++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

JKVY Juu oot ihan oikeessa, että pidetään hyvä remmi täällä vaan! Tosiaan kuten sanoit, niin voidaan olla täällä pitkäänkin, niin pidetään sitten toisillemme seuraa. :D Ja kaikin puolin tuo, mitä kuvailit tuntemuksiasi ja oireitasi, oli ihan niin kuin mun ajatuksista!! Välillä tuntuu ja välillä taas ei... Ja katsoin tosta listasta, niin mennään aika lähekkäisillä kierroillakin... :) Toivotaan, että noi sun oireet olisi uutisia jostain ihanasta... Mutta jos ei tästä kierrosta, niin sitten seuraavasta, eikös??!! :D
 
Moi vaan kaikille, tervetuloa uudet! Minä en jostain syystä ole voinut kirjoittaa mitään kahteen päivään, nämä sivut ovat tökkineet ja pahasti.... Minä olen muuten ilmoittanut ton oman kp väärin, jos menkat alkoi ed.kerran 18.9, niin eikös nyt ole kp20/28-30? en katsokaas ole laskenu sitä vuodon alkupäivää kiertoon mukaan... :ashamed: aikas hölmö näin kahden lapsen äidiksi... :snotty: Eli mullahan alkaa kohta piinaviikko!!!! :p
 
pääseekö mukaan :wave: mä olen tuolla km :N puolella , kun tossa heinäkuussa plussasin ja olin iiiiiinnoissani, mutta kesken meni elokuun vimonen päivä :'( viikkoja oli melki yhdeksän, nyt täti tuli ensi kerran vierailulle ja kova tarve olisi raskautua tossa tämän kuun aikana, ja matkalle lähdetään sunnuntaina malesiaan :p

toista haaveillaan , ja mielellään syntyväksi ensi kesänä :heart:
 
Saanko liittyä teidän seuraan jännäilemään? Me ei varsinaisesti yritetä vauvaa, mä kyllä haluisin mutta mies ei niinkään. Tässä kuussa kuitenkin ollaan ihan ilman ehkäsyä menty ja vielä oviksen tienoilla... eli itsekseni toivon pientä ihmettä, että olisinkin raskautunut. Meillä kaksi lasta ennestään ja molemmat saaneet suht helposti alkunsa. Kellekään en voi tästä hullusta toiveesta puhua, mut johonkin pitää purkaa, eli huolitteko mut mukaan :)

mammuli, kp 17/27, oviksen olin bongaavinani lauantaina...
 


Vuorovesi..................kp 72/26...............................
Kylkiluu......................kp 56/??................................yk1
Ainoska.....................kp 50/32.................................yk2
Oravannahka............kp 45/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 43/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 43/28-34............................yk3
Ansku-82...................kp 34/30.................................yk10
KS09..........................kp 33/35-44............................yk3
very important baby..kp32/30-40............................. yk2
icefairy.......................kp30/26-35..............................yk1
SisunÄiskä.................kp30/?................................ ......yk1
amati.........................kp29/ 23-33 ..............................yk2
päpsy-79...................kp29/30-40............................. ..yk1
oliivitar.......................kp 28/28-30...............................yk2
Huisi...........................kp28/30.....................................yk1
Juupeli.......................kp 26/28.....................................yk6
JKVY...........................kp 26/27.....................................yk2
piprane ema..............kp 25/20-30................................yk3
Katinka-82.................kp 22/31-42................................yk4
Cladoceran................kp 22/37-42.................................yk8
zirppa....................... kp 22/35.................................... .yk1
Bambina....................kp 22/28-31.................................yk2
Vaahtera-82.............kp 21/28-30..................................yk1
aurella.......................kp 18/27-38.................................yk14
marjukka-82..............kp 18/25-31 ................................yk3
erka...........................kp17/28-31..................................yk
mammuli....................kp17/27........................................
Selmiina.....................kp 14/?....................................... yk4
Enkelinäiti..................kp11/26-27..................................yk1
Sintsu78....................kp 10/27-34.................................yk 9
Mahdotontako...........kp9/27-29....................................yk2
MaybeSomeday.........kp6/30 ........................................yk 6
Bebek........................kp 4/41.........................................yk2
pata-ässä..................kp 3/28-30................................... yk 4
Kaapo80....................kp 2/28-37....................................yk6



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83



Haamujengi:
Päpsy79 kp 22/30-40




Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2


 
Tervetuloa mammuli ja Huisi :flower:
Huisilta kaipaisin kiertopäiviä jotta saan oikeaan paikkaan pinoa :flower:

Omanapa jo tosiaan 26/27 ja vatsaa jomottaa ja monen monta oiretta.Kovaa tullaan pian alas pilvilinnoista :eek: Tosin yöllä ehdin jo murehtia,mitä sitä on tullut tehtyä,hankittua vielä lisää lapsia mutta samalla taputtelin vatsaani"tervetuloa vaan pieni jos sielä olet" B) :heart:
 
Heipsan ja tervetuloo uudet! =)

Täällä ootellaan vielä tätiä, eilisestä asti ollut kipuja ja lämmöt laskeneet, joten kyllä se sieltä on tulossa. Huomenna vasta oikeestaan oviksen perusteella pitäisi tulla, joten onhan tässä aikaa vielä. Ihanaa jännäillä teidän muiden kanssa kyllä!

