*Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hillalle tsemppiä matkaan =) =)

Liikkeet: Täälläkin Kaapo vain lisännyt vauhtia ja voimaa :D Ei tietoakaan hiljentymisestä. Yöllä heräsin potkuihin ja kun mulla on tyyny mahan vieressä niin oon varma,että se tyynykin heilahteli :whistle: Oli sen verta kova meno ukkelilla päällä...keskellä yötä :whistle:

Näin ihan selvän unen,että istuin wc-pöntöllä ja kuului vaan sellanen plumpsahdus niin joku valkoinen limapallo irtosi multa. Mitähän toikin uni sitten enteilee...

(.) Alapääsäryt ovat hävinneet yhtäkkiä kuin tuhka tuuleen :o Vaikka eilenkin olin ulkona aika kauan niin missään ei tuntunut. Kävelykin sujuu pitkästä aikaa aika hyvin...eli siinä meni meikäläisen viimeinenkin toivo edes vähän aikaisemmasta synnytyksestä :headwall: vaikka ei se alapääsärky kyllä hääviä ollut!

Täällä on ainaskin talvi nyt :xmas: :xmas: pojat möyrivät ulkona jo kolmatta kertaa tämän päivän aikana B)

Vauvan koko: Mulla ei mitään hajua Kaapon koosta ja tuskin enää painoarvioonkaan pääsen kun lekurikin mulla vasta 13.pv. Mutta sf menee samaa rataa mitä edellisilläkin kerroilla. Meidän esikoinen painoi 3875g ja nuorin 3970g. Joten oon varautunut sellaseen 4kg pötikkään :D Mutta mä oon ite 175cm pitkä joten synnytyksen pitäisi sujua vaikka isompikin olisi tulossa ;)

LilliM+Kaapo 36+4

Hiiohoi :wave:

Aivan loistavaa että Hillakin päässyt tositoimiin ja todella paljon jaksuja Perfektalle. Nippanappa jaksaa täällä kotona olla ettei hypi seinille niin mitähän olisi jos joutusi sairaalassa venaileen :o Eli kaikki myötätunto teille :hug:

Viime yö meni silleesti että kattelin kun mies nukku :laugh: Eli uni tuli aika huonosti...sitten päivät menee aivan kun ois jossain aineissa? Eli zombie fiilis ja ajatus paikoillaan.

Vauvan koosta ei mitään tietoa, ainakaan täällä Espoossa ei ollut mitään painoarvioita...mulla on kyllä niin pieni maha että tuskin tuonne kamalan iso kaveri mahtuu? Ollaan painettu miehen kanssa sellaset 3,5 kg syntyessä, liekö mitään vaikutusta?
Huh, nyt syömään :p

-Tipi ja VeetiVilma 38+2

HILLA:lta varmasti kuuluu piakkoin myös nyytti uutisia :hug: :heart: Onnea sinne !

Juu nää vihlomiset on kyllä niin mukavia, tuntuu että vauva puukolla kääntelis tuolla noin
:headwall: Tuli tuossa autossakin kun kaupassa käytiin. No kaipa nekin joskus loppuu..ois vaan niin kiva saada nukutuks.. :ashamed: taas valivali..

Nyt on paineet ollu ihan ok,pikkasen korkeet mut kuiteki ok. Saas nähä onko pissa puhdas huomenna neuvolas. Toivottavasti ei ois mitään häikkää..
Tänään taas sit vähän ollu menkkamaista kipuu,toisaalta aika laimeita et tiiä tekeekö tuonne alapäähän mitään? No kai se muksu joskus pihalle tulee.

