Posteljooni: Kyselit neuvoa tuosta kirjautumisesta... Siis tuossa sivun ylälaidassa on kohta mistä voi kirjautua sisään jo ennen kun aloitat uuden viestisi kirjoittamisen... En tiiä auttoko?? se kohta on näkyvissä joka kaksplussan sivulla tuossa ylhäällä, mun mielestä?? Korjatkaa jos oon väärässä...
Tää on meidän toinen lapsi ja melko suurella varmuudella myös
viimeinen raskaus... Aina oon ajatellu et kaks on hyvä ja tän piinallisen ongelma raskauden jälkeen en aio ajatellakaan raskaana oloa!! Voi kumpa minä oisin saanut kans nauttia tästä ajasta...
Ja jep, täällä myös aivan mahdoton
paineen tunne keuhkoissa välillä! Haukon ilmaa kun kala kuivalla maalla, varsinkin ku yritän syödä jotain ja pitäis kumartua eteenpäin ettei kaikki murut oo tuossa kummun päällä...
SoonFab4: Voimia osastolle! :heart: Itse saman asian kanssa painineena, voin sanoa että tunteet on varmasti pinnassa ja mieli maassa... :| On se vaan kovaa olla siellä makaamassa läheisistä erossa. Ei auta kun hokea itselleen; tämä on ohi menevää!!! Onneksi viikkoja jo kuitenkin suht hyvin.
Tsemppiä, ja mielelle piristystä! :hug:
Jälkisupistukset kesti pari päivää esikon syntymän jälkeen, eka yönä luulin et alan synnyttään uudelleen ku kävi niin kipeesti...
Särkylääke onneksi auttoi ja loppuivat onneksi pian...
sannamary: Voin samaistua túnteisiisi niin täysin. On TODELLA raskasta olla vaan levossa koko ajan. Mutta onneksi pääsit kuitenkin kotiin.
Aina kivempi maata kotona kuin siellä sairaalassa yksinään. Ja jep, itkuherkkyys täälläkin maksimissaan... Elämä tuntuu vaan niin surkeelta just nyt... :'( Jospa se parin kuukauden sisällä helpottais molemmilla, eikö? Lippu korkeelle vaan!! :wave: (Herlpommin sanottu kuin tehty...)
Emsulille myös tsempitykset raskaus-ahdistukseen. :hug: Voi sitä valittaa vaikka ongelmat tuntuis pienemmiltä kuin muilla, ne voi itselle tuntua huomattavasti suuremmilta kuin muista kuulostaa! Jaksamista myös miehesi kanssa taisteluun. Minun mies esikon odotusaikana oli vähän samanlainen, nyt tokan kohdalla on ollu paljo enemmän mukana.... tosin mulla ollutkin niin vaikeeta nää kuukaudet ni vähä pakko ollu osallistua sen enemmän kaikkeen...
Täällä vietetään kans raskaista päiviä. Kotona oon edelleen (juuri ja juuri) mut mieli on musta ja masennusta ja itkuisuutta ilmassa hyvin vahvasti. Pelottaa jatkuvasti koska taas joudun osastolle ja mitä todennäköisemmin kun viikot kasvaa joudun olemaan sit leikkaukseen saakka...
Kotiuduin siis viime reissulta sunnuntaina, muutama päivä meni ok. Torstaina tuli taas tummaa vuotoa ja eilen aamulla jo kirkkaampaakin verta, mutta vain pieni määrä. Soitin toki synnärille, mutta antoivat jäädä kotiin seuraan ku tätä on ollu jo niin usein, vauva liikkuu hyvin enkä pahemmin oo kipeenä, mitä ny silloin tällöin supistaa. Eilisen sit makasin kotona, ei vuotoa, tänä aamuna vähä paperiin tuli pyyhittäessä... Mut nyt on outo tunne alamahassa et johonki se on kertyny ja kohta tulee lisää... Tää on niin p*rseestä!
Nopponen 32+0 POKS! Eikös tuo ole jo jonkinmoinen rajapyykki vauvalle jos syntyis ennenaikaisesti...?