Mua väsyttää ihan hirmusti, vaikka luulisi että olisi toisinpäin, koska meidän kuopus on nyt viikon verran nukkunut yönsä läpi! Jee! Kahden vuoden yövalvomisten jälkeen tuntuu kyllä ihan hassulta nukkua niin sikeästi, varmaan siksikin väsyttää kun ei ole tottunut, hehe:)
 
Huomenet! =)

Kiva, tänne tullu taas uusia, TERVETULOA! =)

Eilen tuli pieni klimppi ruskeeta limaa, jaiks! Eli varmaan täti jo aloittelee siivous urakkaa siellä :ashamed:
Eilen iltapäivällä myös alkoi päänsärky ...kele! Sama se oli vime kierossa kun alko sitten vuotaa, koski päähän, mutta saiki sitten ottaa troppia ihan kunnolla :p

Täytekakkua väsäämään, tänään on hulivili-pojan 4v. synttärit :heart:
 
Tervetuloa uudet :wave:
Ja rauhottavia jännäilijöille ;)

Täällä taas plaah. Tein kolme testiä: kaksi eri merkiistä ovis ja yhden herkän raskaustestin. Raskaus nega ja ovikset molemman haaleella viivalla. ELI, se ovis tais sitten olla vasta eilen tai toissapäivänä... Ja kierto venyy taas ainakin tonne 44, ja niin kauan siitä viimeks heiluteltu peittoja, ett' tohon ovikseen ei ainakaan tärppiä tullut.
Eli jos menkat ei ala ens viikolla, odotetaan sitten ainakin seuraavaan. Sitten toisaalta jos ne menkat ei ala ens viikolla, ni eipä tässä sitten ole enää jännäämistä, pelkkää odottelua vaan :(
 
Mä sorruin taas,herkällä testillä testasin,en aamupissasta.Mutta tähän ei tullut mitään.Mulla taitaa olla joku testaussairaus,jos mulla on testi kaapissa se polttaa niin ettei mitään määrää :ashamed: :eek: :headwall:
 
Kuulkaas, jos mulla vain olisi kotona testejä niin olisin minäkin alati testailemassa:)

Hei, mua jänskättää... menkkakivut loppuivat. Eihän se tarkoita välttämättä mitään, mutta kun sama ilmiö on mulla toistunut kaksi kertaa :whistle: Ja molemmista on tuloksena vauva tullut :heart: Siis normaalisti alkaa kivut, jotka on kuukautiskipujen kanssa aivan samanlaiset, mutta kivut menevät sitten ohi eivätkä menkat alakaan. Hupsista kun alkoi jännittää, pitäisiköhän mun iltapäivällä kipaista apteekissa kun lapset herää???Sit ne menkat ainaskin alkaisivat ;)
 
Hellou!

Taasen oli tullut uusia jännittäjiä! Tervetuloa!

Kp 34/30! Ei mitään menkka oireita. Nivusissa paukkuu, selkää ajoittain polttelee, valkkari lorisee ja eilen havahduin tissikipuun... En tiiä aiheuttaako stressi menkkojen myöhästymisen vai mikä!?! Mutta mulla on ollu pisimmillään 38 päivän kiertoja joten en tee testiä ennen ku / jos kierto paukkuu yli 40 päivän. Mulla on ollu jo useamman kuukauden sama testi kaapissa. Aina on täti tullu ajallaan joten ei oo ollu käyttöö. Nyt kyllä meinaan pitää pääni enkä testaa! Tai ainaki yritän olla testaamatta... :D
 
Tervetuloa kaikki uudet!!! :)
Täällä alkoi kuvotus/oksetus olo siis ihan ku salama kirkkaalta taivaalta :eek: Vatsa ensin kipuili ja alkoi ns. nousta kuvotus olo ja tuntuu ihan oudolta... :( Ei taida olla raskausoireilua? Mun tuurilla joku vatsatauti... :p Pitää nyt kattoa mut sen päätin et käyn jonkun testin hakee tänään tai huomenna ja teen sen ihan sama... Jos näyttää negaa niin eipä tuu sitten tehtyä vähään aikaan ja sit tyydyn oikeesti oottelee menkkoja :ashamed: Mulla pitäis huomenna alkaa menkat..
Muistaako joku et miten on pahoinvointi alkanut ja millä viikoilla raskaudessa?!? En muista et ois ennen alkanut kuvotuksena..
 
Huiiii!Täällä on niin moni jännillä päivillä :whistle: +++++++++++++++++++

Lisäystä näihin mun testi sekoiluihin :LOL:
Tänään tein siis samaan aikaan aamupäivällä sekä raskaustesti et o-testin ja o-testi yhä plussa(ehkä hiukan haaleempi kun eilinen,mut pissa ei ollut myöskään ollut rakossa kuin 1h korkeintaan,olis pitänyt vaan tehdä nää testit aamupisusta :p )mutta siinä herkässä en nähnyt mitään eloa viivasta...