Ei oo täällä Vantaallakaan tuota painoarvioo ei mutta terkka sano että aika hentorakenteiselta tuntuu noin vatsan päältä mutta kuiteki normaali painoinen. Jes, että taas viisaammaks tultiin. Lääkärin mukaan se perus 3,5kg mahdollisesti ois "aika lähellä". No tuskin mitään älyttömän isoo kun mahakaan kovin iso siis toisaalta ole. Ja miehen kanssa ei olla mitenkään erityisen isoi oltu syntyessämme, ei ainakaan tuo mies. Tosi pieni poikavauvaks vaikka oli täysaikanen! Maha vaan johkin tipahtanu, on meinaan tosi alhaalla ja sen kyllä huomaa :D

No jos tästä taas menis muihin toimiin :wave:

Tää odottaminen täällä tosiaan on inhottavaa. lapsvettä kun menee niin 12 tunnin päästä pitäs alkaa antibiootit mutta mulla vaan seurataan verikokein, riski on että vauva saa tulehduksen ja se kamalaa ku sen vois ehkäistä :|
Mutta lapsvettä tulee ja veristä limaa tullut eilisestä että kyllä tää lähellä on, kunhan nyt supistukset voimistuis, niitäkin piirtyi äsken 6-7min välein.

Kova ikävä Violaa on ja vastahuomenna tyttöä nään kun hän isällään ja ajattelin että jos he täällä käy niin tyttö alkaa vaan ikävöimään mua eikä suost lähteä.

Mutta nyt suppailee niin että pitää lähteä käveleskeleen käytälle, tässä sairaalan aulassa oon koneella ja ei pysty istuun niin selkä väsyy.

:hug: kaikille ja jaksamisia suppailujen kanssa.

Täällä muuten huomaa miten kaikilla kätilöillä niin eri mielipiteet, yks ei millään antais mitään särkylääkettä, saati on mieltä että synnytyksen vois käynnistää vaikka äiti kuinka kärsis, kun taas toinen olis heti sillä kannalla että saliin men nään. Nyt iltavuorossa onneks ihanat kätilöt, kattoo mitä ilta tuo tullessaan.

JA JÄNNITTÄÄ KAMALASTI :ashamed:

-Hilla-

Voimia nyt hillalle ja perfektalle!! Ei teillä enää kauaa mene.

Mulla on samat fiilikset kuin nitalla. Viime yönä nukuin tunnin, siis yhden TUNNIN |O Että menee hermot kun ei saa nukuttua vaikka on ihan kuolemanväsynyt! Ja varsinkin kun tietää, että kohta unet saattaa jäädä vielä vähemmälle vaavan vuoksi.

Mies lähti vaihtamaan autoon talvirenkaita ja mä laitoin saunan päälle. Jos löyly rentouttais sen verran et ens yö menis edes hiukan paremmin nukkuessa. Supistuksia tässä lienee ihan turha toivoa... :whistle:

Mä olen alkanut syömään ihan hillittömästi! Koko ajan tekee mieli jotain naposteltavaa. Oon yrittänyt silti napsia hedelmiä tms. ettei mitään karkkia tulis vedettyä kaksin käsin. Kauheeta kun koko ajan tekee mieli syödä jotain ja sit närästää ja sit taas syö ja sit taas vetää renniee jnejne

Nyt alkaa nivuset sanomaan sopimusta irti, joten painun hetkeksi sohvalle, moi!
Emcom ja papuli 38+2

Hilla&Perfekta:todella paljon tsemppiä teille! :hug: enää ei mee kauaa! =)

emcom:mulla on ihan sama homma, eli voisin syödä lähestulkoon jatkuvasti. Mun vaan ei tee mieli mitään makeeta vaan kaikkea suolasta roskaruokaa. Ja sehän se vasta tekeekin hyvää, kun on muutenkin turvotusta. Oon kans yrittäny pysytellä hedelmissä ja hillitä himojani sillä :ashamed: närästys on ilmeisesti myös tullut tänne, tosin mua närästää aika ylhäältä eli alkaa ihan tosta kurkun alta ja on tulessa ja sit leviää alaspäin. Kävin tänään hakemassa rennietä, että josko auttais :whistle:

