mie
Se perhepäivähoitajajuttu oli vaan läppä!Alkuperäinen kirjoittaja asiasta kolmanteen:joko sä oot perhepäivähoitaja?
(et tainnu seurata sen päivän Savanna-jaksoa loppuun
Se perhepäivähoitajajuttu oli vaan läppä!Alkuperäinen kirjoittaja asiasta kolmanteen:joko sä oot perhepäivähoitaja?
esimerkiks olin sen verran hyvää vaimo että odottanut hänet kotiin aina iloisena,olin hänen kainalossa,en muista yhtään päivää että hän olisi ilman lämmintä ruokaa,tein sen jopa jos oli kuumetta tai olin sairas siis,olimme paljon yhdessä kävelyllä,eli teimme aika paljon,eikä hän silloinkaan ollut tytyväinen,vaan sanonut mulle että tässä ei riitä suola ja missä on pippuri pihvissä ja muuttui hirviöksi kun mä sairastuin hänen takia masennukseen ja nyt hän yrittää olla suuper kiltti,paitsi kun mä muutan kiltiski ja yritän kaikki unohda niin taas se vanha palaa,eli hän muuttu hirviöksi,kyllä se jo ärsyttää ja paljon,jos hän halua sellaista parisuhdetta mitä nyt on meillä niin olehyvää vaan,kyllä mä voin huuta ja potkia vielä lisääksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:olispa kiva tietää mitä tarkoittaa savannan superihana....
no sitten jätät miehen,missä ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:esimerkiks olin sen verran hyvää vaimo että odottanut hänet kotiin aina iloisena,olin hänen kainalossa,en muista yhtään päivää että hän olisi ilman lämmintä ruokaa,tein sen jopa jos oli kuumetta tai olin sairas siis,olimme paljon yhdessä kävelyllä,eli teimme aika paljon,eikä hän silloinkaan ollut tytyväinen,vaan sanonut mulle että tässä ei riitä suola ja missä on pippuri pihvissä ja muuttui hirviöksi kun mä sairastuin hänen takia masennukseen ja nyt hän yrittää olla suuper kiltti,paitsi kun mä muutan kiltiski ja yritän kaikki unohda niin taas se vanha palaa,eli hän muuttu hirviöksi,kyllä se jo ärsyttää ja paljon,jos hän halua sellaista parisuhdetta mitä nyt on meillä niin olehyvää vaan,kyllä mä voin huuta ja potkia vielä lisääksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:olispa kiva tietää mitä tarkoittaa savannan superihana....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olispa kiva tietää mitä tarkoittaa savannan superihana....
en uskoAlkuperäinen kirjoittaja Savannalle:No voisitko sä vielä kuvitella löytäväsi omasta miehestäsi sen puolen, johon aikoinaan hänessä rakastuit?
voi herran jumala. :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:esimerkiks olin sen verran hyvää vaimo että odottanut hänet kotiin aina iloisena,olin hänen kainalossa,en muista yhtään päivää että hän olisi ilman lämmintä ruokaa,tein sen jopa jos oli kuumetta tai olin sairas siis,olimme paljon yhdessä kävelyllä,eli teimme aika paljon,eikä hän silloinkaan ollut tytyväinen,vaan sanonut mulle että tässä ei riitä suola ja missä on pippuri pihvissä ja muuttui hirviöksi kun mä sairastuin hänen takia masennukseen ja nyt hän yrittää olla suuper kiltti,paitsi kun mä muutan kiltiski ja yritän kaikki unohda niin taas se vanha palaa,eli hän muuttu hirviöksi,kyllä se jo ärsyttää ja paljon,jos hän halua sellaista parisuhdetta mitä nyt on meillä niin olehyvää vaan,kyllä mä voin huuta ja potkia vielä lisääksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:olispa kiva tietää mitä tarkoittaa savannan superihana....
