++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Mä tein nyt omasta piinaamisesta lopun. Tilasin tosi herkkiä raskaustestejä ja clearbluen digi testin. Kyllä ne näyttävät jos on jotain näytettävää, minkä ovistestikin näyttää!! Huomenissa pitäis tulla postissa, joten loppuis tämä pähkäileminen...
 
Tällanen tänään apteekin omalla



En kyllä tiedä näkeekö kukaan muu tuossa mitään, ja tuli kyllä selvästi testi ajan jälkeen... :ashamed:

Mä en tiedä mitä ajatella! Odotan huomenna niitä herkkiä testejä, enkä tiedä uskallanko edes tehdä... Musta tuo on enemmän kuin viivan paikka! Näkyy selvemmin luonnossa kuin kuvassa.
 
Mä plussasin eilen! =) En kyllä usko oikein todeksi, vaikka oireet on/oli oikein selvät. Ajat on niin muuttuneet esikoisen jälkeen varmaan (10v), mutta eikö nykyään enää "varmisteta" plussaa neuvolassa?? Mulle vaan varattiin alkuraskauden uä rv:lle 9.
 
KS09 : Mä tein perjantaina apteekin omalla ja ei tullut edes haamun haamua silloin... Siis ihan selvä nega. Ja tänään selvä "haamu". :) Ja en oo kyllä ikinä saanu ns turhaa haamua tai edes viivanpaikkaa apteekin omalla :| Joka kerta on ollu selkeä negatiivinen. Selitinköhän edes selvästi tota asiaa :ashamed:
 
Onnea plussanneille!!! :flower: Ihan huippua, että niitä nyt lokakuussakin sitten tulee... Minä aion plussata marraskuussa!!!?? Muita?! ;) Ei vaa, nyt päätin, että lopetan miettimisen ja surkuttelun, oon kuitenkin vielä suht nuori, joten ei aikakaan ihan vielä tule vastaan. Toki kun haaveissa olis vasta ensimmäinen, niin joutuu miettimään vaihtoehtoa, että mitä jos ei raskaudu lainkaan... Mut nyt päätin etten mieti sitä, vaan pelkkiä positiivisia ajatuksia! Nyt tsempataan sit tosissaan tässä kierrossa kunhan se täti vaan lähtee! :D kp 2/26-31 ja yk 3. Onko kenelläkään kierto suunnilleen samoilla päivillä?

piprane ema : mulla oli 2-3 pvää ihan järkyttävät menkkakivut ennen kun hanat aukes... :p
 
Hei vaan, lämpöiset onnittelut kaikille plussanneille!!! Mulla ei ole oikeastaan mitään uutta, jännittää vaan niin pirusti, ajattelin lauantaina tehä testin, jos ei oo menkat alkaneet. Mikäli maltan odottaa sinne asti... :whistle:
 
Täällähän on paljon tullut iloisia uutisia :heart: Paljon onnea plussanneille
ja haamuilijoille viivanvahvistumista b =) d

).( Mun niin tekis mieli käydä ostaa niitä ovis testejä ku en oo ollenkaan varma näistä mun vuodoista ja nippailuista :headwall: Mut onneksi sentäs sain miehen eilen jumppaamaan sen vastusteluista huolimatta :kieh: Ku kai se oviskin on ihan näinä päivinä...Huomenna pyydän mieheltä sitte uusintaa :p
 
No niin tänään tuli käytyä sitten lääkärissä yksityisellä ja palasin takaisin terolut-resepti kourassa. Kaikki muuten ok, ultrasi paikat ja otti papan. Lääkäri itse ehdotti terolutkuuria. Kysyi myös olenko tehnyt ovulaatiotestejä ja siinä sitten selittelin, että viivat nyt eivät ole olleet yhtä tummia niin lääkärin mielestä oli tärkeämpää, että ne reagoivat ja siis jonkinlainen viiva ilmaantuu. Jos olisin halunnut niin olisi verikokeiden ja spermanäytteiden jälkeen kirjoittanut lähetteen lapsettomuusklinikalle, mutta sanoin etten halua sinne vielä. Olen valmis ainakin vuoden vielä katsomaan. Nyt ei siis verikokeita oteta eikä tarvitse ukon vielä näyettä viedä. olen kuitenkin iloinen, että gynekologi oli niin valmis auttamaan, jos olisin hoitoihin halunnut lähteä. Eli terolutteja syön nyt kierron 15.-24. päivä, mutta siis vasta ensi kierrosta, kun nyt jo kierto näin pitkällä. Sanoi, että voin hyvin käyttää noita 3-6kk, jos siis en raskaudu sitä ennen. Sanoi myös, että terot ovat aiheuttaneet joillekin aknea, se ei kyllä innosta yhtään. Muutenkin ollut naama näppylöillä pillereitten lopettamisen jälkeen. Aina kuvittelin ja olin onnellinen, että onpas mulla täydellinen iho, ei näpyn näppyä, mutta se olikin e-pillereitten ansiota. No aika hyvä iho kuitenkin

