++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

KS09 kokeiles laittaa ekaksi hymiöiden päällä oleva maisemaikkuna, sitten linkki ja taas tuo maisemaikkuna...
muoks. eli otat sen BBCODE1, kopioit ja lisäät tekstiin..




kokeilen itekki samalla.. :) no kuva tuli kyllä ilman tuota maisemakuvan lisäystä :eek:

juuh... sori jos minä sotken ajatuksia lisää :D
 
Iltaa!

Pakkanen kiristyy ja niin myös hermot :LOL:
Kiitokset vinkkivitosista kuvien laittamisen suhteen, ja nyt yritän laittaa kaksi kuvaa testeistä. Ensimmäinen on haamujen haamu 9.10 ja toinen tänään illalla testattu. Välissä olen tehnyt liudan testejä :ashamed: Haaleita kaikki, nyt viimeisin oli mielestäni tummempi? :p


[/img]
 
Mulle ei ole tarkoitetu vauvaa kesäksi :'(
Tuossa illansuussa vatsaa väänsi ja muutama tippa kirkasta verta :'(
Nyt ei ole jatkunut mutta odotan aamuksi niegraa,lämmötkin laskeneet :'(

Onhan mulla näitä lapsia jo liuta ja niin suuresti toivoisin teille niitä plussia,jotka ette niitä vielä ole saaneet.....Mutta silti itkettää ja harmittaa.Itkettää ihan kamalasti ja olen pahalla päällä!

No saatte ilmeisesti pitää päivittäjänne :kieh:
 
Oliivitar Paljon onnea :flower: Ihana kun tulee plussia :heart:

Vaikka mäkin jo haluun tuollaisen testin :D
Ja vaihteeksi miehen kanssa erimielisyyksiä :snotty: Miten teillä, riitelettekö te ikinä miestenne kanssa? Ku minusta tuntuu et me väännetään kättä millon mistäkin.Silti kyllä rakastetaan toisiamme enemmän ku ikinä :D Mut ollaanko me jotenki outoja ku aina kiukutellaan ja sovitaan (ja sitte saa sovinto seksii :p )

JKVY :hug: Aivan varmasti itkettää.Ja ei siihen vauvakuumeeseen auta ku se vauva...vaikka niitä oliskin ollut jo monta!Ku aina ne kasvaa prinsessoiksi ja hurmuripojiksi.Ei ne pysy vauvoina. Niin ja eiks se ole vielä kesää jos seuraavasta kierrosta onnistuu?
 
Heippa kaikille!

Olen uusi keskutelija enkä oikein tiennyt mihin ryhmään mun kuuluisi kirjottaa joten valitsin teidän ryhmän, toivottavasti ei haittaa ;)

Kaipaisin teidän neuvoja, mielipiteitä, kokemuksia tai ihan vaan rohkaisuja tilanteessani :)

Eli tilanteen on lyhyesti tämä. Olemme lasta yrittäneet kohta neljä vuotta joista kolmen vuoden ajan olemme olleet julkisilla lapsettomuushoidoissa. Takana on epäonnistuneita ovulaation induktioita, inseminaatioita ja koeputkihedelmöitys pakasteineen.
Itselläni on pitkähkö ja aika epäsäännöllinen kuukautiskierto, lisäksi endometrioosia ja PCOS. Eli siinähän sitä. :(
Syyskuussa olimme sairaalassa suunnittelemassa seuraavaa koeputkihoitoa mutta hoidot keskeytettiin hetkeksi ultrassa löydetyn dermoidi-kystan takia joka vaatii leikkauksen. Minulta myös aiemmin leikattu kyseinen kysta.
Sairaalassa olimme syyskuussa ja kp:ni oli silloin n 19. Tämän jälkeen kuukautisia ei ole kuulunut eli tänään menossa kp 51.
Syyskuisessa ultrassa kysyin ovulaatiosta ja lääkäri oli sitä mieltä että tässä kierrossa en ovuloisi, mutta täysin varma hän ei ollut. Raskaustestejä tein pari kappaletta olisko kp 35 ja 37. Molemmat negoja.
Mutta siis, kuukautisia ei siis kuulu mitä ihmettelen sillä vaikka kiertoni on välillä mitä on niin silti koskaan ne eivät ole jääneet väliin tai pitkittynyt näin pitkälle.
Uutta raskaustestiä en ole uskaltanut tehdä, kun pelkään pettymystä taas kerran. :'(
En ole kovin tarkkaan "uskaltanut" ajatella raskauden mahdollisuutta tai oireitakaan ja toissa päivänä jo luulin menkkojeni alkavan kun lisääntyneeseen valkovuotooni oli pari tippaa sekoittunut verta. Mutta se oli ja meni. Rintoja aristaa välillä, vatsaa ja nivusia nippailee, väsyttää ja huimaa. Mutta... oireisiin ei ole luottamista, sen olen todennut niin monta kertaa.
Valkovuotoni on runsastunut ja tänään tuli kirkasta limaa hieman (ihan kuin ovulaatiolimaa). Mutta menkkoja ei vaan kuulu... (koputtaa puuta)

