++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Auttakee minuu... Onko kellään ollu loppu kierrossa sellaista valkoista tosi limaista, kiinteää, ei läpinäkyvää limaa joka tuntuu kuitenki tosi vetiseltä? Siis mulla on nyt parin päivän ajan ollu sellasta. Lurahduksen tunne vaan tuntuu housuissa ja pyyhittäessä se on sellaista tosi limaista ja veitistä mut jos sormella koskee niin se on ihan sellasta valkoista. Ihan outoa... :/
 
päpsy79 Jeejeejee! :) No nyt koitat jaksaa olla testaamatta pariin päivää ainaki. :D



Ja arvataaks mitä täällä kävi, tilasin viljasta niitä testejä, eikä ne oo tullu!!! :(
Vaikka siinä lukee 1-2 päivää toimitusaika. Et kivakiva... ei sitte testailla.
Ja mua jännittää niin kovi... et onks nää menkkaoireita vai sitten jos olis raskaana.
Kun se haamu sieltä nyt 2 päivää sit jo tuli.
Voi olla kyl et meen apteekista hakee testi, kun en varmasti jaksa oottaa. :LOL:
 
täällä tiputtiin kovaa ja korkealta =(
tein testin pari päivää sitten, sain plussan ja illalla alko sit vuoto.eli se siitä sitten tällä erää..
mutta uutta yritystä vaan alulle,kuhan menkoista pääsee eroon taas. nyt on mieli jo kavunnut hiukan ylemmäs,ei puoliksikkaan hututa niin paljon, kummasti levullinen suklaata helpottaa mieltä ;)
mutta hurjasti plussa onnea jännääjille..

meikä taitaa kans taustailla ainakin hetken,mutta saatan olla takasin enemmin ku hoksinkaan.. =)
 
Apteekki menin sitte ja testi tarttu mukaan. :LOL:
Samanlainen ku viimeski tuli, eli iha haalea haamu.
En vielä uskalla todellakaan intoilla, mutta nii kauan ku menkat pysyy pois ni on toivoo!! :)

[/b] Sanelma Voimahali sinne!
 
On se kyllä.. varmaa 50 kertaa käyny kattoo sitä haamun haamua roskiksesta.. just katoin taskulampun valoo vasten ja silleen näky aika selväänkin se :D et en kuitenkaa oo kuvitellu sitä.. Mies ei siinä ylläri nää yhtään mitään.. mut se onki sokee :D
 
voi ei sanelma :hug: Tosi ikävää :(

Itsellä menossa vähän taas vaihe et plääh, ei tästä tuu mitään ni antaa olla.Mut ootetaas ku ovis ajat lähestyy. Ja pääsee peittoja heiluttelee :p
Mä en ollenkaa tykkää tästä pakollisesta selipaatista jonka täti tuo mukanaan :kieh:
Mut ehkä se on toisaalta ihan jees pitää taukoo niin jaksaa paremmin :D
Ja nyt ei tarvitse mitään jännäillä...
 


Vuorovesi..................kp 66/26...............................
marrr.........................kp 51/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 50/??................................yk1
Ainoska.....................kp 44/32.................................yk2
Oravannahka............kp 39/28-?..............................yk1
Bebek........................kp 39/?...................................yk1
kapa..........................kp 37/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 37/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 35/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 33/28-33............................yk5
MaybeSomeday.........kp 29/30-35............................yk5
Ansku-82...................kp 28/30.................................yk10
KS09..........................kp 27/35-44............................yk3
very important baby..kp26/30-40............................. yk2
pata-ässä..................kp 25/28-30............................yk3
icefairy.......................kp24/26-35..............................yk1
amati.........................kp23/ 23-33 ............................yk2
päpsy-79...................kp23/30-40............................. yk1
oliivitar.......................kp 22/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 20/28..................................yk6
JKVY...........................kp 20/27..................................yk2
piprane ema..............kp 19/20-30..............................yk3
Katinka-82.................kp 16/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 16/37-42...............................yk8
zirppa....................... kp 16/35.................................... yk1
Bambina....................kp 16/28-31...............................yk2
Vaahtera-82.............kp 14/28-30.................................yk1
marjukka-82..............kp 12/25-31 ...............................yk3
Selmiina.....................kp 8/?....................................... yk4
Sintsu78....................kp 4/27-34................................yk 9
Mahdotontako...........kp1/27-29..................................yk2




Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne



Haamujengi:
Päpsy79 kp 22/30-40
Laura-vm86 kp68/?
Ella-83 kp 35/24-46



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1 Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2


 
En mä vielä ole siirtymässä minnekkään,saatte pitää innokkaan päivittäjänne B)
Aamulla testasin taas tuplasti,o ja r testillä.Ovis hiipumassa ja r testi nega =) Eli kyllä ne oli vuosisadan ovisoireet,ne!Mutta jospa siis tästä 2 viikon kuluttua saisin ihan oikeasti myhäillä onnessa 2 viivaa raskaustestissä :heart:

Kaikille rutkasti++++++++++++ :whistle:

Pettyneille :hug: :hug:

Reipasta perjantaita :flower:
 
JKVY Mäkin kuulun noihin pettyneisiin! Mä jo olin niin "onnessani" josko teille vauva olis tullut =)
No mutta onnellinen olen muidenkin puolesta!
Se on jännä, kun itse lähes menettää toivonsa, miten sitä elää toisten jännäyksessä mukana. Huisia!

