++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Mut voi varmaan poistaa tuosta listasta...menkat alko perjantaina. En kyllä ymmärrä miten tää kierto venyki näin pitkäksi ku AINA se on ollut max. 33pv. ??

Tai jos päivittäjä vaihtaa sit mulle tohon kp 3/ ? :ashamed:

Nyt kyllä on jo ihan semmonen olo, että vois pitää kuukauden tauon tästä kuumeilusta/palstasta. Mieski sano että "elä käy siellä kaksplussalla nii paljo, ku alat kuvittelemaan kaikkia ja USKOT kaikki mitä siellä lukee" :headwall: Olin vaan et Tä ?? :D

Ihan yhtä paljon seki haluaa vauvaa ja usko et mä oon raskaana, vaikka kaikki testit näytti negaa. No...kai tää nyt oli meille kummallekki nii iso pettymys taas...

Mutta niin paljo ku haluaisinki uskoa, että "raskautuminen" olisi helpompaa jos ei ressais koko ajan siitä ja olis vaan rennosti eikä ajattelis koko asiaa....mut ei täältä voi olla poiskaan...aina minäki päätän ku menkat alkaa, että nyt en enää tänne palstalle tuu sekottaa omaa päätäni ja kuvittelemaan kaikenlaista :D mut niin päätän nytki....viimeistään siinä vaiheessa taas löytää ittensä täältä ku EKA "OIREET" ilmaantuu!! :saint:
 
huomenta!
täällä on taas harjoiteltu testin tekoa =) alkaa kohta jo sujumaan ihan kohtuudella se touhu ;) eli testasin samalla prisman testillä millä jo aijemminkin viimeviikolla testailin. kyllä siihen tuli ihan haalean haalea toinenkin viiva,ei mikään selvä edelleenkään,mutta kyllä mä siinä viivan näin ihan haamujen haamua =) ei se voi viivanpaikkakaan olla =) eli tiiä vaikka me saatas kesävaavi =), mutta ei pidä iloita vielä. eihän mulla oo vielä etes menkat myöhässä,joten edelleen kaikki on mahdollista. mutta nyt mulla on suorataan ruvennut pelottamaan huomisen odottaminen =/ pelottaa joka ikinen vessareissu,että nyt.. viime yönä näin muuten menkoista untakin =/ oli aika karmiva uni.. :(
mutta tänään apteekin kautta kotia töistä, saa taas loppuviikoksi tekemistä ;)
ainiin..tänään tulee mummi ja ukki lapsenlikaksi pariksi päivä,eli testailu taitaa venyä jopa torstaille asti. en uskalla vieraitten läsnä ollessa testailla,jos siihen se toinenkin vahva viiva ilmestyy hihkun varmaan ääneen,joten heti paljsatus se meidän ilouutinen.. mutta eipäs nuolasta taas ennenku tipahtaa..

plussa tuulia puhaltelen täältä kaikille!!!! :D
 


Vuorovesi..................kp 62/26...............................
marrr.........................kp 47/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 46/??................................yk1
Sintsu78....................kp 40/27-34...........................yk 8
Ainoska.....................kp 40/32.................................yk2
Oravannahka............kp 35/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 33/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 33/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 31/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 29/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 29/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 28/29.................................yk10
Lilianne......................kp 24/28-32............................
MaybeSomeday.........kp 25/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 25/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 24/30.................................yk10
KS09..........................kp 23/35-44............................yk3
very important baby..kp22/30-40............................. yk2
pata-ässä..................kp 21/28-30............................yk3
icefairy.......................kp20/26-35..............................yk1
amati.........................kp19/ 23-33 ............................yk2
oliivitar.......................kp 18/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 16/28..................................yk6
JKVY...........................kp 16/27..................................yk2
piprane ema..............kp 15/20-30..............................yk3
Katinka-82.................kp 12/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 12/37-42...............................yk8
marjukka-82..............kp 8/25-31 ...............................yk3
Selmiina.....................kp 4/?....................................... yk4



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu





Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1 Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2




 
Täällä taitaa kuitenkin se tietty vieras olla tulollaan... Eilen illalla alko särkeen päätä ja rinnat on tosi kipeät. Naama täynnä finnejä (ikäviä tuommoset, ku vielä tässä iässä naamaa koristamaan tulee). Eli normaaleja menkat tulossa -oireita.
Mullakin on kyllä nyt semmonen tunne, että palstailulla on mun osalta tauon paikka, mikäli se täti sieltä nyt tulee. Pitää keskittyä muihin asioihin. Mutta siis siihen tätin tuloon asti jännitän täällä.

