++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Bongasin tänää ekaa kertaa ovistikkuun plussan.

Huoh, suututtaa. Mies tuli töistä, ja näytin sille ovistikkua, joka näytti plussaa. Meni sitte ulos korjaa autoa, ja sitte ku tuli ni söi, meni koneelle joillekki autosivuille ja sit nukkuu. Mä oon kauheen pettyny siihe, olkoonki et on väsyny. Mut et laitto autoasiat sänkyhommien edelle (ja ei olis harmittanu tänkään vertaa jos ei olis nyt ovisaika!) ja sit mies kuitenki haaveilee lapsesta, ja suunnittelee kaikkee, mut sitte ku olis aika ni menee muut asiat edelle :'( :'(

Mahtaakoha huomenna olla viel liian myöhästä?
 
pata-ässä :hug: Miehet on sikoja! Luulis et nekin ymmärtäis edes hiukan olla tunteikkaampia :headwall: Ku me kovalla vaivalla ja hermoilulla odotetaan oikeeta aikaa.Niin sitte ei mies tee omaa osuuttaan :kieh: Ja kuitenki vaan kovasti halutaan lasta...Mut joo, eiks niissä ohjeissakin ole (tai siis ainakin niissä jotka mulla on) niin 48 tuntii on plussasta hedelmällisintä aikaa :D Joten huomenna vielä kerkiää hyvin.

Mun mies on kans ihan ¤/&/(&¤#%!!! Meillä nää halut ei niinku kohtaa taas yhtään ja mä en jaksa edes puhuu sille mitään!Ärsyttää vaan ihan hirveesti :headwall: Se mielummin katsoo telkkarii ku lempis mua :kieh: Ja sitte ku ohjelmat loppuu se haukottelee ja sanoo et nyt on kyllä liian väsy.Katotaan kulta huomenna ja sitä huomista on tässä odoteltu taas tovi...

Ja sitte ku menkat alkaa niin ei toivookaan et mä mitään saisin.Eikä se oo niin kivaa sillo :| Joten senki takii kauhulla sitä tätiä odottelen.Mun hermot on aina ihan kireellä ja mä kamala jos ei olla pupuiltu pitkään aikaan...
Ku tää on tähän kierron aikaa tälläistä niin arvatkaa vaan millanen mä olen sillon ku kuvittelen oviksen olevan :headwall: :LOL: :snotty: Voi tuota ukko parkaa...
 


Vuorovesi..................kp 56/26...............................
Selmiina.....................kp 50/30...............................yk3
marrr.........................kp 41/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 41/??................................yk1
Sintsu78....................kp 34/27-34...........................yk 8
Ainoska.....................kp 34/32.................................yk2
Oravannahka............kp 31/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 27/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 27/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 25/31..................................yk1
Ella-83.......................kp 25/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 24/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 23/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 22/29.................................yk10
Lilianne......................kp 21/28-32............................
Jonnas1984...............kp 21/28-29(?).......................yk2
MaybeSomeday.........kp 18/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 19/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 18/30.................................yk10
KS09..........................kp 17/35-44............................yk3
very important baby..kp 15/20-30............................yk2
pata-ässä..................kp 15/28-30............................yk3
amati.........................kp13/ 23-33 ............................yk2
oliivitar.......................kp 12/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 10/28..................................yk6
JKVY...........................kp 10/27..................................yk2
piprane ema..............kp 9/20-30...............................yk3
Katinka-82.................kp 6/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 6/37-42...............................yk8
marjukka-82..............kp2/25-31 ...............................yk3

Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu





Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2


 
Huomenta!
Voimia miesten kanssa :hug: On ne niin eri planeetalta.... ;)

Mä kyllä luulen etten ovuloi...imetys taitaa pelata meillä erikoisen hyvin ehkäisynä,vaikkei enää niin usein rinnalla viihdykään. :|
No tämä kierto(toivottu la 19.6) ja seuraavakin(toivottu la jossin heinäkuun puolivälissä ) varmaan koitetaan,sitten menee hankalaan saumaan,joten täytyy hiukan sitte lykätä,ellei tärppi sitä ennen käy :/

