++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Heipä hei:) Mulla ollut tässä pari viikkoa hiljaiseloa, kun on ollut noiden olemassaolevien lasten kanssa hieman haastetta :heart: Esikoisella uhma ja pikkuisella uniongelmaa, mutta kylläpä se siitä. Melkein jo väsyksissäni luovuin vauvahaaveista, mutta sitkeästi se kuume aina nousee kuitenkin. Mutta alanpa nyt lueskella ajatuksella tätä pinoa läpi, jotta tiedän mistä te olette turisseet!

Hei, voisiko listan päivittäjä korjata miun kiertopäivät?:) Eli tänään olis 19/30-40, yk2.

 
Eli Adalia ja Uuteennousuun ovat plussanneet!!! Onnea! Ja Sintsu vielä jännäilee, toivotaan parasta. :flower:

Mulla on varmaan ovis nyt, siltä ainaskin tuntuu, kun ei oikein kärsisi istua. Tosin on meidän peittojen alla ollut viime aikoina hiljaista juurikin noitten levottomien öitten vuoksi, kun verottavat kuiteskin voimia. Eilen yritettiin kyllä ottaa vahinko takaisin :heart:
 
ONNEA plussailijoille!!!
ja tädin riivaamille :hug: vaaditaan punaisen paholaisen vangitsemista ettei tule meitä ahdistelemaan

Täällä ei mitään ihmeempää... odotellaan vain testataanko millo.
Meitin ukko se olisi jatkuvasti kurmuuttamassa oli kiero missä vaiheessa vaan... välillä saa olla vastaan pistämässä kun "ei ole tarvis" :LOL:
 
Pitää teitä sen verran himmailla, ettei se vielä oo varmaan 100 % varmaa :D joten odottelen nyt ja teen uusia testejä hieman myöhemmin.. tänään kyllä alkoi surullisen kuuluisa oksentelu.. :S aamulla.. töissä.. join kupin kaakaoo a sitten mentiin.. esikon aikana kaikki missä suklaata/kaakaoo tuli heti ylös.. :S :heart:
 
Onnea plussasta!! <3

Mulla on tänää kauhee paha olo ollu ja oksettaa ja päätäsärkee ja pläh.
Varmaa kuvittelen olevani jo nyt raskaana. :D

Huomenna olis miehe suvunpuollella 50v juhlat.
Empäs tiiä uskallanko juomaa maistaa, kaipa sitä vois.. vielä kun "saa".
 
huomenta!
on se kyllä,sais nukkua mutta ei! aamulla olin heti pissimässä tikkuun =) arvatkaa mitä.. kummitus tuli,eikun siis haamu. se on toosi haalee,mut musta se on ihan yhtä leveä ku o testi viiva ja punertava.. toivottavasti se ei kuitenkaan oo viivan paikka.. ostin näitä prisman testejä pregent stik?? merkkisiä. esikoisen testasin aikanaan kans niillä,sillonne haamu oli kyl paljon selkeempi. tässä välissä oon testannut monta väärää haamua samaisella testillä,tai sit oon vaan niin vahvasti halunut nähä siinä sen toisen viivan ni oon sen siinä nähnyt ;)
heh! piti käyä viel kesken kirjotuksen tarkistamassa,että näinhän mä oikeasti siinä aamullisessa testissä sen haaleaakin haaleamman viivan,kyllä siinä oli! =) en oo viel raskinut isäntää herättää kahtomaan testiä.
mut maanantaina uutta testiä, toivottavasti sit jo näkyy vahvana =)
tissit on muuten edelleen aivan julmetun kipeät,ollut kohta jo viikon. sanoin eilen miehelle,että jos nyt ei oo tärppi ni sit ens viikolla on luvassa ihan kauheat menkat.. toivottavasti ei
 


Vuorovesi..................kp 60/26...............................
Selmiina.....................kp 54/30...............................yk3
marrr.........................kp 45/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 44/??................................yk1
Sintsu78....................kp 38/27-34...........................yk 8
Ainoska.....................kp 38/32.................................yk2
Oravannahka............kp 35/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 31/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 31/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 29/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 27/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 27/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 26/29.................................yk10
Lilianne......................kp 22/28-32............................
Jonnas1984...............kp 25/28-29(?).......................yk2
MaybeSomeday.........kp 23/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 23/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 22/30.................................yk10
KS09..........................kp 21/35-44............................yk3
very important baby..kp20/30-40............................. yk2
pata-ässä..................kp 19/28-30............................yk3
icefairy.......................kp18/26-35..............................yk1
amati.........................kp17/ 23-33 ............................yk2
oliivitar.......................kp 16/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 14/28..................................yk6
JKVY...........................kp 14/27..................................yk2
piprane ema..............kp 13/20-30..............................yk3
Katinka-82.................kp 10/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 10/37-42...............................yk8
marjukka-82..............kp 6/25-31 ...............................yk3


Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu





Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1

 
Hienoa Sanelma,toivotaan että viiva vahvistuu! :hug: :flower: Kerro kun lisätään plussajoukkoon =)

Omaan napaan ei uutta :) Oviksesta ei tietoa,tuskin siis ovuloin tässäkään kierrossa.Kai se on tämä imetys kun estää,mutten kyllä raaski vielä lopettaakaan,niin pieni tuossa rinnalla vielä viihtyy :whistle:

Oikeen ihanaa ja plussarikasta viikonloppua kaikille! :flower:
 
Tovottavasti teidän haamut kirkastuu =) !

Täällä ei ihmeitä, kierto taitaa venyä taas ylipitkäks, tai sitten on vaihteeks ovuloimaton kiekka... Meinaan jos noissa rajoissa pysyis kierto, pitäis oviksen olla vkl aikana, eikä mulla oo mitään tuntemuksia. Enkä edes tiedä kumpi olis noista vaihtoehdoista se parempi =( Toisaalta kun meille ei kuitenkaan lapsi tärppää kovin pian, olis kiva jos kierto pysyis normaalina, pääsis nopeempaa yrittää uudestaan. Mutta sitten taas jos tärppi jostain ihmeen syystä nyt käviskin, se ovis olis ika oleellinen juttu...

Nuista miehistä vielä, että ei täällä haluissa mitään ongelmaa ole, on vaan onnessaan kun saa useemmin :LOL: Ongelma on siinä, että mies kuvittelee mun jaksavan yömyöhällä vielä peuhata, vaikka yöt on ollut nyt pojan kanssa tosi levottomia ja joka aamu 7 ylös.
 
Meinasin testata mutta pidin pintani ja en testannut, huomenna vasta. Nyt ois menat kolmatta päivää myöhässä viime kiertojen mukaan, mutta en mieti sitä kovinkaan painokkaasti. on kierto ennenkin venyneet. Viimeksi toukokuussa ovuloimaton kierto oli 38 päivää.
 
Mä olen kans miettiny et jos ovista ei ollukkaan tässä kierrossa niin kuinkakohan pitkäksi sellaiset kierrot yleensä venyy?
Tänä vuonna ei vielä näin pitkää kiertoa ole ollutkaan...

Sanelma Toivotaan et haamuilu vaihtuu ihan kunnolla näkyväksi plussaksi d =) b
 
sintsu, ei noista oiein tiedä. Voi venyä pitkällekin tai kierto pysyy normaalin mittaisena. Kerran olin varma ettei ovista ole mutta kp 34 oli oireet ja tuli ovisplussa, se kierto oli 46 päivää ja ovuloitu :D

ON: mä testaan kohtapuoliin, en jaksa odottaa huomiseen. Nyt tarkastin testin ensin, ettei siinä näy mitään säröjä tai varjoja testiviivan paikalla.
 
Negaahan se näyttää edelleen. Testi oli ok ja näyte tarpeeksi vahvaa :'( No, ei mulla mitään raskausoireitakaan ole, tai oireita ylipäänä mihkään suuntaan. :attn: Voisi sitten uusi kierto alkaa mahd. pian.


edit. 30 min kuluttua testin kuivuttua siinä näkyy viivanpaikka mutta mielestäni se on ennemmin harmaa kuin punertava. Miksi en heittänyt testiä saman tien roskiin! :LOL: Samoja testejä oon ennenkin käyttänyt mutta en varmaan ole tihrustanut näin tarkkaan.
 
arkh! meillä meinattiin aamulla saaha perheriisi aikaseksi. isäntä ei suostunut millään näkemään testissä mitään. meikä kiven kovaan vaittää että tuossahan se ihan selvästi näkyy,punertava haalean haalean haalea viiru,isäntä vääntää ja kääntää ja ei näe MITÄÄN!! :kieh: :kieh: mulla ei tarvinut ees väännellä tai tihrustaa sitä... meinasin jo soittaa silmälääkäriin ajan sille,että jonkun herran näkö vaatis vähän tarkistamista ;)
no.. kävin tänään taas prismassa jo ostin lisää testejä :D :D tällä menolla tyhjennän koko kaupan testihyllyn muutaman päivän sisällä,mutta ei melta oottaa yhtään,haluais tietä nyt ja heti että miten se viiva käyttäytyy.
tänään päivällä oli semmonen olo,että oisin raskaana ja nyt sit iltaa kohti alkaa enemmän ja enemmän menkat kolkuttelemaan mielessä.. jänskättää ihan hulluna..
mut aamulla uutta testiä joskos se ois vähän selvempi tai ei näkyis ku pahhtaasti yks viiva =)
 
ai niin..piti sanoa pitkäkiertolaisille lohdutuksen sananen. meidän poika on saanut alkunsa tooooosi pitkästä kierrosta. menkkojen mukaan pojan la ois ollut jo heinäkuussa,mutta poika on syntynyt vasta lokakuussa =) eli ei oo ihan mahotonta pitkästä kierrosta raskautua,vaikeaa tosin. =)
 



