++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Sintsulle onnea, toivottavasti viiva tummuu!

Mä tein eilen malttamattomana testin, negaa pukkas. Tänä aamuna tein uuden, ja oikein kun väänsin ja käänsin testiä olin näkeväni haalean viivan tai viivan paikan... Käytin raskauskeijusta tilattuja herkkiä david raskaustestejä. En tiedä näkyykö niissä yleensä viivan paikka??
Perjantaina olisi tarkoitus lähteä ystäväporukalla ulos syömään, niin ajattelin tehdä testin perjantai aamuna et tietää sit ottaako viiniä ruoan kanssa vai ei. Toivottavasti ei! ;)

( itsekeksittyjä ) oireita ovat väsymys, vilu, rintojen kipeys (tosin on ennen menkkojakin) ja välillä nipistelee tai vihlaisee alavatsalla (sitäkin ollut ennen menkkoja...). Toivottavasti nämä olisivat oikeita oireita eikä "muka-oireita"... :D Mitenhän maltan odottaa perjantai aamuun ennen uutta testaamista??

Mulle voi muuten kans muuttaa kierron pituudeksi 31-33.
 
Pikaisesti vain tulin kertomaan omasta tilanteesta.
Viimekierrosta viisastuneena huomasin viimeviikolla ovislimoja. Ei ehditty touhuileen, ja ajattelin, että tällä kertaa ei ainakaan tärppiä tule. Viikonloppuna sitten peitot heilu kuitenkin. Su ala mahaa pisteli, maanantaina oli vielä paljon valkovuotoa ja tiistai-aamuna valkkari oli tosi limaista sellaista! :x Ja nyt sitten on rauhottunut tilanne...
Eli ilmeisesti mulla tapahtukin vasta eilen se itse ovulaatio. Taidan siis kuitenkin päästä jännäileen tälläkin kierrolla! :p

Kp mulla ois tänään 19/28 (tämä laskettuna todellisen vuodon alkamispäivästä, tuossa listassa on laskettu tiputtelun alusta).

Sintsu d =) b että viiva vahvistuisi!
 
JKVY Älä vielä lisää plussanneisiin.Mä en vielä usko että tästä mitään tulee :ashamed:
Laskettu aika on jonkun laskurin mukaan (siis jos laskee "menkoista" ) niin 26.5. Tosin luulen et siirtyy myöhemmäksi.Mut tuolla mennään jos tämä jatkuu niinku kuuluu...

Varovaisin mielin odotellaan ja katsellaan. Jos vielä ens viikolla tai on kaikki niinku pitää niin sitten...Mä tässä vielä testailen :LOL: Ja mietin ihan et soittaisko lääkäriltä lähetteen verikokeeseen.Mut en tiiä kehtaanko.Se meidän lääkäri ei meinaan tunnu ymmärtävän.Ku tulee jos on tullakseen,kyllähän sen sitte myöhemminki huomaa :headwall:

Kiitoksia kaikille onnitteluista ja jännäily seurasta :D Ei mulla kyllä se jännäily vieläkään loppunut |O Lisäänty vaan.
Oireita ei ole niin et niistä vois mitään päätellä.Mahaa saattaa välillä turvottaa, nälkä iskee kovemmin ja välillä havahdun siihen et on hirvee jano. Ei tissi oireita, ei ole edes vatsaa nippaillut niin et oisin kiinnittänyt huomioo tai huono-olo vielä vaivannut...Miehen varpaat kyllä haisivat ihan käsittämättömän pahalle eilen :LOL: Naama kyllä on finnejä pullollaan.Yök!
Mut minusta se on vaan hyvä merkki et ei oireita ole.Ei niitä ole ollut noista eläväisistäkään näin alkuun :D

Mut on tää minusta outoo ku viimme "menkkojen" mukaan nyt olis jo viikko 5+0 (oviksesta oletetusta se 4+3) tänään.Luulis, et silloin jo näkyy testissä vai milloinkohan tää on saanut alkunsa? Mä en edes tiiä millä viikolla sinne neuvolaan uskaltaa soitta, ku minusta on kauheeta käydä siellä jos se meneekin heti kesken :|

Mut ehkä tämä aika tässä kuluu nopsaa kun täällä jännäilee muidenkin puolesta :D
Joten paljon+++++++++++ :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:
JKVY


