++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

MaybeSomeday Let's hope so! :D :heart:

Meidän kierrothan on melkein samat. Päivän heitto! Millon sä meinaat testata? Mä aijon pitää pääni ja odotella ehkä viikon (yeah right!) ennen ku testaan. Vaikka aika varma oon et maanantaina voin alkaa vaatimaan pääsylippuja kun niagaran putoukset avautuvat Suomessa! :LOL:
 
Ansku-82: Mäkin huomasin juuri, että meillä on melkein samat päivät. Ja onko meillä sama tuleva synnytyssairaalakin, nimittäin OYS. Ainakin jostain äsken olin lukevani niin.
Mähän olen niin taukki, että testasin jo tiistaina ja keskiviikkona ja negathan sieltä tuli. Nyt en oo oikein päättänyt, et milloin tekisin seuraavan jos menkkoja ei näy. Jos maltan, niin odotan ensi viikon torstaihin ku silloin olis kp 35 ja kierto on ollut joskus niinkin pitkä.
 
mä käyn täällä teitä vaan uteliaisuuttani moikkaamassa!!! =)

KSO9: ..mulla tuli suurinpiirtein noilla kiertopäivillä peukalonpään kokonen limaklimppi ( :$ ) ja luulin et mul oli myöhänen ovis, mutta.. r-testi näyttikin plussaa kp 27/28-29. :D et jospas sullakin sellasta...... :heart:

ANSKU:
ja mulla sitä juoksevaa lima/maito/vesi valkkarii tuli loppu kiertopäivinä... ;)

paljon plussaonnea kaikille!!!!

t. jonnas rv 4+3
 
Nega tuli sitte kuitenki tänää. :( Tein tuollaisen Vilja testin.
En sitte tiiä mitä haamuja ne oikee oli.
Olis se kyl aika ihmekki ollu jos ekasta olis tärpänny. :)
Veikkaan että sunnuntaina tulee täti, kun tehny nyt tänää mieli syyä iha kauheesti.
Mulla on aina ollu se et syön nii paljo kaikkee pari päivää aikasemmi. :D
 
Valkkarista.. Mulla on kanssa tota lorahtavaa laatuoa tullut ovislimojen loputtua. Ei mitään kuivia päiviä välissä.. kp on 35 ja 3 One Stepiä antaneet haamun haamuja tai viivanpaikkaa ja tänään Pregent Stick näytti hetken haamua, mutta vaaleni sitten haamun haamuksi/viivanpaikaksi.

Onneksi on useita tapauksia, että plussa on tullut testiin todella myöhään, jopa 2-3 viikkoa odotetun ajan jälkeen. Ovislimoja bongasin kp 18-20 joten tuskin ovis on voinut paljoa myöhemmin olla kuin kp 20-21... Jos oli kp 21, tänään olisi dpo 14 ja mulla luteaalivaihe normaalisti on ollut 11-12 päivää.

Voihan tietty olla, että tässä kierrossa pco-tyyppiset munikseni eivät ole toimineet ja kierto on mitä sattuu, mutta miksi testeissä on ollut haamun haamuja tms, mitä en ennen ole samoilla testeillä huomannut..
 
Moikka vaan kaikille!

Uusi olen minäkin tässä pinossa, kirjoittelen myös tuonne muihin pinoihin, mutta ajttelin nyt liittyä tännekin, kun niin paljon samanlaisia tuntemuksia tuntuis olevan... eli täällä olis nyt kp 16/28-31 ja yk 2. Eli vielä en ole ollenkaan toivoani menettänyt, vaikka lapsettomuutta kovasti pelkäänkin. Siskoni vain minulle totesi, että jos olet yhtään tullut suvun naisiin, niin tulet raskaaksi ekasta kerrasta (hänellä itsellään 3 lasta). ja arvatkaapa helpottiko oloani yhtään??! sanoinkin, etten halua kuulla, kuinka helposti kaikki muut tulevat raskaaksi...

