++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Eih, mä en tajua mikäs nyt on.
Niin mieletön paineen tunne alamahassa ja koskee. Välillä ihan menkkamaisia tuntemuksia, välillä taas ihan ovismaisia tuntemuksia, mutta testien mukaan ei ov:ta ja menkkojakaan ei pitäis kuuua vielä ikuisuuteen.

Mistä tämä nyt sitten voi johtua? :eek: :ashamed:
 
^jos se kuitenkin on se suuri O!!!!!Niin mun oudot oireet ainakin oli...

Mutta sanokaa te"oi suuret ovulaatio tietäjät" :LOL: Riittääkö(siis eihän se varmaa ole muutenkaan)edes teoriassa jos eilen illalla myöhään peittojen pöllyttelyä ja tänään ovisplussat???
Tänään ei meinaan onnistu uusinnat... :ashamed:

Eikös ne simpat eläneet sen 3-5vrk?Joten jos ovis nyt 24h kuluttua näistä testeistä,niin vosiko olla mahdollista jos hyvä tuuri? B)

Mä oon ihan täpinöissä tästä ovisplussasta,täytys testata vielä toistamiseen ja vahvat viivat tuli B)
Voi kumpa saisin yhtä innokkaana testata 2 viikon kuluttua r-testillä,saaden saman ilon....
 
KS09 tai sitten se sulla on sitä kiinnittymistä,jospa ovis onkin ollut jo ja nyt tapahtuu ihmeitä????Kävin kurkkimassa sun kp:t ja siitä vaan tuli mieleen...Ei ne testit kuulemma aina paikallista ovista vaikka se oliski :hug:
 
JKVY Oliskin tota kiinnittymistä, sehän olis oikein toiveiden täyttymys =) Ja jotenkin outoa jos ovis oliskin mennyt jo, kun ei minkäänlaisia oireita kuitenkaan ole vielä ollut.
Kyllä tää keho on omituinen.

Ja sitten tohon sun kysymykseen. Kyllä sen pitäis riittää jos eilen peuhasitte ja tänään tai huomenna on ovis. Näin niitä tyttölapsia kuulemma tehdään :LOL:
 
Jospa sittenkin... Se ovis oliskin ollut nyt. Vessassa kun kävin, tuli sellaset limat (anteeksi suora ilmaisuni) että ei oo moneen kuukauteen näkynyt... Outoo vaan, kun tähän asti noi testit on kyllä selvästi näyttäny oviksen.
Tai sit jos se on tulossa ja nää kivut on vaan alkua :eek:
Voi ei, en halua ajatella.

Mutta oli niin tai näin, eilen on peuhattu ja 5 päivää sitten, joten mahdollisuuksia on monen laisia =)
 
Mulla on hävinny kaikki oireet...Viime yönä näin unta, että alkoi vuosisadan runsaimmat menkat, herätessä piti heti juosta vessaan, että joko ne alko...Olen nyt sillä mielellä, että lauantaina alkaa menkat mutta minkäs teet.. :'(
 
Huomenta kaikille! Nyt sitten taas testattu ja haamuhan sieltä tuli, tosi haalea kylläki. Nyt pistän jäitä hattuun ja testaan vasta ku testi vois oikeesti jotain näyttääki, kp22 kuitenkin vasta menossa, mutta ku oireet on niin voimakkaat. En kuitenkaan uskalla innostua ennen ku saan edes kunnon haamun. Mutta ihanaa silti, että haamu tänään tuli vaikkakin haalea :heart:
 
Mullaki tuli äsken semmonen haamu mistä ei pysty erottaan onko viivassa väriä..
Mikshän piti mennä ostaan taas noita s-marketin testejä :headwall:
Niistä oon ennenki saanu tommosen haamun.. Tosi raivostuttavaa...
No onneks tänään se lääkäriaika..
 



