++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Täällähän jo haamuillaan =) KuiskeOnnittelut Adalia ja Sintsu!

Meillä on aloitettu kellistely puolin toisin; olen yrittänyt olla vaiti kuumeesta miehelle, jottei tulisi suorituspaineita :LOL: Edellisessa kierrossa meni vähän överiksi :ashamed:
Ovista odotellessa olen pongannut kaikenlaisia muita oireita...huoh. Ensin pakotti selkää, sitten vatsaa ja seurauksena tihentynyt vessassa käynti. Tk:ssa käynti ja onneksi pissa oli puhdas!! Ja kaksi päivää sitten oli oikean munasarjan kohdalla painetta hela päivän, mutta ovis niiin ajoissa??? No onhan se kiertokin mennyt sekaisin... Ota nyt tästä kropasta selevää :kieh:

Peitonpöllytysiloja itse kullekin ;)
 
Kiitokset onnitteluista. Toivotaan tosiaan että viiva voimistuu...! Jotenkin vaan on sellanen skeptinen olo, en uskalla iloita vielä. Rinnat on kyllä kipeät ja alavatsalla tuntuu painetta/menkkamaista jomotusta, mutta sellasta mulla on ollut myös ennen menkkoja. En yhtään enää muista miltä viimeks tuntu alkuraskaudessa. Nyt tuntuu et kuvittelen vaan kaiken... :ashamed: Plussa olisi kyllä todella toivottu...! :heart:
Jos nyt tuo viiva tuossa voimistuu ja kaikki sujuu niinkuin pitäisi, niin laskettu aika osuisi samalle päivälle mun synttäreiden kanssa, 5.6. :D
 
Adalia Kyllä siinä selkee viiva näky, mutta itse olen hyvinkin skeptinen nykyään noista haamuista (toisin oli ennen)... Siis esikko tosiaan näky haamuna n. 2 viikkoa, mutta silti tuli ihan oikea vauva, tää seuraava haamu kahesta vai kolmesta tikusta vuotikin sitten pois :(

Mutta toivotaan, jotta viiva vahvistuu ja teillekin tulee ihka oikea vauva =)
 
Minäkin viivan testissä näen,onnea Adalia!!
Kerro sitten kun saa päivittää plussanneisiin(miten niin yli-innokas päivittäjä :ashamed: )

Aika kuluu niin hirmuisen hitaasti!Mä oon alkanut odottaa ovistuntemuksia heti vuodon loputtua,laskurit antaa hedelmälliseksi aikaväliksi 23-26.9,eli ihan näinä päivinä.Mä en vaan osaa nyt yhtään tulkita mun krpppaa...tuleeko ovis tai ei.... ja kohta tulee eteen kiduttavat 2 viikkoa ennenkuin saa tietää olisko edes onnistanut ja ne 2 viikkoa on piiiitkät... :ashamed: :p :x

 
27/24-26.. Eilen oli niin menkkoihin viittaavia migreenioireita illalla, että olin taas varma enttä menkat alkaa. Parina iltana on ollut semmosta ällöä oloa, mitä jovkus on just ennen menkkoja.
No ei ole alkanut menkat vielä. Tein sitten One Step testin (en ekasta aamupissasta) ja ongelmana on se, että testiviivan kohdalla testissä on joku kuoppa, ja ehkä sen takia olen näkevinäni viivanpaikan. Koskaan noilla testeillä ei mitään ole näkynyt.

Korostan kuitenkin, että mitään väriä ei tossa ole vaan sen tyhmän kuopan takia nyt tossa muka näkyy viivanpaikka jossain valossa. No odotellaan edelleen.
 
Ella jospa se olisi kuitenkin viivan poikanen,muutaman päivän kuluttu vahvistuva :hug: :heart: Pidän sulle peukut pystyssä,olisit jo sen ansainnut :hug: Ja hyvähän tämä,että täti pysynyt poissa B)
 
Sillon kun kaksosista plussasin, eka oleellinen oire oli ettei menkat alkanut teroista huolimatta. Siinä kierrossa nännit eivät aristaneet kovin paljon, mitä mulla ei nytkään. Yleensä nänniarkuus kertoo menkoista. Mutta on hyvin mahdollista etten edes ovuloinut, ainoa mahdollinen kohta olisi ollut limojen mukaan kp 19-20 ja sillonhan nyt olisi vasta dpo 7-8. Ovistestit kp 10-13 ja kp 16 olivat negoja ja enempää en tikuttanut kun ne loppuivat.
 