No juu, yritys on kuitenkin kova, että tässä kuussa tulisi plussa...ylimääräisestä stressistä pitäisi vaan päästä eroon ja pyrkiä ajattelemaan, että tulee kun on tullakseen. helpommin sanottu kun tehty! ;)

Nyt tosiaan taitaa olla ovispäivät meneillään, sillä ihan mieletön alavatsakipu ollut viimeiset pari päivää, juilii sillee kummasti ja tosiaan sellasta paineen ja kivun tuntua tuolla alapäässä (kohdunsuussa?). En viittisi nostattaa toiveita, kun en halua pettyä, joten olen melko lailla varma, että ovista se vaan on... ovistestejä en siis ole tehnyt, enkä ajatellut niitä hankkiakaan. Nyt vaan tuo raskaustesti kummittelee tuolla kaapissa, ja tekis mieli tehdä se, mutta........ ehkä nyt kuitenkin maltan mieleni ja jään vaan seuraamaan tilannetta. jos menkat eivät tuu ajallaan, niin katotaan sitten...tää odottaminen on vaan tosi piinaavaa! :headwall: Mutta positiivisesti ajatellen eteenpäin! :D
 
MaybeSomeday Mä sitten joskus synnyttelen parisataa kilometriä etelämpänä Länsi rannikolla. OYSiin meille laitettiin lähete IVF:n.

Voiko muuten ihminen tuoksua/haista raudalle? Mun mielestä mä haisen niin raudalle. Kukaan muu sitä ei kyllä haista.. Mä varmaan sekoon kohta! :LOL:

Ällö kysymys mut Jonnas osaisitko tarkemmin koostumusta analysoida? Mulla se on sellasta vetisen tuntuista alapäässä ja pikkareissa mut sit jos (ja kun koska sairaana ihmisenä ronkin itseäni minkä kerkeän :headwall: ) sitä sormissa katsellee niin se on sellaista oikein valkoista, suht paksua, ei venyvää ja limaista. Jaa-a kuinkahan kauan sitä vielä näitä limoja pyörittelee ja analysoi? Joka kerta vessassakin käydessä sitä tiirustaa sitä paperia tarkasti. Näkyykö jotain? Jos niin mitä? Pitäisköhän vaan vetää töpseli seinästä ja rauhoittua? :LOL: Helpommin sanottu ku tehty! :D
 
moikka.. oon kirjoitellut pariin muuhun pinoon tähän asti ja käyny välillä tätä pinoa lukasemassa, mutta aattelin nyt sit tännekin tulla :)

esikoista ollaan yrittämässä yk 1 kp 39/? menossa tänään.. eka luomukierto siis pillereiden lopetuksen jälkeen.. joten en tiedä normaalia kierron pituutta.. kp 36/? testasin negan ja seuraavan kerran testaan jos menkat ei ala niin ensi viikolla..

pakko oli tulla kommentoimaan kun täällä oli "puhetta" emättimen/ kohdunsuun vihlaisuista tai kipukohtauksesta.. mullakin on semmonen ollut jossain vaiheessa kiertoa mutta en oo laittanut merkille et millä kiertopäivällä.. ja se oli tosi voimakas, mut ei kuitenkaan kestänyt kauaa.. ihan kuin joku ois jollain puikolla pistänyt.. sori karkea kielen käyttö.. ja sit joku puhu tosta valkovuodosta niin se oli ihan kun mä olisin kirjottanut sen tekstin.. siis sellasta ei niin limasta, mut paksua ja välillä tuntuu et ois kun vettä.. vaikee selittää..

kiva hakee täältä vertaistukea ja huomata et muilla on samoi kokemuksia, joten en oo näitä itse kehitellyt pikku päässäni..

plussatuulia kaikille..
 