Miten se on voiko(jos tämä nyt ollenkaan pitäisi ylipäätään paikkansa)ovistesti näyttää raskauden ovisplussana,jo ennenkuin herkkä raskaustesti???????? :ashamed:


Pahoinvoinnista:mulla yleensä aina ollut vain lievää kuvotusta,en ole oksentanut tms.Mutta kyllä se etominen alkanut jo runsas viikko hedelmöittymisestä(muistaakseni) ja pahentunut sitten viikoille 5-8!
 
SisunÄiskä Testasin tänää ku ei tätiä kuulu! Ja nega tuli.


Oikeesti ää jo kp30, miks tästä pitää nyt näin pitkä tulla. Se kp26 oli tosi hyvä. :D
Meillä pikkuherra oppinu taapertamaan! Ikää on siis nyt 1v 1viikko. 2 päivä sitte lähdettii kävelee pieniä matkoja.. joskus vähä pidempiäkin yli 20askelta. On nii söpön näköstä!
:heart:
 
JKVY ..mulla oli viimeyönä ihan samanlaiset fiilikset :) Hetken aikaa piti hereillä olla ja miettiä.
very important baby ..mulla kävi kans niin, että viikonloppuna oli niin kovat menkkakivut, että olin varma menkkojen alkamisesta. Maanantaina kivut kuitenkin häipy ja ehdin taas kerran innostua, että josko kuitenkin :whistle: Nyt kivut tuli takaisin ja pelkään pahinta :'( Oliko sulla niin, että menkkakipuja ei enää tullu?

ON: eilen siis testasin ja taas olin näkevinäni jonkin haamun haamun haamun haamun, tein eri testillä ku aikaisemmin. Mutta, jos järjellä ajattelen niin oikeesti viivan pitäis olla nyt jo selvä, jos aikaisemmat haamuni ovat oikeasti haamuja olleet. Nyt mahakivut sitä luokkaa, että odotan menkkojen alkavan viimeistään huomenna :|

Kaikille testaajille toivon rutkasti plussatuulta :heart:
 
Icefairy: No höh... mut voiks olla et sul ois hedelmöitys tapahtunut myöhemmin, jos sul pidempi kierto... :eek: Mä oon käsittänyt et jos kierto on pidempi niin ovulaatiokin myöhemmin :D Vai oonkohan ihan väärin ymmärtäny :eek: ???? Mut toivottavasti muuttuis viel nega plussaks :flower: =)
Mä en tiedä pitäskö tänää testaa vai huomenna vaivaivai.... en tiiä. Kattelen :p
 
Tää oli kyllä tosi vaikea saada tänne :eek: Lapset tosiaan sörssineet mun kameran asetukset ja en meinannut saada kunnollista kuvaa eikä meinannut tänne siirto onnistua.Mutta jos nyt tuosta jotakin selvää saa.... :p Suttuinen on :x



 
Uusvanhana palailen tänne odotuspuolelta. Eli raskauduin viime toukokuussa,mutta synnytin pienen enkelin rv 19 elokuun lopussa ja siitä yrittänyt tässä toipua. Kromosomit eivät olleet normaalit. Pikkuhiljaa käynnistetty uusi yritys,huomenna jälkitarkastukseen.
Tuntuu,että hormonit ihan sekaisin,vaikka kuukautiskierto onkin jo käynnistynyt. Nyt kp 11/26-27 ja yk1 siis menossa. Monia tuttuja nimiä näkyi listalla,ja moni jo plussannutkin viime keväisistä!
 
Enkeliäiti :hug: Harmi, että jouduit tänne palaamaan, mutta tervetuloa kuitenkin...

Mulla täällä ihme oireita, siis, että tulee heikotus ja huono olo, kun ei ole syönyt pariin tuntiin. Ja eilen oliivit ja feta maistui ällölle, vaikka yleensä niistä tykkään. Ja siis, ovishan joko vasta oli, tai sitten pitäis jo testien näyttää, joten kummassakaan tapauksessa ei kyllä oireita vielä pitäis olla! Noh, minä jatkan ihmettelyä...
 
Päivää tyttärille!
Ja Tervetuloa uusille =)

On taas jännitystä todella ilmassa. Minulla on pitänyt kiirettä, sukulaisia kylässä (ihan oikea ihmistäti :LOL: ) Ja hups, nyt ollaan jo lähellä testausta... Testit huutaa hyllyssä, mutta ei oikeastaan minkäänlaisia oireita ole ollut :/ Eilen alkoi menkkajuilinat, mutta hirviötätiä ei vielä näy... Amatin ohjeiden mukaan kokeilin kohdunsuuta ja kas sieltä se eilen löytyi, tänään en sitten löytänytkään ???? Mitähän lie, toivoa herättävääkö :D
Huomenaamulla testaan jos ei yöllä täti yllätä!!!

Testeihin viivoja kaikille tasapuolisesti!!!!!
 

Yhteistyössä