Eilen illalla tuntui jännä tunne alamahassa. Toiveikkaana ajattelin, että ehkä se ois kiinnittymistä. Mutta ei kai se vielä ois ollu. Jos se ovis oli kerran tiistaina. Mutta aikanaanhan se sekin selviää.
 
).( Mä täällä ihmettelen mitä mun menkoille on käynyt |O Testiin ei tuu kahta viivaa :headwall: Jos ne onkin vaan kaikki viallisii :kieh: Pitäisköhän koittaa toisen merkkisellä :LOL:
Mulla ei ole kyllä edes yhtään "raskaus olo" mut ei oo kertaakaan ollu näin pitkää kiertoo.Ei edes sillon ku oli km viikolla 12. Sillonki oli vaan 31kp:vää...
Kehtaiskohan soittaa sinne lääkäriin ja kysyy??? Ku ei me ikinä sitä vauvaa saada jos mä en edes enää toimi :'( Kaverille sanoin et mulla varmaan vaan alko vaihdevuodet ja se sitte ihan tosissaan alko kertoo et sen 25v kaverille oli sanottu et sillä on jo alkamassa vaihdev. |O
Oli pakko sit sanoo et kiitos kannustuksesta :ashamed: ;)
 
Hei,

paljo oli tullu tekstiä ku en koko viikonloppuna päässy kirjotteleen. Koin elämäni kamalimman krapulan eilen. Lauantaina lähdettiin käymään ulkona enkä juonu ku pari siideriä niin se veti mun pään ihan sekasin (olin kännissä jo puoliskan tölkin jäljiltä) ja sunnuntai aamuna heräsin maailman kamalimpaan oloon. Pää oli kipeä ja oksetti ihan kamalasti. En päässy koko päivänä ylös sängystä. Sanoinki miehelle, et jahka saadaan noi hoidot käyntiin niin toivottavasti tärppää nopeesti sillä mulla ei oo enää mitään käyttöö tuolla baarissa enää. :LOL: Ku ei osaa juoda niin ei osaa juoda.

 
Varasin sitte soittoajan lääkäriltä.Se keskiviikkona soittelee.Passittaa mut varmaan jonnekki mielenterveyspotilaaksi :ashamed: ku en malta mitään odotella :headwall: :LOL:
Paljonkohan yksityisellä maksaa käynti? Sinne olis jotenki mieluisampaa mennä ku en oikein tykkää tuosta omasta lääkäristä...ku se on niin sillä kannalla et senkus vaan odottelette, kyllä se vauva tulee ku on tullakseen :kieh: eikä ymmärrä et tallainen odottelu ja pettymys toisensa jälkeen voi hiukan kiristää välillä hermoja :(
 
Sintsu Juu, nuo lääkärit ei oikein tahdo ymmärtää meitä malttamattomia... Parhaiten sanoi kyllä muuan lääkärij oka lähetteen hoitoihin teki, että eihän tässä auta nyt hätäillä, kun miten te pärjäätte sitten kun se OIKEA odotus alkaa, 9kk pitäis odottaa ja sillä siisti :LOL:
No mutta onhan se nyt sitten ihan ERI asia :kieh:

Mutta joo, sitten kun niiihin hoitoihin saa aikaa, niin sitten se vasta piinaava odottaminen saattaa alkaakin, kun ensin tutkitaa ja sitten ihmetellään ja sitten vasta päätetään miten hoidetaan. Mekin oltais jouduttu hoitotapa päätöstä esikon kanssa odottaa 4-5kk, jollei oliskin tärpännyt kesän aikana luomusti... :kieh: :ashamed: |O
Onneksi tärppäsi :D

Mä tässä laskeskelin, että eihän mulla pitäis ov ollakkaan vasta kun loppuviikosta jos suunnillen noilla kierroilla mennään... Sinne siin odottelemaan ja peittoja heiluttelemaan.

Luin jostakin, että paras aika harrastaa jos lapsia haluais, olis aamulla. Kuka hullu jaksaa ennen lapsien heräämistä (meillä 6-7 aikaan) laittaa kellon soimaan ja alkaa peuhaamaan?! Tai työaamuna :ashamed:
 
ONNEA jonnas1984!