Onnea plussanneille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambina:
Onnea plussanneille!!! :flower: Ihan huippua, että niitä nyt lokakuussakin sitten tulee... Minä aion plussata marraskuussa!!!?? Muita?! ;) Ei vaa, nyt päätin, että lopetan miettimisen ja surkuttelun, oon kuitenkin vielä suht nuori, joten ei aikakaan ihan vielä tule vastaan. Toki kun haaveissa olis vasta ensimmäinen, niin joutuu miettimään vaihtoehtoa, että mitä jos ei raskaudu lainkaan... Mut nyt päätin etten mieti sitä, vaan pelkkiä positiivisia ajatuksia! Nyt tsempataan sit tosissaan tässä kierrossa kunhan se täti vaan lähtee! :D kp 2/26-31 ja yk 3. Onko kenelläkään kierto suunnilleen samoilla päivillä?

piprane ema : mulla oli 2-3 pvää ihan järkyttävät menkkakivut ennen kun hanat aukes... :p
Mulla ollu jo monta päivää kipuja, mutta tänään pitäs viimestään alkaa toi vuoto..
Kai sitä on valmistauduttava taas uuteen yritykseen vaan..
 
Isot onnittelut plussanneille!!! ihanaa kun tuli tälläin plussaepidemia,toivottavasti se on tarttuvaa....KS09 nään myös plussan kuvassa.

täällä oireita odotellessa päivät matelee kp23.. tänään shoppailureissulla tuli housuihin lorahdus,jouduin käymää kaupan vessassa tarkistamas et mitä ihmettä,valkkaria vaan.. jos alotan siitä tän kierron oiretarkkailun :D
 
Kiitos vaan kaikille, mutta ite en kyllä uskalla vielä yhtään juhlia... En sitten tippaakaan! Noh, odotetaan huomiseks ne herkät testit ja pudotaan sitten kun mikään ei koskaan näytä mitään. Ja ehkä vähän sekin hämää, kun viime kierrossa sain myös haamuplussan, montakin, mutta menkat alko ja varhanen keskenmeno... Tosin ne oli liuska testejä, että oliko sitten oikeita vai ei, toi oli kuitenkin ihan apteekin testi.

Plääh mä tulen hulluks :headwall: Jospa sitä kohta nukkumaan pojun kanssa ja odottelee huomista postia. Sitten ne ei tuukkaan huomenna :LOL: :kieh:

Ja ehkö olis hyvä pitää parin päivän tauko ennen kun tekee toisen testin...

Mutta hyvä tietää etten mä ihan vainoharhanen ole, että muutkin sen vivan näkee, vaikka tosi haalee onkin! :D
 
Heippa!

Olen teidän ketjua taustalla seurannut ja nyt pitää tuohon apteekin testiin kommentoida :)

Tein viime viikolla ma ja pe apteekin testin, joihin tuli testiajan sisällä tosi haaleat viivat. Miehen mielestä kuvittelin viivat, koska hän ei niitä nähnyt. Nuo viivat sitten vahvistui pikkasen puolen tunnin kuluessa ja testien kuivuessa.
Eilen sitten sain heti vahvan plussan :) eli nuo haaleat viivat/roskishaamut olivat oikeat plussat. Olen aiemminkin tehnyt noita apteekin testejä ja saanut niillä vain selkeitä negoja tai plussia.

