++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

:hug: Tippuneille!!!

Mulla on ollut sellainen päivä että |O
Olin aamupäivällä kaupassa,viereisestä apteekista ihan hetken mielijohteesta osti r-testin.(eikä tosiaan pitänyt)
Sitten mä fiksu ajoin kotiin päin samalla lukien testin(jollaista mulla ei aiemmin ole ollut)ohjeita kun liikennevaloissa mulla lipesi jalka jarrulta ja kun on automaattivaihteinen auto,se lähti tietty heti eteenpäin ja törmäsin edessä olevan auton perään :headwall:
Vitsit mä pelästyin ja voi vitsit että häpesin tapahtunutta,kolaroi lukiessa raskaustestin ohjetta :ashamed: :ashamed: :|
No ei onneksi käynyt kummankaan auton mitenkään ja nuori mies kovin mua rauhoitteli että kaikki ok ja pienin huutaa autossa :headwall:
No kotiin pääsin tärisevin käsin ja teen testin.Enkös mä senkin sitten kämmää :headwall: :eek:
Siinä testissä ei tunnu olevan mitään eloa...No kastan uudelleen virtsaan ja johan tapahtuu.Mutta enpä tiedä voiko siihen luottaa vaikka siinä kyllä joku haamujen isoäiti oli....

Mutta enpä enää lue ohjeita ajaessa kun sitten törmään enkä siltikään osaa testiä oikeen tehdä :headwall:
Toivottavasti saatte tästä päivän naurut,mäkin jo pikkuhiljaa nauran sille :LOL:
 
Sen verran täytyy vielä korjata tätä mun toilailua kun siitä saa sen kuvan että ajan ja luen samanaikaisesti.Vaikka siis luin niitä ohjeita punaisissa valoissa seisten.Mutta edesvastuuton hulttiotestaaja silti :ashamed:
 
voi :LOL: JKVY kylläpä kirpos hyvät naurut, voin sieluni silmin nähä itteni samassa tialnteessa automaattivaihteisella autollani Prisman liikennevaloissa.
Toivotaan et se ois se pikku salamatkustaja, joka tahto vaan et mennään jo testaamaan, mitäs äiti tähän jäit ootteleen ;)
 



Vuorovesi..................kp 71/26...............................
Kylkiluu......................kp 55/??................................yk1
Ainoska.....................kp 49/32.................................yk2
Oravannahka............kp 44/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 42/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 42/28-34............................yk3
Ansku-82...................kp 33/30.................................yk10
KS09..........................kp 32/35-44............................yk3
very important baby..kp31/30-40............................. yk2
icefairy.......................kp29/26-35..............................yk1
SisunÄiskä.................kp29/?................................ ......yk1
amati.........................kp28/ 23-33 ............................yk2
päpsy-79...................kp28/30-40............................. yk1
oliivitar.......................kp 27/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 25/28..................................yk6
JKVY...........................kp 25/27..................................yk2
piprane ema..............kp 24/20-30..............................yk3
Katinka-82.................kp 21/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 21/37-42...............................yk8
zirppa....................... kp 21/35.................................... yk1
Bambina....................kp 21/28-31...............................yk2
Vaahtera-82.............kp 19/28-30.................................yk1
aurella.......................kp 17/27-38................................yk14
marjukka-82..............kp 17/25-31 ...............................yk3
erka...........................kp16/28-31..................................yk1
Selmiina.....................kp 13/?....................................... yk4
Sintsu78....................kp 9/27-34...................................yk 9
Mahdotontako...........kp8/27-29....................................yk2
MaybeSomeday.........kp5/30 ........................................yk 6
Bebek........................kp 3/41.........................................yk2
pata-ässä..................kp 2/28-30................................... yk 4
Kaapo80....................kp 1/28-37....................................yk6



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83



Haamujengi:
Päpsy79 kp 22/30-40




Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2


 
Bambina näytti tehneen oman aloituksen jo marraskuussa plussaaville =) Meinaan vaan ettei tästä pinosta pois tarvitse lähteä,laitetaan otsikko kuten ennenkin(syyskuussa plussaavat-lokakuuta suunnittelevat jne)Ei tästä pinosta varmasti(valitettavaa kun on)kaikki lokakuussa plussaa :hug: Pidetään kivaa poroukkaa kasassa ;)
Ellei sitten ihan ehdottomasti halua omaa pinoa :whistle: ;) :flower:
 
JKVY Jospa se ovisplussa tällä kertaa olis sitten se raskausplussa ;)
Mä olen ihan epätoivon partaalla. Ovistestit ei edelleenkään näytä mitään ja JOS ovis oli sillon kun luulen, viikon päästä pitäis jo menkkojen alkaa. Eli joko kierto venyy mahottoman pitkäks tai sitten ei tästäkään kierrosta tule vauvaa... Pöh.
 
