mies soiti ja sanoi

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
siis sä et ole ollut onnellinen nykyisessä suhteessa, mutta kuitenkin aloitte yhdessä taloa rakentamaan???
kun lulin että kaikki vielä muuttu
No eikai ne muutu herranjestas jos sä itse noin käyttäydyt,etkä tee asialle mitään vaan juokset vieraissa!
Voi luoja, äh,antaa olla,kun ei se kuitenkaan perille asti mene..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras kysyy Savannalta:
Mitä sun miehesi pitäisi tehdä sun mielestä? Tai onko jotain mitä miehesi voisi tehdä että olisit onnellinen?

Muuttua kokonaan? Antaa sulle muistinmenetyslääkettä jos sellainen olisi keksitty ja aloittaa alusta? Vai onko mitään mitä hän voisi tehdä ettet olisi vaihtamassa miestä tai hakemassa lisäjännitystä arkeen?
no,ei hän ainakaan voi enää muuta mitään vaan olla edes ei niin kylmää ja ymmärtä joskus

siis sä et ole ollut onnellinen nykyisessä suhteessa, mutta kuitenkin aloitte yhdessä taloa rakentamaan???
Jos ei mene hyvin niin kannattaa mennä naimisiin, hankkia lapsia ja rakentaa talo niin kyllä se parisuhde siitä korjaantuu.... Taitaa olla just kaikista todennaäköisimpiä erojen ja ongelmien aiheuttajia sellaset valinnat joita kokoajan teet ainakin nyt tän perusteella mitä on sattunu silmään. Väität toimiast omaksi ja perheenki parhaaksi jopa, vaan taitaapa olla totuuts toinen (jos sitä totuutta nyt näissä jutuissa on sit näkynykkään)

IhanaValo
Pitää kysyä,ihan uteliaisuudesta,miten pitkään oot ollut miehes kanssa yhdessä?
Varmaan johonkin hänessä rakastuit,kun kerta naimisiinkin (?) oot mennyt?

Mietippä mitä siinä miehessäs näit, ja kannattaako laittaa, uskoisin että useamman vuoden suhde/liitto pa*kaks vain jonkun toisen vuoksi,jonkun jota et ees tunne??
Mistä tiedät ettei tuo uus mies oo esim.hakannut tyttöystäviään tai vaikka tappanut jotakuta? Semmoisia tuskin eka tapaamisella kukaan paljastaiskaan..

Mieti Savanna,mieti...

Eikö ennemmin kannattais tutustua siihen omaan mieheen uudelleen, varmasti tuonkin rakentamisen takia teil kummallakin on stressiä yms.
Ja lapseskin, mieti niitäkin ennen kuin teet mitään päätöksiä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
No eikai ne muutu herranjestas jos sä itse noin käyttäydyt,etkä tee asialle mitään vaan juokset vieraissa!
ei todellakaan, hissi ei mene ylös asti.... :( oikeasti mua ei enää ollenkaan naurata nää savanna-ketjut, nää on vain todella surullisia :( lapsiparat tuollaisessa kasvuympäristössä :(

minni
Mitä sun miehesi pitäisi tehdä sun mielestä? Tai onko jotain mitä miehesi voisi tehdä että olisit onnellinen?

Muuttua kokonaan? Antaa sulle muistinmenetyslääkettä jos sellainen olisi keksitty ja aloittaa alusta? Vai onko mitään mitä hän voisi tehdä ettet olisi vaihtamassa miestä tai hakemassa lisäjännitystä arkeen?
no,ei hän ainakaan voi enää muuta mitään vaan olla edes ei niin kylmää ja ymmärtä joskus
siis pitäiskö sun miehen ymmärtää sitä että juokset toisen miehen perässä? ottaa avosylin sinut vastaan ja hukuttaa suudelmiin kun tulet treffeiltä kotiin?

no aivan. sun pitää itses muuttua.. ei se että sun mies muuttuu muuta mitään.

vieras

Anteeksi mutta en kyllä ihmettele jos ei pysty ymmärtämään ja on hiukan kierä tai kolea ilmapiiri. :eek: Meillä mies olis varmaan jo pakannut mun kamat postilaatikon viereen ja laittanut nipun osoitteenmuutoskortteja valmiiksi jos olisin tehnyt puoletkin täältä luetusta Savannan tempauksista. :kieh:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

Talonrakentamistahan ne parisuhdeterapeutitkin ensimmäisenä suosittelee avio-ongelmiin :xmas:
:LOL: todellakin... ja ihmisethän tosiaan muutttu, eikö niin? sä taidat senkin tietää, mitä oon juttuja seurannut :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
ei todellakaan, hissi ei mene ylös asti.... :( oikeasti mua ei enää ollenkaan naurata nää savanna-ketjut, nää on vain todella surullisia :( lapsiparat tuollaisessa kasvuympäristössä :(

Mä alan epäilemään koko hissin olemassaoloa :whistle: mädät lautaportaat :/

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja voe mahoton:
kiirettä pittää kahta ketjuu lukee eestaas ja bad wirgingin ja ketjuntappajat kaikki yhellä kertaa
kiire iltäpäivä varmaan kohta jumittaa nää sivut
Niinpä, siivottakkin pitäis... Noh, täytyy sanoo miehelle, ku tulee töistä ja kämppä on hujan hajan, että mammapalstalla oli Savanna menossa, joten en kerenny siivota millään :saint:

mä en ole kerinnyt tänään edes seuraan BB:tä..............
mua vähän jänskättää saako savanna bad virginin kiinni viestien määrällä :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Pitää kysyä,ihan uteliaisuudesta,miten pitkään oot ollut miehes kanssa yhdessä?
Varmaan johonkin hänessä rakastuit,kun kerta naimisiinkin (?) oot mennyt?

Mietippä mitä siinä miehessäs näit, ja kannattaako laittaa, uskoisin että useamman vuoden suhde/liitto pa*kaks vain jonkun toisen vuoksi,jonkun jota et ees tunne??
Mistä tiedät ettei tuo uus mies oo esim.hakannut tyttöystäviään tai vaikka tappanut jotakuta? Semmoisia tuskin eka tapaamisella kukaan paljastaiskaan..

Mieti Savanna,mieti...

Eikö ennemmin kannattais tutustua siihen omaan mieheen uudelleen, varmasti tuonkin rakentamisen takia teil kummallakin on stressiä yms.
Ja lapseskin, mieti niitäkin ennen kuin teet mitään päätöksiä.
kiitos :hug: 7vuotta olimme jo yhdessä

Talonrakentamistahan ne parisuhdeterapeutitkin ensimmäisenä suosittelee avio-ongelmiin :xmas:
Aivan ja toinen niitten hyvä neuvo on, että vaimo alkais strippariks :xmas: Kaksi varmaa reseptiä, joilla parisuhteen saa kukoistamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:

Aivan ja toinen niitten hyvä neuvo on, että vaimo alkais strippariks :xmas: Kaksi varmaa reseptiä, joilla parisuhteen saa kukoistamaan.

Ja lapsia pitäis kans tehdä lisää :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä