mies sanoi ettei rakasta

  • Viestiketjun aloittaja "äiti kolmelle"
  • Ensimmäinen viesti
"äiti kolmelle"
Kaksi viikkoa sitten olimme juhlimassa ja illan päätteeksi oli järkyttävä riita kun yllätin mieheni toisen kanssa. Olivat jutelleet ja päätteeksi vähän pussanneet.
Tulimme eri teitä kotiin ja kun mieheni tuli ja tivasin häneltä, että mikä mättää kun tuollaista tekee, hän sanoi ettei rakasta enää niinkuin ennen..vittu mun maailma romahti. Olimme molemmat todella humalassa ja mieheni ei ole ennen siinä kunnossa ollutkaan.

Nyt sitten on koittanut selitellä että sanoi niin koska meni jotenkin paniikkiin sinä iltana, eikä tajua miksi niin sanoi. VOIKO SANOA ETTEI RAKASTA JOS MENEE PANIIKKIIN? En ymmärrä enää mihin hänen sanomisiinsa voi luottaa..

Kävimme tapahtuman jälkeen psykologilla ja menemme uudestaan. Siellä mieheni ihan aidosti (tai siltä näytti ainakin) sanoi että rakastaa ja kaikki oli kännin syytä.

Olemme puhuneet ja puhuneet ja hänkin sanoo ettei meillä ole mitään ongelmia, olemme olleet ihan onnellinen perhe tähän saakka, mutta miten tästä voi jatkaa, kun itken päivät ja muistan varmasti ikuisesti ne sanat jotka satuttivat. :(
 
"marianna"
Eiköhän tuossa ole nyt ollut ihan vaan kännisekoilun selittelyä (vyöryttää syy-seuraus johonkin muuhun kuin siihen että jäi rysän päältä kiinni) Klassinen harhautus- yritys mielestäni.
 
mutta
Jos kerran isäntäkin on ollut todella kovassa kännissä,niin kyllä mä uskon että syy tohon koko sekoiluun oli nyt vaan se alkoholi! Mä rakastan älyttömästi ja maailman enitien mun omaa miestäni,ollaan oltu jo vuosia yhdessä,mutta kun oon ollut joskus kovassa kännissä ni oon silloin vikitellyt ja pussaillut jotain ihan vieraita ukkoja,ja tosiaanki en todellakaan vaihtais mun miestä kehenkään toiseen (tosin mun mies ei ONNEKS tiedä mun sekoiluista)
 
"perseennuolija"
[QUOTE="vieras";27578292]No pienet on murheet. Suudelma, apua :LOL:[/QUOTE]

Mulle ei tarvis edes sanoa tuota "en rakasta enää" vaan lähtisin ton "pelkän" suudelman takia sen kummemmin miettimättä.

Pussailkoo sen jälkee sinkkuna.
 
"äiti kolmelle"
nopeastipa saitte ajan ammattiauttajalle

Joo, kolme päivää tapahtuneen jälkeen päästiin ja viikon päästä on uus aika. Se teki kyl hyvää puhua siellä, mut nyt ajatukset taas harhailee ja tuntuu et sydän repee.

Psykologi lohdutteli et tästä voi selvitä ja suhde vain parantuakin kunhan taas alan luottamaan..ja siinä voi mennä aikaa.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Voiko suhde tulla vielä paremmaksi jos rakkautta on?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27578292]No pienet on murheet. Suudelma, apua :LOL:[/QUOTE]

Meidän suhde loppuis välittömästi siihen suudelmaan. Ällöttää ajatuskin, että mieheni pussais jotain toista naista, en vois ikinä sen jälkeen luottaa mieheen saatika jatkaa suhdetta. Ja tunne on molemminpuolinen, ei miehenikään halua minua jakaa.
 
Tuo vieraiden suuteleminen kertoo rakkauden puutteesta. Varmaan välittää, tykkää ja haluaa olla tietyllä tavalla kanssasi, mutta kertoo silti sen ettei sinua rakasta kuten kumppaniaan kuuluu. Oletko miettinyt mitä muuta on puuhannut kun silmäsi on välttänyt jos ottaa tuollaisen riskin sinun ollessasi lähellä?