Täällä minäkin kovasti jännäilen, koska lauantaina vois jo ihan hyvin alkaa menkat kun on kp 30. Nyt koko ajan tarkkailen itseäni ja mahdollisia oireita. Eilen oli ihan kamalan kipeät tissit, nännejä oikein vihloi. Lisäksi lauantaina alkkareihin oli tullut ihan TOSI vaaleeta ruskeeta tuhrua (enempi valkovuodon oloista mutta sitä ruskehtavaa sävyä siinä oli). Mulla ei ole ikinä ollut mitään tuhruvuotoja, joten ajattelin tietty, että kiinnittymisvuotoa...No, saas nähdä. Eilen ja tänään on ollut myös vähän menkkamaisia kipuja ja aamulla heikotti vähän...Silti uskon, että en ole raskaana ja pakko yrittää itselleen niin hokea koska se on taas sellanen itkupäivä kun ne menkat alkaakin kun taas rakentelen näitä pilvilinnoja. Sukujuhlissa lauantaina silmät kostui kun katselin muitten lapsia ja lisäksi yksi rouva tenttasi, että joko teille on tulossa lapsi...Piti ihan tosissaan tsempata, että sai sanottua, että ei ole...

Lisäksi kun makaa mahallaan, tuntuu niin ku vatsassa ois vesi-ilmapallo...
 
Maybesomeday Toi kysely on niin raastavaa, varsinkin jos tosiaan tahtoo, mutta ei vain ota onnistuakseen :ashamed:
Ihmiset, jotka sitä odottamista eivät ole kokeneet, eivät vaan tajua, tosin kiten voisivatkaan...
Toivotaan, ettei sulla menkat ala ja salamatkustaja astuu kuvioihin =)
 
Mun jotkut sukulaiset on arvelleet et on tainnut vähän käydä vahinko :kieh: Siis niinku kolme kertaa!?
Nyt ne on vaan et lapsi tulee sitte ku halutaan |O Välillä tuntuu et ne ei ollenkaan mieti mitä suustaan päästää...
Yks kyselee suoraan et onko siellä mahassa taas joku? Toinen et millon tulee jne.. :headwall: Ne on välillä aika kauheita.

Jonnas, onnea :flower: :heart:
 
Jonnas onnea plussasta!! :flower:

Sanelma toivottavasti viivat vahvistuu kunnnon plussaksi! =)

:hug: tarvitseville....

Eipä ihmeempiä... päivätorkut otin kanssa kun nukutin kuopuksen päikkäreille =)


++++++++++++++++++++++ :whistle: puhallellaan plussatuulia kaikille!!
 



Vuorovesi..................kp 63/26...............................
marrr.........................kp 48/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 47/??................................yk1
Sintsu78....................kp 41/27-34...........................yk 8
Ainoska.....................kp 41/32.................................yk2
Oravannahka............kp 36/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 34/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 34/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 32/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 30/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 30/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 29/29.................................yk10
Lilianne......................kp 25/28-32............................
MaybeSomeday.........kp 26/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 26/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 25/30.................................yk10
KS09..........................kp 24/35-44............................yk3
very important baby..kp23/30-40............................. yk2
pata-ässä..................kp 22/28-30............................yk3
icefairy.......................kp21/26-35..............................yk1
amati.........................kp20/ 23-33 ............................yk2
oliivitar.......................kp 19/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 17/28..................................yk6
JKVY...........................kp 17/27..................................yk2
piprane ema..............kp 16/20-30..............................yk3
Katinka-82.................kp 13/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 13/37-42...............................yk8
marjukka-82..............kp 9/25-31 ...............................yk3
Selmiina.....................kp 5/?....................................... yk4



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu





Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1 Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2


 
Ku KS09 sanoi...
Noista hoidoista...Tuon odottamisen takia mä kävin jo kuukausi sitte lääkärissä, et olisin saanut lähetteen kättärille.Ku hirvittää nuo yksityisen maksut.Terkkari sanoi et vasta sitte voi laittaa sen ku on tuosta ekasta km:sta vuosi! Eli vielä tammikuuhun odotellaan (vaikka vuosi yritystä jo takana) et saa edes lähetteen laitettuu.Sit odotellaan et saadaan sieltä aika.Sitten varmaan tehään jotain kokeita ja taas odotellaan...Ei kiva :(
Menee oikeesti varmaan kesään tuota kautta ellen saa ruinattuu tuolta omalta lääkäriltä jotain alkuun...Ongelma vaan on ku en tiiä et mitä? :eek: Ja se ei itse ainakaan mitään ehdota...