(.) valvoin taas viime yönä klo 4-7. Nukkumisesta on tullut yhtä tuskaa enkä jaksais tätä olotilaa enää yhtään! |O vauvan pää painaa rintalastan alla ja vaakatasossa oleminen on niiiiiin vaikeeta. Ja se asennon vaihtaminen vasta tuskaa onkin |O kauheeta valitusta, mutta mä lasken jo päiviä sektioon...enää 10 päivää jäljellä... :whistle:

Mä oon miettiny että mistä sitä tietää jos lapsivettä tihkuu? Onko se ihan kirkasta? Koska tänään kun tulin suihkusta, niin tuli taas oikeen aimo annokset valkkaria tai ainakin oletin että sitä se on, oli kuitenkin aika kirkasta (sori, ällö puheenaihe :x ), mut sit aloin miettimään et mitäs jos se onkin lapsivettä? :whistle: miten kiire on sairaalaan jos sitä tihkuu? ja varsinkin kun lapsi on perätilassa?

Nyt meen ettimään jotain syötävää :wave:

H82 37+5

Juu ei täällä vauvaa vielä näy...masussa edelleen kellii...käytiin kaupoilla ja ei mitään, iltakäyrälle ei edes niitä harkkoja piirtynyt, vaikka tunsin itse kyl muutaman...limatulppaa (ihana aihe :D ) irtoo edelleen, mutta nyt ei enää ole punaisia viiruja siinä...et se siitäkin sitten...

Ai että oli ihana poikaa nähdä, vaikka hällä ei tainnu olla niin ikävä äitiä kuin äitillä häntä...on kuulemma anopin kanssa viihtynyt todella hyvin...no anoppi on vielä tämän yön ja huomenna alkaa sitten taas miun äitini "vahtivuoro"...kun syntyis ny tänä yönä niin ois meillä valmiina anoppi, mut eihän se miun tuurilla...

Huomenna selviää vieläkö käynnistellään vai iskevätkä kotiin jos ei niin sappiarvois ole mitään, toisaalta miun olis sama olla täällä kyllä, kun to kuitenkin vauvan koon takia ois aika tuonne äitipolille ja tod.näköisesti käynnistystä kuitenkin niin käynnisteltäs täs samalla reissulla, mut miun onnella passitetaan kotio,,,

pitääpä kahtoakin nuo akupisteet jos niitä sujuis hieman painelemaan jos se sais sitten jotain aikaan...

Perfekta ja hattivatti 39+4

täällähän on TOSI hiljaista :o No kaipa itse kukin on sairaala reissulla.. ainakin toivon mukaan.
Perfektalle ja Hillalle varsinkin jaksamista!! :hug:

Me käytiin äsken miehen kans saunassa.. on jotain hyötyy että on oma sauna,voi lämmittää aina kun haluaa ;) Saas nähä mitä saa se aikaseks.. ennen on ainaki suppareita alkanu yöllä tulee et sikäli voisin luulla että nytkin. Tosin haluisin nukkuakkin että olikohan toi sauna sittenkää niin hyvä veto.. :whistle:

EMCOM: Minkäs takia sä et saa nukutuks? Mullahan ne on ne vihlomiset erityisesti..väsyttäis kylläkin. Niiku esim nyt. mut arvatkaa vaan uskallanko mennä sänkyyn ku heti vihlasee |O Pitää varmaan koko yö kukkuu täällä..

Huomenna sit neuvola.. saas nähä miten siellä menee. Noi paineet vähän jännittää,tosin mä en yhtään jaksais seurailla niitä kotona. Onneks ei mitenkään erityisen säännöllisesti tarviikkaan,kuhan vähän kattelee et pysyy normin rajoissa.