Kertokaapas minulle rohkenisko sitä tekeen testin vai odottaisko vielä vai mitä!!!!!!! =)
 
Cisu Musta tuntuu et useammat täällä testailee ovis ja raskaustesteillä ihan vaan varmuuden vuoksi millon vaan :LOL:
Tai siis ainakin minä :ashamed: Joten testaa vaan.Toivotaan et se plussa sinne kuitenkin pärähtäis d =) b Eihän sitä ikinä tiedä...
 
Onnea Oliivitar

JKVY: :hug: :hug: :hug: . Tosiaan ensi kierrossakin voit vielä saada kesävauvan.

Minä odotan kuin kuuta nousevaa tuota ensi kiertoa ja oon suorastaan stressaantunut. Ajattelin tilata vielä lisää ovistestejä jos vaikka onnistuis oviksen bongaaminen (tässsä kierrossa en sitä löytÄnyt vaikkei yrityskään vielä tässä kierrossa ole päällä).
 



Kylkiluu......................kp 60/??................................yk1
Ainoska.....................kp 54/32.................................yk2
Oravannahka............kp 49/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 47/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 47/28-34............................yk3
icefairy.......................kp34/26-35..............................yk1
SisunÄiskä.................kp34/30-32............................ ...yk1
päpsy-79...................kp33/30-40............................. ..yk1
oliivitar.......................kp 32/28-30...............................yk2
Huisi...........................kp32/30.................................... .yk1
Juupeli.......................kp 30/28.....................................yk6
piprane ema..............kp 29/20-30................................yk3
Katinka-82.................kp 26/31-42................................yk4
Cladoceran................kp 26/37-42.................................yk8
zirppa....................... kp 26/35.................................... .yk1
Vaahtera-82.............kp 25/28-30..................................yk1
aurella.......................kp 22/27-38.................................yk14
marjukka-82..............kp 22/25-31 ................................yk3
erka...........................kp21/28-31.................................. yk
mammuli....................kp21/27........................................
Selmiina.....................kp 18/?....................................... yk4
Enkelinäiti..................kp15/26-27............................... ...yk1
Sintsu78....................kp 14/27-34.................................yk 9
Mahdotontako...........kp13/27-29....................................yk2
MaybeSomeday.........kp 10/30 ........................................yk 6
Bebek........................kp 6/41.........................................yk2
pata-ässä..................kp 7/28-30................................... yk 4
Kaapo80....................kp 6/28-37....................................yk6
amati.........................kp5/23-33.................................... .yk3
Very important baby. kp4/30-40..................................... yk3
Ansku-82...................kp4/30.......................................... .yk11
Bambina....................kp1/26-31.......................................yk3



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
KS09
JKVY





Haamujengi:
Oliivitar 9.10.......... kp 29/ 28-30............ yk2




Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2


 
Onnea Oliivitar! :heart:
Tänään aloitan oviksen odotuksen ja testauksen. Greippimehun juonti alkaa nyt myös pariksi viikoksi. Valkkaria on ollut nyt menkoista lähtien normaalia enemmän, en tiiä mistä johtuu. Tuskin on mikään tulehduskaan tms. kun ei ole muita oireita. Ajattelin jo eilen illalla, että ei kai ovis voi olla jo näin alkukierrolla, kp 8-9, täytyy alkaa ettimään googlesta tietoja niin saa lisää pohdittavaa sekavaan mieleen... :p Mies repes eilen kun kysyin nukkumaan mennessä, onko se valmiina kun alotetaan ovikseen valmistautuminen. "Ase" on kuulemma ladattu... :LOL: Hyi kauheeta... :kieh:
 
JKVY :hug:

Mä luovutin ja siirryin taustailemaan, niin alko ihan kummalliseks elämä... Tänään taas raskaustesti - ja ovistesti selvä +. Justiinsa juu, johan tässä on pari viikkoa vegdattu onko vai ei, ja vieläkään ei selkoa...
 
:hug: JKVY

ja isot onnittelut oliivitar!!!!

maybe someday mitä greippimehua ostit? kerro sit toimiiko.. ku mä en kunnon ovislimoja bongannu täs kierrossa,ja aattelin seuraavaks kokeilla jos tarpeen.. lasillisen päivässäkö juot?