Minulle sekä tuo suudelma että se rakkaudettomuuden tunnustaminen olisi syitä eroon kumpainenkin. Humala ei ole selitys, minäkin olen estoton humalassa mutta en ikinä pettäisi kaatokännissäkään. Humalaisen suusta kuuluu totuus ja todelliset halut ja tunteet tulevat pintaan.
 
voooivoi
Voi herranjumala sentään teijän kanssa! ...... No erotkaa vaan..niinhän se helpoiten menee..halojaa!
Eiköhän me kaikki ihmiset tehä virheitä montakin tässä elämässä mutta virheistä oppii..ei niiden takia tarvitse perhettään rikkoa..Et sinä ap mennyttä voi muuttaa joten jos miehen haluat vielä säilyvän elämässäsi niin unohda koko juttu..älä ota tuota suudelma-asiaa itseesi..ei miehesi sinua ajatellut kun sen teki...mieti itsesi miehesi tilaan
 
"joo"
Itse olen sanonut samalla lailla etten rakasta, en tunne yhtään mitään. Mies on vain hiljaa ei halua jutella tai korjata vaikka minä haluan, koska ei tämä tilanne oikein ole. Nyt olen lähdössä liitosta koska miestä ei näytä kiinnostavan mitään tehdä asioiden korjaamiseksi omalta osaltaan, ei edes suostu puhumaan niistä, olen odottanut tässä jo useamman vuoden.
 
jaaa
No kännissä voi vyöryä esiin ihmisen pimeä vaistonvarainen puoli ja mies seuraa sokeasti elintään ja se johdattaa mahdollisimman monen eri naisen luo jotta jälkeläisiä tulisi mahdollisimman paljon eri geneettisillä perustoilla. Tällä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, vaan biologian ja synnin. Kännissä kun mies tuollaista sanoi niin ei se totta ole. Suosittelisin ettei sun miehesi jois alkoholia koskaan kun ei kerran sillon itseään hallitse. Eroaisi en kuitenkaan vaan yrittäisin antaa anteeksi, mutta mies saisi tosiaan lopettaa alkoholinkäytön ihan kokonaan.
 
Jaa no näkemykset on toki erilaisia. Jos mies tai nainen suutelee kovassa kännissä jotain vierasta vaikka ollut varattu jo vuoskaudet niin musta se ei mistään rakkauden puutteesta kerro. Ja totuus ei todellakaan tule aina humalaisen suusta. Estot katoaa ja jotkut kaunat ja patoutumat voi purkautua kovassa kännissä ja tulla ulos reippaasti liioitellussa muodossa. Itse en vielä tollasen takia eroaisi. Tietysti toi loukkaisi ja kestäisi aikansa rakentaa luottamus takasin, mut ainakin yrittäisin.
 
"vieras"
Voi herranjumala sentään teijän kanssa! ...... No erotkaa vaan..niinhän se helpoiten menee..halojaa!
Eiköhän me kaikki ihmiset tehä virheitä montakin tässä elämässä mutta virheistä oppii..ei niiden takia tarvitse perhettään rikkoa..Et sinä ap mennyttä voi muuttaa joten jos miehen haluat vielä säilyvän elämässäsi niin unohda koko juttu..älä ota tuota suudelma-asiaa itseesi..ei miehesi sinua ajatellut kun sen teki...mieti itsesi miehesi tilaan
Siinä on kyllä hyvin aivopesty ihminen... Itse en antais ikinä anteeksi, saatika unohtais jos mies suutelee toista. Valinnan tekee siinä vaiheessa ja takaisin ei ole paluuta. En alkais olemaan kynnysmattona kenellekään, en ymmärrä miten joku antaa kohdella itseään kuin jotain koiraa.
 
viers
Jaa no näkemykset on toki erilaisia. Jos mies tai nainen suutelee kovassa kännissä jotain vierasta vaikka ollut varattu jo vuoskaudet niin musta se ei mistään rakkauden puutteesta kerro. Ja totuus ei todellakaan tule aina humalaisen suusta. Estot katoaa ja jotkut kaunat ja patoutumat voi purkautua kovassa kännissä ja tulla ulos reippaasti liioitellussa muodossa. Itse en vielä tollasen takia eroaisi. Tietysti toi loukkaisi ja kestäisi aikansa rakentaa luottamus takasin, mut ainakin yrittäisin.
Mutta täydestä kunnioituksen puutteesta kertoo. Ja jos ei toista kunnioita, niin ei mun mielestä kyllä rakastakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
Jaa no näkemykset on toki erilaisia. Jos mies tai nainen suutelee kovassa kännissä jotain vierasta vaikka ollut varattu jo vuoskaudet niin musta se ei mistään rakkauden puutteesta kerro. Ja totuus ei todellakaan tule aina humalaisen suusta. Estot katoaa ja jotkut kaunat ja patoutumat voi purkautua kovassa kännissä ja tulla ulos reippaasti liioitellussa muodossa. Itse en vielä tollasen takia eroaisi. Tietysti toi loukkaisi ja kestäisi aikansa rakentaa luottamus takasin, mut ainakin yrittäisin.
Mutta kertoo kyllä täydestä kunnioituksen puutteesta. Itse en ikinä jatkais suhdetta miehen kanssa, joka ei kunnioita mua sen vertaa, että pysyisi uskollisena.
 
