++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

aurella pn mulla jo kp 34 menossa... Mutta kierto saattaa hyvinkin heittää, että ovis on vasta nyt...
Juu, mitähän tästä nyt päättelee... Alanko laskee päiviä, että nyt olis ovis ja unohdan ne aikasemmat "ovikset", että tietää vähän koska niitä menkkoja alkais oottelee.
 
Tein tänää aamupäivällä raskaustestin ja nega oli =) Ja siis ihan outoa oli etten mä tuntenut mitään harmia, tms... Mä vaan tiesin et nega sieltä pamahtaa :eek: En ollut edes pettynyt, en mitään... :ashamed: tuntui kuin olisin tehnyt ihan yheden päivän rutiinihommista :$ Mutta aika paljon oon pelotellut itteeni et jos raskaudun ekasta kierrosta niin menis kumminkin kesken :| kun mul meni viime vuoden alussa raskaus kesken kun lähti ekasta kierrosta.. Tosin mun toinen raskaus joka eteni ihan loppuun saakka (rakas Sisu poitsuni :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: ) lähti myös ekasta kierrosta km:n jälkeen... :p
Mutta tässä menkkoja ootellessa kp 31/30-32
 



Kylkiluu......................kp 58/??................................yk1
Ainoska.....................kp 52/32.................................yk2
Oravannahka............kp 47/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 45/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 45/28-34............................yk3
icefairy.......................kp32/26-35..............................yk1
SisunÄiskä.................kp32/?................................ ......yk1
päpsy-79...................kp31/30-40............................. ..yk1
oliivitar.......................kp 30/28-30...............................yk2
Huisi...........................kp30/30.................................... .yk1
Juupeli.......................kp 28/28.....................................yk6
JKVY...........................kp 28/27.....................................yk2
piprane ema..............kp 27/20-30................................yk3
Katinka-82.................kp 24/31-42................................yk4
Cladoceran................kp 24/37-42.................................yk8
zirppa....................... kp 24/35.................................... .yk1
Bambina....................kp 24/28-31.................................yk2
Vaahtera-82.............kp 23/28-30..................................yk1
aurella.......................kp 20/27-38.................................yk14
marjukka-82..............kp 20/25-31 ................................yk3
erka...........................kp19/28-31.................................. yk
mammuli....................kp19/27........................................
Selmiina.....................kp 16/?....................................... yk4
Enkelinäiti..................kp13/26-27............................... ...yk1
Sintsu78....................kp 12/27-34.................................yk 9
Mahdotontako...........kp11/27-29....................................yk2
MaybeSomeday.........kp 8/30 ........................................yk 6
Bebek........................kp 4/41.........................................yk2
pata-ässä..................kp 5/28-30................................... yk 4
Kaapo80....................kp 4/28-37....................................yk6
amati.........................kp2/23-33.................................... .yk3
Very important baby. kp2/30-40..................................... yk3
Ansku-82...................kp2/30...........................................yk11



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
KS09





Haamujengi:
Oliivitar 9.10.......... kp 29/ 28-30............ yk2




Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2



 
Omin oikeuksin nyt poistin listalta nimimerkin vuorovesi :eek: Kiertopäivät oli niin isot eikä mitään kuulunut kys henk.
Ilmoita vaan niin takaisin listaan kyllä pääsee :flower:
Ja vielä huhuilen Ainoska ja Oravannahka,oletteko jengissä mukana? =)
Pientä merkkiä :wave:
 
Täällä kp 2/30. Eilen viiden aikoihin aukesi hanat ihan täysin. No mutta jos ei muuta niin se tässä nyt ainakin on positiivista, että nämä on ekat kunnolliset/normaalit menkat varmaan puoleen vuoteen. Aikasemminhan mun menkat oli vaan sellasta pikku tiputtelua.

Otetaan varmaan yhteyttä yksityiselle IVF:n suhteen. Mies ei jaksa/halua odottaa puolta vuotta. Mä taas toisaalta voisin odottaa... Näin se on siis todettava, et miehelläkin on hirmuinen vauvakuume! :heart:
 
Huomenta! KAunista ilmaa pitelee mut flunssaa pukkaa täällä päässä ja lapsetkin aivastelee "lupaavasti" :kieh: ! No saas nähdä mitä tästä tuleman pitää. Kunhan tästä flunssasta selvitään niin aion hakeaa itselleni kausi-influenssarokotuksen. Ens kierrossa onkin sitten täysi yritys päällä! :D
Ostin kaupasta greippimehua ja neuvoja kysyisin et milloin sen litkiminen pitäis aloittaa ja mikä tarkoitus sillä olikaan ja kuinka paljon ja mihin asti? Kysymyksiä kerrakseen jos joku noihin osais vastata! :D
Niin ja leppoisaa viikonloppua kaikille!
 