++++++++++++++++++++ :whistle: kaikille!!!! :hug:
 
Kiitoksia JKVY uudesta hienosta pinosta. Mukavaa, että päivät taas päivittyvät. =)

Täällä on meneillään kp 6/31-42. Täti kurvasi kylään juuri ennen viikonlopun reissua. Näyttää siis kierto pikkuhiljaa vakiintuvan noin 39-40 päivään. Eihän tuossa edellisessä kierrossa mitään toivoa pitänytkään olla, mutta mielikuvitus meinaa silti aina tehdä tepposia. No mutta nyt kuitenkin uusin toivein uuteen kiertoon. Ukkokin kotiutuu maailmalta nyt sillai, että on kotosalla enemmän, joten periaatteessa pitäisi olla paremmat mahdollisuudet oviksetkin hyödyntää.
 
Huomenta!

Eilen taisin tuntea ovis kipuilua vasemmalla puolella :D ja hypdynnetty on


Tuosta toivotusta la.sta.... Minä kun olisin niiin halunnu toukokuussa syntyvän, jo 13 vuotta suunnitellu sellaisen "tekeväni", ei vaan ole vielä onnistunut :|
Jos tästä kierrosta tärppää niin la ( 17.6 ) sattuisi aikas justiinsa kuopuksen 2v. synttäreiden aikaan :headwall: mitä en olisi halunnut. Heinäkuussa jos la olisi ihan menettelevä mutta syyskuussa on sitten esikon synttärit =) Eli mieluummin jokaisella omassa kuussa synttäreitä viettelisin :LOL:
plussia toivotellen
 
^miten voikaan mennä niin samoin ,nämä toiveet =) Mä olen aina haaveillut toukokuun vauvasta,13v myös saamatta... ;) Tosin ei mulla ole kesäkuistakaan ;) Sekin kelpaisi enempi kuin parempi.... :heart:
Joka kuulle yksi ihanuus,olis hyvä :LOL:
 
Peukut pystyssä Ellalle :flower: :hug:
Kysymys myös sulle,kun tunnut tietävän noista ovis asioista B)
Jos tulee "ovislimat"niin onko silloin varmasti ovulaatio tapahtunut/tapahtumassa,vai voiko limat tulla ilman ovista?Onko ovuloimaton kierto kuiva kierto? =)
Entä missä kohtaa ovista,ennen vai jälkeen,ne limat tulikaan?Pitäiskö nyt rynnätä vällyihin? ;)
Kiitos jos osaat/viitsit vastata :flower:
 
JKVY, Mun tietääkseen limat loppuu ovikseen.Eli ennen ovista alkaa limailut ja ku ne loppuu on ovis menny.Siitä en tiedä onko ovis silloin oikeesti.Voiko sitä edes mistään kotona päätellä...

Täällä kans tätiä odotellaan.Toinen touko vauva olis kans toiveissa :D Nuorin on kans toukokuussa syntynyt ja mitä mä katselin niin jos nyt oon raskaana niin laskettu aika on sama...
Minusta on niin paljon mukavampi kasvattaa masua talvella ku kesällä.Ei sillä kyllä oikeesti ole mitään välii.Paitsi kesäkuulle ei laskettuu aikaa tahota ku on hää juhla sovittu.Mietittiin jo miehen kans et perutaan koko juhla ja mennään vaan salaa naimisiin...On hiukan stressaavaa nuo järjestelyt ja varsinkin se maksu politiikka :| Ku ei tuota ylimääräistä hirveesti ole :headwall: Ja kaikki maksaaa ihan hullun paljon...
Taas näitä mun omia jaarituksia :ashamed:
 
Joo tässä vuoden harjoitelleena voin sanoa, että ovislimat ei aina tarkota että ovis tapahtuu mutta sillon olisi parhaat edellytykset. Pitkissä ovuloimattomissa kierroissa mulla on ollut ovislimoja 3-4 kertaa kierrossa eri paikoissa, siitä jo aloin epäilemään et joku mättää..
Ovulaatio on yleensä ovislimojen viimeisenä päivänä. Tai mulla niin että toka vikana päivänä on tullut reilusti venyvää ja sit enää rippeitä, mut oon laskenut ton limaisimman jos muut oireet täsmää..