Oman kokemukseni perusteella teitä haalean viivan ja roskihaamuja saaneita varovasti onnittelen :flower:
 



Ainoska.....................kp 56/32.................................yk2
Oravannahka............kp 51/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 49/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 49/28-34............................yk3
icefairy.......................kp36/26-35..............................yk1
päpsy-79...................kp35/30-40............................. ..yk1
oliivitar.......................kp 34/28-30...............................yk2
Huisi...........................kp34/30.................................... .yk1
piprane ema..............kp 31/20-30................................yk3
Neila..........................kp30/28..................................... ...yk2
Katinka-82.................kp 28/31-42................................yk4
Cladoceran................kp 28/37-42.................................yk8
zirppa....................... kp 28/35.................................... .yk1
Vaahtera-82.............kp 27/28-30..................................yk1
aurella.......................kp 24/27-38.................................yk14
marjukka-82..............kp 24/25-31 ................................yk3
erka...........................kp23/28-31.................................. yk
mammuli....................kp23/27........................................
Selmiina.....................kp 20/?....................................... yk4
Enkelinäiti..................kp17/26-27............................... ...yk1
Sintsu78....................kp 16/27-34.................................yk 9
Mahdotontako...........kp15/27-29....................................yk2
Annmari-76................kp14/28.........................................y k
MaybeSomeday.........kp 12/30 ........................................yk 6
pata-ässä..................kp9/28-30............................. .........yk4
Bebek........................kp 8/41...........................................yk2
Kaapo80....................kp 8/28-37......................................yk6
amati.........................kp7/23-33.................................... .. .yk3
Very important baby. kp6/30-40..................................... yk3
Ansku-82...................kp6/30.......................................... .yk11
Bambina....................kp3/26-31....................................... yk3
JKVY...........................kp2/27-30................................... .....yk3




Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
KS09







Haamujengi:
KS09.............................








Plussanneet


LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2
Juupeli.....................12.10....kp30/28..............................y k6
Griffski73..................13.10................................................
SisunÄiskä................14.10...kp36/30-32..........................yk1

 
Ihanaa SisunÄiskä , onnea plussasta!! Tulihan se sieltä !!! :) Avee ja Griffski, onnittelut teillekin, mahtavaa !! Toivottaaa lisää plussauutisia tälle päivälle :)
Vaahtera, toivottavasti sullaki plussa tulis viikonloppuna testiin :)!

MaybeSomeday, mitähän ne sun kivut on olleet... oiskohan sit kuitenki oviskipuja... tuskin vielä menkat alkamassa??
piprane ema: mitä teistiä käytit? voi olla että vaan herkät testit näyttää tuossa vaiheessa plussan.

KS09: Mä näen kyl haaleen haamun, toivottavasti vahvistuu :heart: :heart:

Sintsu, eilen unohdettiin miehen kaa heilutella peittoja, tänään sit vois taas vähän ovista hyödyntää. Tosin mä en enää eilen bongannu mitään limavuotoja, että oisko se ovis jo ollu ja menny.. tänään ois kp 14. joten jos siis oli ja meni ni parempi niin - viikonloppuna ja maanantaina kuitenki miehen kanssa hommailtu :) että jos siis tuottaisi tulosta :)!
 
Tein kuitenkin sellasella, ei niin herkällä, testillä ja nyt tuli testiajan sisällä tuollanen "viivan paikka", mikä eilen tuli apteekin testiin pitkän ajan jälkeen. Tosin se oli halpis testipuikko. Hmph, kun ei voi tietää! Olis voinut ne herkät testit tulla jo tänään :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Tein kuitenkin sellasella, ei niin herkällä, testillä ja nyt tuli testiajan sisällä tuollanen "viivan paikka", mikä eilen tuli apteekin testiin pitkän ajan jälkeen. Tosin se oli halpis testipuikko. Hmph, kun ei voi tietää! Olis voinut ne herkät testit tulla jo tänään :headwall:

Laitappa kuvaa tuosta testistä niin tutkitaan sitä porukalla :)

Jos eri merkkisiin testeihin tulee noita haaleita viivoja tai viivanpaikkoja niin kyllähän ne plussia on. Ja varsinkin kun tuo viiva tuli testiajan sisällä.
 

Yhteistyössä