Heips
Mä hommasin nuita MultiTabs Raskaus- monivitamiineja ja aloin maanantaina syömään niitä 2kpl päivässä. Uskoisin että mulla on monestaki vitamiinista puutetta, koska syön tosi vähän nykyään (mies viikot poissa kotoa, eikä tule laitettua oikeaa ruokaa). Sitten aloitin sen greippimehun juomisen...SAAKO sitä juoda samaan aikaan nuitten vitamiinien syönnin kans??? Vaikuttaako se vitamiinien tehoon jotenkin... :ashamed:

Ja sitten tärkeää: Onko mulla ovis nyt normaalisiti menkoista laskettuna (n. kp 16-17), kun mulla oli nyt eka kertaa elämässä se megapitkä kierto (53pv) ?? VAI voiko ovis olla jo ennen tuota kp 17 tai vasta paljon jälkeen....vai tuleeko se aina samaan aikaan edellisistä menkoista vaikka kierto ois ollu tosi pitkä??


 
Heips tännekkin! =)

Kierto lähenee loppuaan mutta ei ihmeempiä tärppi oireita :|
Ks on kyllä tosi hyvin kiinni mutta siihenkään ei aina voi luottaa ja migreeniä yritti pukata tässä aamulla. Sitä ei ole ollut yli kymmenen vuoteen muulloin ku odotuksen ensi päivinä... no nää oireet ei kans välttämättä mitään meinaa :ashamed:
Menkkamaista juilintaa välillä... ja eilen etenki oli kiukku päivä

Tällä kertaa en ala testaa ( muoks; jos on aihetta ) ku vasta loppu viikosta ettei tule mitään vääriä plussia :/
 
Selmiina Mun käsityksen mukaan ovis on yleensä aina n. 14vrk ennen menkkojen alkamista, eli jos kierto on vaikka 40 pv, ni sillon ovihan on vasta joskus kp 26 paikkeilla... Tosin, jos kierto venyy mahottoman pitkäks, sillon ei välttämättä ole ovista ollenkaan.
Ja tosta greippimehusta ja vitamiineista, että mä olen ainakin syönyt samaan aikaan kaikkea =)

Huoh. Oma tilanne osaa vaan ihmetyttää. Alamahaan sattuu, kun niistää, tai aivastaa, ja rinnat on vähän sellaset turpeet ja arat. Mutta sitten taas ovistestit ei näytä yhtään mitään, eli ei kai nää voi sitten mahollisesta oviksestakaan johtua. Eikä raskaudesta, koska ovistestien pitäis vissiin näyttää sekin. Ihan pihalla, oireita tulee, vaikkei niitä edes halua ettiä!
 
KS09 minulla kun on tuota kohdun laskeumaa niin ks kyllä löytyy hyvin :ashamed: välillä se on ylhäällä ja välillä alempana. On vaan työnnettävä sormet tarpeeksi syvälle Normaalisti se on suht pehmeä ja reikä tuntuu hyvin mutta jos on tärpänny niin se on aika kova ja reikää ei meinaa tuntea siitä suulta.... =)

Juilii taas mahaa että eiköhän se täti sieltä kohta tulene :ashamed:
 
No niin! Liittyisin porukkaan! :D :wave: ! Oon tätä hetkeä odotellut kuumeisesti ja ensi kierrossa ensimmäinen yrityskerta jossa ovis osuu marraskuun ekaviikolle. kp 16/28-31. Tässä kierrossa yritin bongata ovista mut en löytänyt :| ...tiedä sitten ovuloinko enää. Mulla kaksi pientä lasta ennestään ja tuolloin raskautuminen ei olllut vaikeaa mutta nyt on ikää mittarissa siinä määrin että saas nähdä miten käy. Tosin tuo clearbluen digitesti jolla ovista tässä kiierrossa oon yrittänyt saada esiin tapahtui vuosi sitten vanhentuneilla testeillä mut ajattelin käyttää pois jos kuitenkin toimisivat mut joko ne ei enää anna tulosta tai sitten mulla ei ole ovulaatiota enää :/ . Tilasin uusia testejä joita sitten ens kierrossa käytän. Mulla siis pienet paineet ensi kiertoon kun mies yhtäkkiä ilmoitti että vauvoja ei sitten metsästyskautena... :kieh: Olin tosi käärmeissäni kun tuo metsästys on hälle kaikki kaikessa ja olin suunnitellut itse ihan toisin. Eli jos ensi kierrossa ei onnistu (jolloin LA olisi heinäkuun lopussa) niin sitten jää pari kiertoa väliin jotta isäntä saa rauhassa karhustaa kja hirvestää... :kieh: ). Mulla kuitenkin biologinen kello tikittää joten en haluaisi lykätä yritystä mutta minkäs teet.
Foolihappoa ja vitamiineja aloin just syömään ja relaakin yritän syöpötellä.
Sikainfluenssa pelottaa mutta jos raskaudun niin rokotuksen aion heti ottaa.
 