Tosta lapsiveden tihkumisesta; Oon ite kans samaa miettiny kun mullakin aina välillä tota valkkaria oikeen lorahtelee.. mut sit toisaalta kun kuvailin sitä terkalle (varmasti oli ihanaa kuultavaa :D ) niin sano että tod.näkösesti on pelkkää valkkaria että lapsivesi on sit tosiaan vettä..No eipä oo vielä toistaseks mitään tulppiakaan näkynyt että :D mUT Eikai kaikki sitä välttis edes huomaa että se "lähtee irti" :O

Pitäisköhän jotain syyä vielä kun alko hiukoo pikkasen tuo saunominen :P
Katotaan jos sit vaiks uni tulis..

Höh..sillon ku sais nukkuu, nii ei meinaa unta saada..Mies tuli äsken yövuorosta ja meni nukkuu, ja tyttöki nukkuu viel. Ite piti nousta veskiin ja ku takas menin sänkyyn nii eipä uni tullukaan ihan niin vaan..pitänee mennä viel kohta koittamaan, kuitenki jossain vaiheessa alkaa sit väsyttää.

Hillalle ja Perfektalle täältäkin voimia ja tsemppiä! Toivotaan että pian alkais tapahtumaan, ellei oo jo tapahtunut.

Omassa navassa on hiljasta, ei ees huomais koko mahaa, ellei se välillä sattuis tielle.Ni ja niitä mylläyksiä on itetty vaikee olla huomaamatta..
No, nyt ois miehellä muutama pv vapaata, ei mitään esteitä lähdölle :)
Mut tuskinpa vaan, saisin aika kovasti hillua ja heilua että mitään tapahtuis täälläpäin..energiaa semmoiseen ei kyl löydy :(

Koitan nyt uudelleen nukkuu, vaiks tuntuu et meinaa alkaa päätäki särkemään.
Huoh, jaksakaas muutkin leidit vielä hetki, ei kai siihen itse kenenkin nyytin hakuun enää pitkään mee, vaikka siltä välillä tuntuiskin =)

M ja rv 39+2

Meijän vauvalla loppuu tänään vuokrasopimus..eli l.a on saavutettu, mut ei.. taitaa jatkaa "salamatkustelua" . Eilen ei supistellut kipeästi lainkaan ja oli muutenkin pitkästä aikaa hyvä olo. Meillä vauva on alkanut liikkua niin paljon, että ittellä on todella vaikea olla, sattuu niin valtavasti.

Nyt aamulla olis neuvola.. Täytyy kesärenkailla lähtee kattelemaan tuota tienpintaa.. Kai siellä vielä kesärenkailla pärjää :whistle: Tännekkin on satanut ekat lumet ja vielä pysynyt maassakin jo paripäivää.

Mut nyt laittautumaan kaupunkikuntoon..

Jaksamisia kaikille! Hilla ja Perfekta: Onnea käynnistelyihin!! Kyllä kai me nää asukit jotenkin pihalle saadaan :|

Ellu rv40

Katjuza veit sanat suustani..vauvauutisia minäkin kattelen, ite on parempi pitää suu kiinni :kieh: painokelvotonta tekstiä kuitenkin..

Pitää varmaan vaihtaa vähän tota vauvan kassin sisältöä, mulla oli siellä sellanen fleece-ulkopuku ja villavaatteet; niin toppapuvuks kuitenkin.Täällä taas tänäkin aamuna melkein kymmenen astetta pakkasta..Tai saahan ne olla siel vaikka molemmat, niin kattoo sitten millanen keli on KUN JOSKUS kait sieltä nyytinhakureissulta itekkin kotiutuu..

Mites muuten te,joilla alle 3-vuotiaita lapsia, aiotteko ottaa sen influenssa-rokotteen lapselle? Meillä on muistaakseni tällä viikolla neuvolassa ne "joukkorokotukset" ,pitää käydä ottaan tolle typsykälle. Mietin vaan, jos joku jo ottanut, onko tullu mitään jälkivaikutuksia, kuumetta tms-
että tuleeko tyttö just kipeeks kun minä vaikka lähtisin laitokselle..vaikka ei kai sellasta tapahdu, että minulla synnytys käynnistyisi :laugh:

Jaksamisia kaikille!

