:wave: :wave: Heipä hei
!! Täällä taas piitkästä aikaa. Oikein ollut muka huono-omatunto, kun en ole yhtään käynyt kirjottelemassa :ashamed: . Vaan onhan täällä aktiivista väkeä
. Nyt olen niin vähän muka koneelle ehtinyt, etten alkanut edes lueskelemaan kovin pitkältä ajalta näitä viestejä.. Ei sillä, etteikö kiinnostaisi, mutta aikaa vie...
Tervetuloa kaikille uusille ja Oliivia ja Kultsux3 tsemppiä teille. Varmasti molemmat taisitte hätkähtää turhasta
. Ainakin minä haluan uskoa, että molemmilla kaikki paremmin kuin hyvin
.
Huomaan itsestäni, että nyt kun alun jännitys ja hämmennys on ohi ja tämä tasaisempi vaihe raskudessa käynnissä, niin en ehdi tänne kurkkimaan. Varmasti ihan eri juttu sitten taas loppupuolella tai jos muuten matkan aikana tulee jotakin erityistä. Silloin kaipaa aina tukea ja mahdollisesti vastaavia kokemuksia ja neuvoja. Onko tämä sitten itsekästä, mutta näin minulla :ashamed: . Luulen siis, että aika hiljainen olen tässä kesän korvilla, mutta hengessä mukana kuitenkin :heart: . Ja kaikille pelkkää hyvää toivoen!
Itse varasin kuin varasinkin ajan rakenneultraan. Luulin, että tässä ollaan nyt niin rauhallisia tämän raskauden aikana, ettei rakenneultraankaan ole hoppu, vaan niin se vaan viimemetreillä tuli soitettua
. Tai siis alussahan en ollut ollenkaan rauhallinen tästä raskaudesta, mutta nyt olen. Kaikki menee omalla painollaan. Tämä kolmas odotus menee todellakin nyt siinä sivussa. Jollakin tasolla tietysti kokoajan tietää olevansa raskaana ja sitä ajatteleekin paljon ja masua on kiva peilailla, mutta sitten jotenkin on kuin ei raskaana olisikaan
. Vaikea selittää, mutta ihan eri fiilis, kuin kahta edellistä odottaessa ja varsinkin sitä ensimmäistä odottaessa. Viikotkin vierähtää nyt vauhdilla!! Vaikea uskoa, että puolessa välissä oikeastaan ollaan jo!!!
Tuutilulla, hyvän näköiset vaunut
. Kai sitä pitäisi itsekin vähitellen metsästämään... Mitään en ole vauvalle ostanut, enkä muutenkaan kaapeista penkonut. Sukupuolta hiukan mietin, toisaalta se olisi niin hyvä tietää, mutta sitten taas toisaalta olen niin sen vanhan perinteen kannalla, että synnyttäessä sitten näkee.. Katsotaan kuinka mun käy! Edelleen tuntuu välillä oudolta, jos aletaan ääneen puhua raskaudesta, ei siis miehen kanssa vaan muiden. Ja ihan hullulta tuntuu, kun muutama kaveri on jo palautellut jotain pussillisia vauvanvaatteita. Olen ne sentään sen verran kurkannut, että mitä sisältävät, mutta jotenkin en ollenkaan osaa niihin sen kummemmin vielä tarttua. Eikä kai ole tarviskaan. Sinne vaan pussit äkkiä vielä varastoon
.
Liikkeitä tuntuu nyt jo ihan mukavasti, muutaman kerran oikein voimallisina, niin että olen hätkähtänyt. Yleensä liikkeet tuntuvat kuitenkin melko rauhallisina ja ehkä vähäisinäkin. Liikkeitäkään en ole yhtään seuraillut, jos tunnen niin tunnen, mutta jos en, niin en huomaa huolestuakaan. Voi siis hyvin olla, että jonain päivinä en tunne vielä mitään. On tämä niin hassua :heart: .
Hyvää vointia kaikille!! Voi olla että palaan piankin, tai sitten kuukauden päästä :snotty:
Rontti ja asukki 19+3