No mitä sä sitten enää mietit?? Eikö silloin olis parasta päästää irti ihan jo pelkästään LASTEN TAKIAAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:en uskoAlkuperäinen kirjoittaja Savannalle:No voisitko sä vielä kuvitella löytäväsi omasta miehestäsi sen puolen, johon aikoinaan hänessä rakastuit?
No kysytäänpä näin päin. Haluaisitko sinä löytää vielä miehessäsi sen puolen johon rakastuit?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:en uskoAlkuperäinen kirjoittaja Savannalle:No voisitko sä vielä kuvitella löytäväsi omasta miehestäsi sen puolen, johon aikoinaan hänessä rakastuit?
vitsi sä oot sekasin oikeesti, hanki itselles apua ja pian!! lapsien vuoksi!! ja eroa miehestä, jos yhdessäoleminen saa teidät molemmat noin sekaisin!!Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:esimerkiks olin sen verran hyvää vaimo että odottanut hänet kotiin aina iloisena,olin hänen kainalossa,en muista yhtään päivää että hän olisi ilman lämmintä ruokaa,tein sen jopa jos oli kuumetta tai olin sairas siis,olimme paljon yhdessä kävelyllä,eli teimme aika paljon,eikä hän silloinkaan ollut tytyväinen,vaan sanonut mulle että tässä ei riitä suola ja missä on pippuri pihvissä ja muuttui hirviöksi kun mä sairastuin hänen takia masennukseen ja nyt hän yrittää olla suuper kiltti,paitsi kun mä muutan kiltiski ja yritän kaikki unohda niin taas se vanha palaa,eli hän muuttu hirviöksi,kyllä se jo ärsyttää ja paljon,jos hän halua sellaista parisuhdetta mitä nyt on meillä niin olehyvää vaan,kyllä mä voin huuta ja potkia vielä lisääksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:olispa kiva tietää mitä tarkoittaa savannan superihana....
Kuinka jaksat katsoa tuollaista miestä? ei minkään näköstä kunnioitusta sinua kohtaan!Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:esimerkiks olin sen verran hyvää vaimo että odottanut hänet kotiin aina iloisena,olin hänen kainalossa,en muista yhtään päivää että hän olisi ilman lämmintä ruokaa,tein sen jopa jos oli kuumetta tai olin sairas siis,olimme paljon yhdessä kävelyllä,eli teimme aika paljon,eikä hän silloinkaan ollut tytyväinen,vaan sanonut mulle että tässä ei riitä suola ja missä on pippuri pihvissä ja muuttui hirviöksi kun mä sairastuin hänen takia masennukseen ja nyt hän yrittää olla suuper kiltti,paitsi kun mä muutan kiltiski ja yritän kaikki unohda niin taas se vanha palaa,eli hän muuttu hirviöksi,kyllä se jo ärsyttää ja paljon,jos hän halua sellaista parisuhdetta mitä nyt on meillä niin olehyvää vaan,kyllä mä voin huuta ja potkia vielä lisääksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:olispa kiva tietää mitä tarkoittaa savannan superihana....
kauheaa millaista paskaa jonkun ihmisen elämä voi olla... tulee jotenkin oikein paha olla...Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olispa kiva tietää mitä tarkoittaa savannan superihana....
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:en uskoAlkuperäinen kirjoittaja Savannalle:No voisitko sä vielä kuvitella löytäväsi omasta miehestäsi sen puolen, johon aikoinaan hänessä rakastuit?
