++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Mikäs sulla on nyt kp?

Sun pitää nyt kokeilla apteekin testillä uudestaan.

Minä sain herkällä liuskatestillä negan ja seuraavana päivänä apteekin testillä haalean plussan.

Kun sinäkin olet tuolla apteekin testillä sen haalean saanut niin testaa sillä samalla testillä uudestaan :) On kuitenkin nuo samat testit verrattavissa keskenään.
 
Noh, tää nyt oli NIIN arvattavissa...
kp on jotain 40. Kai se pitää mies laittaa apteekkiin ostamaan uus testi, mut jotenkin tuntuu, että mä vaan kuvittelen kaikki viivat ja viivan paikat, koska niin kovasti sen plussan haluaisin.
 
Voihan harmistus KS09 :hug: , mutta jospa se siitä kuitenkin vielä plussaksi muuttuisi muutaman päivän sisään.

Itselläni on menossa kuumeiluajan pahimmat piinaviikot. Oviksesta on vasta n. 7-8 päivää, enkä millään meinaa pysyä nahoissani. Ajoitus sattui tässä kierrossa melkoisen kohdalleen ja sitten oviksen jälkeen dpo 5-6 tuli vähän jotakin ruskeaa papruun pyyhittäessä ja nyt eilen (oletettavasti dpo 7) aamulla ruskeaa vuotoa jäi papruun ihan huomattavasti. Nyt ruskea vuoto on taas vähentynyt ja oikeastaan kirkasta. No mielikuvitus alkaa tekemään vaan tepposia. Voi kun menisi nyt tämä toinen viikko nopsaan niin näkisi sitten mitä tapahtuu eli kurvaako täti kylään. :eek:
 
Tyhmä kun olen, unohdin heittää tuon testin pois ja 30min testiajan jälkeen siihen oli ilmestynyt tämmönen



Enkä ymmärrä miks en saa kameralle sitä näkyviin yhtä selvästi, kun mitä näkyy silmällä. Mutta kuitenkin sellanen leveä, ehkä hivenen värikäs viiva oli ilmestynyt.
Joo, ja ohjeissa lukee, että testiajan jälkeen saattaa antaa väärän positiivisen...
Murr kun en heittänyt heti pois! :headwall:

muoks* siin en ymmärrä, onko noi testit mennyt noin huonoiks parissa vuodessa? Sillon kun esikoista piinailtiin, vaikka kuinka tihrustin ja tarkkailin, vaikka kuinka katoin testiajan jälkeen pitkiäkin aikoja, ei niissä mitään näkynyt. Ja nyt niitä tulee joka testiin prkl :kieh: :headwall:
 
KS09 voi kuinka piinaavaa,jännitän täällä niin paljon sun puolesta ja toivon että haamuplussat tulis oikeiksi plussiksi!!!! jos testaisit seuraavaks la tai su aamuna,jos se hormooni tuplaantuu 48-76 tunnin aikana (riippuu lähteestä mistä katsoo mikä on tuplaantumisaika) vaikka tiedän että tossa vaiheessa on piinaavaa odottaa kun haluis tietää tuloksen heti.

Katinka82 noi sun oireet kuullostaa tosi lupaavilta!!! josko se ois sitä kiinnittymisvuotoa. ollaan samoilla päivillä menossa mulla on oletettavasti dpo 7 (jos oon laskenu oikein kun ovis on luultavasti ollu 8.10.)

Tänään aamulla pompin ympäri keittiötä ja sanoin miehelle et en jaksa oottaa viikkoa et tiedän oonko raskaana vai en,oon ihan hyperaktiivinen ja iloinen,et tästä kierrosta jos en plussaa tipun todella kovaa ja korkealta,pliis ottakaa sit koppi jos putoan..
kp25 päivän oire:kun kumarrun niin tisseihin sattuu.
Jaahas jos lähtis pukemaan,vien lapset yökylään ja saadaan miehen kanssa viettää aikaa ihan kahdestaan illalla,tosi mukavaa!

plussaonnea kaikille!
 
Voi KS09 :hug: :hug: :hug: kyllä sua joo koetellaan! Mulla oli samanlaiset fiilikset pari päivää sitten! Jotenkin oli aivan varma et apteekin testin haamu oli väärä ja turhaa kerkisin jo innostuu. En tos kuvas kyl valitettavasti nähnyt viivaa, tosin valokuvat huijaa, luonnos näkyy paremmin. Mulle tuli siihen rfsu:n testii haalee viiva, mut luulen et se oli vaan viivanpaikka. Ois se vaan niin kiva et jos raskaana ois, niin viiva pamahtas heti ja ois selkee, niin ei tarviis arpoo, tai vastaavasti jos on nega niin ois kunnon nega, eikä mitään viivanpaikkoja ja turhia haamuja ym. Mut toivotaan et sulla viel plussaks toi muuttus, ainahan on toivoa varsinkin kun tätiä ei vielä näy :) Tsemppiä!
 
Joo, mä en osaa ottaa kuvia, mutta siitä isosta sen näkee parhaiten kun kattoo hitusen kauempaa...
Tai sitten mä oon kuvitellut sen viivan ja luulen näkeväni sen :D Noi ei, mut oikeesti luonnossa se näkyy voimakkaammin ja koko ajan vahvistuu =(
 
pikainen kysymys:mitäs mieltä ootte voinko juoda tänään muutaman lasin punaviiniä kun miehen kanssa kahdestaan ollaan,ajateltiin ravintolassa käydä syömässä ja ruuan kanssa viini olisi niin ihanaa,vai pitäisköhän pysyä ihan vesilinjalla?tää on niin harvinaista herkkua et saadaa olla ihan kahestaan.
 
aurella Ihan huoletta. Äidin juomat ja muut ei vaikuta sikiöön/alkioon ennen kuin testit näyttää plussaa =) Ja sullahan nyt ilmeisesti ei vielä voi näyttää jos menkat pitäis alkaa vasta viikon päästä.

