++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

jonnas, paljon onnea plussasta :flower:

ansku, olitko syönyt mustesieniä samana tai edellisenä päivänä, kun nautit alkoholia? Ajattelin vain, että jos ei asiasta tiedä ja syö noita sieniä ja juo ihan vähänkään alkoholia, seuraa kaamea kankkunen! Ja voi ihmetyttää sitten, että mistä moinen johtui. nimimerkillä kokemusta on...

 
Niin, ne ovat semmosia valkosia, pitkiä sieniä, joita näihin aikoihin kasvaa nurmikoilla. Voipi vaikka googlettaa, niin saa kuvia... OVat todella herkullisia, kun paistaa voissa. Nam!
Niillä on kuitenkin antabus vaikutus, eli niissä on alkoholin kanssa reagoivaa ainetta, joka tekee pahan, pahan olon... Päänsärkyä, huimausta, oksetusta, sydämen tykytystä jne. :(

Tuli se vain mieleen, kun ansku oli itsekkin ihmeissään, kun oli niin vähästä määrästä tullut paha elämä..
 
Voi apua! Mä oon aika hölmö, kun en mä malta odottaa!

Tein testin ja sain siihe tosittositosi haamun, eli en saanu sitä ees kameraan
ja luulen kyl et kuvittelen sen siihe!! :D Kui aikasin sitä voi oikeesti saada jo plussan?
Ja vasta ens viikol pitäs alkaa kuukautiset et voi mua. :LOL:
 
).( Nyt se punanuttu saapui.Pikkuhiljaa mut kuitenkin tuli.Ja jotenkin helpotus ku taas jotain tapahtuu.Aukeis nyt vaan hanat kunnolla ja taas uusi yritys.Ainut hyvä puoli on ku kierto veny näin pitkäks ni ei tarvii taukoilla :D Mulla sitte toivottavasti on megamaha kun me tahdotaan ja mä katson ku kaikille maistuu booli :headwall: Mut en haluu alkaa taukoilee ens kesään asti...

Kävin tänään luontaistuote kaupassa hakee kassillisen vitamiineja.Mulle ja miehelle
:D Jos niistä olis sitte jotain apuu...Mieskin alkoi kiltisti niitä napsimaan ku mä sanoin lukeneeni netistä et niistä vois olla apuu vauvaprojektissa...Ehkä hiukan purkkeja kyttäs ja kyseli et tuleekohan näistä maha kipeeksi :LOL:

Mut plussaonnea muille ++++++++++++ :whistle:
 
Icefairy...täällä kohtalotoveri. Menin kans tänään testaan vaikka kp20 vasta menossa. Sain haalean haalean haamun...torstaina testaan uusiks. Oon vaan niin huono odotteleen noitten testien kans :LOL: mutta nyt lupaan, että testaan vasta torstaina. Jep!! :) Koskas sinä testaat uusiks?
 
päpsy79 Hih kivaa. :) Ja kyllä tuo mieski sen haaleesti näki siinä! Torstaina ajattelin uudestaa nyt sitte testii kanssa. Poika täyttää sillo sitte 1v. Ihan hullua kyllä jos nyt tulisin ekasta kierrosta raskaaksi, ku esikoises meni niiiiii kauan.
Toivottavasti sielläki plussa vahvistuisi! :)
 
Huomenta kaikille!

Olen pitänyt täällä hiljaiseloa jo pitkään. Tilanne on nyt, että on jo kp 31. Ovista en bongannut varmasti, epämääräiset fiilikset on, että se olis ollut kp 13, mutta varma en voi olla. Mulla ei ole minkäänlaisia toiveita/oletuksia, että tässä(kään) kierrossa tärppiä kävisi, mutta silti menin aamulla testaamaan. ja negahan sieltä tuli. Tuloksen tiesin jo etukäteen, mutta silti oli pakko testata...

voi muuten meijän talossa laittaa lämmöt päälle, sillä oli perhanan kylmä illalla. Yöllä piti olla oikein paksu, pitkälahkeinen yökkäri ja villasukat että tarkeni. BRRRR....
 
Huomenia.
Ovista ei tiedossa tänään, huomenna tai ylihuomenna. Viiva oli testissä vaan haaleempi kuin eilen =( Oliskohan pitänyt jättää testaamatta...?

Ja muutenki! Olo on kun jyrän alle jääneellä sammakolla, lapsella ja äidillä huonosti nukuttu yö ja mulla ihan kaamee flunssa päällä =( No toisaalta hyvä ettei se ovis ole nyt, kun eihän sitä tässä kunnossa mitään jaksaiskaan. Tuleekohan sitten ollenkaan...
 
Täällä kans flunssaa ilmassa. Yksi lapsista on räkäsenä kuumeessa, toisella on kova nuha ja yskä, mutta kuume oli viime viikolla. Yksi on vielä toistaseksi terveenä. Itseäni aivastuttaa ja kurkku on vähän kipeä. Ja tietenkin viluttaa..