Kiitoksia kaikille onnitteluista ja jännäily seurasta :D Ei mulla kyllä se jännäily vieläkään loppunut |O Lisäänty vaan.
Oireita ei ole niin et niistä vois mitään päätellä.Mahaa saattaa välillä turvottaa, nälkä iskee kovemmin ja välillä havahdun siihen et on hirvee jano. Ei tissi oireita, ei ole edes vatsaa nippaillut niin et oisin kiinnittänyt huomioo tai huono-olo vielä vaivannut...Miehen varpaat kyllä haisivat ihan käsittämättömän pahalle eilen :LOL: Naama kyllä on finnejä pullollaan.Yök!
Mut minusta se on vaan hyvä merkki et ei oireita ole.Ei niitä ole ollut noista eläväisistäkään näin alkuun :D
Kolme oiretta löytyy tosta sun oireettomasta vuodatuksesta :D Nää samat oli mulla, naama tuntu lisäks tahmeelta koko ajan ja PALELI :D

d=) b

T: Vakoilija



Hö, vähänkö noloa, unohdin HÖNKIÄ tonnikalanhajuisia plussatuulia kaikille
+++++++++++++ :whistle: :whistle:

:wave:
 
Heiii, täällä ilmottelis uus mukaan. Olen kyllä ihan ulkona noista kp ja yk jutuista että mitä ne meinaa? :D Varmaa kuukautiskiertoa ehkäpä? Ja sitten olette puhuneet tädistä?? No kuitenkin 1.10 täyttää poikani 1v. <3 Eli ei mulla kohta ole enää vauvaa, että uutta yrityksessä. :p Lokakuun alussa toivottavasti pääsen testeilemaan.
 
Hih en mä tainnu vieläkää tajuta! ;o Mulla on ainaki ollu tosi epäsäännölliset, alotetaan vaikka laskee viime kuukautisista jotka poikkeis muista, eli 26! Mut siitä taaksepäin ni 31,36,33,35,33. :D Mutta toi täti juttu on aika hauska keksintö. Ja mulla siis alko 9 päivä tätä kuuta viimeks, et saas nähä mite käy. Tässä kuussa alotettiin yrittää, eli se on siis 1! :p
 
heh, tuli mieleen noista varpaitten hajusta, ni mä oon ruvennu haistaa sperman ihan eri tavalla. siis aivan järjettömän vahvana!! mies ei kyl haista mitään. mut mun nenään se tulee suorastaan ällönä hajuna! :LOL: tänään taas lämmöt 37,2 ja havaittavissa ilkeetä vihlontaa mahassa ko tekee äkkinäisii liikkeitä. ja muuten se testi on vieläki kaapis vaikka aamul sitä vähän jo hypistelin.. :D
 
Mulle sais korjata kiertopäiväksi 20... Sitten itse asiaan. Mulla on ollut noin puoltoista viikkoa vähän sellanen ällö olo ja se huipentui tiistaiaamuna kun meinasin pyörtyä kun nousin sängystä. Koko päivän oli tosi huono olo. Tänään ollut vähän parempi olo jo. Lisäksi mulla oli eilen menkkamaisia kipuja ja rintoja vähän pakotti mutta ajattelin, että ne ei voi olla ovisoireita koska olin bongaavani oviksen jo aiemmin. Illalla lämmöt oli koholla ja tänään ollut hieman runsaampaa valkkaria, joten oiskohan se sittenkin nyt vasta se ovis. Eilen kyllä heiluteltiin peittoja ja mies on nyt loppuviikon töissä, joten.... :headwall: Olen ihan urpo ja tein eilen illalla testin ja se oli nega. Ajattelin sitten fiksuna, että teen vielä tänään aamupissasta mutta negahan se oli sekin... Jos olisin nyt raskaana näiden oireitten kanssa, tarkottais se sitä, että viime menkat ois ollut valemenkat joka sekin on aika legendaa...Vaikka kyllähän sitä saa itsensä uskomaan vaikka mitä kun googlettaa tarpeeksi. Nyt en tee tai ajattele yhtään mitään raskauteen liittyvää 3.10 asti, koska silloin olis kp 30 ja sitten voi alkaa jännäilemään menkkoja.