Vuorovesi..................kp 65/26...............................
marrr.........................kp 50/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 49/??................................yk1
Ainoska.....................kp 43/32.................................yk2
Oravannahka............kp 38/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 36/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 36/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 34/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 32/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 32/30-33............................yk2
Lilianne......................kp 27/28-32............................
MaybeSomeday.........kp 28/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 28/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 27/30.................................yk10
KS09..........................kp 26/35-44............................yk3
very important baby..kp25/30-40............................. yk2
pata-ässä..................kp 24/28-30............................yk3
icefairy.......................kp23/26-35..............................yk1
amati.........................kp22/ 23-33 ............................yk2
päpsy-79...................kp22/30-40............................. yk1
oliivitar.......................kp 21/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 19/28..................................yk6
JKVY...........................kp 19/27..................................yk2
piprane ema..............kp 18/20-30..............................yk3
Katinka-82.................kp 15/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 15/37-42...............................yk8
zirppa....................... kp 15/35.................................... yk1
marjukka-82..............kp 11/25-31 ...............................yk3
Selmiina.....................kp 7/?....................................... yk4
Sintsu78....................kp 3/27-34................................yk 9





Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina




Haamujengi:
Päpsy79 kp 22/30-40
Laura-vm86 kp68/?




Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1 Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2


 
Varovaiset onnittelut Päpsy79 :flower:
Aloitin tuohon tollasen haamujengiläisten ala-osaston =)

Laura-vm86 sulle kanssa viivan vahvistumista :flower: :hug: Haluatko haamujengiin =)

HayLina :hug: :hug:

Ella Mikä tilanne,pidän kauhesti peukkuja sulle :hug:

Oma napa jota aina jaksaa jauhaa.Aamulla taas tuli tummaakin tummemmat ovisplussat :eek:
Eilen ei päästy vällyjen väliin enkä tiedä onnistuuko tänäänkään :|
Voi toivottavasti edellis-illan touhut riittää :headwall:
Kyllä täytyy tänään vielä joku keino keksii...Menee vaan nämä työt vähän pahasti ristiin mihen kanssa....

 
Kylläpä mun kieropäivät näyttää tuossa listassa jo isoilta:) Mutta tää on pitempi kierto, jos ovis oikeesti oli kp 19, niinkuin kuvittelin sen olevan. Eipä täällä mitään tuntemuksia ole, ainakaan sellaisia mitä ei olis viime kuussakin ollut...

Hei JKVY, meilläkin tytärtä "tehtäessä" peitot heiluivat maanantaina, ovis oli seuraavana lauantaina, ja tyttönen sieltä tulla tupsahti:) Eli voivat olla hyvinkin sitkeitä tyttösiittiöt:)
 
Nyt kyllä ottaa päähän ihan urakalla. En saanu mitään apuja lääkäristä.. Sano vaan et ei niitä millään lääkkeillä rueta käynnisteleen kun oot noita yasmineita syöny nii niitten jälkeen voi olla puol vuotta tai jopa kaks vuotta kuukautiset tulematta.. ja just tätä ennen olin selittäny että kun ennen pillereitä mulla oli myös kierrot 60-90... Että voihan piiiiip!
Eipähän tuo oo ku kp68 tänään..
 
Laura-vm86 Mä tiedän ton tunteen =( Mulla pillereiden lopetuksen jälkeen oli pahimmillaan 3kk:n kierrot ja lääkärit sano vaan, että pillerit on pistänyt kierron sekasin, ei voi mitään. Ja niillä mentiin =(

JKVY Ootkos nyt ihan varma, ette oo jo raskaana? =) Kun sulla sitä vuotoakin oli ollut, ja noi päivät on jo ihan kohtuulliset. Ovistestit pystyy näyttämään meinaan raskaudenkin ovisplussana :D Että tee vaan niitä' testejä, mutta jos kauan rupee ovisplussa olemaan, niin vaihda ihmeessä raskaustestiin ;)

Täällä: Tulin sitten tänne pohtimaan, kun mies ei ole kotona, eikä kyllä muutenkaan ymmärrä näistä asioista yhtään mitään.
Eli siis, tänään tuli ovistestiin testiviivan kohalle lähes täys blanco (vai miten se nyt kirjotetaankaan) Eli jospa se ovis oliskin ollut eilen ja toissapäivänen näyte oli vaan niin laimea, ettei testi näyttänyt kunnolla sitä. Kun tosiaan eilen oli jo vähän haaleempi ja tänää ei mitään. Voiko se olla näin, kertokaa?!
Ei sillä, että peittoja heiluteltiin toissapäivänä, ja kiertokin olis vaan tolla oviksella 37 pv :eek: Joten eipä tuo haittaa vaikka oliskin ollut noin =) Pääseepähän yrittämään aikasemmin seuraavaa kiertoa (jos ja kun se tulee) :LOL:

Haamuilevien puolesta toivon hartaasti, että viivat vahvistuu!! Ja muille plussatuulia :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
JKVY Ootkos nyt ihan varma, ette oo jo raskaana? =) Kun sulla sitä vuotoakin oli ollut, ja noi päivät on jo ihan kohtuulliset. Ovistestit pystyy näyttämään meinaan raskaudenkin ovisplussana :D Että tee vaan niitä' testejä, mutta jos kauan rupee ovisplussa olemaan, niin vaihda ihmeessä raskaustestiin ;)
Just kaupasta tulleena,raskaustestipaketti kassissa =) Ennenkuin tähän istuin tein samasta näytteestä sekä ovis että raskaustestin B)
Ja musta siinä r-testissä näkyy haamu ja ovisplussa on tosi tosi tumma :eek: :eek: :eek: :eek:
Nyt en enää ymmärrä mitään :LOL:
Mut aika hassu ajatuksten yhtäläisyys,ihan sama mietin kun KS09 ja tosiaan ostin siksi niitä r-testejä.

No hiljaa tulee ja täytyy vaan odottaa mihin tämä kääntyy :whistle:

Laura-vm 86 :hug: :hug: :hug:
Mut jos se sun haamu olisi totta :flower:

* muoks*vitsit kun en saa niitä kuvia siirretty koneelle,niistä testeistä,mun muistikortti temppuilee.... :|
 
JKVY sinullahan tilanne käy jännittäväksi

Päpsy ja Laura hienoa, onnea haamuista. Nyt isot toiveet kehiin että ne haamut muuttuu oikein vahvoiksi viivoiksi

on varmasti mielessä tädin yllätämillä... :hug: siitä.

Itellä ei ihmeempiä edelleen...
Eilen ja toissa päivänä oli tissit vähän kipeät mutta nyt ei yhtään...
ja maha ollut arka...
No, hiimailu jatkuu.... vielä melkein viikko :LOL:

muoks: dpo8 kunnon ovis oireista.... millonkahan uskaltais alkaa testailee??? :ashamed: =)
 
Kiinnittymiskipu???

Tässä äsken nukuttelin lapset päiväunille, makailin siinä esikoisen vieressä aika kauan, ja kohdussa tuntui viiltävää kipua... niinkuin olisi veitsenkärjellä raavittu kohdunseinämää. Lisäksi äsken tuli vähäsen vaaleanpunertavaa vuotoa. Oviksesta on nyt kuusi päivää. Aikaisemmissa raskauksissa olen tuntenut kyllä kiinnittymisen, mutta en oikein muista tuntuiko se tältä... eka kerralla olin töissä ja tokalla heräsin yöllä, joten en ole niin kauheasti niihin oireisiin kiinnittänyt tuolloin huomiota, kun taas nyt on aikaa kuulostella:) Jännää:)
 
JKVY saatko kännyllä kuvaa otettua??
Minulla, viimeksi kun kuvia laitoin, ei kone ottanu kännystä kuvia niin jouduin lähettää sähköpostiin ja sieltä kopsasin albumiin ja sit albumista aijaan kautta tänne... ( no, yks vaihtoehto ) :D

very important baby minulla kanssa oli tuossa pari päivää sitten viiltävää kipua kohdun suunnalla
toivotaan että oli kiinnityskipua =)
 
JKVY Arvaukseni saattaa siis osua oikeaan =)) pinet onnittelut jo näin etukäteen =) Ja siis onhan noi sun kiertopäivät kuitenkin tavalliseen raskaustestiin aika pienet, joten testaa uudelleen parin päivän päästä, josko se viiva vahvistuis siinäkin =)

vib Toivottavasti olis sullakin kiinnittymiskipuja. Ja amati myös!
Ihana, että edes toiset saa niitä hartaasti tiovottuja plussia :)

Mutta kukas meitä sitten päivittää jos JKVY siirtyy plussanneisiin :eek: :D
 

Yhteistyössä