Jatkampa taas tätä oman navan ihmettelyä. Älkää kyllästykö! Tein uuden ovistestin, eri merkkisen ja siinä toinen viiva oli lähes yhtä tumma kuin kontrolli viiva. Onkohan noi toiset näytteet ollu vaan liian laimeita? Mä olen ihan puulla päähän lyöty. Jos se ovis onki vasta nyt, pitäis varmaan peuhata. Mulla on ihan kamala flunssa ja ihan kamala olo :snotty: Tänään alkaa EA kurssi, joten särkylääkkeen voimin sinne on mentävä. Miten ihmeessä mä jaksaisin vielä sitten peuhata :$ Menis varmaan vähän pakko puurtamiseks, ja niillä konstein ei lapsia tehdä * tiedän kokemuksen syvällä rintaäänellä* Eli siis, tän kierron voi varmaan unohtaa. :ashamed:

Sanon suoraan, että voi prkl tätä flunssaa!!!

*muoks* Hehe, tuli mieleen, kun ennen esikoista pystyin päättelee alkavat menkat aina siitä, kun rinnat oli arat, niin parin viikon päästä alko menkat. Mutta ei mulla kyllä koskaan käyny mielessä, että se on ovikseen liittyvää :LOL: Ehkä osasyynä tohon venyneeseen lapsen teko hommaan vaikutti, kun sillon yleensä koitin välttää helliä hetkiä, kun ei rinnoissa tuntunu mukavalta :D

Noh, onneks sitä on tällä kertaa viisaampi ;) Ja ei mulla kyllä nyt ole rinnat arat olleetkaan, vaikka ovis oliskin ollut, maha enemmänkin...
 
Kaapo80: :hug: Sama yk meillä aluillaan, plussataan nyt tästä kierrosta!
Missä on Ansku-82? Toivottavasti siellä ollaan plussattu... :heart:
Täti onneksi älysi lähteä matkoihinsa, joten nyt odotellaan ovista. Tuun sitten taas jännäilemään (mahdollisen) oviksen jälkeen...
 
JKVY kiitos ihanasta auto/raskaustestijutusta :) toivottavasti testiin saat plussan :)koska olitkaan ajatellut testailla?

mä oon ihan onneton kun en löydä kuumemittaria mistään,en ymmärrä mihin oon sen laittanut,tai sit toi pikku ipana on jemmannu sen.. oon yleensä lämpöjä alkanu mittailemaan 14kp:n paikkeilla,kun harvoin ovis aikasemmaks osuu.. kp 17nyt ja luulen et ovis on ihan tuloillaan,valkkaria sen verran reilusti tuntuu tulevan,luulisin sen olevan merkki siitä..plus nippailut vasemman muniksen kohdalla (tietty vois olla oireina myös löysä vatsa ja päänsärky) heh löydän yhtä lahjakkaasti "muka" ovisoireita kun raskausoireita :D

iso hali kaikille tädin yllättämille..!

minkälaisia ovisoireita teillä muilla on?

mukavaa myrskyisän päivän jatkoa kaikille
 
MaybeSomeday Täällöä ollaan! Työt vaan on pitäny niin kiireisenä (ja remontti) etten oo kerenny käymään. En oo plussannu. En oo kyllä testannukaan... Nivusissa paukkuu, alavatsaa nippailee välillä ja välillä tuntuu sellasia repäisyjä jos tekee nopean liikkeen. Edelleen oon kuitenki pessimistinä liikenteessä. Kattoo nyt miten tässä käy. Ens viikolla pitäis lähtee työmatkalle niin eiköhän se täti mut siinä vaiheessa jo oo löytäny! Kattoo miten käy!

Teretulemast Erka ja muut uudet! Plussa tuulia kaikille tasapuolisesti! :heart:
 
Odottelen koko ajan et milloinka uskaltais testata... Kun oireita on alkanut ilmaantua, tosin luulen et ne on vaan kuviteltuja :( Mut hirvee hinku ois testailla.... Miten sitä malttaa mielensä?!?! VINKKIÄ KELLÄÄN?? :p kun hukkaan ne menee rahat siinä kumminkin..
Icefairy Meillä oli samoissa päivissä kierto menossa.. Milloin sä aiot testata, tai ootko testannut jo? :)
Ääh mua väsyttää, painun lukee meidän perhe lehteä, kun pikku mies nukkuu partsilla, ekaa kertaa :D :heart: :heart: on väsynyt kun leivottiin sämpylöitä... |O
Käyn myöhemmin taas vähän kattelee mitä muut on kirjoitelleet kun nyt oli niiiin omanapainen teksti... :ashamed: :ashamed:
 