Ansku-82 ja Bebek, tuota samanlaista valkkaria täälläkin. Tuntuu lorahtelevalta mutta kuitenkin on paksua ja valkoista. Pikkuhousunsuojia käytän. En voisi ihan pikkareilla vaan olla. Valkkarin lisäksi tämän päivän oireet:
- munasarjavihlonta (yleensä alkukierrossa ennen ovista tätä)
- alavatsakramppeja/nykäisyjä esim. imuroidessa
- järkyttävä väsymys, vaikka oon nukkunut yön hyvin
- nälkä ja mieliteko ruokaan, vaikka olisi syönyt vs. aamusta huono olo jos maha tyhjä ja murisee
- itkuherkkyyttä
- rinnnoissa "paineen" tuntua, ei varsinaisesti kipuile. Yleensä ennen menkkoja nännit aristavat.
- alaselkäkipu/-jomottelu ajoittain
- päänsärky

- nenän limakalvot kuivat
 
Viivanpaikka/haamunhaamu david merkkiseen herkkään testiin päiväpissalla.. Aamulla uus.. Menee hermo :headwall:

Oireita suunnilleen samat kun Ella-83 :lla
Nännit mielettömän kipeet.. Tänään en oo syöny juuri mitään, koska meinasin oksentaa aamulla ja päiväruoka ei vaan maistunu vaikka oli ihan jumalaton nälkä....

Mulla on varmaan päässä vikaa..
 
Huomasin tässä, että mä en tehnyt tän aamun Pregent Stick testiä oikein. Pidin näytteessä 15-20sek ja tulkitsin 5min paikkeilla sen haamun haamun, joka vaaleni. Ohje löytyi netistä, olisi 3-5 minuuttia pitänyt näytteessä pitää ja sit lukea 3-4 min päästä :eek:
Nyt luen tarkkaan huomisen testin ohjeen, että voi pitää tulosta sitten luotettavana, oli mikä tahansa.
 
Hmm.. mieki tein just noilla pregent stickeillä.. Eilen sen jonkinlaisen haamun aamulla.. Oiskohan samanlainen tulos sit ku sulla...Mulla se kyllä näkyy edelleen heikosti siinä testissä, mut teinkin sen just ohjeen mukaan. Kokeile tosiaan aamulla uuestaan :)
 
hei!! liittyisin joukkoonne.

Olen 20-vuotias, ja 1-poika 09/08 lapsi jo ennestään.
Toista haluaisimme, ja yritys on kova.

oireita on hieman ollut: Tänäaamuna alko pääkipu.Edell.menkat alko 15.09.2009
oksettanu on n.viikon mutta sekin hieman outoa kun vaan iltasin?
tänään alkoi myös mahan vihlaisut.(ja tohon suunnilleen häpyluunkohille vihloo/juilii) Ja hieman yli viikko sitten tuli sellaista rusehtavaa
vuotoa ja veristä limalöllöä. (siis tuo tuli n. viikko menkkojen jälkeen) ja oli sellasta tumman sametinpunasta. ja kirkasta limmaa seassa. :/ sitte siitä tuli seuraavaan päivään asti aina ihan hitusen sillon tällön pyyhittäessä sitä ruskeaa tuhrua.
toivottavasti tärppi kävis. laskin jollain netti laskurilla että raskaustestin luotettava tulos ois kutakuinki 13-15 päivä. :) pitäs siihe asti jaksaa odotella! TSIISUS!
:heart:
 
Yritin taas päivitellä uusia tietoja.
Waaka laitatko hiukan kiertopäiviä,helpompi sijoittaa pinoon ;) Tervetuloa jännäilemään!!!!

PYYNTÖ PÄIVITTÄJÄNÄ:

Laittakaa muutokset tummennenttuina niin helpompi poimia listaan :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonnas1984:
KSO9: ..mulla tuli suurinpiirtein noilla kiertopäivillä peukalonpään kokonen limaklimppi ( :$ ) ja luulin et mul oli myöhänen ovis, mutta.. r-testi näyttikin plussaa kp 27/28-29. :D
Mulla kanssa tuli vastaava limaklöntti :x Ja valkkarii housuihin tavallista enempi,juoksen vessassa tarkistamassa alkaako ajoissa vai mitä lorahtelee....Miten mä en muista miten edellisissä raskauksissa on mennyt :headwall: Mä muistan vaan että mulle on ollut outoa sanonta"aamupahoinvointi"kun itsellä kaikki pahoinvointi aina osunut iltaan ;)