Voihan pöh... Taas venyy kierto ihan älyttömän pitkäks. Jos ja kun se ovis nyt sitten olikin vasta eilen, kierto olis n. 47 päivää. Ja mun kokemuksella ei meille vauvaa tule tollasilla kierroilla!!
Osaisko kukaan sanoa, onko olemassa jotakin lääkettä tai mvs joka vois tasottaa ja lyhentää tota kiertoa? Jos painuisin vaikka yksityiselle asian tiimoilta, kun yleisellähän ne ei vielä ainakaan ota asiaa hoitaakseen...

erka Mä en tiedä miten paikkaansa pitävät nää mun tiedot ja konstit on, mutta mä olen juonut alku kierrosta ennen ovista ja n. lasillinen päivässä. Ja käsittääkseni sen pitäis vahvistaa limakalvoja, että ainakin pitäis ovislimat huomata paljon helpommin. Saattapi olla mylnteisiä vaikutuksia myös kohdun limakalvoihin siinä mielessä, että hedelmöittyneen munasolun olis helpompi kiinnittyä. Tiedä sitten onko noin vai ei, mutta kai sitä greippimehua litkii jo ihan varmuuden vuoksi!
Ja saa korjata jos jollain on asiasta parempaa tietoa.
 
kp20 rinnat aristaa,ei muuta uutta,tota greippimehua ajattelin ens kierrossa kanssa kokeilla,jos löytys ne ovislimatkin sit,kun nyt niitä en havainnut.

tänään mulla oli tosi paha päänsärky ja kaapissa ei ollu muuta kun buranaa ja harmittaa niin paljon kun sen otin ja varsinkin sen jälkeen kun luin tämän buranalääkeselosteen:
Eläinkokeissa prostaglandiinisynteesi-inhibiittorin käytön on osoitettu johtavan lisääntyneeseen munasolujen tuhoutumiseen (sekä ennen implantaatiota että sen jälkeen) ja sikiökuolleisuuden kasvuun. Lisäksi eläinkokeiden perusteella erilaisten (mm. sydän- ja verenkiertoelimistön) epämuodostumien ilmaantuvuuden on raportoitu lisääntyvän kun prostaglandiinisynteesi-inhibiittoria on annettu organogeneesin aikana. Raskauden ensimmäisen ja toisen kolmanneksen aikana ibuprofeenia ei pitäisi käyttää ellei ehdottoman välttämätöntä

eli toivon ettei se toimi ihmisillä noin jyrkästi kun eläimillä... uskon että tällä asialla on suora syy-yhteys tähän pitkään yritykseen,olen meinaan aikaisemmin ollut myös buranan suurkuluttaja,kun kärsin pahoista päänsärky kohtauksista,mutta kolmisen kuukautta sitten päätin vähentää särkylääkkeet minimiin,ja kas kummaa päänsärky kohtauksetkin ovat hävinneet lähes kokonaan.. jos menis maanantaina apteekkiin ostamaan parasetamoolia :)
 
Heips ,kävin eilen gynellä ja ultralla näkyi 3,2cm follikkeli jonka lääkäri ennusti pian irtoavan. Kotona testi näyttikin plussaa iltapäivällä ja illalla oli jomotusta vasemmassa muniksessa. Tänään lämmöt nousi ja ovistesti nega. Outo pikareaktio, aiemmilla kerroilla mulla ovistestit näyttäneet plussaa useampana päivänä. Mikä lie täsmäisku, tai sitten jotain häikkää? Tietääkö kukaan,onko mahdollista et on niin tunneista kyse,et näkyykö viivat vahvana vai heikkona...?
 
Oliivitar : Onnittelut haamusta!! :flower:
Amati:pahoittelut menkoista, samoin Very imortant baby!..Onnea uuteen alkaneeseen kiertoon.. :flower:
KS09: Näen kyllä sun raskaustestissäkin jotain heikkoa viivaa...näkeekö joku muukin?? =)

PlussailuOnnea edelleen kaikille pinolaisille! :flower: +++++++++++++++++ :heart:

Mahdotontako
 
Päivittäjälle tiedoksi: tänään menossa kp3 kiits! =) jos millonka päivitätte seuraavan kerran....