Adalia Paljon onnea :flower: :heart: Kyllä siinä vaale viiva näkyy =)

Itsellä taitaa taas haamut haihtua :'( Tänään testasin sellaisella vilja-testillä ja ei siihen mitään tullu.Ja siinä oli et näyttää 3päivää ennen menkkoja.Pöh ja pyh!
Täti ei kuitenkaan vielä ole paikalle kurvannut mut kai se tänne sitte löytää tämän viikon aikana...Mä en tajuu :headwall:
No mut jos jotain positiivista niin kun tämä kierto venyy oikein pitkäksi nii ei tarvii ensikierrossa taukoilla ja mies saa taas kuunnella kiukuttelua :kieh: :kieh:
 
Adalia kyllä minäki siinä haaleen viivan näen, toivottavasti vahvistuu! :)

Sintsu En halua olla ilon pilaaja, mutta itse en oikeen luota enää nuihin Predictorin testeihin. Tein kahdella predictorilla viimeksi ihan silmin havaittavat haamut, joissa oli väriäkin. Toinen oli seuraavana päivänä vähän vahvempikin viiva jo, mutta labrassa kun kävin verikokeessa samalle päivää niin negatiivinen tulos sieltä tuli. Oli itselle ainakin tosi suuri pettymys sillon. Toivottavasti sun lopputulos ois positiivisempi! b :) d

ON: Tänne ei mitään uutta. Palelee kovasti koko ajan ja väsyttää, mut en jaksa uskoa tärppiin ollenkaan...
 
Äh, kyllä ketuttaa...

Jos niitä lapsia haluais, pitäis varmaan joskus peuhata, ja sitten kun toi pieni nukkuu ja olis hetki omaa aikaa (siis aikaa ja jaksamista) peuhata, mies on jossain muualla tai tekee jotain ihan muuta, ja sitten se tulee joskus lähellä puoltayötä sisälle, niin varmaan mä sillon enää jaksan yhtään mitään =( Ovis taitaa lähestyä ja olis tärkeetä nyt peuhata, vkl tulee vieraita ja nyt jo kolmas päivä ilman mitään...
Huoh
 
HayLinaHyvä että laitat nuin suoraan vaikka mielummin sitä kuulis jotain muuta...En loukkantunut.Inhottavaa et nuo testit antaa turhia toiveita...

Ei täällä hirmuisesti juhlita vaikka menkat ei ole vielä alkanut. Se viiva voi olla ihan hyvin jotain huijausta :headwall: Katsotaan miten tilanne etenee...Kyllä se joskus selviää tuleeko täti vai vauva ;) Ärsyttää vaan tällainen epätietoisuus ja jännäily.Ku niin kauan ku täti on poissa niin elättelen kuitenkin toiveita :ashamed:
Mieskin kysyi tänään et onko ne alkanu?Ja ku sanoin ei niin se oli heti et eiks se oo hyvä :D Mulla vissiin oli vaan sitruunan syönyt ilme...

KS09Niin , mä en kans tajuu ku elokuvissa miehet sinkoo juosten viettelee naistansa ku naiset vähän edes vinkkaa et nyt.
Kotona on sitte ainaki meillä ihan toinen meininki :headwall:

Mut joo tuntuuu et mä en tajuu enää mitään

:LOL:
 


Vuorovesi..................kp 59/26...............................
Selmiina.....................kp 53/30...............................yk3
marrr.........................kp 44/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 43/??................................yk1
Sintsu78....................kp 37/27-34...........................yk 8
Ainoska.....................kp 37/32.................................yk2
Oravannahka............kp 34/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 30/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 30/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 28/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 26/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 26/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 25/29.................................yk10
Lilianne......................kp 21/28-32............................
Jonnas1984...............kp 24/28-29(?).......................yk2
MaybeSomeday.........kp 22/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 22/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 21/30.................................yk10
KS09..........................kp 20/35-44............................yk3
very important baby..kp19/30-40............................. yk2
pata-ässä..................kp 18/28-30............................yk3
icefairy.......................kp17/26-35..............................yk1
amati.........................kp16/ 23-33 ............................yk2
oliivitar.......................kp 15/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 13/28..................................yk6
JKVY...........................kp 13/27..................................yk2
piprane ema..............kp 12/20-30.............................yk3
Katinka-82.................kp 9/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 9/37-42...............................yk8
marjukka-82..............kp5/25-31 ...............................yk3


Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu





Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1

 
Sintsu tiedän tunteen. epätietosuus se on kaikista tympeintä ja pahinta. Itsekin kerkesin elätellä kovasti toiveita raskaudesta ja innoita siitä jo miehenki kanssa, mutta sitten kun labratestin tulos tuli niin tipuin korkealta ja kovaa. :ashamed: Sulla kuitenkin on onneksi vielä mahdollisuus saada se oikea mehevä plussakin vielä testiin ja sen oisit kyllä ansainnutki! =)

UuTeEnNoUsUUn onnea myös haamusta!
 
Uuteennousuun: Onnittelut haamusta! :flower: Toivottavasti voimistuu! Tuleeko sulle sit touko-vai kesäkuun vauva?

Tänä aamuna taas testasin ( en oo kuluttanu ku 4 testiä kolmessa päivässä! :LOL: ) ja nyt oli jo tummempi haamu mitä eilen, ei tarvinu edes siristellä silmiä et näkis sen vaan ihan hyvin sen erotti. Et kaippa se on ennemminki haalea plussa kuin tumma haamu! :D Jei! :heart:
 
Moikka!

