++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Hei wannabemama! :wave: Mä käyn tosiaan kurkistamassa teidänkin kuulumisia ahkeraan. Kiitos kysymästä, odotus on sujunut oikein hyvin ja ilman mitään vaivoja. Nyt on jo 19+4 menossa. Kaikki kontrollit on olleet ok, ja ensimmäinen yhdistetty veri- ja NT-ultraseula oli aivan ok. Sit yllättäen toinen veriseula r-vkolla 16 hälytti kohonutta kromosomihäiriöriskiä :( Ei kuitenkaan pahaa vielä, 1:182, mutta silti pelottava. Lauantaina olin lv-punktiossa, ja nyt jännäilemme ja pelkäämme tulosten saantia.

Toivottavasti sä ja kaikki te muutkin pian plussaatte!!! :flower: :flower:

sintsu Tosi tosi ikäväa, kun se sun plussasi ei vahvistunutkaan :hug: Jatkossa toivotaan paremapaa plussaonnea!!

Teillä näkyy olevan armoton plussavire päällä nyt, toivottavasti se jatkuu ja pääsette kaikki pikemmiten odottajien puolelle! Onnittelut kaikille plussanneille! :flower:
 
En saanut kuvaa, kun mies vei kameran... mutta aika samanlainen mikä tuli apteekin testiin eilen pitkän ajan jälkeen.

Ella sullahan on voinut olla varhanen keskenmeno, jos kerta testit on kuitenkin näyttänyt?
Ei sillä, etten mäkään kyllä vielä mitään usko. ootan niitä herkkiä testejä, ja jos ne ei näytä mitään, ei noikaan viivat sillon tarkota mitään. Harmittaa vaan, kun niiden piti tänään tulla, eikä tullutkaan. Ja mä niin ootin pääseväni testaamaan ja "varmistelemaan".
 
KS09, juu ei voi tietää.. No mulla ei kyllä ollut raskausoireitakaan ja eniten epäilin ovuloimatonta kiertoa, niin siksi ihmetytti testit, kun parissa oli vähän väriäkin. Ehkä kroppa vaan sekoilee. Herkät raskaustestit reagoi myös lh-hormoniin, niin voihan olla että sitä mulla on ollut sen verran että tuli haamuja r-testiin. Vuotokin oli niukahkoa niikun ennenkin ovuloimattomassa ollut..
 
Nolo kysymys :ashamed:
Miltä kohdun kaulan pitäis tuntua jos on raskaana/jos ei ole raskaana?

Mulla on ilmestynyt taas oireita... Eilen (anteeksi suoraa tekstiä) petipuuhien jälkeen alamahaa alkoi pakottamaan (samalla tavalla kuin esikoista odotellessa alkuraskaudessa) ja nyt kun istuu ja nostaa polvet koukkuun eteen, tuntuu painetta alamahassa. Tällasta en kyllä ennen ole huomannut (paitsi esikoista odottaessa)... Kaikki olis ihan järkevää, jos se testi muuttuis tosiaan plussaks, mutta sitten taas kun oma usko on aika pieni siihen, niin tuntuu niin typerältä, miten voi aina kehitellä kaiken laisia oireita!
 
KS09: Mä tilasin niitä testejä tämän viikon maanantaina ja tuli tänään, että soitappa ja ihmettele, niin tarkistavat ainakin asian ja ehkä saat jotain kaupanpäälliseksi... ;)

Onnea SisunÄiskä! :flower: ja ihanaa odotusta!!

Juu kyllä se vaan niin on, että kun kuulee tästä lähipiiristäkin vauvauutisia, niin ihmismieli on kyllä kumma kun toisaalta on aivan superonnellinen toisten puolesta, mutta toisaalta sydän itkee verta... Oonko ihan kauhea ihminen???!! Ja kun en haluais katkeroitua vaan haluan todella uskoa, että se osuu omallekin kohdalle, mutta koska...?? :ashamed:

JKVY: Mun nimi oli kahdesti tuolla päivityslistalla, se kp 3 pitää paikkaansa.
 
