiljaa. ei se mua rakasta. Mutta mulle se on enää yhdentekevää, laitan itseni kuntoon (laihdutan) ja jatkan elämääni sinkkuna.
 
vierailija
Neljä vuotta ollaan mieheni kanssa yhdessä oltu eikä se ole kertaakaan sanonut että rakastaa mua. Jos minä olen sille sanonut niin se on ollut vain hiljaa. ei se mua rakasta. Mutta mulle se on enää yhdentekevää, laitan itseni kuntoon (laihdutan) ja jatkan elämääni sinkkuna.

Kaikki miehet eivät osaa sanottaa rakkauttaan ja se voi johtua ihan omasta perheestä, jossa on kasvanut.
Ei ole koskaan sanottu Rakastan Sinua vaan se on .. jotenkin itsestään selvää..
Englanniksi olisi vaikka millaisia värssyjä asiaan.
Huolehtiiko hän sinusta, voitko luottaa häneen ja oletko onnellinen hänen kanssaan, on joskus tärkeämpiä asioita kuin paatoksella pamautettu kännissä... muuten Rrrrakastan Sua...
 
vierailija
Itse olen sanonut samalla lailla etten rakasta, en tunne yhtään mitään. Mies on vain hiljaa ei halua jutella tai korjata vaikka minä haluan, koska ei tämä tilanne oikein ole. Nyt olen lähdössä liitosta koska miestä ei näytä kiinnostavan mitään tehdä asioiden korjaamiseksi omalta osaltaan, ei edes suostu puhumaan niistä, olen odottanut tässä jo useamman vuoden.
Eikös sen pidä lähteä pois, jota ei enää kiinnosta elää parisuhteessa? Paitsi jos omistaa asunnon/ talon?
 

Yhteistyössä