Hillalle tsemppiä matkaan =) =)
Liikkeet: Täälläkin Kaapo vain lisännyt vauhtia ja voimaa
Ei tietoakaan hiljentymisestä. Yöllä heräsin potkuihin ja kun mulla on tyyny mahan vieressä niin oon varma,että se tyynykin heilahteli
Oli sen verta kova meno ukkelilla päällä...keskellä yötä
Näin ihan selvän unen,että istuin wc-pöntöllä ja kuului vaan sellanen plumpsahdus niin joku valkoinen limapallo irtosi multa. Mitähän toikin uni sitten enteilee...
(.) Alapääsäryt ovat hävinneet yhtäkkiä kuin tuhka tuuleen
Vaikka eilenkin olin ulkona aika kauan niin missään ei tuntunut. Kävelykin sujuu pitkästä aikaa aika hyvin...eli siinä meni meikäläisen viimeinenkin toivo edes vähän aikaisemmasta synnytyksestä :headwall: vaikka ei se alapääsärky kyllä hääviä ollut!
Täällä on ainaskin talvi nyt :xmas: :xmas: pojat möyrivät ulkona jo kolmatta kertaa tämän päivän aikana B)
Vauvan koko: Mulla ei mitään hajua Kaapon koosta ja tuskin enää painoarvioonkaan pääsen kun lekurikin mulla vasta 13.pv. Mutta sf menee samaa rataa mitä edellisilläkin kerroilla. Meidän esikoinen painoi 3875g ja nuorin 3970g. Joten oon varautunut sellaseen 4kg pötikkään
Mutta mä oon ite 175cm pitkä joten synnytyksen pitäisi sujua vaikka isompikin olisi tulossa
LilliM+Kaapo 36+4
Liikkeet: Täälläkin Kaapo vain lisännyt vauhtia ja voimaa
Näin ihan selvän unen,että istuin wc-pöntöllä ja kuului vaan sellanen plumpsahdus niin joku valkoinen limapallo irtosi multa. Mitähän toikin uni sitten enteilee...
(.) Alapääsäryt ovat hävinneet yhtäkkiä kuin tuhka tuuleen
Täällä on ainaskin talvi nyt :xmas: :xmas: pojat möyrivät ulkona jo kolmatta kertaa tämän päivän aikana B)
Vauvan koko: Mulla ei mitään hajua Kaapon koosta ja tuskin enää painoarvioonkaan pääsen kun lekurikin mulla vasta 13.pv. Mutta sf menee samaa rataa mitä edellisilläkin kerroilla. Meidän esikoinen painoi 3875g ja nuorin 3970g. Joten oon varautunut sellaseen 4kg pötikkään
LilliM+Kaapo 36+4