Paljon Onnea vauvautuneille!!
Laitan nyt tälleen yleisesti kaikille etten unohda ketään..
Ihanan paljon vauvoja satelee koko ajan, oikein jännittää aina avata sivuja että onko taas vauvauutisia:heart:
Särölle tsemppiä jos pääsit tositoimiin!!
Tosi kiva lukea vauvautuneiden arkea, alkaa tässä itsekin palautua mieleen nuo ensipäivät, HUI!:heart:
Täällä kans
siivoushulluus on iskenyt, mitä nyt väsymyksesltä ja liitoskivuilta pystyy..Mulla on tänään pariin otteeseen meinannu jalat mennä alta siis niin järkyttävä hermokipu tuolla pakaransuunnalla että hui
Onko muilla tällasta?
Paljon ois kommentoitavaa mutta en varmaan muista puoliakaan.
Puhuitte
aspiriinista, mulla katottiin sillon nt-ultran yhteydessä että onko istukan virtaukset normaalit ja ilmeisesti jos ei ois ollut niin oltas alotettu lääkitys koska edellinen oli vaikea raskausmyrkytys. Mulla ei kouristukseen asti mennyt mut aika lähellä
Tuli muuten
Niittyvilla mieleen että onneksi sulla ei ollutkaan myrkytysoireita
mulla nimittäin oli toi ylävatsakipu jotain aivan järkkyä silloin kun se myrkytys iski:'( ihankuin joku olis vetäny jotain narua tiukalla tossa rinnan alapuolella ja oli vaikee hengittää..
Mua kanssa mietityttää toi
suppareiden kesto kotona että miten pitkään voin olla kotona ja niitä kestää? Edellinen tosiaan sektio niin oon periaattees ensisynnyttäjä alakautta
jotenkin oon ajatellut että kait sen sit tuntee oikeesti kun alkaa olee tukalaa mut mäkin pelkään just tota et lähetetään sit takasin kotia ja todetaan että et ole edes auki yhtään vielä:kieh:
Mä ostin
natusanin liivinsuojia ja muistan et ne ois ollu pehmeitä ja hyviä. Mä en jotenki innostunu viimeksi kestoliivinsuojista kun musta tuntui et ne jäi märäksi mut toisaalta voi olla et mun ois pitäny pestä niitä enemmän aluksi et imukyky ois parantunut niinkun puhuitte täällä
Jaksuja kaikille mamoille:heart:
Karoanna 37+4