Kuivuudesta, taitaa vaihdella henkilöittäin. Yleensä oviksen jälkeen on kuivempi kausi mutta mulla melkein aina jatkuu silleen normikosteana etten huomaa et ois kuivempi ja päiviä ennen menkkoja valkkari taas lorisee.. Se siitä :p
 
terve!
mulla taitaa olla kp 23 meneillään.eli vois päivittää =)

täällä ollaan vissiin tulossa sairaaksi :kieh: palelee ihan hulluna, nytkin on 2 paitaa, 2 housut ja villasut jalassa ja silti on vilu,mies on samaan aikaan pelkissä pikkuhousuissa. :D
koko päivän palellut ja iltapv:llä väsytti,ois haluttanut ajaa työauto levikkeelle ja ottaa 20min pika tirsat. rinnat on kans yläättävän kipeät,mutta enteilee varmaan ens viikkoisia menkkoja..
on se mukava kuulla että muittenkin miehet on samanlaisia pihtareita ku mun ukko! tässäkin kierrossa ollaan yhen kerran peittoja heilutelta!!! se oli onneksi ehkä juuri ennen ovista,eli pienet mahikset plussaan on..

mutta, plussa onea hirmuisesti kaikille!!! :heart:
 
Kyllä sitä välillä miettii mihin on taas itsensä kovasti laittamassa... :ashamed:
Ettäkö ihan oikeasti haluaa näitä lapsia ja huolia lisää...?
Huonolla hetkellä kaikki on päin puuta,hyvin mennessä meinaa pakahtua vauvan kaipuusta :eek:

Mutta kai mä ton miehen kuitenkin tänään vielä kellistän
:heart: :LOL:
 
Mä sitte sorruin apteekkiin ostoksille.Nyt ostin sellaisen Predictorin.Minkä voi tehä sinä päivänä ku menkkojen pitäisi alkaa...Onko noissa jotain viivan paikkoja |O Ku siihen aivan haalean haalea viiva piirtyi (siis mun mielestä :LOL: ) En oikeesti tullut yhtään viisaammaksi :headwall:
Tätiä edelleen odotellaan...Aamulla testaan kyllä uudelleen ku ostin tupla paketin :kieh: Ku mun mielestä tädin ois kuulunu jo tulla...Siis jos on tullakseen.
 
Illtoja!

:hug: tädin yllättämille.. :/

Ai kun alko jännittää sintsun puolesta :D pidetään peukkuja että viiva vahvistuu


Sanelmalla aika lupaavia oireita ( ? ) =)

JKVY onnea ukon kellistykseen :LOL:
Niinhän se on että nuo lapset aiheuttaa paljon huolta ja myös harmia mutta silti niitä haluaa tehdä =)
Minä en raaski ostaa mitään kallista testiä.... nyt aluksi saa kelvata ne mitkä mammaksilta tilasin. Jo kattelin tuolta raskauskeijun sivulta testejä kun hyvä tarjous kerta olis ( 10kpl jtn 9.50? ) ... ukko tuumas että justhan minä niitä tilasin...juuuuuu...niin tilasin, mutku aina niitä voi tarvita enemmänki :LOL:

Nyt alkaa sitten se hidas ja hermoja raastava odotus sinne menkkojen alkamis ajankohtaan



 
kierto alkaa toivottavasti olee jo paremmalla puolella. oireina on ollu nännien arkuutta, tai oikeestaan pistelyy/nipistelyy, eilen tuli muutaman kerran pyyhkies vaaleenpunasta verta. sitä ennen oli muutaman päivän kokkareist valkkarii ja luulin et iskee hiivan mut se loppu sit eiliseen. tänään uutena ilmestyny järjettömät vilu kohtaukset ja lämpö ollu korkeimmillaan 37,1. ja se on aiheuttanu aika vetämättömän olon. 2,5 tunnin päikkärit nukuin ja silti koko illan järkky väsy. ruoka on maistunu paremmin ko hyvin, alvariis ramppaan jääkaapil. ja se sit tietty aiheuttaa pahaa oloo. et mukavat on oireet.. :kieh: tänään kävin hakee valmiiks clear bluen testin, ja arvata saattaa et se on koko illan houkutellu mua kaapis.. MUT USKOKAA TAI ÄLKÄÄ, SIÄL SE AINAKI VIÄL TOISTASEKS ODOTTAA!! :D
 