Niin, että mukavaa iltaa vaan teille! :flower:
 
KS09 Miks en nää sua tuolla listalla? Tällee iha btw vaan aloin kattelee. :p


Täällä ollaa testattu negaa, mutta tätiä ei kuulu.
Oksettaa ja mahaa turvottaa. :/
Ei ikin oo ollu näin pitkää kiertoo!!
Ja luulis et kun tekee negan ni sama tien alkaa kauhee vuoto mut ei...
 
icefary Joo, mä hyppäsin taustalle, koska en usko raskautuvani ennen kuin kierto saadaan taas normaalirajoihin. Tämän päättelin siitä, että esikoista tehtiin puoltoista vuotta, ja vasta kun kierto tasaantu 34 päivään tuli tärppi. sitä ennen oli samanmoiset 40pv:n kierrot kuin nytkin...
Ja sitten kun hyppäsin taustalle, rupes testit näyttämään ihan omiaan. Ovis on ollut mulla jo 4 kertaa tässä kierrossa ja reilun viikon testit on näyttänyt kokoajan ovista Ja sillä oon nyt ruvennut tekee noita raskaustestejä ja odotukset on korkeella, vaikken mä kuitnkaan raskautumiseeni usko =(

Ainiin, päivitystä tän päivän tietoihin, että ovis oli tänään nega (vain haalea viiva) ja lämmöt laskenut normaaliin. Mutta alamahaa pakottaa ja juilii, rinnat on vähän arat ym... Eilen oli niitä menkkatuntemuksia...
Ehkä se täti siellä vaan kolkuttelee ja tekee tuloaan =(
 
Mä en saanut tilaustani vielä tänäänkään. Oli tapahtunut virhe jo pakkaamossa, jääneet postittamatta vaikka tilauksen seuranta sniin sanoo. Hyviryksenä kaupan päälle 2 r-testiä. No eniten suututtaa että huomenna on jo kp 12 kun pääsen aloittamaan testit. No ehkä ei ole liian myöhäistä silti, aikaisin ovisplussa on tullut kp 13 tätä ennen.
 
Ohos onpa täällä jänniä paikkoja :) Onnea haamuista ja plussista ja toivotaan että kaikki haamut vahvistuu.

Omaa napaa: tajusin just ett oon laskenut kp:t väärin, tänään on jo kp25, sillä menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina. Kuopukselle hain apteekista antibiootit ja raskaustesti oli jo kädessä mut laitoin takas. Kaks kertaa oon haamun saanut jo kp25, mut nyt en kyl testää. Ootan maanantaihin... vaik en malttais
 
Onnea haamuilijat :flower:
KS09 :hug:

).(Mulla on niin outo olo...Mähän oon ollut ihan veto poissa jo toista viikkoa(tämänkin viikon oon päivisin torkahdellut sohvalle ja illalla ollut tieto pois jo paljon ennen klo 22...) ja oksettaa jatkuvasti,lämmöt on edelleen 37 paikkeilla :eek: Jos nää niegrat ei olisi alkanut,voisin vannoa raskauden puolesta näillä oireilla.Vaan vuotaa ihan kunnolla nyt 3:tta päivää??!!
Tekeekö mulla kroppa nyt tenät? :|
 
mua niin kovasti jännittää. lauantaina pitäis menkat alkaa, ja mukaisia raskaus oireitä on ollutkin jo... haluaisin jo tehdä testin, mutten halua pettyä.. :S mulla on mahaa nipistellyt, nönnit on kovat ja kipeät. nyt on muutaman päivän lämpöä ollut sen 37 ja 37,5. tää olis nyt niiin tervetullut plussa että oksat pois. kp 27/30
 
Onnea Vaahtera ja Piprane ema haamuista!!

Mä niin toivon, että tästä kierrosta tärppäis. Tänään täytyy tehdä eka ovistesti (okei, tiedän, että on liian aikaista, mutta silti...) ja aion kiltisti tehdä niitä niin kauan kunnes plussa pärähtää. Viime kierroissa olen luovuttanut, kun ei ole ollut mahdollisuutta hyödyntää mahdollista ovista. Tosin en sitten ole saanut mitään varmuutta omaan kiertoon. Eli milloin ovis olis ollu vai olisko ollu ollenkaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
JKVY Sinuna testaisin vielä kunhan menkat loppuu... Niitä on niin paljon, että menkat tulee, vaikka onkin raskaana ja kun sulla on tollaset oireetkin vielä.

Vaikka voihan se olla ihan flunssaakin :snotty:
Enpä usko siihen!
Ja verta tulee kyllä niin että vähintääkin kesken sitten on mennyt.
Varmaan vaan flunssaa tosiaan B)

 
täällä testiä tihrusteltu ja EHKÄ siinä ois JOTAIN ? ainakin semmonen mielikuvituksen tuottama kummituksen alku...keskeytys siis oli 14.9 ja kaavinta 20.9 ja menkkoja ei ole sen jälkeen kuulunut niin en malttanu olla testejä ostamatta kaappiin, ja tietty ne siellä sitten huusi testaamaan :headwall: plussatuulia kaikille, tää ois mulla yk 2 tosiaan jos yk 1 on tuo keskenmennyt ...elikkä
 

Yhteistyössä