H
harmaa harpuuna
Vieras
Mulla on vähän erikoinen ongelma.. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä viisi vuotta, odotetaan kolmatta lastamme ja elämä ihan mallillaan. Mutta mua vaivaa kun mies ei ole IKINÄ sanonut rakastavansa mua. Kun olen asiasta häneltä kysellyt niin hän sanoo että oli suhteemme alkuaikoina erittäin ihastunut muhun ja nyt tykkää musta kovasti, mutta hän on ollut rakastunut vain teini-aikoinaan erääseen tyttöön jota ei koskaan saanut. Käytännössä mies kuitenkin käyttäytyy ihan kuin rakastavat ihmiset yleensäkin; haluaa olla loppuikänsä kanssani jne.
Mulla on vahvassa muistissa oma ensimmäinen teinirakkauteni, jolloin rakastuminen ja toisen lähelläolo oli aivan uutta ja ikävä vaikkapa viikonlopun erossa ollessa oli aivan mieletön, aivan erilaista kuin tämä kolmekymppisten arkinen aherrus, joten haluaisin ajatella että mies kyllä rakastaa minua tällaisella arkisella tavalla mutta ei itse sitä ymmärrä kun vertaa sitä teiniaikojen tunnekuohuihin. Juttelin aiheesta vastottain kaverini kanssa joka kauhisteli asiaa ja sanoi ettei ikinä voisi elää miehen kanssa joka sano rakastavansa häntä, ja nyt raskaushormoneiden jyllätessä aloin itsekin epäröimään että miten tähän pitäisi suhtautua;
pitäisikö uskoa miehen sanoja vai tekoja?
Mulla on vahvassa muistissa oma ensimmäinen teinirakkauteni, jolloin rakastuminen ja toisen lähelläolo oli aivan uutta ja ikävä vaikkapa viikonlopun erossa ollessa oli aivan mieletön, aivan erilaista kuin tämä kolmekymppisten arkinen aherrus, joten haluaisin ajatella että mies kyllä rakastaa minua tällaisella arkisella tavalla mutta ei itse sitä ymmärrä kun vertaa sitä teiniaikojen tunnekuohuihin. Juttelin aiheesta vastottain kaverini kanssa joka kauhisteli asiaa ja sanoi ettei ikinä voisi elää miehen kanssa joka sano rakastavansa häntä, ja nyt raskaushormoneiden jyllätessä aloin itsekin epäröimään että miten tähän pitäisi suhtautua;
pitäisikö uskoa miehen sanoja vai tekoja?