Jihuu, miun elämäni eka ovisplussa pärähti testiin!!! Ovis onkin siis hieman oletettua aiemmin eli nyt on kp12 ja oon aina ollut sitä mieltä, että ovis on ollut kp 15 paikkeilla tai jopa jälkeen eli ehkä meidän peittojen heiluttelu on ollut tähän asti liian myöhäistä. Nyt korjataan se asia! :D Olipas hyvä juttu kun aloin tikuttamaan nyt eka kertaa vaikka meinasin, että en ala siihen hommaan. Mukavinta tässä on se, että päätin aloittaa oikein ajoissa tikuttamisen, eli kp 10 vaikka ohjeissa oli, että kannattaisi kiertooni nähden aloittaa vasta kp 13 maissa...Sehän ois saattanut mennä paras tärppi ohi... Kyllä tälläinenkin plussa saa ihmislapsen iloiseksi!
 
Onko teillä kaikilla jäykkäkouristusrokotukset kunnossa? Yhtäkkiä rupesin tollastakin pohtimaan eikä mulla oo hajuakaan koska mulle sellainen on laittettu...saattaa olla 15 vb sitten tai sitten seitsemän vuotta sitten tai sitten ei... :ashamed: . Mulla ei kyllä mitään rokotekorttiakaan ole joten täytyy ainakin paikalliseen terveyskeskukseen huomenna yrittää soittaa jos täällä asuessani olisin tuon rokotteen ottanut. Onko se rokote siis aivan välttämätön? Siis joskus sellainen on nuoruudessani mulle kyllä laitettu mutta siitä on valtavasti aikaa...
 
Heippa taas!

Musta on niiiin ihanaa käydä täällä lukemassa teijän kuulumisia ja nyt olikin kasapäin tullut plussa uutisia. ONNEA KAIKILLE ODOTTANEIDEN PUOLELLE SIIRTYNEILLE!!! :heart:

KS09, tarkotat varmaan kohdunsuuta/-napukkaa, eikä kohdukaulaa? Sen pitäis olla raskautumisen jälkeen kova, kiinni ja ylhäällä. Tarkoittaen, että sormella ei siihen kunnolla yltä ja on kova mötikkä. Kun muulloin se tavallaan "roikkuu" alempana ja suuaukko ammottaa. :D

Vielä on hyvin aikaa monen muunkin plussata lokakuun aikana.
PLUSSATUULIA!!! :wave:


-HooÄs, jolta katosi se vauvakuume vajaa 2kk sitten termittien ansiosta ;)
 
HooÄs juuri sitä, meni termit sekaisin :ashamed: Mutta kiitos kun ymmärsit sekaannukseni ja vastasit :flower:
Rupesin kyselemään, kun ei ole mitään mihin verrata, aikasemmin kun en moista ole itseltäni tajunnut edes katsella :D Noh, ei se nyt ainakaan roiku, ja on tosi ylhäällä (ei yltä kun tietyssä asennossa) ja ehkä hieman kova, ainakin kovempi kuin muu ympäristö :D
Anteeksi suora ja tarkka kuvaus
Noh, oli miten oli, kai se tässä joskus selviää!

Jäykkäkouristuksesta sen verta, että mulla menee tänä vuonna vanhaks... Pitäis kai joskus tässä se hakea, kun vaan sais rohkeutta ja aikaseks (olen piikkikammoinen VAIKKA insuliinihoitoista diabetestä olenkin sairastanut vuodesta -94 :LOL: :kieh: )

Ella Josko sullekin ne testit kohta tulis, niin ei tarvis turhaan odotella... Samoin tänne :ashamed:

Jotenkin sellanen olo, että vaikken koko asiaan uskokaan, jos huomenna (tai ylihuomenna) ei herkimmätkään testit näytä mitää, putoon kovaa ja korkeelta :(
 
Minna77 Hui kun se aikakuluu ja sinullakin raskaus melkein puolessa välissä.Joko masu on niin iso että törmää joka paikkaan :D Toivotaan että seulasta tulee hyviä uutisia.Eiköhän täällä ole ollut jo ihan tarpeeksi jännäilyä ja hermoilua.Pääsisit sinäkin ihan vaan nauttimaan masun kasvatuksesta.

