+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Onnea satsuki :flower: Mulla oli esikoista odottaessa alkuraskaudessa aika koviakin mahakipuja, mutta olivat näköjään harmittomia... Toivotaan, että sullakin näin ja kaikki kunnossa =)

muoks* Haha, ei mulla pakkomielle tähän asiaan ole mutta, laskeskelin tossa, että mulla on 1 ajallaan tullut haamu, 5 roskishaamua, joista 3 apteekista ostettuja testejä (2 apteekin testiä ja 1 first signal) ja kaksi muita testejä. Ja näissä roskishaamuissa on selvä värillinen viiva, joka tosin on tullut vasta testiajan jälkeen (pitkäänkin osa)

Ja asia oli se, että ei kai se mikään ihme ole, että sekoan tämän asian kanssa? :headwall: :LOL: :kieh:
 
Onnea satsuki :heart: :flower: Vatsakivut "kuuluu"alkuraskaudeen(ei nyt tietenkään mitkään tavattoman kovat kivut,mut sellaiset menkkamaiset jomotukset) eli onnellista odotusta nyt vaan!!

Vau.fi sivuilla laskin että mun kierto joka nyt heitellyt,on keskinmäärin 27 päiväinen.
Ja sen mukaan mulla olis ovis ollut eilen ja tänään dpo1 :D Mä en nyt kyllä oo pongannut mitään limoja(en tosin oo kyllä vahdannutkaan vessassa :p )mut ne toissapäiväiset vatsakivut oli kyllä muikeet.
Meillä ei oo peittoja heiluteltu kun nyt 2 krt ennen tätä laskennallista ovista että aika lahjakasta olisi jos nyt onnistui raskautumaan :D
Ja vau.fi kertoo että testi voi olla postiivinen 2.12 :LOL:
Siinäpä hauskat sivut :LOL:
 
KS09 on toi piinaavaa,kuka sen voisi sekoamatta kestää :D
Mulla on ollut edellisissä kierroissa kun ajoissa testailin ja turhaan,noita first signal testejä ja kaikkiin(4 testiä )tuli roskishaamut,värilliset ja mieskin näki ne selkeesti.
Mutta apteekin omiin en koskaan oo saanut roskisviivoja,en koskaan ja monta negaa oon vuosien varrella testannut :ashamed:
 
Kiitos onnitteluista! Vaikkakin edelleen epäilen, että jotain häikkää on...

Soitin neuvolaan, mutta siellä ei osattua sanoa, muuta kuin että pitäisi varata aika lääkäriin. No, tietenkään en enää tälle päivälle saanut, mutta en vielä ens viikollekaan, kun lääkärit on kiinni influenssan kanssa... Pitää maanantaina alkaa soitella uudelleen tai sitten mennä päivystykseen, mutta se ei oikein houkuttele näin sikataudin aikana...

Olisin vähän toiveikkaampi jos ei vihlaisut olis olleet niin kovia, mutta pahimmillaan eilen luulin, että pyörryn kun vihlaisi, joten ei mistään ihan tavallisesta jomotuksesta ollut kyse. Joten nyt tässä vaan odotellaan maanantaita ja toivotaan, että pääsen sitten selvittämään mistä oikein on kyse.
 
KS Toivotaan et pian selviis jos asiat suuntaan tai toiseen! Hyvä että olet itse jo pirteämmällä mielellä :) Ei kyl kiva oo jos pahoinvoinnista kärsit turhaan, toivotaan kovasti et se ei ois turhaa, vaan siel ois joku sitkee asukki kyydissä! :)

