karieksesta meillä ei oo neuvolassa sanottu mitään sanallakaan, ja itseasiassa koko asiaa en oo mitenkään ees aatellu, ennen ku luin nuita teijä juttuja täältä.
Pitänee kysellä neuvolassa seuraavalla kerralla, et valaiskaa nyt mua siinäki asiassa ku en muuten tajua.... Sitäki ihmettelen, et edellisessä neuvolassa sanovat et hammaslääkärissä käynti raskaana ollessa ois ilmanen, mut nyt tässä missä nykyään käyn (muutettiin siis eri kaupunginosaan) ilmeisesti maksaakin. Ihme meininki. Mut pitänee silti mennä.
Mullei kyl oo koskaan ollu hampaissa mitään vikaa, ainut mitä on tehty ni hieman rapsuteltu hammaskiveä perustarkastuksen yhteydessä...
]Tisseistä Mulla ne ei kyl vielä vuoda,mut jos puristelen niin saan valumaan muutaman pisaran aika kirkasta nestettä... Kuuluuko sen ollakki kirkasta vai joko pitäs näyttää maidolle?
(ei ensikertalaisena tiiä mikä on normaalia ja mikä ei )
Äitiyspakkaus ei oo tullu vieläkään, laitoin ennen juhannusta hakemusket kelalle, mut ilmeisesti ovat sen postiin kuitenki laittaneet, joten tulee varmaan ens viikolla. Lähinnä ootaan sitä et näkisin mitä tarttee vielä ostaa.
Liitoskipuja mul ei ainakaan kauheesti viel oo ollu, mut maha on kyllä muuten aika-ajoin tosi inhottavan tuntunen

Niin ja ainakaan ummetus ei tunnu olevan mun ongelma.
Miten muilla, Tuleeko kakka ?
Kun on kerta pöheiköstäki ollu keskustelua ni kaippa sitä tästäki asiasta voi juttua kehittää...
Itse kun oon ollu aina ns.läpipaska, ja näköjään se sama jatkuu edelleen, mieski ihmettelee välillä et mistä mulla riittää sitä pönttötavaraa niin paljon =)
Masuasukki peuhaa hullun lailla, eikä ainakaan mun tapauksella oo mitään tiettyä rytmiä liikkeiden ajankohdassa, päinvastoin.
Koitan nyt opettaa sille tapaa, että aina kun meen yöllä sänkyyn aikeissa nukahtaa, laitan sellasen pehmolelu-soittorasian masun päälle ja soitan hetken sitä musiikkia. Kaverini kerto tehneensä niin raskausaikana,ja sit ku sen lapsi synty, oli se kuulemma aina rauhottunu hetkessä kuullessaan sen musiikin, ja nykyään pojan olessa 2 vuotias, se sama pehmolelu on edelleen sen ehdottomasti rakkain kapistus.
Elättelen oiveita et sama toimis sitte mun lapsen kanssa (tulevia itkuöitä ajatellen) mut toistaseksi vaikutus on päinvastainen, se selkeesti kuuntelee ja on liikkumatta tasan sen biisin ajan, mut heti sen loputtua alkaa hullu mekastus
Mut nyt vois lähtee hakeen lisää vaippatarvikkeita keskustan kirpputorien uumenista.
Mukavaa päivää kaikille meille =)
Poppari+ beibe 29+2 tai 4...