++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Mulla on nyt ollut pitkin päivää lämmöt 37 paikkeilla.Vaan eipä kai sillä ole mitään merkitystä mitä ne on muulloin kuin aamulämpö.Mut mittaillut olen,kun on paleltanu :ashamed: :eek:
*muoks*
Ja oho,äsken ne lämmöt oli jopa 37.4 enkä kyllä kipeä ole :eek:
 
Sisunäiskä Ton mukaan sulla olis viime kierto ollut n. 30 päivää Että jos ton mukaan menee niin sulla olis nyt 27/30. Mutta siitä en osaa sanoa, kuinka paljon sulla heittelee toi kierron pituus :D Se lasketaan edellisten menkkojen ekasta päivästä seuraavien menkkojen alkuun, ja tosiaan kp on sitten kuinka monta päivää sulla on niistä edellisistä menkoista...

Juu, marketeista saa nuita raskaustestejä ihan edullisesti. Tosin se luotettavuus ei varmaan ole ihan yhtä hyvä, kuin esim. apteekin omilla testeillä. Esim. clearblue on aikas luotettava testi, mutta sitä en tiedä saako muuta kun netin kautta tilattua... (?)

Toivottavasti oli jotain apua...
 
Mä taas oon lukenut täällä palstoilla negatiivista palautetta CB testistä,antaa haamuja ,turhia sellaisia,ilman raskautta!
Mä kyllä suosin ehdottomasti apteekin omaa raskaustestiä!!!
Oon mä noilla marketinkin testeillä testaillut mutta antavat välistä epävarmoja tulkintoja ;)
 
[/b]KS09 kiitos avuista :) Mut mulla on nyt raskauden jälkeen ollut aika tasainen kierto, eli alkanut menkat 9-11 pvä...
Mä vaan mietin et ei varmaan viel oo mahdollista saada positiivista?!
Hitto kun en muista tästä edellisen raskauden alkuajoista mitään :(:( olin vain niin stressipallona koko raskauden ajan.. :ashamed:
 
SisunÄiskä Kyllähän noille herkeillä testeillä vois saadakin, mutta mun käsityksen mukaan marketissa ei myydä niitä ihan herkkiä...

*muoks* Ja Ella Toivottavasti toi nyt tarkottais teille sitä salamatkustajaa =)
 
Nyt on juhlat juhlittu. Ja sankari sai paljon leluja joilla tuossa nyt leikkii ja oli niin väsynyt että herättiin tänää 11 jälkeen. :DD No äiti sai nukkua pitkää. :p

Eilen illalla mua oksetti ja mahaa sattu nii paljon.
Ajattelin että no ne menkat nyt et viimeks oli kp26, mut eipä alkanu.
Voi olla kyllä nii kovasta tressistä niitte juhlien takia.
Mutta no jos tästä tuleeki sitte taas piiiitkä kierto.
Testiä en enää tee ennen vkl, iha turhaa. :S

 
bambina Ovis oireista.Mulla on kans joskus kestäny viikonkin ja ihan hirveinä.Tai luulen et oli ovis oireita.Mistä noista nippailuista ikin tietää |O :headwall: Mun arvailut meinaan kyllä menee välillä ihan puihin...

aurella Saako kysyy, onko teillä nuo lapset saaneet alkunsa ihan luomusti? Meillä kans neljättä kuumeiltu noin vuosi ja saldona pari km:noa :( Ku hiukan ihmetyttää et miks me ei nyt onnistuta :'( Onkohan se kovinkin yleistä et myöhemmin joutuu näin kauan raskautta yrittää...
Tervetuloa kuumeilemaan =) ja hermoilemaan tänne meidän kanssa.Ehkä ne omat rakkaat säästyy edes sitten vähän ovis-raskaus-oire vuodatukselta :LOL:

[/b]JKVY Mulla on kans lämmöt noussu päivisin/iltaisin oviksen jälkeen.Olenkin monesti miettinyt et miks en ole aikaisemmin tuota huomannut :eek: Ku lämmöt saattaa olla ihan 37,6! Kipeeksihän tuo jo luokitellaan :LOL: vai siksikö on sanonta vauvakuume...Harvoin sitä ihan huvikseen tulee mitattuu lämpöjä...se on vaan tää hullu tunne joka teettää vaikka mitä.
Mut toivotaan et sinulla se lämmön nousu jostuu jostain ihanasta++++++++ :whistle:
 
Miekään en hirveen kauheesti luota noihin clearbluen testeihin, testasin tämmösen http://www.aijaa.com/v.php?i=4382712.jpg kesällä ja en ollu raskaana, luultavasti ei ollu ees hipassu vaan oli vaan sit viallinen testi, koska kahden päivän päästä oli täys nega..
 
icefairy niin on vissiin aika samat päivät menossa, mun kierto on nyt ton poitsun saamisen jälkeen aika normi, tai säännöllinen, mutta ennen sitä meni miten sattui... :p

Vähän oon maassa, tein testin, ostin cittarista pregcheck nimisen raskaustestin ja menin päivällä sen tekemään... Ja aivan puhas nega. Mulla alkaa vahvistuu fiilis, että enpä taida päästä kesämasuihin :( Hitto kun osais ajatella jotain muuta kun raskautta, odotusta, aiheeseen liittyvää :headwall: koko ajan kun kiertelin kaupoissa Espoon Sellossa, niin pallomahoja tuli vaan vastaan.. Olikohan niillä joku kokoóntuminen siellä?! :LOL:
Mutta juu kävin kelassa hakemassa kodinhoidon tuen, ja otin selville sen et jos jään vaik ens vuonna kotiin äitiyslomalle. Menemättä töihin välissä... Et saan ihan saman rahan kuin nytkin... fiuuuuuh, kun oon ihan kaikkee muuta :D
Onko täällä pk seudulta paljon tulevia plussaajia? :) :wave:
Hitto väsyttää, muttei oo raskausoire, vaan johtuu viime yöstä, poitsu ei tahtonut nukkua :/ Tekee hampaita ja haluaa myös jumpata |O
 