Krista ja pikkunen 39 tasan, jee..

Huomenia.

Tarkistuskäynnillä minäkin täällä. Itselle kun ei kummosempia kuulu. Eilisiltana kaveri kyllä taas liikehti todella aktiivisesti ja puski päällään alapäässä niin mojovasti, että liikahtaminenkin sängyssä vihloi mojovasti. Edelleenkään ei ainakaan mainitsemisen arvoisia suppareita ole, mutta uskoisin, että nuo vihlonnat yms jotain siellä myöskin tekevät... Odottelua...

Niin, ja rinnat puskee tavaraa ulos. Sitä ne on tehneet tässä nyt muutaman viikon. Mitään pisaroita en varsinaisesti ole nähnyt, mutta välillä tunnen, että nännin pinta on kostunut ja eilen jäi merkinnät yöpaitaankin. Viehättävää. ;)

Eilen oli taas ohjelmassa pienimuotoista sukulointia. Kesärenkaat vietiin mun vanhemmille talvisäilöön. Äiti siinä loppuun tokaisi, että joko tulevalla viikolla hänestäkin tulisi kolminkertainen mamma. No toivossa on hyvä elää. :/ Ukon kanssa mietittiin, että tällä viikolla tuohon torstaihin mennessä olisi hyvää aikaa pienokaisella syntyä. Ymmärsiköhän tuo masukki vinkin. :D ;)

Veljen luona kävästiin ja saattiin sieltä vielä lisää vaavinvaatteita. :) Lisäksi tuli mukaan tuommonen kantolaukku ja sähkökäytönen rintapumppu. Hyvä etten tuota pumppua itse ehtinyt ostaa, pitää tuo vaan pestä hyvin, niin on ok.

Joo, ei mulla mitään asiaa. Taaskaan. Tsemiä kaikille synnytteleville! :hug: Ja vaivaisille! :hug: Mulla on nyt olleet vähän paremmat päivät (ja yöt!) menossa, joten yritän tässä niistä nautiskella...

mussu & pulla 37+3

Huomenta!

Krista,kyselit siitä rokotteesta.Meillä ei meinattu pojalle laittaa sitä.Tuolla sällillä ku tuntuu olevan aika hyvä muutenki toi vastustuskyky ja kiire parantua.Flunssassa ollessa yleensä pahin kestää yhen päivän ja viime talvinen oksennustauti oli jätkällä kolmen tunnin vieras.Oli tosi kiva vierestä kattoo,ku jätkä painaltaa menemään ihan ku ei kipeenä ois ollukkaan ja ite yrjöili pari päivää.

Täällä on maa kuurassa,mut ei puhettakaan lumesta...Ois kyl mahtavaa jos satas.Pysys koirat puhtaana,eikä sisällekkään kantautus niin paljo kaikkee törkyä.

Joskohan lähtis jotain aamupalaa vetäseen sisuksiin...

Vimpula ja hormoonihiiri 38+3

Mitähän Hillalle ja Perfektalle kuuluu? Ihan jännittää jo kuin lasta jouluna =)

Tuli nukuttua vähän huonommin taas. Jotenkin olin vaan jatkuvasti hereillä ja kauhee pissahätäkin yllätti. Kaapo on alannut riehuun öisinkin tai sitten sen vaan huomaa erilailla kun tosiaan on itekin hereillä. Mutta kipeetä ihan tekee kun ukkeli joraa :headwall: Mutta ei mun pitäisi valittaa,oon kuitenkin nukkunut niin hyvin monet yöt.