Jaa no näkemykset on toki erilaisia. Jos mies tai nainen suutelee kovassa kännissä jotain vierasta vaikka ollut varattu jo vuoskaudet niin musta se ei mistään rakkauden puutteesta kerro. Ja totuus ei todellakaan tule aina humalaisen suusta. Estot katoaa ja jotkut kaunat ja patoutumat voi purkautua kovassa kännissä ja tulla ulos reippaasti liioitellussa muodossa. Itse en vielä tollasen takia eroaisi. Tietysti toi loukkaisi ja kestäisi aikansa rakentaa luottamus takasin, mut ainakin yrittäisin.
Terve, kunnioittava ja uskollinen suhde ei kriisiydy sillä tavalla että syntyy patoutumia ja tarvitaan kännidraamoja. Toiset tosin viehtyy myös tuosta parisuhteen muodosta.
Meillä ikävätkin asiat puhutaan oikealla aikaa, silloin kun keljutukset ja negatiiviset asiat ovat käsillä tai meneillään. Riidat ja erimielisyydet puidaan siihen kuntoon ettei niihin enää tarvitse myöhemmin palata ja patoutumia ja katkeruutta ei pääse syntymään. Näin ollen olen sitä mieltä että terveessä suhteessa tuollaisia kännisiä sekoiluja ja ylilyöntejä ei tapahdu.
Jos tapahtuisi, oltaisiin menty jo niin pahasti alta riman että parempi olisi olla sitten erillään.
 
Aargh
"Ei rakasta enää niin kuin ennen". No mitä hittoa se mies oikein kuvittelee? Että koko elämä olisi ainaista ensirakastumisen huumaa, no just.

Oma mieheni jäi kiinni vähän vastaavasta. Hänen kertoman mukaan kyse oli "vain" yhdestä suudelmasta, mutta sen huora selitteli ja vihjaili paljon muutakin. Keskustelimme silloin jonkin verran ja päätimme jatkaa yhdessä.

Nyt vielä monenkaan vuoden jälkeen en kunnolla luota mieheeni ja vähintään viikoittain mietin mitä muuta mies on puuhaillut selkäni takana, mutta ei vaan ole uskaltanut tunnustaa. Jos hän vielä kerrankin kärähtää, niin siitä varmasti seuraa ero. Toisaalta tämä luottamuksen puute rasittaa myös minua... En todellakaan rakasta miestäni "niin kuin ennen", mutta yritän omalta osaltani tehdä töitä avioliittomme eteen.
 
Terve, kunnioittava ja uskollinen suhde ei kriisiydy sillä tavalla että syntyy patoutumia ja tarvitaan kännidraamoja. Toiset tosin viehtyy myös tuosta parisuhteen muodosta.
Meillä ikävätkin asiat puhutaan oikealla aikaa, silloin kun keljutukset ja negatiiviset asiat ovat käsillä tai meneillään. Riidat ja erimielisyydet puidaan siihen kuntoon ettei niihin enää tarvitse myöhemmin palata ja patoutumia ja katkeruutta ei pääse syntymään. Näin ollen olen sitä mieltä että terveessä suhteessa tuollaisia kännisiä sekoiluja ja ylilyöntejä ei tapahdu.
Jos tapahtuisi, oltaisiin menty jo niin pahasti alta riman että parempi olisi olla sitten erillään.
Good for you. Ikävä kyllä kaikki suhteet ei pysy 100% terveinä, kunnioittavina ja uskollisina vuosikymmeniä papin aamenesta hamaan hautaan asti. Vieraan naisen suutelu kovassa kännissä kerran elämässä on musta nyt sen vert pieni erehdys ettenkö sen vois anteeksi antaa. Vähän suhteellisuuden tajua mokan vakavuuden laatuun voidaan käyttää. Itse en todellakaan ole mikään pysytään yhdessä vaikka mikä olisi-tyyppi. Epäkunnioittavaa musta ois jos mies ei tajuaisi mitään tapahtuman jälkeen, osoittaisi ettei paljoa kiinnosta miten mua loukkasi jne. Toki toikin oli epäkunnioitettavaa käytöstä, mut sen voi vielä mielestäni antaa anteeksi jos mies on tosissaan katuvainen.
 
"äiti kolmelle"
Kiitos Minni sanoistasi. Näin toivon voivani ajatella vielä joku päivä.. Ehkä mieheni ei vain osaa rakastaa niin valtavasti kuin minä. Itse en tekisi mitään vastaavaa hänelle.
 

Yhteistyössä