Mulla ois nyt 26kp. Mutta koska ovis oli luultavimmin viime tiistaina, ei se tädin pitäis tullakkaan kuin vasta ens tiistaina. Jos ei sitten vielä näy, niin teen testin.

Rinnat on arat, alamahassa tuntuu pallo, viluttaa. Siinäpä ne oireet. Mutta tädin tuloahan ne vaan enteilee.
 



Vuorovesi..................kp 64/26...............................
marrr.........................kp 49/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 48/??................................yk1
Ainoska.....................kp 42/32.................................yk2
Oravannahka............kp 37/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 35/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 35/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 33/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 31/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 31/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 30/29.................................yk10
Lilianne......................kp 26/28-32............................
MaybeSomeday.........kp 27/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 27/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 26/30.................................yk10
KS09..........................kp 25/35-44............................yk3
very important baby..kp24/30-40............................. yk2
pata-ässä..................kp 23/28-30............................yk3
icefairy.......................kp22/26-35..............................yk1
amati.........................kp21/ 23-33 ............................yk2
päpsy-79...................kp21/30-40............................. yk1
oliivitar.......................kp 20/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 18/28..................................yk6
JKVY...........................kp 18/27..................................yk2
piprane ema..............kp 17/20-30..............................yk3
Katinka-82.................kp 14/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 14/37-42...............................yk8
zirppa....................... kp 14/35.................................... yk1
marjukka-82..............kp 10/25-31 ...............................yk3
Selmiina.....................kp 6/?....................................... yk4 Sintsu78....................kp 2/27-34................................yk 9





Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu





Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1 Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2

 
Sintsu,päivitänkö sulle kp:t?Pahoittelut tädistä,mutta innolla uuteen kiertoon :heart: :hug:

Päpsy ja Icefairy,testiviivojen vahvistumista toivottelen!! :flower:

Ja kaikille tsemppiä tilanteeseen kuin tilanteeseen :hug:

ON:Eilennä ihmettelin omaa oloani ja pakkohan mun oli cittarista hakea niitä halpoja ovistestejä pkt ja testata ja tänään sain sitten ovisplussan,oikeen vahvat molemmat viivat...Näin se kierto hakee paikkaansa,eli tästä tuskin tulossa 27 päiväistä kiertoa...Toivottavasti nyt kuitenkin tärppää,eilen ainakin kovasti heiluteltiin peittoja :heart:

Ja kyllä oli niin selkeä ovisplussa ettei tarvinnut ihmetellä,kuten viime kierrossa pähkäilin testien kanssa.... B)
 
Päpsy ja Icefairy Peukut pystyyn et viivat vahvistuu! :heart:

Lilianne Mä en syö sieniä ku en tykkää niistä! Joten ei voida laittaa sienten piikkiin mun huonoa oloa. :LOL:

ON: Tänään käytiin miehen kanssa gynellä. Lähete lähti OYSiin IVF:n. Nyt molemmilla on erittäin huojentunut ja hyvä mieli. Luomuna luonnollisesti yritetään siihen asti, et IVF on mutta ainakin asiat on lähteny nyt eteenpäin. Vähensi ainaki tosi paljo stressiä ku ei tarvi "kellon tarkkuudella" peittoja heilutella.
 
JKVY Laita vaan uusi kierto alkaneeksi.Eli tänään 2/27-34tai mikä nyt lienee kierron pituus onkaan :headwall: Ja yk 9 :'(

Nyt ei kyllä enää niin haittaa millon tärppää kunhan nyt ei kuitenkaan ihan tolkuttoman kauaa enää odottelee.Mä olen jo sopeutunut ajatukseen, et oon satakiloinen ja mielettömän ruma ja turvonnu omissa häissä...Ja ärsyttää ajatus ihan mielettömästi!Mut ei voi mitään.Me halutaan kuitenkin jatkaa yrittämistä nyt eikä niitä juhliakaan voi enää siirtää...Kai sitä kuitenki kaikki hyvin menee...

Lääkäri soitti mut en sitte edes jaksanu siltä mitään kysyy :ashamed:
 
JKVY....joo :) kp21/30-40 yk1. Kiitos! Haittaako, että olen jo toisessakin pinossa? Varsinaisen yrityksen aloitus on vuodenvaihteessa mutta päätimme miehen kanssa häämatkan kunniaksi peuhata tjot meiningillä :heart: Ja nyt mulla ympärivuorokautista pahoinvointia, mahakipuja ja tissien kuumotusta, joten toiveet kesävauvasta on heränny :heart:
 
Sintsu :hug:
Päpsy,saahan sitä olla niin monessa pinossa kuin vaan haluaa =) Ehkäpä ette kuitenkaan enää malta odottaa aloitusta vuodenvaihteeseen tai sitten niin onnellisesti että se plussa tosiaan jo pläjähtää testiin :heart:
 

Yhteistyössä