TOUKOKUU 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jahas, minun on sitten kiitettävä ja poistuttava. Meille kävi nyt näin, että kesken meni. Itkut on itketty ja nyt mietitään miten jatketaan tästä eteen päin. Onneksi kuitenkin näin alkuvaiheessa.
Älkääkä te nyt ruvetko omasta puolestanne turhia pelkäämään, minulla kuitenkin on 3 hyvin alkanutta ja päättynyttä raskautta, niin piti kai tämäkin sitten kokea. Sanoinkin jossain vaiheessa että on niin "oireeton" olo verrattuna noihin aikaisempiin. Ehkä ei sitten kiinnittynyt kunnolla.. Mistä sitä tietää. Maanantaina menen gynelle ja ultraan ja jos hyvältä näyttää, palailen tuleviin keskusteluihin takaisin.
Paksuja olotiloja teille toivottelen!

Riina, 28, LA 27.04, Esikoinen
Minnie, 22, LA 28.04, Toinen (esik. 10/05)
Nele ,27v, LA 28.04 ,Toinen
Liinu, 28, LA 01.05, Esikoinen
Pinski-70, 36, LA 01.05, Toinen (esik. 12/04) Tays
Kojo, 24, LA 01.05, Esikoinen
Heli, 18, LA 03.05, Esikoinen, Tays
Rosalinda, 27, LA 03.05, Toinen (esik. 12/03)
Tiitu, 24, LA 05.05, Esikoinen
Niksu, 27, LA 06.05, Toinen (esik. 12/05) Tays
Ippa, 33, LA 08.05, Esikoinen
Kipa, 34, LA 09.05, Esikoinen, Tays
Ulla, 27, LA 14.05, Esikoinen
Taimi, 31, LA 14.5.(?), Toinen (esik. 03/04), Hki
Nirppu, 27, LA 15.05, Toinen (esik. 10/05)
Mössö,28, LA 15.05, Toinen
Maya80, 25, LA 17.05, Toinen (esik. 11/05)
Lumikki, 29, LA 17.05, Esikoinen, Tays
Vötky, 23, LA 18.05, Toinen (esik. 05/04)
Hilleri, 27, LA 20.05, Toinen (esik. 09/05) hyvinkää
Sara, 25, LA 20.05, esikoinen Tays
Sinetti, 29v, LA 22.05, Esikoinen, Tays
Syysmarja, 26, LA 22.05, Esikoinen, Tyks
Moona, 23, LA 28.05, Toinen (esik. 07/05)
Hanna, 29, LA 30.05, toinen (esik. 06/05)

Riina, 28, LA 27.04, Esikoinen
Minnie, 22, LA 28.04, Toinen (esik. 10/05)
Nele ,27v, LA 28.04 ,Toinen
Liinu, 28, LA 01.05, Esikoinen
Pinski-70, 36, LA 01.05, Toinen (esik. 12/04) Tays
Kojo, 24, LA 01.05, Esikoinen
Heli, 18, LA 03.05, Esikoinen, Tays
Rosalinda, 27, LA 03.05, Toinen (esik. 12/03)
Tiitu, 24, LA 05.05, Esikoinen
Niksu, 27, LA 06.05, Toinen (esik. 12/05) Tays
Ippa, 33, LA 08.05, Esikoinen
Kipa, 34, LA 09.05, Esikoinen, Tays
Ulla, 27, LA 14.05, Esikoinen
Taimi, 31, LA 14.5.(?), Toinen (esik. 03/04), Hki
Nirppu, 27, LA 15.05, Toinen (esik. 10/05)
Mössö,28, LA 15.05, Toinen
Maya80, 25, LA 17.05, Toinen (esik. 11/05)
Lumikki, 29, LA 17.05, Esikoinen, Tays
Vötky, 23, LA 18.05, Toinen (esik. 05/04)
Hilleri, 27, LA 20.05, Toinen (esik. 09/05) hyvinkää
Sara, 25, LA 20.05, esikoinen Tays
Sinetti, 29v, LA 22.05, Esikoinen, Tays
Syysmarja, 26, LA 22.05, Esikoinen, Tyks
Moona, 23, LA 28.05, Toinen (esik. 07/05)
Hanna, 29, LA 30.05, toinen (esik. 06/05)
Iisa, 28, LA 31.5.(?), esikoinen, TYKS

Heippa,
ja pahoitteluni ja halit Papu75:lle.. =( rohkeutta ja voimia tulevaan!