).( Edelleen mietitään milloin se ovis on.Ku en mä oikein osaa vielkään näitä oireita tulkita.Mistä sitä edes tietää noista limoista et onko ne minusta vai miehestä :LOL:
Viikonlopuksi kyllä lopetan kyttäilyt ja vaihdan vapaalle.Naisten ilta tiedossa :D
 



Ainoska.....................kp 57/32.................................yk2
Oravannahka............kp 52/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 50/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 50/28-34............................yk3
icefairy.......................kp37/26-35..............................yk1
päpsy-79...................kp36/30-40............................. ..yk1
oliivitar.......................kp 35/28-30...............................yk2
Huisi...........................kp35/30.................................... .yk1
Neila..........................kp31/28..................................... ...yk2
Katinka-82.................kp 29/31-42................................yk4
Cladoceran................kp 29/37-42.................................yk8
zirppa....................... kp 29/35.................................... .yk1
aurella.......................kp..kp 25/27-38..........................yk14
marjukka-82..............kp 25/25-31 ................................yk3
erka...........................kp24/28-31.................................. yk
mammuli77................kp25/27........................................
Selmiina.....................kp 21/?....................................... yk4
Enkelinäiti..................kp18/26-27............................... ...yk1
Sintsu78....................kp 17/27-34.................................yk 9
Mahdotontako...........kp16/27-29....................................yk2
Annmari-76................kp15/28.........................................y k
MaybeSomeday.........kp 13/30 ........................................yk 6
pata-ässä..................kp10/28-30............................. .........yk4
Bebek........................kp 9/41...........................................yk2
Kaapo80....................kp 9/28-37......................................yk6
amati.........................kp8/23-33.................................... .. .yk3
Very important baby. kp7/30-40..................................... yk3
Ansku-82...................kp7/30.......................................... .yk11
Bambina....................kp4/26-31....................................... yk3
JKVY...........................kp3/27-30................................... .....yk3




Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
KS09







Haamujengi:
KS09.............................
Vaahtera-82......15.10......kp28/28-30............yk1
piprane ema......15.10......kp 32/20-30...........yk3











Plussanneet


LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2
Juupeli.....................12.10....kp30/28..............................y k6
Griffski73..................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä................14.10...kp36/30-32..................... .....yk1

 
Yhdynpä mäkin tohon apteekin oman testin keskusteluun täältä taustalta...Itse testasin viime sunnuntaina kyseisellä testillä, ja sain siihen 5min sallitun ajan sisään mielestäni haalean viivan, joka vahvistu testiajan jälkeen tosi selkeeks viivaks. Seuraavana päivänä testasin rfsu:n liuskalla, sain siihen mielestäni lähinnä viivanpaikan. Odottelin muutaman päivän ja eilen testasin uudestaan apteekin omalla. Testiajan sisällä en saanut siihen edes viivanpaikkaa, mutta n.puolen tunnin päästä siihen oli taas ilmestyny selkee viiva. Tosin luin ohjeista et testi tulee heittää menemään, jos 5min ei oo tullut viivaa, tulee kuulema jo muutaman minuutin jälkeen testiajan päättymisestä virheellinen plussa. Ehkä mulla sit noi oli sellasii, ku tänään sit täti kaarto paikalle. Mut ihmettelen et jos teistä jotkut ei oo saanu siihen viivaa kahta viivaa vaik kuinka kauan sitä on säilyttäny, mua ainakin hämäs ku niin selkeet viivat siihen tuli. Tosin kun katson tuoka KS09 kuvaa, niin sulla musta se testiviiva on tossa enemmän vasemmalla, kun mulle se viiva muodostu tohon keskelle, missä on noi tollaset "pampulat" tos testiaukon ylä- ja alareunassa. Inhottavaa vaan ku ei oikein näköjään testeihinkään voi luottaa, tai sit tää on aikanen keskemeno, ku oli jo viikon menkat myöhäs...

Mut Onnittelut kaikille plussanneille! ja tsemppiä ja plussatuulia kaikille+++++++++++ :whistle:
 
danuli Tota viivan paikkaa mäkin olen miettinyt, kun olen katsellut tuolta noita plussa kuvia.
Tänään pitäis tulla postin mukana herkät testit ja toisaalta kyllä pelottaa tehdä niitä. Sillä jos ovistestit näyttäis raskauden, kyllä noiden herkkienkin pitäis jo näyttää... Ja sit jos ne ei näytä mitään, niin ei auta kun odotella tätiä paikalle ja ihmetellä mistä noi ovisplussat johtuu...
 

Yhteistyössä