Kolmena päivänä on synttäri vieraita passattu. Tein pojalle traktori kakun, oli poika tyytyväinen :D
 
siis aamulla tuli jotain ruskeaa pyyhittäessä ja vähän tiputellut koko päivän... noinkohan se täti on jo oven takana ja tulee huomenna ryminällä??!! Kertokaa te muut, joilla on myös ollut tuota ruskeaa vuotoa, mitä se teillä tarkoitti? Menkkojen alkua?? Kun on vasta 24/28-31. mutta tosin, on ollu kyllä noita lyhyitakin kiertoja sillon joskus, mut en voinu kuvitella et tulee näin pian pillereiden jälkeen...
 
Mahdotontako Juu, niin mäkin ;) Mutta taitaa tällä kertaa olla ihan viivan paikka... Toi "viiva" näky kylläkin myös jo testi ajan lopussa, mutta ei siinä väriä ole, ja toisekseen siitä oli jo aikaa, kun ton testin tein ja valokuvan otin... Eli siis, viivan paikka vain :(
 




Kylkiluu......................kp 59/??................................yk1
Ainoska.....................kp 53/32.................................yk2
Oravannahka............kp 48/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 46/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 46/28-34............................yk3
icefairy.......................kp33/26-35..............................yk1
SisunÄiskä.................kp33/30-32...............................yk1
päpsy-79...................kp32/30-40............................. ..yk1
oliivitar.......................kp 31/28-30...............................yk2
Huisi...........................kp31/30.................................... .yk1
Juupeli.......................kp 29/28.....................................yk6
JKVY...........................kp 29/27.....................................yk2
piprane ema..............kp 28/20-30................................yk3
Katinka-82.................kp 25/31-42................................yk4
Cladoceran................kp 25/37-42.................................yk8
zirppa....................... kp 25/35.................................... .yk1
Bambina....................kp 25/28-31.................................yk2
Vaahtera-82.............kp 24/28-30..................................yk1
aurella.......................kp 21/27-38.................................yk14
marjukka-82..............kp 21/25-31 ................................yk3
erka...........................kp20/28-31.................................. yk
mammuli....................kp20/27........................................
Selmiina.....................kp 17/?....................................... yk4
Enkelinäiti..................kp14/26-27............................... ...yk1
Sintsu78....................kp 13/27-34.................................yk 9
Mahdotontako...........kp12/27-29....................................yk2
MaybeSomeday.........kp 9/30 ........................................yk 6
Bebek........................kp 5/41.........................................yk2
pata-ässä..................kp 6/28-30................................... yk 4
Kaapo80....................kp 5/28-37....................................yk6
amati.........................kp4/23-33.................................... .yk3
Very important baby. kp3/30-40..................................... yk3
Ansku-82...................kp3/30.......................................... .yk11



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
KS09





Haamujengi:
Oliivitar 9.10.......... kp 29/ 28-30............ yk2




Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2

 
Oma napa edelleen ennallaan :eek: Menkkakipuja tulee ja menee,eilen jouduin ottamaan panadolia kipuihin ja koko teatterireissun juoksi vessassa tarkistamassa joko tädin pentele paikalla....Vaan ei sitten mitään!!!! :eek:
Valkkaria lorahtaa housuihin kiitettävästi ja tänä aamuna on jatkunut vessassa ravaus B)
Vaan eipä ole testiä millä testata :|

Laskeskelen että jos mun ovis oli silloin ke 30 pvä niin nyt siitä laskettuna dpo olis kyllä vasta 11....et ei kai ne testit mitään nyt viel näyttäiskään =)
On vaan niin jännää testailla,jospa kuitenkin jotain näkyis :LOL:
Täytyy pistää mies apteekkiin B)


Oon ollut lähipäivinä niin omanapainen että nyt

Kaikille suuren suuret :hug: :hug: ja +++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:
 