Laitoin nyt omat tietoni tuohon listaan vaikka onkin vähän vielä epätietoisuutta siitä missä mennään... No ensi viikolla ultrassa varmaan sitten selviää.

Täälläpä ei kummempia tänään, koitan olla ajattelematta asiaa mahd. paljon, tosin vähän on sellainen hiipivä kuvotus taas... Eilen oli ihana ilma ja kävinkin koiruuden kanssa pitkällä kävelylenkillä, mut nyt näyttää olevan tollanen nuhjuinen ilma taas :( No, siitä huolimatta mukavaa torstaipäivää kaikille!

Voi Papunen, ikävä juttu!!!! Isot pahoitteluni.

Toivottavasti pian pääset taas keskusteluihin mukaan, eli toivottavasti gyne antaa hyviä uutisia. Nää on aina niin ikäviä juttuja ja saa väistämättä miettimään sitä "mitäs jos meilläkin näin".

Pohoitteluni Papu75!! :( Tuo kuvailemasi oireettomuus pisti kyllä minutkin miettimään, että onkohan nyt kaikki ok. Minulla ei nimittäin edellenkään ole minkäänlaisia oireita (rv 5+2). Kertoisitko Papu lisää tuosta keskenmenosta, miten ilmeni ja oliko ollenkaan raskausoireita? Kyllä nyt kuitenkin pelottaa...

Voi, kiitos teille ja ei minun ollut tarkoitus ketään peloitella!(Yritän olla pillittämäti töissä...)
Eipä juuri ollut raskausoireita, kuten ei paljoa aikaisemmistakaan, hieman hajut ottivat ja kahvi ei maistunut. Omituisinta ehkä oli, ettei rinnoissa tuntunut mitään. JA, ehkä isoin juttu, että alavatsaa nippaili jatkuvasti (aivain kuten ennenkin rask. alussa), mutta se mikä ei ollut samaa kuin ennen, että välillä tuli oikein kovia vihlasuja. Siis tosi kovia, halusin vain uskotella itselleni, että kyllä se tästä.
Ja hei, oikeesti, monella on hyvin menneitä raskauksia, ilman oireita!! Kipu ei kyllä yleensä niihin kuulu.

Mä en nyt ota tätä pelottelun kannalta, mutta... Mulla on ollu mahakipuja jo viime perjantaista asti, enkä pääse lääkärille kun neuvolan täti on sitä mieltä ettei tarvi. Tai siis laittoi LAPUN lääkärille, jossa selvitti mun oireet ja ihmetteli pitäskö ultrata. No ei ole kuulunut lääkäristä mitään ja neuvolan täti kielsi eilen soittelemasta perään. Eli kai mä sitten vaan odotan että kivut menee itsekseen pois tai sitten alkaa oikeasti tapahtua jotain pahempaa. Hitto, kai se on kohta mentävä päivystyksen kautta, alkaa kyl vähän puntit tutista...=( Nyt ois rv. 8+4...

Voimahalit papulle! ='(

vitsi musta tullu herkkis, eilen nyyhkytin c.s.i kattoen..
Kiitos tsempityksestä, tänne onkin eri tulla kiukkuaa,nauraan ja surustamaan kuin että piinais sillä jotain kamua..
Kylhän noi keskenmeno uutiset aina saa ajattelee, siks yritän nauttia tästä ajasta nyt.. Ja luotan että tyyppi pysyy masus päästäkseen kiusaa äippää potkuilla =)
täytys alkaa hiippailla ulos sateeseen! Päivän jatkoja!

Rv 7+1
nii ja jos joku päivittäjä viittis lisätä sen mks meijä perään, tippunu johki.

Omituista käytöstä Niksun neuvolatädiltä. Jos asia askarruttaa ja neuvolan kautta ei mitään heru, ni mene vaan suoraan synnyttäjien vastaanotolle. Ainakin oulussa voi mennä milloin vain tarkistuttamaan tilanteen. Ultraavat aina ja maksaa jotain 20euroa.
Mä menin ekaraskaudessa päivystykseen ruokamyrkytyksen takia ja oltiin siellä miehen kans iltakahdeksasta --) aamukuuteen. Olis silloinkin kannattanu mennä suoraan synnärille, olis päässy varmaan tunnissa kotiin:/
Äitipolillehan ei taida päästä ilman lähetettä.