Lisäys vielä: mulla kukkii koko naama, kauheen kipeitä finnejä koko naama täynnä. Ne on siis todella kipeitä. Pillereiden jälkeen on kyllä ollut finnejä paljon mutta tämä on jotain ihan uutta. Lisäksi palelen kamalasti, nukun jotenkin huonosti (kevyesti, ei kunnon unta).
 
on tässä kans kahden lapsen äiti!! muka raskausoireita... OVULAATIO ON KAIKETI VASTA TÄNÄÄN!!! :headwall: tai ainakin niin päättelisin ko en sitä tässä kierros kerta tikuttanu.. mä vaan AAVISTELIN et se ois voinu olla viime viikon alussa! ..MUTTA.. tänään illalla pyyhkies tuli (sori vaan :) ) sellanen peukalon pään kokonen limaklimppi.. eli korkee lämpö johtuu vaa flunssasta, mahan vihlomiset oviksesta.. ja alkuviikon vaaleen punanen vuoto jostai ihan muusta ko kiinnittymisestä! ja kaikki ne muut onki sit omaa kuvitelmaa.. |O
 


Vuorovesi..................kp 58/26...............................
Selmiina.....................kp 52/30...............................yk3
marrr.........................kp 43/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 42/??................................yk1
Sintsu78....................kp 36/27-34...........................yk 8
Ainoska.....................kp 36/32.................................yk2
Oravannahka............kp 33/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 29/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 29/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 29/31-33.............................yk1
Ella-83.......................kp 27/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 25/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 25/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 24/29.................................yk10
Lilianne......................kp 20/28-32............................
Jonnas1984...............kp 23/28-29(?).......................yk2
MaybeSomeday.........kp 21/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 21/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 20/30.................................yk10
KS09..........................kp 19/35-44............................yk3
very important baby..kp 17/20-30............................yk2
pata-ässä..................kp 17/28-30............................yk3
icefairy.......................kp16/26-35..............................yk1
amati.........................kp15/ 23-33 ............................yk2
oliivitar.......................kp 14/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 12/28..................................yk6
JKVY...........................kp 12/27..................................yk2
piprane ema..............kp 11/20-30.............................yk3
Katinka-82.................kp 8/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 8/37-42...............................yk8
marjukka-82..............kp4/25-31 ...............................yk3


Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu





Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2

 
järki lähtee! mies varmaan hommaa mulle viimestään ens viikon alusta valkotakkiset paikalle :LOL: :LOL:
eilen illalla oli tosi öklö olo,vähän samanlaine mitä pojasta oli ensimmäiset 12 viikoa ja raudan maku suussa,siis ihan ku ois jotai metellin palaa imeskellyt koko illan..
viime yönä tissit oli tosi kipeät,unissanikin/puoliunissani mietin yöllä että pystyyköhän nukkumaan mahallaan,ku tissejä särkee. no jossaivaiheessa yöllä heräsin sit että nukuin mahallani,elipysty nukkumaan :D . tänä aamuna olin aivan 100% varma että oon raskaana,tein testin (vaikka aijoin oottaa viikonloppuun) ja PYH! selvä nega,tai siis kyllähän siihen liuskaan tulee toinenkin tai jopa kolmaskin viiva jos sitä sen koko testi ajan eli 5min tuijottaa,mä ainakin saan aika monta viivaa ku alkaa jo silmät harittamaan siinä 4 minuutin kohilla ;) no nyt ei sit juuri mitään oiretta oo,ehkä vähän outo maku suussa,mut ei muuta,ei oo tissitkään kipeät.. pitänee käyä ostamassa lisää testejä kuhan satun kulkemaan sopivan liikkeen ohi,pysyypähän paikalliset testin myyjät leivässään kiinni..
eli vauvakuumehoureinen hourailee vaan..
taijan tippua aikasta korkealta viikon päästä ku menkat alkaa :'( :| :/

ainiin.. varovaiset onnittelut sintsulle!
 
JKVY: Eipä mun taida kannata testata ihen vähään aikaan ko jos se ovulaatio onki vast ollu eilen tai on vast tulos?? ko en mä oikeen tiä mikä muuka lima se ois voinu ol ellei jotai ovikseen liittyvää.. :eek:

ADALIA: myös mä näin siinä ihan selvän punasen viivan. ONNEA!!! :heart:
 
: JKVY: Hih no veikkaan etsä tiiät paremmi ku minä. :D Onse varmaan noi. :)

ADALIA: Minäki nään haamuviivan kyllä siinä, ehkä seuraavana aamuna jo voimistuu!!


Me tosisssan esikoista jouduttiin odotettaa 1,3kk enneku tärppäsi!! :eek:
Et saas nähä kui kaua tätä toista.
 
Adalia kyllä siinä haamu jo näkyy =) toivotaan että vahvistuu kun/jos teet uuden testin vaikkas ylihuomenna ...
Minä enää luota noihin haaleisiin plussiin, tuli niin kovasti takkiin viime kierrosssa kun tuli haalea plussa ja se tuli samoin tein pois, vaikka ite epäilinkin sen pysyvyyttä :ashamed:
 

Yhteistyössä