++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Enkeliäiti en mä uskonukkaan, että pahalla tarkotit, anteeksi jos annoin sellasen kuvan =)
Ihmettelen vaan, ja niinhän se on, ettei noi näköjään taas tarkottanut yhtään mitään. Tuntuu tosi kurjalta, mutta ei kuitenkaan niin, miten ajattelin. Ehkä se on iskostunut jo päähän, ettei näillä kierroilla vauvaa tehdä...

Kunpa sitä joskus oppis testaamaan vasta sitten kun ne menkat on oikeesti myöhässä! :headwall:
 
KS09, no hyvä ettet pahastunut :) Ja mitenhän sitä tosiaan malttaisi.. pitäs varmaan kasata 2 viimestä viikkoa joka kierrosta täyteen ohjelmaa,ettei ehtisi testaamaan :D Joka ilta töiden jälkeen juoksis jossakin... no juu, ehkei sitten kyllä paljon olis mahiksiakaan raskaudelle.
 
Peukkuja kaikille jännääjille, ettei täti saavu. Tänne saapui täti yöllä... :$ Noh, ei se auta kun tährätä ovistikkuja uudelleen ja yrittää parhaansa. :ashamed: :) vielä joku päivä se täti jää sinne oven taa :wave:
 
Nyt on pahimmat murjotukset murjotettu :D Vielä kun illalla saa suklaata niin hyvä tulee...
Mä tässä pähkäilen, että tilaisinko ovistikkuja vai en, on kaks vaihtoehtoa:

1. Tilaan tikut, ja katson tuleeko tässä kierrossa selvää ovista. Viime kierto oli niin sekava, etten ole enää varma tuosta oviksesta ollenkaan, kun ei ollut edes oikein oireita... Ja tosiaan kun mullahan ei aina ovista tule.

2. En tilaa ja mennään niillä, kunnes on kp 40 ja katsotaan mitä on tapahtunut.

3. Mä oon niin epävarma, etten tilaa ja sit kuitenkin alan testailemaan ja taas oon yhtä sekasin kun tähänkin asti.
 
Tervetuloa kaikki uudet munkin puolesta :flower:

Mulle voi päivittää kp 2/35. Oon oikeestaan vaan helpottunu, pelotti jo, että kierto on taas yli 40. Nyt pääsee uuteen yritykseen =)

Oon lukenu teidän keskusteluja ovistestailuista. Mietin alkaisinko itsekin bongailla ovista, mutta toistaiseksi päätin jättää testailematta. Mulla ku pakkomielle jo noista raskaustesteistä :LOL:

Olette niin positiivista porukkaa täällä. Hyvä mieli tarttuu itteenkin =)

Vietetäänpä taas paaaljon aikaa oman kullan kanssa peittojen alla niin eiköhän tästä vielä hyvä tule :heart: Hauskaa viikonloppua kaikille!!
 
JKVY Mut vois ottaa pois haamuista. Ei ne testit varmaan enää haamua näytä :D

Tosin ei tuo vuoto ole kyllä ihan rutinalla vielä alkanut. Toivottavasti ei nyt iahn yöllä sitten, että osaa varautua :ashamed:
 
:hug: kaikille tädin yllättämäville

Koko päivä ollut toimintaa enkä ole edes ehtinyt miettiä pahemmin vauvajuttuja. Nyt illalla just huomasin, että tissit ovat hiukan kipeät ja masua nippailee, mutta voipi tuo enteillä menkkojakin.. Sellaisia selkeitä oireita ei ole kuin viime raskaudessa eli en oikein jaksa uskoa että vaavi ois masussa. Kamalasti tekis mieli käydä ostamassa huomenna raskaustesti ja testata, mutta en taida viitsiä tuhlata rahoja. Lähikaupassa olisi niitä RSFU:n testejä ja niissä nään taatusti haamun vaikka siinä ei mitään olisi :kieh: Apteekissa näin jonkun uuden herkkis testin, olikohan just se first signal, onko se hyvä? Kun se ois ilmeisesti tosi herkkä ja maksokin vaan 4e ja risat. Äh jos jaksais maanantaihin odottaa nii hyvä ois.
 
mammuli77 Se first signal, jota meidän apteekissa myydään, lukeutuu noihin halpistesteihin, eli toisin sanoen luotettavampi on noiden haamujen ja viivanpaikkojen suhteen tuo kaupasta saatava rfsu: testi kuin tuo first signal...