Satsukille Onnittelut plussasta :flower: vaikka itse hiukan epäileväinen oletkin. Toivotaan et kaikki menis hyvin. Jos ne kivut ois ollut jotain kasvukipuja? Kiinnittymiskipuja ne kai tuskin enää oli? Mun täytyy kertoa, siis en todellakaan masentaakseni sua, enkä haluu lietsoa sun ajatuksia. Mut mulla oli ei edellises vaan sitä edellises kierros vähän samalaisii tuntemuksii dpo10 ja 11 kun sulla oli, tai siis sille puolella alamahaa juili, mist munasolu oli irronnu. Sit ne noin dpo 14 eteenpäin muuttuvat sellasiks menkkajuilinnoiks, ja alaselkäänkin sattu. dpo15 sain plussan r-testiin, tosin haamun, samoin dpo16. Menkkajuilinnat jatku ja dpo18 testasin negan, ja parin päivän päästä alko menkat, en tiedä oliko raskaus kemiallinen, vai oliko kiinnittymisessa tai alkion jakaantumisessa jotain häikkää, mut ikävästi kävi. Sinunu seurailisin tilannetta, koska eihän kohdunulkoistakaan raskautta oikein voi tietää ku jossain 7 raskausviikosta eteenpäin. Sinuna iloitsisin varovasti asiasta, ja seuraisin tilannetta, luulen et kaikki tuntemuksesi ovat ihan normaaleja ja kuuluvat asiaan. Tsemppiä!

Ansku hieno uutinen! Toivotaan et alkio kestää mukana ja kaikki sujuisi hyvin! :heart:
 
Ostin r-testin. Huomen aamulla testaan. Ja ihan vain siitä syystä että mulla on huomen illalla tyttöjen ilta ja täytyy tietää ottaako viiniä vai ei (joo muutenhan en halua testata :LOL: ).

Hali KS09! ja muillekin sitä tarvitseville!

ja onnea plussanneille!!
 
Satsuki Mullakin oli noin viikon ajan välillä tosi koviakin alavatsa kipuja, loppuivat tuossa toissapäivänä.. Tuntui tosiaan välillä siltä että lähtee osia irti tai menkat alkaa ihan just, mut eipähän nuita oo näkyny ja plussa vaan vahvistuu ja vahvistuu :)

Laura + papu 5+1
 
Satsuki :O nnittelut plussauksesta..minullakin ollut kovia kipuja aivan raskauden alussa ja kuuluneet asiaan, esim aivastaessa tai vain muuten kun tekee äkkiliikkeen, eli uskon kaiken olevan kunnossa!! :flower: :heart:

Mahdotontako :heart:
 
Kiitos Laura-vm86 ja Mahdotontako! Jos ei ala ensi viikolla menkkoja kuulumaan, niin alan ehkä vähitellen uskoa, että pienokainen tuolla olisi kasvamassa, toivottavasti oikeassa paikassa. Esikoisesta kun ei ollut mitään alavatsakipuja tai edes menkkajomotuksia, niin siksikin nämä tietysti pelottaa.

Zirppa ja muut testaajat: plussatuulia!
 
Blääh. On taas tämä paska viikko kun alkaa kehittelemään kaikkia mahdollisia oireita oman mielenterveytensä horjuttamiseksi. No, lieviä jomotuksia ollut vatsan alueella (hieman vähemmän kuin muissa kierroissa), tissit pikkusen herkät (erilailla kuin ennen), nenä tukossa (ei flunssa kuitenkaan tule päälle), iho on parantunut kohtalaisen hyväksi parin päivän aikana (pillereiden jälkeen ollut aknea), repäisykipuja (saattaa olla endoakin), aamulla aavistuksen ällö olo (saattaa johtua syömistäni luumuista), tajuton väsymys (saattaa johtua alkuviikon kahdesta yövuorosta tai siitä, että en ole ulkoillut). Ja eilen oli kamalat limavalkkarit...Jotta näin. Täällä töissä kaikki asiakkaat näyttää olevan raskaana... :( Ai niin, ja olen nähnyt kahtena yönä unta, että hoksasin kiinnittymisvuodon ja tein muka jonkun raskaustestin kaltaisen testin ja siinä luki, että "kiinnitymisvuoto varmistettu".... :LOL: Voi vitalis, että mä inhoan mun työtäni. Ois niin ihana päästä vaavin kanssa kotirouvaksi ja miettiä mitä haluais tehdä loppuelämällään...
 
Voi APUVA, sehän oli plussa .. kai..
http://www.aijaa.com/v.php?i=5296657.jpg

No joo kyllähän tuosta näkyy, mut odotin haamua ku menkatki pitäisi vasta ti/ke alkaa.