Vuorovesi..................kp 57/26...............................
Selmiina.....................kp 51/30...............................yk3
marrr.........................kp 42/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 42/??................................yk1
Sintsu78....................kp 35/27-34...........................yk 8
Ainoska.....................kp 35/32.................................yk2
Oravannahka............kp 32/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 28/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 28/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 28/31-33.............................yk1
Ella-83.......................kp 26/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 24/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 24/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 23/29.................................yk10
Lilianne......................kp 19/28-32............................
Jonnas1984...............kp 22/28-29(?).......................yk2
MaybeSomeday.........kp 19/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 20/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 19/30.................................yk10
KS09..........................kp 18/35-44............................yk3
very important baby..kp 16/20-30............................yk2
pata-ässä..................kp 16/28-30............................yk3
amati.........................kp14/ 23-33 ............................yk2
oliivitar.......................kp 13/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 11/28..................................yk6
JKVY...........................kp 11/27..................................yk2
piprane ema..............kp 10/20-30...............................yk3
Katinka-82.................kp 7/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 7/37-42...............................yk8
marjukka-82..............kp3/25-31 ...............................yk3
icefairy.......................kp?/?........................................yk?

Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu





Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2

 
Täällä on niin monella jännät hetket meneillään!!!!!!!Peukkuja pidän ja ++++++ :whistle:

Onnistuihan se ;) viimein illalla,saatiin temppuilevat lapset nukkumaan!
Onhan nää mun kp:t vielä vähäiset,mutta ainahan voi yrittää ja toivoa parasta :heart:
 
virkeää huomenta!

ite oon täällä kohtuu virkeänä,laiskottaa vaan niin julmetusti. talo on ku pommin jäljilät,mutta ei kehtais siivota ei niin millään..
edelleen palelee hurjana,vaatetta saa katella päälle useamman vaate kerran. jsut mietin tuossa,että mitähän sitä töihin laittas päälle että tarkenee..
tänä aamuna oli tissit ihan turvoksissa, siis tosi painavan tuntosot ja tosi turpeet, (siis eivät olleet roikkuvat rasvaläjät mitä ne yleensä ovat) miehelle nauroin aamulla,että joku on pumpannut silikoonia mun rintoihin yöllä :D :D
saa nähä mikä tästä kierrosta tulee. mukavasti ois kesäkuulla la ois ois tärppi käynyt,taitaa olla meijän suvussa ainut kuukausi millon ei oo synttäreitä,saatas sillekkin kuulle yhet juhlat =) mutta eipäs toivota vielä koviin paljoa,ni ei tiputa niin korkealta ens viikolla...
mullakin oottaa kaapissa testi,ihan niin kuin monella muullakin meistä =) aattekin,että jos viikonloppuna testailis. =) mulla on niitä mammaksin herkkiä liuskatestejä,nehän voi aika aikasin kuitenkin tehä
jännäillään.. :D
 
Täällä on ihana käydä aina lueskelemassa kun melkein aina on jännäilijöitä :D

Mä tein aamulla sen toisen testin ja kyllä siihen jotain viivan näköistä haamuilee :D
Saa nähä kuin käy.Kovasti toivotaan et jos tämä nyt sitten.Vielä ei kuitenkaan uskalla edes innostua ku eihän sitä tiedä kuin käy...
Mä tilasin eilen viljalta testejä ku ne oli tarjouksessa.Huomenna kai tulee niin testailen sitte taas.Toivotaan et plussaksi muuttuu ja kaikki menis hyvin.Mä vaan olen niin malttamaton et tekis mieli kaikille huutaa et meille ehkä tulee vauva :D
 

Yhteistyössä