Tsemppiä kaikille, joille on tullut täti kylään... :hug: Itse tilasin nyt ovistestejä (joita en aikonut koskaan ostaa) mutta ajattelin nyt, että pissin tikkuun tämän kierron ja katon nyt sen oviksen ihan tarkalleen. Mullakaan ei se plussa nyt lokakuulle kyllä millään tule, joten taustalla odottelen marraskuulle siirtymistä... Puhallan teille kaikille plussatuulia täältä lumen keskeltä! =)
 
MaybeSomeday Eipä taida täälläkään tulla plussaa tässä kuussa, vaikka sitä NIIIIIIIIIN kovasti toivoin ja odotin...tsempataan sitten ens kuussa yhessä! (vaikka meillä kierrot vähän eri mallilla onkin... ;) )

SisunÄiskä Joo musta tuntuu ihan samalta, että sen jälkeen kun päätettiin ryhtyä yrityspuuhiin, en mihinkään muuhun törmääkään kun niihin pallomahoihin!!! :LOL: Yritä siinä nyt sitten pitää ne ajatukset muualla, kun koko ajan törmää niihin tai sit muuten vaan kuulee kaveripiiristä "iloisia uutisia". En ole katkera, ja olen kyllä oikeasti iloinen ystävieni puolesta, mutta voisipa se osua omallekin kohdalle...! :p

Varmaan jään myös vähän odottelemaan niitä seuraavia menkkoja ja sitä marraskuuta, mutta hengessä olen kyllä kovasti mukana! Tsemppia ja plussia kaikille!! =)
 



Vuorovesi..................kp 70/26...............................
Kylkiluu......................kp 54/??................................yk1
Ainoska.....................kp 48/32.................................yk2
Oravannahka............kp 43/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 41/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 41/28-34............................yk3
kaapo80....................kp 37/28-33............................yk5
Ansku-82...................kp 32/30.................................yk10
KS09..........................kp 31/35-44............................yk3
very important baby..kp30/30-40............................. yk2
icefairy.......................kp28/26-35..............................yk1
SisunÄiskä.................kp28/?................................ ......yk1
amati.........................kp27/ 23-33 ............................yk2
päpsy-79...................kp27/30-40............................. yk1
oliivitar.......................kp 26/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 24/28..................................yk6
JKVY...........................kp 24/27..................................yk2
piprane ema..............kp 23/20-30..............................yk3
Katinka-82.................kp 20/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 20/37-42...............................yk8
zirppa....................... kp 20/35.................................... yk1
Bambina....................kp 20/28-31...............................yk2
Vaahtera-82.............kp 18/28-30.................................yk1
aurella.......................kp 16/27-38................................yk14
marjukka-82..............kp 16/25-31 ...............................yk3
Selmiina.....................kp 12/?....................................... yk4
Sintsu78....................kp 8/27-34................................yk 9
Mahdotontako...........kp7/27-29..................................yk2
MaybeSomeday.........kp4/30 ......................................yk 6
Bebek........................kp 2/41.......................................yk2
pata-ässä..................kp 1/28-30................................. yk 4



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83



Haamujengi:
Päpsy79 kp 22/30-40




Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2


 
Huomenia kaikille ja suurenmoiset kiitokset päivittäjälle, joka pitää meidät kaikki ajan tasalla koko ajan! :flower: :flower:

PlussailuOnnea kaikille testaajille!

Missä vaiheessa alatte testailemaan ovistesteillä, jos testaatte, kierron ollessa noin 27-29pvää?


Kirpakkaa lokakuun aamua! =)

Mahdotontako
 
huomenia!ja halauksia tätin yllättäneille!

sintsu ihan luomusti on alkunsa saaneet 3 edellistä,ja kaks ekaa raskautta alkoi helposti,ensimmäistä ei yritetty vaan söin pillereitä ja tulin raskaaksi,toinen tärppäs tokasta yk:sta. kolmatta yritettiiin kauan ja ehdittiin ottaa jo verikoe prolaktiini arvoista ja mietittiin jatkotutkimuksia,sain plussan ennen prolaktiinivastausta.toisen ja kolmannen välinen ikäero venyi sitten 5vuodeksi,nyt toivoisin että ei ihan niin isoa eroa tulis:)muutama km kans ollu.

kp 16/27-38 ei mitään uutta.

palailen myöhemmin lukemaan ihan ajan kanssa teidän tän päivän kirjotukset kun pikkuneiti menee päiväunille :)
 
Moi kaikki! Onpas ihanan pirteä ilma tuolla ulkona :) Mulla on toiveet taas heränny, ehkä plussaankin tässä kuussa. Menkat ei oo alkanu vaikka olo oli vielä eilen sellanen, että alkaa hetkellä millä hyvänsä. Menkkakivut on poissa, pahoinvointi jatkuu voimakkaana ja mahassa nippailee aina kyykkimisen jälkeen. Testit on antanu haamuja jo kauan, siksi oli jo pelko persuuksissa, ku ei haamut oo vahvistunu. Nyt oon ollu testaamatta, huomenna testaan, sillon kp28/30-40.
 

Yhteistyössä