dania kyseli kylvetystuesta. meillä on muksuilla ollut se käytössä ja olen tykännyt siitä, et käytännöllisenä pidän semmoista. saa kummatkin kädet olla vapaana ku muksu makaa siinä ja asentokin on paljon inhimillisempi silloin varsinki jos amme on lattialla ei tarvi toisella kädellä yrittää tukea pientä.
nopponen toivottovasti olet päässyt kotia viettää uutta vuotta, eikä vuodot ole lisääntyneet.
äitiys- ja vanhenpainrahapäätös on ilmestynyt, kävin eilen illalla kelan sivuilta kurkkimassa, aika samoissa tuloissa sit mennään mitä sain edellisestäkin.
posteljooni tervetuloa joukkoomme.
sterilointilaite tuttipulloille pidän turhakkeena, ihan samanlailla ne saa äkkiä keitettyä tavallisessa kattilassa ja tosiaan ei niitä tarvi joka käyttökerran jälkeen sterilisoida.
paljon onnea nannalle naimisiinmenosta!:flower:
mä sit kävin pe tuhlailemassa, tuli ostettuu vaatteita, tuttipulloja ja tutteja pienokaiselle...=)
huomaa kyl ettei enään paljon pysty liikkumaan hengästymättä, alkaa keuhkot olla kovilla, varmaan sen verran korkeelle kohtu jo yltää. sekä liitoskivut vaivaavat liikkumista kovin alkaa sattuu alapäähän ja sinne sit jomottelee loppupäivän.
omppulimu sun kuvailemas kivut on mun mielestä just niitä liitoskipuja.
(itellä ne ovat vaa jo pahempina)
erittäin hyvää uutta vuotta teille kaikille!
pepper& typsy 27+6
nopponen toivottovasti olet päässyt kotia viettää uutta vuotta, eikä vuodot ole lisääntyneet.
äitiys- ja vanhenpainrahapäätös on ilmestynyt, kävin eilen illalla kelan sivuilta kurkkimassa, aika samoissa tuloissa sit mennään mitä sain edellisestäkin.
posteljooni tervetuloa joukkoomme.
sterilointilaite tuttipulloille pidän turhakkeena, ihan samanlailla ne saa äkkiä keitettyä tavallisessa kattilassa ja tosiaan ei niitä tarvi joka käyttökerran jälkeen sterilisoida.
paljon onnea nannalle naimisiinmenosta!:flower:
mä sit kävin pe tuhlailemassa, tuli ostettuu vaatteita, tuttipulloja ja tutteja pienokaiselle...=)
huomaa kyl ettei enään paljon pysty liikkumaan hengästymättä, alkaa keuhkot olla kovilla, varmaan sen verran korkeelle kohtu jo yltää. sekä liitoskivut vaivaavat liikkumista kovin alkaa sattuu alapäähän ja sinne sit jomottelee loppupäivän.
omppulimu sun kuvailemas kivut on mun mielestä just niitä liitoskipuja.
(itellä ne ovat vaa jo pahempina)
erittäin hyvää uutta vuotta teille kaikille!
pepper& typsy 27+6