JKVY Kuulostaa tutulta et juoksentelee vessassa, kun tuntuu et ois menkat alkanut... mut ei :D Eilenkin lähin liikenteeseen ja sit siel kirosin sitä etten ottanu siteitä ees mukaan jos vaikka alkaisi.. :p mut ei. Eiks se ollu niin et sinä olit laittanu tuonne edelliselle sivulle sen testikuvan?
Mul tuntuu vihlaisuja alavatsassa, eilenkin aika kova vihlaisu kun vauhdilla nousin sohvalta :| Mutta neganeganega, en testaa kun vasta ensi viikolla.. Vaik aina kun on jossain isommas kaupas niin tekis mieli mennä haalii kotiin niitä raskaustestejä :LOL:
Milläköhän päivillä kierroista se raskaus saattais näkyä?! Tein sillon pe sen testin eli 30/30-32, ja tein sen ihan parin tunnin pidättelyn jälkeen, mut sillä ei luulis niin olevan väliä, kun jos on raskaana niin kyllähän se siitäkin pitäis näkyä. :/
Niin ja päivittelijä JKVY voitko laittaa mulle kp ois /30-32 kun niitä laskin... Kiitos sivujen päivittämisestä!!! En muistaisi edes omaa kp:ää jos ei tossa lukisi :ashamed:
Aurinkoista päivää kaikille :)
 
Olin sitten perjantaina parilla, aamulla taisi särkeä pää... vaikka tosissaan olin vaa parilla. :D
Ja tätiä ei vieläkää ole kuulunu!! Ärsyttää nii paljon, kun tein negan sillo torstaina, eli en ole raskaana, ainakaan itse en usko. Pisin kierto mulla taitaa olla ikin 36! Että onha tässä 3 päivää aikaa heh. Vuodan kokon ajan jotain kirkasta ja se haise vähän pahallekki.. outoa. :/
 
Noniin, tässä teillekin vähän päänvaivaa ja ihmeteltävää:
Ovistesti oli taas plussa. Siis testi viiva oli yhtä vahva kuin kontrolliviivakin!! Eilen se viiva oli taas haalentunut, joten testien mukaan mulla olis j o 4. ovis tässä kierrossa :LOL: Oma pää on ihan pyörällä, että mitä ajatella, miten laskea ym ym ym. Ja traskaustestit on ollut negaa, ennen kuin joku sitä ehtii ehdottaa...
 
Viikko kuukautisiin ja tää on niin tylsää. Huvikseni mittasin itseltä lämmöt kun esikoltakin mittasin aamulla ja 37.0 oli tulos, kipeä en ole. Tosin olin hetken ollut jo hereillä. Mulla kyllä aika korkea ruumiinlämpö normaalistikin, n.36.5. Mut saanhan mä vähän innostua, saanhan ;) Pitikö muuten valkovuodon vähetä oviksen jälkeen? Musta tuntuu ett sitä vaan tulee ja tulee...

Tsemppiä kaikille testailijoille, josko sieltä ne kaksi viivaa tulisi kuitenkin:) Mä päätin että odotan ett menkat on myöhässä ennen kuin testaan vaikka kaksi viimeistä raskautta oon saanut plussan kp25/27, mut nyt kun ei ole varsinaista yritystä niin en ala montaa testiä ostamaan. Tosin molemmilla kerroilla tiesin jo että olen raskaana ennen kuin tein testin. Kp21-22 alkoi tajuton väsymys ja rinnat oli tosi kipeät.

mammuli
 
Sunnuntai Rauhaa Pähkäilijöille :wave:

Nyt peitot heilumaan :D Ja toivotaan kovasti lisää haamuja ja viivoja testeihin!!! KS09 Varsinkin sinulle taukoamatonta jumppaa!!!!!

Meikällä ei ole vielä viiva vahvistunut :| Googlessa kävin pikakurssin raskaushormonin nousemisesta, ja joka toinen päivä pitäisi kaksinkertaistua... tai sekin on yksilöllistä :kieh: Tai jos ei nousua, niin keskeytyy. Odottavan aika on piiiiitkä!
Aikaisemmissa raskauksissa olen saanut myös haamuja jopa 4-7 päivää jälkeen oletettujen kuukautisten, en tiedä vielä mitä uskoa... Painon tunne on pois, ja vatsaa juilii, yölläkin heräsin, kun käänsin kylkeä =) Toivoa on vaikka muille jakaa.

Bambina Olisiko sinulla mahdollisesti ollut kiinnittymisvuotoa ;)

Kaunista pakkaspäivää!!!!!!!!

PS. Miten tänne saa lisättyä kuvan??????????
 

Yhteistyössä