Niksu, sinuna ottaisin ja soittaisin ite lääkärille tai ihan äippäpolille, mulla kun oli viime raskaudes tuntemuksia niin äitipoli otti mut suoraan päivystysajalla ultraan..
Ei tarviis miettiä koko ajan että mis mennään. Ihme käytöstä terkkariltakin, ei varmaan auta moinen puhe rauhoittamaan yhtään.. Jaksuja!

Voimahalit papulle! ='(

vitsi musta tullu herkkis, eilen nyyhkytin c.s.i kattoen..
Kiitos tsempityksestä, tänne onkin eri tulla kiukkuaa,nauraan ja surustamaan kuin että piinais sillä jotain kamua..
Kylhän noi keskenmeno uutiset aina saa ajattelee, siks yritän nauttia tästä ajasta nyt.. Ja luotan että tyyppi pysyy masus päästäkseen kiusaa äippää potkuilla =)
täytys alkaa hiippailla ulos sateeseen! Päivän jatkoja!

Rv 7+1
nii ja jos joku päivittäjä viittis lisätä sen mks meijä perään, tippunu johki.

Niksulle: Minulla oli ihan hirveitä kramppeja selässä ja mahassa viime raskaudessa pari viikkoa. Teki niin kipeää että makasin lattialla kippurassa ja huusin (myös öisin). Kohtauksia tuli 5-10 vuorokaudessa. (Vähän kuin synnytyskivut näin jälkeenpäin ajateltuna). Se raskaus sujui oikein hyvin - kohtu vaan kasvoi! Joten kaikki voi olla kohdallasi hyvin :)

Papu75 pahoittelut.

AUTTAKAA kun päätä särkee koko ajan mulla on vielä migreeniä niin mitä lääkettä saisi ottaa kun panadol ei auta.?? ... Tosi raastavaa kun koko ajan särkee...

Pahoittelut Papulle!Voimia!Kokemuksesta tiedän ett ei ole helppoa.Sitä pientä kun on kovasti odottanut ja toivonut ja se on omassa mielessä ja sydämessä jo saanut paikan.Niin kovin valitettavan yleistä ett näin käy :(

Toivotaan Niksu parasta.Nimenomaan sellaiset vihlovat menkkamaiset kivut alavatsalla oli myös mulla ennen km.Jos kivut muunlaisia niin ei ehkä merkki siitä ainakaan.Tietty kipu aina merkki jostain,mutt jos olis kohdunulkoinen raskaus niin kipujen pitäis olla niin kovia ettei pysty oleen.Tutkituta asia kun se selvästi vaivaa...Itse menin km epäilyn vuoksi suoraan Taysiin kun oli viikonloppu ja tiesin ett päivystykses ei tehdä muuta kuin se lähete.

Mulla myös migreeniä ja viime raskaudest kävin usein säryn takii lekurilla. Eräs niistä neuvoi et saa ottaa buranaakin yhen sillontällön. Nytkin on ollu pienä särkyä, mut yrittäny jaksaa ilman.. Niskat jumissa usein.

Nelellekkin iso voimahali!! ='(

miks elämä onkin näin epäreilua..

Ja omaa napaa.. Miks pitää olla tällanen! Jouduin sit "töihin" vlopuks kun en idiootti osannu sanoa ei!!
Ois ollu tiedos shoppailua ja nukkumista..
Täl hetkel itseinho aika syvä..

VOI NELE!!! Sinullekin isot pahoittelut!!! =(

Minulla oli esikoista odottaessa vihlovia (kovia) kipuja ja terve tyllerö häärää olkkarissa, joten ei nekään aina huonoa meinaa...

Nyt on selkä TOsi kipeä. Vihlonut ja sattunut monta tuntia vasemmalta puolelta ihan hirveesti... =(
Alkaa pelottaa ja ultra on vasta ensi torstaina.....

Nyt tarrasukkia kaikille muille toukokuisille !!!!!!!!!!!!

Täältäkin isot halit nelelle!!!!
Kyllä nyt tuntuu niin epäreilulta ja toisaalta pelokkaalta. Koskaan ei tiedä mitä voi tapahtua.
Voimia vielä km saaneille!!! :´(