Kuulumiset rakenneultrasta; Kaikki näytti olevan kunnossa, kasvu vastasi viikkoja, sydän, aivot ja muut elimet näytti miltä pitikin eli kaikin puolin on nyt helpottunut olo

Mittojen perusteella hän oli enää 2 päivää laskettua aikaa vanhempi (ennen 4pv.) joten voisin alkaa taas laskemaan rv:t lasketun ajan mukaan.
Tulihan se tippa taas linssiin siellä...nähdä tuo pikku otus niin eläväisenä ja liikkuvaisena, kasvanutkin oli reilusti viime kerrasta. Siellä se ojenteli käsiään ja jumppasi pikku jalkojaan, oikein oli sulavat liikkeet kuulemma, hih! Kovasti yritin kurkkia, josko merkkejä sukupuolesta löytyisi, ja luulinkin useaan otteeseen napanuoraa joksikin muuksi..mutta eipä sitä kyllä osannut sanoa. Istukka on kiinnittynyt etuseinämään, joten liikkeet eivät välttämättä tunnu vielä niin hyvin, kuin jos se olisi takana. Tai näin kätilö ainakin sanoi. Mutta kyllä sieltä liikehdintää jo tuntuu
Yksi perheellinen tuttuni oli sitä mieltä, että rakenneultrasta saatujen kuvien perusteella sikiön kasvojen profiili on jo silloin täsmälleen sama kuin lapsen synnyttyä. Sain taas läjän kuvia (peräti 8kpl) mukaan ja niissä on pari tosi tarkkaa kuvaa juuri tuosta profiilista. Ja täytyy sanoa, että kovasti muistuttaa isäänsä
Mulla oli myös aika epätodellinen olo ennen tuota rakenneultraa. Kun kaikki pahoinvoinnit ym. raskausoireet oli loppunut, eikä vatsasta tuntunut vielä selkeitä liikkeitä, sitä alkoi epäilemään että onko sitä raskaana ollenkaan.. Kyllä sitä tarvitsee saada varmistuksen toisen olemassaolosta aina aika ajoin, koska onhan se mielessä kuitenkin lähes kokoajan. Onneksi sikiön liikkeet kuitenkin voimistuu jatkuvasti, eikä sillä tavalla tarvitse olla "riippuvainen" ultrista ja neuvoloista enää.
Lness: kyselit alhaisesta hemoglobiilista, mulla oli alhaisimmillaan lukemat 111, ja väsymyksen lisäksi oireilin huimauksesta ja olin tosi kalpea. Onneksi olo on nyt parempi rautalääkityksen takia ja siitä, että liha on alkanut taas maistumaan.
Varasin juuri ajan 4 D:hen, olen rv 22 silloin, ja sanoivat, että se on kuulemma hyvä ajankohta tuohon ultraan. Aika jännää..
Mukavaa tulevaa viikonloppua kaikille!!!
Jen 19+0