Kivut hävis, jospa ja toivottavasti se ovis nyt sitten oli, vaikkei testit sitä näyttänytkään :ashamed: Olis niin ihanan lyhyt kierto, vain 37 päivää :D
Odotellaan, odotellaan, joko pari viikkoa, jotta näkee alkaako vuoto, vai saako alkaa testailemaan, tai sitten sitä ovista, joka näkyy tikullakin...
Ärsyttävää kun ei voi tietää :kieh: mä olen niin malttamaton :headwall:
 
Heräsin viime yönä, kun alapäätä "jomotti". Lisäksi tuntui muutaman kerran niin kuin menkkavihlaisuja. Vatsa meni myös sekaisin. Nyt aamulla on kanssa sellaista outoa jomotusta alapäässä. Tietty kun googletin oireet niin mitäpä muutakaan sieltä tuli kuin raskauteen liittyvää mutta nyt on pakko pitää jalat maassa. Saas nähdä tuleeko tästä sitten lyhyt kierto, kun nyt kp29, muut olleet 30-35 päivää. Ravaan koko ajan vessassa kurkkimassa, että joko tuli tulva.
 
Vaahtera-82 tervetuloa.Lisäätkö vielä hiukan kiertopäiviäsi niin saan sinut oikeaan kohtaan listaa B)

KS09 Älä ole pettynyt,en ole mäkään ;)(vaikka toisaalta kiva kuulla että joku pettynyt puolestani ;) ) 2 viikon kuluttua,hurrataanko yhtäaikaa????? :heart:
Nää oireet oli niin voimakkaat,varmasti kunnon ovis oli!!!Ja luulen että r-testi eilen reagoi siihen vahvaan ovikseen....(voisko niin olla?)
Mulla kyllä toiveet korkeella(jotta putoan taas kovaa ja korkeelta... :headwall: )
Mutta silti aion nyt nauttia ja elää toivossa :heart:

Maybesomeday (luen sun nicin muuten aina maybesomebody :LOL: )Lupaavalta kuulostaa,pidän peukkuja!!!! :hug:
 
JKVY juu, hurrataan vaan :D
Nii juu, tervetuloa uudet ja plussatuulia niitä kaipaaville! Mä olen kyllä jokaisen plussasta vilpittömän onnellinen =)

Tuli vielä mieleen tossa, että valkovuoto on muuttunu tosi vetiseks. Kokoajan sellanen olo, että ei kai ne menkat nyt alkanut kun jotain "lorahti" taas housuun.
Joku jossain sano, että voi liittyä raskauteen, mutta ei nyt sentäs pari päivää ehkä mahdollisen oviksen jälkeen vielä? :eek:

No oli miten oli, aina näitä oireita keksii, vaikka yrittääkin olla jänskäämättä ja pohtimatta... Mutta eiköhän se punanen paholainen taas joskus palauta maanpinnalle...
 
Hei,

teretulemast kaikille uusille jännittäjille, tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja isot halit sitä tarvitseville.

Täällä valkkari senku lorisee ei jessus soikoon sitä tulee niin antaumuksella et tekis mieli jo nyt vaihtaa puhtaat alkkarit vaikka vasta puhtaat otin kaapista 9 aikaa aamulla ennenku töihin lähdin! :LOL: Perinteistä pre-menkka ällötys-turvotusta ei oo havaittavissa, maha toimii ku unelma (oon hirmu huono vatsainen), eilen olin aivan sänky kamaa jo kahdeksan jälkeen, alavatsaa painaa ja välillä nippaa. Sen mä vaan sanon et jos se aukiolotutkimus mut sai paksuksi niin... no en tiiä mitä sanon olisin vaan äärettömän onnellinen. Tosin uskon, että tärppi ei oo käyny vaikka näitä oireita onki.. :/

Mulla oli tuossa reilu viikko sitte pariin otteeseen sellainen jännä vihlaiseva kipu emättimessä. Ei siis munasarjoissa/vatsan alueella vaan tuolla sisällä. Onko teillä kellään ollu vastaavaa? Kipu ei ollu kova mut tuntu aivan niin ku ois jollain veitsellä vedetty sieltä keskeltä. Pari kertaa sellanen kävi meni ohi yhtä nopeesti ku tuliki...
 

Yhteistyössä