Ja taas omaa napaa vaan :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ansku-82:
Hei,

paljo oli tullu tekstiä ku en koko viikonloppuna päässy kirjotteleen. Koin elämäni kamalimman krapulan eilen. Lauantaina lähdettiin käymään ulkona enkä juonu ku pari siideriä niin se veti mun pään ihan sekasin (olin kännissä jo puoliskan tölkin jäljiltä) ja sunnuntai aamuna heräsin maailman kamalimpaan oloon. Pää oli kipeä ja oksetti ihan kamalasti. En päässy koko päivänä ylös sängystä. Sanoinki miehelle, et jahka saadaan noi hoidot käyntiin niin toivottavasti tärppää nopeesti sillä mulla ei oo enää mitään käyttöö tuolla baarissa enää. :LOL: Ku ei osaa juoda niin ei osaa juoda.
Mulla toi oli oireena edellisestä lapsesta... törkee krapula muutamasta.. :S mutta olinkin raskaana :D

 
sintsu Jaksuja odottamiseen, se on raastavaa! Mutta jospa ne menkat ei tuliskaan, vaan oliskin sitten vähän venynyt kierto ja salamatkustaja mukana, toivotaan...

Toisaalta sitten kun sinne hoitoihin pääsee, voi perjaatteessa lopettaa stressamisen, kun asia ns. toisten käsissä siitä etiäpäin... Näin mä uskon tuon ykkösen meillä tärpänneen, kun tosiaan puolentoista vuoden jälkeen heti nappas, kun oltiin ruvettu tutkimaan ja suunnittelemaan.

Täällä: Sorruinoa sittenkin tilaamaan vielä lisää ovistestejä :ashamed: Vanhoja testejä käyttäen (tänään testasin) tuli sellainen viiva, jotta ovis vois olla parin päivän päästä. No yllätys yllätys niitä testejä oli vaan 1 ja ainoa, joten tilasin sitten lisää, jotta vihdoin saisin ihan oikeasti tikuilla pongattua sen oviksen, jos nyt edes on tulossa. Oireet kyllä viittaa vähän siihen suuntaan... :$
Ja joskohan sitä tänään jaksais ja sais aikaseks jonkinmoisen peittojen heiluttelusession. Viimeks on peuhattu perjantaina, joten oletettavan oviksen kannalta olis kyllä hyyyvin tärkeetä tehdä jotain asian eteen! Noh, josko tuon ykkösen sais illalla ajoissa nukkumaan, niin tämä mamma vois painua sänkyyn odottelemaan, josko jotain tapahtuis :LOL:
 
UuTeEnNoUsUUn mä oon kans kuullu et jotku on reagoinu tosi vahvasti alkoholiin kun eivät oo tienneet olevansa raskaana. Mulla vaan on se, et ku lekuri uskoo vahvasti putkien olevan tukossa (aukiolotutkimus oli niin kivulias) et tsäänssit siihen et olisin nyt yhtäkkiä raskaana on nääääin pienet... Uskon, että nousi vaan helposti päähän ku en juo juuri ikinä. Lasten kengissä on meikäläisen juominen ja hyvä niin. Tietty ikään ei oo näin käyny... :LOL:

Tsemppiä kaikille piinapäiviä viettäville!
 
Mä oon nyt ihan sekaisin tämän kroppani kanssa.... :eek: Tänään kp 17 ja vatsaa sattuu ja pikkasen vuotanut punertavaa vuotoa...Mitä tämä on,alkaako mulla menkat jo nyt,vai onko ovis vai mitä on?????Mä en kestä että mun kroppa sekoilee!!!! :ashamed: Voi kun osais keskittää ajatukset muualle kun tähän vauvakuumeeseen eikä kokoajan,päivittäin,miettis ja miettis näitä asioita... :|

Ja tuosta oireilusta, alkoholista.Mulla mennyt niin päin että muuten "humallun" yhdestä lasista mutta jos oon alkanut odottaa,ei mene päähän ei sitten millää(tietty siis siinä vaiheessa kun en ole vielä älynnyt testata )Ihmetellyt miksei tunnu missään.... :LOL:
 

Yhteistyössä