Vuorovesi..................kp 61/26...............................
marrr.........................kp 46/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 45/??................................yk1
Sintsu78....................kp 39/27-34...........................yk 8
Ainoska.....................kp 39/32.................................yk2
Oravannahka............kp 34/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 32/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 32/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 30/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 28/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 28/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 27/29.................................yk10
Lilianne......................kp 23/28-32............................
Jonnas1984...............kp 26/28-29(?).......................yk2
MaybeSomeday.........kp 24/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 24/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 23/30.................................yk10
KS09..........................kp 22/35-44............................yk3
very important baby..kp21/30-40............................. yk2
pata-ässä..................kp 20/28-30............................yk3
icefairy.......................kp19/26-35..............................yk1
amati.........................kp18/ 23-33 ............................yk2
oliivitar.......................kp 17/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 15/28..................................yk6
JKVY...........................kp 15/27..................................yk2
piprane ema..............kp 14/20-30..............................yk3
Katinka-82.................kp 11/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 11/37-42...............................yk8
marjukka-82..............kp 7/25-31 ...............................yk3 Selmiina.....................kp 3/?....................................... yk4



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu





Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1


 
Ja omaan napaan :ashamed: Ei tässä varmaan tulosta synnyt,eilenkin oltiin niin poikki että nukahdimme jo 22.30 kumpainenkin.Eli kylkeä käännettiin |O
Ja just kun olisi ollut ainakin laskennallisesti ne päivät....
Ainut toivo on sitten nämä parin päivän takaiset peittojen heilutukset,jos sielä joku vahva siimis vielä elelee...Tosin hyvin skeptinen oon edelleen onko koko ovista tässä kierrossa(kaan)..... :ashamed: Pientä epätoivoa pukkaa :snotty:
 
Ohhoi, täällä ei minkään laisia ovistuntemuksia vieläkään... Kuinkahan mahottomasti tämä kierto sitten venyy, oviksen kanssa tai ilma...? Hirvittää vaan, kun ennen esikoista kierrot oli pahimmillaan 3kk mittasia, että ei kai taas =(
Jos ens kuussa sais tarpeeks rahaa, voisin painua yksityiselle noita clomeja kinuamaan... Vois ehkä vähän helpottaa näitä vauva haaveita...
Mutta siis joo, ei taida tästä (kään) kierrosta vauvaa tulla
 
Huomenta!

:flower: Onnittelut plussanneille :flower:

Nyt se on bongattu!!! Yöllä heräsin selkäpolttoihin, jotka helpottivat pienen kävelyn seurauksena, teki kyllä kipeää :kieh: Aamulla paperiin tarttui ovislimoja, niitähän ne varmaan. Meillä tietysti lepopäivä/yö pölytyksessä... eikös sitä kuitenkin vielä kerkeä??? Lapsia on kuin vilkkilässä kissoja, omat ja yövieraat, joten piilopaikkaa ei löydy, jostain kuitenkin joku silmäpari yllättäisi :LOL:

Onnea bongaukseen, ajoitukseen ja tikutukseen =)
 
Heh, tilasin sit 10 kpl testejä, pakko oli tilata ku kotiin tuotuna 10,90?/10kpl :)

Kiva kun tietäs et oliko mulla tosiaan ovis tuossa viime viikonloppuna.. sillon jopa harrasteltiin et...

Torstaina kyl testaan ennen lääkäriin menoo vaikka se vähän liian aikasta melkein oiski testailla, jos ei tässä menkat ala ennen sitä..
 
hui! mitenhän sitä ens yönä saa nukutuksi =)
aattelin aamulla tehä vaihteeksi testin. luulis kuitenkin vähä selkeempi viiva testiin tulevan (jos on tullakseen),toivottavasti ainakin. oireita on vähä joka suuntaan. välillä on aika huoni olo, outo maku suussa,tissit välillä enemmän ja vähemmän kipeät/arat, mutta välillä taas on niin selvät menkka oireet,ettei pahemmista väliä. pelottaa että täti hyökkää kyllään millä hetkellä tahansa.
on tää harvinaisen piinailevaa tämä menkkojen ootto. ku ei ois minkään sortin oireita,ni ois paljon helpompaa ;)
 

Yhteistyössä