V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta oikeasti, mitä merkitystä sillä on? Mitä sitten tehdään jos on ärhäkämpi tyyppi... prosentin kahden erot riskeissä, niin mitä väliä? Työkaveri, joka oli yliterveellinen elämäntavoiltaan sairastui syöpään, vatsassa en muista tarkemmin. Mitään ei tehtävissä kun todettiin....sitä kun ei tiedä kenen kohdalle se osuu. Mä luulin, että sua huolettaa raskauden takia tämä asia... oikeasti yritä vaan unohtaa.
Tosin tiedän kyllä, noille peloille ei aina voi mitään, mutta mulla auttoi puhuminen asiantuntijan kanssa (siis se ruokajutska raskausaikana), joka osasi vastata. Mun tapauksessa siis neuvolatäti, joka oli hyvä työssään. Osasi puhua mun kanssa niin, että rauhoitti. Ja ymmärsi mua...ja ihanaa olla taas oma itsensä, kun en nyt ole raskaana...se pelko oli ihan kamalaa ja tiesin itsekin olevan ihan pönttö kun kaikkea hysterisoin....miehellekin sanonut monta kertaa, kun on vähän vauvakuumeessa, että muistatko millainen olen sitten n. 9-10kk...äkkiä häviää senkin vauvakuume![]()
se pitää olla fimlab tai finlam missä kokeet tehdään, eli joku lääkäriasema, missä ne tekevät yhteistyö sen labran kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25163142:Soita Koskariin ja terveystalolle ja kysy.
Mehiläisen labrat menee samaan kuin Taysin, muistin just.Oon vienyt yhden ukon näytteen sinne kerran.
no kun jotkut tyypitä ärhäkämpi kuin toiset
...enemmän olisin käyttänyt järkiä
Mä muuten kysyn yks asia, kun jotkut sanovat virus poistu ja toiset ei poistu. Mitä tarkoita että 80-90% lla virus poistu jopa korkea riski? Näin joka paikassa ainakin sanottu?
mutta lääkäri sanoi jos solumuutos poistetaan ei ole enää riskia että se pahenee