Mikähän siinä onkin,että nää loppumetrit on ihan älyttömän pitkän tuntuisia?? Tuntuu niinku l.a:n olisi vielä monta viikkoa vaikka todellisuudessa on vain ajan kysymys,että koska... :D Mutta mulla ainakin se,että en millään malttaisi odottaa. Mielessään on niin moneen kertaan miettinyt,että miltä se oma vauva näyttää ja millainen persoona hän mahtaapi olla :heart:

Mulla olis nyt inspiraatio meidän makuuhuoneen siivoukseen,että taidanpa siirtyä sinne ennenkuin inspis menee ohi :wave:

LilliM+Kaapo 36+5

Huomenta täältäkin! :wave:
Oli muuten taas kiva yö.Supistuksia tuli 23.30 -3.00 välissä 3-10 min välein.Ja sitten nukahdin ja siihen loppui supistuksetkin.tuon kolmen tunnin aikana sitten pinosin isoveljien vaatteet valmiiksi kerhoa ja koulua varten.Sitten kirjoitin A4 paperin täyteen ohjeistuksia meidän lastenhoitajaa varten,joka on naapurin mummo.
No tässä sitä ollaan yhtenä kappaleena.Seitsemän jälkeen tullut yksi lievä supistus.Öiset supistukset oli jo ihan kunnollisia,ei mitään harjoitus supareita.
Munkin pitäis siivota meidän makkari,mut noilla yöunilla taidan heittää itseni sohvalle,koska isot veikat poissa ja pienin katsoo videota.45 min ois aikaa levätä.
Joko siellä sairaalaamaailmassa on jakauduttu?

Neuvolakuulumisia

RR 96/67
Paino +200g (vihdoin sain painoa nousemaan!!)
Sf 35 (kolmatta viikkoa sama)

Seuraava neuvola-aika onkin jo perjantaina. Nyt sit ravataankin jo 2x/vko. 15.11 olisi sitten kuulemma aika äitiyspolille käynnistyksen suunnittelua varten, jos ei sitä ennen vauveli synny. Meillä molemmat lapset on syntynyt rv 41 eli eiköhän tämäkin sinne asti itseään anna odotella.

Mut nyt voisin mennä kyl syömään..alkaa ruokahalukin jo palailemaan, kun on saanut tuota pari kuukautta kestänyttä flunssaa jo hiukan pois.
Selkää ja kylkiäkin kolottaa..vali vali.. :ashamed:

Ellu rv 40

Aamupäivää!
Täällä on pientä edistystä alkanut tapahtua. Eilen tuli ihan reilu klöntti limatulppaa, tosin ilman viiruja... Yöllä tuli taas samaa tavaraa vähän lisää ja aamuyöllä väri oli muuttunut osittain vaaleanpunaiseksi. En aamuyön vessareissun jälkeen saanut nukuttua enää kunnolla kun supistukset herättivät vähän väliä. En jaksanut laskeskella välejä kun väsytti niin vietävästi. |O Aamulla on sitten alkanut vatsan tyhjentyminen. Saa aika aktiivisesti käydä isommalla hädällä. Supistuksiakin on edelleen, tosin eivät ole kovin säännöllisiä eli n.5-15min välein. Niissä on jo vähän potkuakin mukana, mutta koska kestävät vain vähän aikaa kerrallaan, ei ole tuskainen olo kun hetken. Eli kuvittelisin tämän vekaran syntyvän ennen la:ta eli lauantaita. Voi tässä tietysti toisinkin käydä, mutta nyt on kuitenkin ihan toiveikas olo!

Taidan katsella muutamat paperiasiat kuntoon tässä kun supistusten väli on vielä näin pitkä, ettei sitten unohdu mokomat.

Donu 39+1

huomenta.

Täällä on yllättävän hyvin nukuttu yö takana, Heräsin kyllä varmaan johkin 4 krt vessaan mut aina sain uusiks heti unenpäästä kiinni. Eikä edes sattunu mihkään, vauvakin tais nukkua ainakin välillä. Kerran vissiin vihlas tuonne alas.. hitto että sitä kipua vihaan kyllä eniten ! |O
No pitää nauttii tästä yhest yöstä kun jotenkin sellanen tunne että on aika harvinaisuus nykysin et niin "hyvin" sais nukuttua. Mä edes en muista milloin oisin viimeks nukkunu koko yön putkeen :whistle:

Kyllä sieltä HILLALTA Ja PERFEKTALTA voi kohta alkaa kuulumaan vauva uutisia
:heart: ;) Toivotaan !