Täh?Mitä mä olen sanonut,itse te olitte pyytänyt että kerron kaikki miten on,kyllä mä olin joskus rakastunut ja tosi paljon,kun olen tavanut häntä vaikka ei hänellä ees ollut rahaa silloinAlkuperäinen kirjoittaja vieras :vitsi sä oot sekasin oikeesti, hanki itselles apua ja pian!! lapsien vuoksi!! ja eroa miehestä, jos yhdessäoleminen saa teidät molemmat noin sekaisin!!Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:esimerkiks olin sen verran hyvää vaimo että odottanut hänet kotiin aina iloisena,olin hänen kainalossa,en muista yhtään päivää että hän olisi ilman lämmintä ruokaa,tein sen jopa jos oli kuumetta tai olin sairas siis,olimme paljon yhdessä kävelyllä,eli teimme aika paljon,eikä hän silloinkaan ollut tytyväinen,vaan sanonut mulle että tässä ei riitä suola ja missä on pippuri pihvissä ja muuttui hirviöksi kun mä sairastuin hänen takia masennukseen ja nyt hän yrittää olla suuper kiltti,paitsi kun mä muutan kiltiski ja yritän kaikki unohda niin taas se vanha palaa,eli hän muuttu hirviöksi,kyllä se jo ärsyttää ja paljon,jos hän halua sellaista parisuhdetta mitä nyt on meillä niin olehyvää vaan,kyllä mä voin huuta ja potkia vielä lisääksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:olispa kiva tietää mitä tarkoittaa savannan superihana....
ei ollut ennen ainakin ja nyt mä olen samalainen,en mä muuten olisin ollut tollainenAlkuperäinen kirjoittaja swe:Kuinka jaksat katsoa tuollaista miestä? ei minkään näköstä kunnioitusta sinua kohtaan!Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:esimerkiks olin sen verran hyvää vaimo että odottanut hänet kotiin aina iloisena,olin hänen kainalossa,en muista yhtään päivää että hän olisi ilman lämmintä ruokaa,tein sen jopa jos oli kuumetta tai olin sairas siis,olimme paljon yhdessä kävelyllä,eli teimme aika paljon,eikä hän silloinkaan ollut tytyväinen,vaan sanonut mulle että tässä ei riitä suola ja missä on pippuri pihvissä ja muuttui hirviöksi kun mä sairastuin hänen takia masennukseen ja nyt hän yrittää olla suuper kiltti,paitsi kun mä muutan kiltiski ja yritän kaikki unohda niin taas se vanha palaa,eli hän muuttu hirviöksi,kyllä se jo ärsyttää ja paljon,jos hän halua sellaista parisuhdetta mitä nyt on meillä niin olehyvää vaan,kyllä mä voin huuta ja potkia vielä lisääksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:olispa kiva tietää mitä tarkoittaa savannan superihana....
Itse en tuollasta katsois vaan vaatisin muutosta tai sit lähtisin menemään.
Savannalle:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Täh?Mitä mä olen sanonut,itse te olitte pyytänyt että kerron kaikki miten on,kyllä mä olin joskus rakastunut ja tosi paljon,kun olen tavanut häntä vaikka ei hänellä ees ollut rahaa silloinAlkuperäinen kirjoittaja vieras :vitsi sä oot sekasin oikeesti, hanki itselles apua ja pian!! lapsien vuoksi!! ja eroa miehestä, jos yhdessäoleminen saa teidät molemmat noin sekaisin!!Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:esimerkiks olin sen verran hyvää vaimo että odottanut hänet kotiin aina iloisena,olin hänen kainalossa,en muista yhtään päivää että hän olisi ilman lämmintä ruokaa,tein sen jopa jos oli kuumetta tai olin sairas siis,olimme paljon yhdessä kävelyllä,eli teimme aika paljon,eikä hän silloinkaan ollut tytyväinen,vaan sanonut mulle että tässä ei riitä suola ja missä on pippuri pihvissä ja muuttui hirviöksi kun mä sairastuin hänen takia masennukseen ja nyt hän yrittää olla suuper kiltti,paitsi kun mä muutan kiltiski ja yritän kaikki unohda niin taas se vanha palaa,eli hän muuttu hirviöksi,kyllä se jo ärsyttää ja paljon,jos hän halua sellaista parisuhdetta mitä nyt on meillä niin olehyvää vaan,kyllä mä voin huuta ja potkia vielä lisääksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:olispa kiva tietää mitä tarkoittaa savannan superihana....
Mulla mäskiä.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mulla on kahvii ja dominoita ja hyvä asento