Moikka taas! Juu anteeksi, ei ollut mitenkään tarkoitus millään pahalla aloittaa uutta keskustelua, en vaan oikein tiennyt vielä tästä systeemistä, että sitä otsikkoa on tapana muokata tällaiseksi...mutta hyvä että otsikkoa vähän muutettiin, koska ehkä siksi uusi keskustelu oli mulla mielessä, kun tarvitsin varmaan jonkun konkreettisen asian siirtämään ajatukset jo tuonne marraskuulle, lokakuu kun on omasta puolestani jo käsitelty... :/

Mutta totta on, että hyvä porukka kasassa ja mielenkiinnolla kuitenkin kuulen, miten muiden käy! Moni on kuitenkin jo plussannutkin tässä kuussa, joten toivoa meillä muillakin varmasti on.

Aurella: Viikon kesti mulla ovisoireet, ja oli ihan kammottavat, kuin ois ollu toiset menkat, mutta ilman vuotoa! ;) Sitä sellasta nippailua ja vatsakipua koko ajan (välillä säteili nivusiin asti), tuntui kuin olis ollu pakko kävellä "paskat housussa", kun oli niin kipeä alavatsa. Viikon kesti ja nyt alkaa helpottaa. Mieli leikki jo ajatuksella, et jos oisinkin ollu raskaana, mutta nyt tietää ainakin ens kierrossa, että sitä ovista se vaan on...

SisunÄiskä: Tuota testaamista vastaan mäkin taistelen lujasti, lauantaina jo ostin testin ja ajattelin, et su testaan, mutta siellä kaapissa se vieläkin on. ajattelin, et odotan päivän, koska sit ne oireet varmasti loppuu... meni pari päivää ja ne oireet tosiaan loppukin, oli siis vissii vaan ovista. Mut jos olis jatkunut, niin olisin kyllä testannu! =) Hyvä etten, koska olisin vaan pettynyt ja pahasti... Eli kato pari päivää, ja testaa sitten? ;)


Plussaa kaikille!! ++++++++++++ :D


(miten sen uuden aloitetun keskustelun voi poistaa??) :p
 
ONpas täällä pitänyt huisketta. Mutta hyvä vaan että juttua piisaa.

Täällä on ovista yritetty hyödyntää parhaan mukaan ma ja ti-iltoina. Tänään oli töiden vuoksi ukko niin väsynyt, että päätin antaa nukkua. Toivottavasti nuo aiemmat nyt riittää. Mitenkä se muuten on, nouseeko ne lämmöt hetikohta oviksen jälkeen vai vasta vuorokauden kuluttua? Mietin vaan kun ei vielä ole nousseet, että jokohan se ovis virallisesti meni vai onko juuri käynnissä vai vasta tulossa? Rinnat on ainakin ihan älyttömän klipeät.

Onnea matkaan myös muille ovisbongareille ja jännäilijöille. Nyt pidetään se täti loitolla.
 
Kaapo :hug:
erka tervetuloa mukaan kuumeiseen porukkaan!
KS09 onpa meillä nyt kummia kokemuksia näillä ovistesteillä....Jospa nämä oudot tulokset tietäsi jotain hyvää :p
Bambina ja juu en mitenkään pahalla ottanut tms...Meinaan vaan että kiva pitää "tuttua"porukkaa kasassa ja toivottaa uudet myös tervetulleiksi.Osa meistä kuitenkin roikkuu täällä pitkäänkin(valitettavasti :( )Poistaa sen voit ymmärtääkseni niin että menet viestisi kohdalle ja klikkaat muokkaa ja sitten poista,mutta kai se voi yhtä hyvin olla sielä,mitäs se haittaa....

Ja se kuuluisa toheloiva omanapa B)
En tosiaan tiedä mitä nää ovis plussat meinaa...
Mulla välillä 100% varma olo raskaudesta(hiukan oksettaa,väsyttää,lämmöt korkeella,vessahätää jatkuvasti,paleltaa,vatsaa jomottaa,runsasta valk.vuoto lorahtelua ja tissitkin hiukan arat(mitä ei oo koskaan eikä missään vaiheessa kiertoa eikä edellisissä raskauksissa ...)ja ja ja...............)
Mutta sitten sekunnissa olen yhtä 100% varma etten ole raskaana,vatsaa sattuu,menkat alkaa just,mikää ruoka ei herätä inhoa ja enhän mä nyt voi luulla että mä näin helposti taas raskautuisin :eek:

Naisen elämä on kyllä vaikeaa :x Miehet pääsee niiiiiin paljon helpommalla ;)
 

Yhteistyössä