DJ mussukka: Toi sun kuvailemas vihlominen kuulostaa ikävä kyllä liiankin tutulta ja tuskalliselta :hug:

Mulla on tissit vuotanu jo monta kk ! :D Inhottavaa kun aina pitää yölläkin pitää rintsikoita ja suojuksia.. saas nähä kuin paljon puskee tavaraa ulos kun vauva syntyy. tai sit se "tuotanto" loppuu kuin seinään :whistle:
Eilenkin saunassa huomasin että oli ihan kivikovat tissit ja siitä miehelle sanoinkin niin naureskeli vaan.. no senkus mut kun ei tiiä että sekin voi sattua :ashamed: Ja mites sit kun maito kunnolla oikein nousee synnytyksen jälkeen? Auts :/

No nyt pitää lähtee käyttää koirat ulkona. Ja sit ilt.pvällä onkin neuvola.. että kaipa sen jälkeen palaillaan jos ei kummempia tule !
Ja toivottavasti saa sit tulla lukemaan nyytti uutisia ;) :wave:

Olipas tulikellukalla ollut suppailujen täyttämä yö..ja joku muukin oli huonosti nukkunut.. :hug:
Mulle uni maistui, kun takas tuonne sängyn pohjalle rojahdin takas. Siihen sit heräsin ku tyttö tuli pussaa naamaa märäks, klo oli n.9.

No, eiköhän meijänki nyytti sieltä joskus tule..kunhan vaan ei liian isoks kasvais ootellessa..iik..

Aamupäivää kaikille!

Donulla jännät paikat lähestyy. tsemppiä!!
Hassua miettiä, kun itse näin ensikertalaisena olen varmaan ihan paniikissa, kun nuo oikeat supistelut alkaa. Käydään varmaan sairaalassa turhaan n. 5 kertaa ennen kuin olisi oikea aika. :ashamed:
No vielä ei ole kuitenkaan sellaisen aika.
Ihan nolottaa oman unen hyvyyv, kun monella tuntuu olevan siinä ongelmia. Minä se vaan posotan melkein kellon ympäri... Tosin vielä minulla on tässä aikaakin saada univaivat osakseni, kun täältä häntäpäästä olen...

Eilen saatiin vauvallekin oma lipasto kasattua ja vaatteet sinne. Kylläpä se täyttyi helposti, vaikka ajattelin, että tilaa jäisi ties mille.

Hilla ja Perfekta ovat toivottavasti "hommissa" tai nauttivat jo omista vaaveistaan. Kade olen!

Torstaina olis sitten viimeinen lääkäri mulla. TOivottavasti siitä on jotain hyötyäkin. Ärsyttää niin vietävästi tää touhu täällä, kun neuvolavälit ovat niin pitkiä. Varmaan torstaina saan sitten seuraavan ajan yliaikaiskontrolliin, että näin :headwall:

Jospa sitä alkaisi tutustua päivän postiin ja sohvan nurkkiin...

Enni ja JalMari 36+6 (kovasti kohti täysiaikaisututa ollaan menossa)

Enni1980, ensikertalaisena tässä ei tosiaan ole mitään käryä koska pitäisi lähteä. Olen ajatellut, että sitten kun alkaa tuntua tosi kurjalta, soittelen synnärille. Ja tietysti jos vuoto muuttuu kirkkaaksi vereksi tai lapsivesi menee täytyy ottaa puhelin käteen ja kysäistä millaisella kiireellä on lähdettävä. Toisaalta sitä toivoisikin vesien menevän, niin ei tarvitsisi miettiä tuleeko tehtyä "turha reissu". Matkaa synnärille on kuitenkin sen verran ettei sinne ihan huvikseen viitsisi lähteä! :laugh:

Yhteistyössä