ON:kp22 oireita odotellessa,tiedän että tässä kuussa tuun putoomaan kovaa korkealta jos en plussaa,jostain syystä oon alusta asti ajatellu et tää on mun plussakierto,varmaa ne synttärit tekee sen,olishan se paras synttärilahja ikinä :)
 
Onnittelut oliivitar plussasta :)

JKVY, ymmärrän sun harmin ja pahan mielen, varsinkin jos ensi kierrossa ei yritystä välttämättä ole :hug: Seuraavaan kuukauteen on pitkä aika...

Cisu, tee ihmeessä testi, mä ainakin tekisin :)

Omaa napaa: eipä tunnu enää mitää. Väsyttää, mutta se on normitila, kun kakkonen on vasta 10kk. Yritän olla kovasti haaveilematta, koska ensi kierrossa tai seuraavissakaan ei välttämättä oo mitään yritystä. Mun toiveissa vaan :( Mies on vähän sitä mieltä että kaksi riittää tai jos kolmas niin vasta 3-4v päästä. Mä en jaksais niin pitkään odottaa.

Joku kyseli miehen kanssa riitelystä. Me riidellään vähän väliä, ollaan molemmat niin tuliluontoisia :) mutta yhdessä edelleen...

mammuli kp21
 
Kysyn nyt teiltäkin kuten parissa muussa vastaavassa ketjussa että onko teillä jollain diagnosoitu PCO. JA jos on niin onko ollut vaikea raskautua? Mitä/millaista apua olette saaneet ja mistä? onko siis pakko mennä lapsettomuusklinikalle vai riittääkö jos menee yksityiselle gynelle ja voiko hän antaa jotain hormoniläääkettä asiaan?
 
Niin tosiaan yritys saatta meillä mennä aika pitkäänkin paussiin,ensivuoden kesään asti :eek:
Meillä tulossa iso ulkomaan matka,vanhempieni 45v hääpäivä reissu toiselle puolelle palloa ja ihan pienen kanssa en halua lähteä....Heinäkuinen menee ihan siinä ja siinä ,kovasti mietitään:whistle:
Kaikkea sitä ihminen miettii ja laskelmoi :ashamed:
 
Jees... No se ilo niistä "Normaaleista" kuukautisista loppu sit lyhyeen. Yhden päivän jaksoi tulla normaalia vuotoa ja sit tippa silloin toinen tällöin... Tänään esim. ei oo tullu mitään ja nyt on vasta kp 4! No minkäs teet. Hitto, se ottaa päästä ku täti tulee ja vielä sekin ottaa päästä ku se täti ei tajua vallata koko taloa! :LOL: Vain nainen pystyy tähän...

No mutta meinasi aivan unohtua... Oliivitar Iso hali! Onnea! :heart:

Pitäis jaksaa/keretä sinne Väestöliittoonki soittelemaan. Ehkä kuitenkin hoidan ton remontin alta pois ja sit jos soittelis. Antaa mennä tukkosilla torvilla luomu yritystä! Ei pety kovasti ku tietää, et ei voi onnistua. Mut yllättyy erittäin positiivisesti jos onnistuukin. :)
 
Ansku-82 No mulla täti vierailee sen 3 päivää. Ja 1 päivänä tulee normaalisti, 2 päivää vaan tiputtelee. Mä olen kyllä ihan tyytyväinen. :D En tykkäisi viikon mittaisesta vuodosta.


No siitä puheen olle, eipä näy vieläkää mittää missää. Mutta en, en tee testiä... vielä 2 päivää ainakaa.
 
Ohittakaa jos erite asiat etoo
Nää mun menkat on ooooudot :eek:
En kyllä vielä voi laskea kp ykköseksi....
Muutama pisara vaan tullut siteeseen ja sekin vain vanhaa verta :eek:
Eilen illalla hiukan paperiin verisempää pyyhkiessä....
Mut kaiken kaikkiaan,ei juurikaan mitään...
No koettava tälläinenkin sitten on,oppia ikä kaikki????
 
Mä vielä pähkään kunnes todella putoon....

Jos mulla oli ne ovisplussat ke 30.9 ja to 1.10 ja jos hedelmöittyminen tapahtunut tuolloin,voisko tää olla kuitenkin jotain kiinnittymisvuodon tapaista???
Kun nyt oviksesta laskettuna oli dpo 11-12...
Saanko nyt taas kehiteltyä turhia toiveita ja kuvitelmia??? :kieh:
Mulla on taas tänään päivän mittaan lämmöt olleet kuitenkin 37+ ja oireet on yhä läsnä...
Vaan onko vaan menkkaoireita ne :(
 

Yhteistyössä