Se ois nyt se rv 30+0, että poksista vaan! :3 <3
Pieni rakkaus potkii ja harjoittelee kovasti nyrkkeilyä ja se on tosiaan pikkuhiljaa alkanut tuntumaan. Varsinkin aamupäivisin ja iltaisin jätkää jumppaa masussa aikas kovastikin, että meinaa olla välillä vaikea olla. Iltaisin nukahtaminen on joskus niin kiven takana, että saa pyöriä sängyssä etsien sitä hyvää asentoa kolmatta tuntia. Mutta silti nuo potkut on niin ihania, kun tietää että toisella pienellä on kaikki hyvin. <3

Nukkuminen muuten on nykyään todella pinnallista ja aamulla kun herää, tuntuu monesti ettei olisi nukkunut ollenkaan. :'S Sitten kun on nukkunut huonosti, niin lonkka ja selkäkivut ovat alkaneet vaivaamaan ja on välillä niin kipeä olo, että tekisi ihan mieli itkeä.
RD-mittailuja olen jatkanut tässä ja arvot ovat pysyneet kurissa. Eilen kävin ravitsemussuunnittelijalla, jolta oikeasti sain hyvää palautetta, että olen kääntänyt ruokavaliota jo oikeaan suuntaan ja nyt vaan jatkan sinnikkäästi niin lähtee rutinoitumaan tuokin. :> Oikeasti tuli hyvä fiilis kun siellä kävi, kun sain hyvää palautetta, että olen jo saanut jotain aikaiseksi. Nyt vaan sitä kuitua ja proteiinia nassuun niin hyvä tulee.
Nyt kun on tosiaan tuo kolmenkympin rajapyykki ohitettu on alkanut tuntumaan, että apuvata. Aika alkaa lipumaan vähän liiankin lujaa ohitte. xS Parin viikon kuluessa pitäisi saada tehtyä tekemättömät etätehtävät ja palautettuakin ne, parin viikon päästä pitää vielä kuukaudeksi palata istumaan uuden aiheen pariin koulun penkille ja motivaatiota ei meinaa löytyä mistään. Tuntuu, että kaikki ajatukset suuntautuu vaan suunnittelemaan meidän pienen perheen tulevaisuutta. Päähän ei välillä tunnu mahtuvan oikeasti yhtään mitään muuta.

Pitää alkaa ihan miettimään kuinka saisin sen opiskelumotivaation tuotua takaisin.
Vauvalle on hankittu jo rattaat, sitteri, hoitotaso, paaljoon vaatteita, itseasiassa niin paljon, että ei meinaa mahtua hoitotason kaappiin.

Pinnasängyn hiominen on vielä kesken, joten pitänee miestä patistaa hiukan siihen, että pääsisin joskus sitä maalaamaan, että se kerkeää joskus kuivuakin ja se pitää vielä tuoda kotiokin.

Toissa päivänä saatiin vauvalle oma vannakin kun serkkuni ei kuulema enää mahdu siinä kylpemään. Tässä joku viikko sitten aloin miettimään mitä vielä tarvitsemme ja listankin sitten tein, jonka teippasin eteisen oveen. Itsellä hirmuisesti tekisi mieli hankkia puutuvia tarvikkeita jne, mutta ei oikein rahatilanne anna periksi ostamaan itse kaikkea, joten on sitten annettavan sukulaisten ostaa/hankkia loput. Siitä saavat listasta katsella mitä myö vielä pienelle tarvitaan ja jos haluavat, niin sen kun ostaavat.
-elwwis&pieni pojan palleroinen rv 30+0<3!-