 




Vuorovesi..................kp 67/26...............................
marrr.........................kp 52/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 51/??................................yk1
Ainoska.....................kp 45/32.................................yk2
Oravannahka............kp 40/28-?..............................yk1
Bebek........................kp 40/?...................................yk1
kapa..........................kp 38/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 38/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 36/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 34/28-33............................yk5
Ansku-82...................kp 29/30.................................yk10
KS09..........................kp 28/35-44............................yk3
very important baby..kp27/30-40............................. yk2
pata-ässä..................kp 26/28-30............................yk3
icefairy.......................kp25/26-35..............................yk1
amati.........................kp24/ 23-33 ............................yk2
päpsy-79...................kp24/30-40............................. yk1
oliivitar.......................kp 23/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 21/28..................................yk6
JKVY...........................kp 21/27..................................yk2
piprane ema..............kp 20/20-30..............................yk3
Katinka-82.................kp 17/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 17/37-42...............................yk8
zirppa....................... kp 17/35.................................... yk1
Bambina....................kp 17/28-31...............................yk2
Vaahtera-82.............kp 15/28-30.................................yk1
marjukka-82..............kp 13/25-31 ...............................yk3
Selmiina.....................kp 9/?....................................... yk4
Sintsu78....................kp 5/27-34................................yk 9
Mahdotontako...........kp2/27-29..................................yk2
MaybeSomeday.........kp1/30 ......................................yk 6



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne



Haamujengi:
Päpsy79 kp 22/30-40
Laura-vm86 kp68/?
Ella-83 kp 35/24-46



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1 Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2



 
En mä saa haamun haamua vahvenemaan eli nega se sitten oli taas. Semmonen kävi mielessä, että herkkä r-testi voi reagoida myös ovikseen ja lh- pitoisuuten (tuttava oli saanut plussan r-testiin ovispäivänä), että jos mulla on tota lh:ta elimistössä sen verran että sen takia tulee haamun haamuja..
 
KP1/30 YK 6.. Aamuyöllä se sitten alkoi, itkuraivarin säestyksellä, onneksi mies oli kotona lohduttamassa. Jos jotain positiivista tästä alkaa hakemaan niin ainakin se, että kierto näyttää nyt tasoittuneen kolmeenkymmeneen ja nyt ollaan siinä pisteessä ku kuus vuotta sitten ennen pillereitä, että mikään särkylääke ei auta ja on kauhea tulva. Jospa ne pillerit on nyt sitten vasta täydellisesti ulostautuneet ja olen 100% luomu. Nyt tarkoituksena saada plussa isänpäiväksi.
 
no niin, melko samoilla linjoilla mennään monenkin kanssa! kaikilla tuntuu olevan kova yritys, mutta silti negaa pukkaa...harmittaa tosi paljon! ja itsellä noi kivut taisi tosiaan olla vaan ovista... :( olin kanssa ihan varma, että nuo vihlaisut olisi jo uutisia jostain ihanasta, mutta ei... Oli sen verran kovia kipuja ja vaikuttivat ihan raskausoireilta, mutta onneksi maltoin mieleni enkä tehny testiä, koska olis alkanu vaan harmittaa enemmän. Nyt kuitenkin päätin rauhoittua ja antaa tämän kierron nyt mennä sitten näin, eli ei varmaankaan tule plussaa lokakuussa, mutta eipä siinä, kunhan seuraavan puolen vuoden aikana tulisi, niin kelpaisi mulle! Nyt vaan alkaa alitajunta tehdä meillä miehen kanssa molemmilla tepposia ja peittojen heiluttelusta alkaa tulla paineita, joten pakko saada vähäksi aikaa jotain muuta ajateltavaa... :/
 

Yhteistyössä