Zirpan pää on ihan pyörällä....

muoks. kuvaa
muoks2. ei vaan osaa liittää kuvaa, tässä linkki siis...
 
höyrypää Siinäpä se kun ei oikein ole mitään oireita. Lupasin kyllä ollakin keksimättä turhia oireita. En osaa kyllä mitään oireita sanoa. Viimeksi kun olin raskaana testasin rv 6 tai 7 (muistaakseni) ja silloin olin oireista alkanut epäilemään että saatan olla raskaana, koska oli useampia oireita. Viimeksi ei varsinaisesti tehty lasta vaan sai tulla jos tulee... Eli ehkä niitä oireita alkaa tulemaan parin viikon sisään.
 
Niin joo. Mun pitää alkaa keksiä iltaa varten miksi en juo :D Mulla on siis kauan odotettu tyttöjen ilta ja kyllä alkavat ihmettelemään kun en juo. Näen osaa tytöistä vielä töissä joten yllättäen alkanut lääkekuurikaan ei varmasti uppoa.
Olisko kellään jotain hyvää peitetarinaa mielessä ? :LOL:
 
Onnea kovasti Zirppa :flower: kaunis ja selkeä plussa!!!!
Yritä päästä itseksesi tilaamaan juotavaa ja pyydä alkoholitonta joka kaadetaan suoraan tuoppiin....tietty ei onnistu jos suoraan pöytiin tarjoilee....
Lääkekuurit on huono selitys kun eipä niistä monikaan estä ottamasta lasillista tai toistakaan :D

Mihin sun la muuten sijoittuu joko menee elokuunpuolelle?
 
Tänään testi nega, aamupäivällä oli aika vihlovaa alavatsakipua... Josko se vuoto edes alkaisi, niin pääsis asioissa eteen päin.
Meinasi tänään itku tulla, kun tajusin, että nyt kun kerta on tärpännyt, vaikka näin kävikin, ei me mihinkään hoitoihin päästä joulun jälkeen :'( Sitten vaan ootellaan pitkään seuraavaa keskenmenoa :(
 
Lauantai 21.11



Cisu............................kp 92/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 89/28-?............................................yk1
kapa............................kp 87/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 72/30...............................................yk1
Neila...........................kp 68/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 50/28...............................................yk3
KS09............................kp 37/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 36/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 35/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Katinka-82..................kp 31/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 31/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Lily-Jane.......kp 27/28-32...24v.....1.lapsi....yk1
Mahdotontako.............kp 24/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 23/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 20/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 19/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 18/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 16/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 16/28.................................................yk2
very important baby... kp 13/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81......kp 12/28.............yk2
Ansku-82....................kp 11/30..............27v...........1.lapsi........yk12
Danuli79....................kp 9/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 7/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 5/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 5/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
aurella..........................kp 4/27-38......31v...........4.lapsi.........yk16

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
 
Zirpa onnittelut kauniista plussasta! :flower: Toivottavasti keksit jonkun hyvän peitetarinan illaksi. Lääkekuurit ei aina oo hyvä tekosyy, tosin tiedän ainakin sellasen emätintulehduspuikon, jonka kanssa otettu alkoholi voi aiheuttaa henkityksen lamavan allergisen reaktion ;) Mut ehkä sä oot keksinyt jotain vähän keksemiämpää :)

very important baby toivottavasti pääsitte miehen kanssa hempeilemään ja hyödyntämään oviksen ;)
 
Onnea Zirppa! :heart: Tosi selvä plussa!

KS09 Vielä siitä sylkitestistä raskaustestinä, kokeilin eilen huvikseni mitä sen näyttää ja antoi tosi voimakkaan saniaiskuvion, paljon voimakkaamman kuin oviksen aikoihin. Eli näyttäis se toimivan raskaustestinä, mutta tosiaan vasta samoihin aikoihin kun testikin näyttää... (sain siis herkällä testillä plussan jo to).

ON: Edelleen epäilyttää nämä menkkatuntemukset... Jos sopii niin pyörin täällä kuumeilupuolella vielä hetken, kun jotenkin vaan tuntuu, ettei kaikki ole ok. (Vaikka toisaalta nyt alkaa tulla jo oireitakin, ällöä oloa ja rinnat tuntuu painavilta.)
 

Yhteistyössä