Oon käyny täällä melkein päivittäin kurkkimassa teijän kuulumisia.

Nyt pakko kirjoittaa: Jättimäiset onnentoivotukset adalia ja uuteennousuun plussista!!! Toivotaan, että teidän pikkuiset pitävät tiukkaakin tiukemmin kiinni! :heart: :heart:

Myös teille muille toivon plussia pika pikaan!! :hug:

HooÄs
 
UuTeEnNoUsUUn , ja Adalia vielä uuden kerran onnittelut plussista! :flower: :heart:

Paljon Onnea raskauksiinne!

mahdotontako



Plussan tässä kierrossa, voisitteko kertoa oireistanne?
Oliko kohdun seutuvilla nippailuja, tai tulivatko nännit-rinnat kipeiksi ja oliko ajoittain huonoa oloa?
Minulla siis em oireita nyt alkanut tulemaan..aika näyttää ovatko mitä oirehita sitten =)

PlussausOnnea edelleen kaikille! :heart:
 
HIENOA KO SAA LUKEA PLUSSIA!!!! PALJON ONNEA!!! :heart:

ite malttamattomana tein testin eilen.. :ashamed: en saanu siihen ees testiviivaa näkyviin! sit tein ihan pikku lirusta sen uudelleen ja viivaa tuli, muttei sitä toivottuu ja odotettuu.. jospas alkuviikolla sit koittais uudelleen..
 
Adalia ja Uuteennousuun Onnittelut myös minulta :flower: :heart:

Itse kans aamulla testasin taas ja nega se oli :( Nyt en kyllä enää testaa.Kiltisti odottelen vaan tädin saapumista :headwall: ellei ny käy niin ettei se ole alkuviikosta vielä tullu niin sitte varmaan taas...Ja jos negaa näyttää niin varmaan jo hermoromahduksen estämiseksi soitan lääkäriin :ashamed: Tää ei oo yhtään kivaa!
Plussaan en enää hirveesti usko ku ei olla edes pupuiltu viimmesen kahen-kolmen viikon aikana ku pari kertaa...Kiroan jo tuon miehenki ku se ei hoida osuuttaan niinku kuuluu :kieh: Laiska paska koko mies!Ärsyttää jo sekin!
 
No onpas teillä hassuja miehiä. Meillä tilanne taitaa olla useammin toisin perin, mies on lähinnä ollut onnellinen kun tämän vauvaprojektin vuoksi peitot heiluu normaalia enemmän. Mut ymmärrän kyllä että suututtaa, jos hommaa jää siitä kiinni, että ei peitot heilu oikeeseen aikaan. Tätä meillä tapahtuu hyvinkin usein työtilanteiden vuoksi. Se keljuttaa suunnattomasti. Varsinkin tällaisella noin 40 päivän kierrolla.

Tää yrittää nyt olla taas stressaamatta tätä kiertoa liikoja, mutta voin vaan kuvitella, että sitä alkaa taas ensi viikolla hakemalla hakemaan, että joko niitä ovisoireita alkaisi kuulua. Ja siitä se loppukierron stressi taas pukkaa päälle. No toivotaan, että tässä kierrossa jäisi oikeasti jotain jännättävääkin.

Onnea Adalia ja Uuteennousuun, toivottavasti viivanne vahvistuvat. Ja niitä tuplaviivoja toivon meille kaikille muillekin.
 
Heippa!

Adalia ja UuteenNousuun Onnea! :heart:
Tsempitykset ja halit kaikille sitä tarvitseville.

Täällä on ollu ihan ihmeellistä n. viikon verran. Alavatsaa nippailee ja siellä tuntuu ihan ihmeellistä painetta. Herään joka yö. En tiiä sit onko ne clomit saanu meikäläisen ihan sekasi. :LOL: Ovis testiinki sain aikastalailla aikasin viivan. Aikaistaako clomit ovista? Eilen illalla nännit kipeyty ja tissejä vihloo. Nännit on kasvanu ja ne on jotenki turvonneen näköiset. Menkkojen pitäsi alkaa vasta 9 päivän kuluttua. En tiiä oon sekasin ja kroppa kans! :)

*muoks* Otetaan Sintsu tuolta pois ku vahingossa sut olin kirjottanu vaikka nega tuli. Toivotaan et sieltä tulis joku myöhänen nega. Aina on toivoa ku ei oo täti kurvannu paikalle.
 
Onnea Adalia86 :heart:
Ja haamuilijoille,viivojen vahventumista sekä varovaiset onnittelut :heart:

Mulla mies kanssa enempi innoissaan kun vaimolla"hormoonit hyrrää ja seksihimot jyllää" :LOL:
Mulla kp 13 ja ei oireita oviksesta suuntaan eikä toiseen.Limaa tulee,vatsaa nippaa,paleltaa ja pahaa oloa ,mutten nyt osaa näistä tulkita joota eikä eitä.Yritystä on ollut joten siitä ei ainaskaan sitten kiikasta :whistle:
 

Yhteistyössä