Juuri tuolla merkillä mä sain tänään niin selvän viivan paikan, ettei tosikaan ja ihan testi ajan sisällä... Mutta viivanpaikka se vaan oli, kun menkatkin alko tänään, tai luulin niiden alkavan, kun pientä tihkuttelua tuli päivällä

Ja tosiaa omaa napaa vielä sen verta, että yleensä pienen tihkuttelun jälkeen mulla alkaa rytinällä noi menkat, nyt ei oo päiväsen jälkeen ollut kun vatsakipuja :| Kun odottaisivat edes aamuun... :ashamed:
 


Ainoska.....................kp 59/32.................................yk2
Cisu...........................kp57/32-35............................yk
Oravannahka............kp 54/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 52/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 52/28-34............................yk3
oliivitar.......................kp 37/28-30...............................yk2
Huisi...........................kp37/30.................................... .yk1
Neila..........................kp33/28..................................... ...yk2
Katinka-82.................kp 31/31-42................................yk4
Cladoceran................kp 31/37-42.................................yk8
zirppa....................... kp 31/35.................................... .yk1
aurella.......................kp 27/27-38.................................yk14
marjukka-82..............kp 27/25-31 ................................yk3
erka...........................kp26/28-31.................................. yk
mammuli77................kp27/27........................................
Selmiina.....................kp 23/?....................................... yk4
Enkelinäiti..................kp20/26-27............................... ..yk1
Sintsu78....................kp 19/27-34.................................yk9
Piupula......................kp19/30-32..................................yk
Mahdotontako...........kp18/27-29..................................yk2
Annmari-76................kp17/28........................................yk
MaybeSomeday.........kp 15/30 ......................................yk6
pata-ässä..................kp12/28-30............................ . .....yk4
Bebek........................kp 11/41.........................................yk2
Kaapo80....................kp 11/28-37....................................yk6
amati.........................kp10/23-33.................................... ..yk3
Very important baby. kp9/30-40..................................... yk3
Ansku-82...................kp9/30.......................................... .yk11
Bambina....................kp6/26-31....................................... yk3
JKVY...........................kp5/27-30................................... .....yk3
Päpsy-79...................kp3/35..................................... ..........yk2
icefairy.......................kp2/26-35................................... .......yk2
KS09..........................kp2/40....................................... .........yk4




Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83








Haamujengi:

Vaahtera-82......15.10......kp28/28-30............yk1












Plussanneet


LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2
Juupeli.....................12.10....kp30/28..............................y k6
Griffski73..................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä................14.10...kp36/30-32..................... .....yk1
piprane ema............15.10....kp 32/20-30..........................yk3
Vaahtera-82............17.10....kp30/28-30...........................yk1




 
Alkuperäinen kirjoittaja un3lmoija:
Peukkuja kaikille jännääjille, ettei täti saavu. Tänne saapui täti yöllä... :$ Noh, ei se auta kun tährätä ovistikkuja uudelleen ja yrittää parhaansa. :ashamed: :) vielä joku päivä se täti jää sinne oven taa :wave:
:hug:

Pitäsikö sun olla päivityslistoilla mukana,tai lisäänkö sut?
Kahlasin pinoa läpi enkä törmännyt nicciisi B)
 
Piupula: Tervetuloa mukaan, kiva kun joku muukin on samalta seudulta ja minäkin olen uusi tässä keskustelussa :flower:

Tänään mulla menossa 57 kp ja menkkoja ei vaan kuulu. Kp 54 tein toisen negatiivisen raskaustestin, edellisestä oli aikaa jo pari viikkoa. Siinä välissä ehdin jo toiveita elätteleen ja ilmeisesti kaikenlaisia oireita raskaudesta kuvitteleen kunnes tein toisen negan ja oireetkin tuntui loppuvan kun seinään. Kaikkea se mieli teettää!! :/

Nyt vaan ihmettelen että minne ne menkat on jäänyt, koskaan ei kierto ole ollut näin pitkä vaikka keskimäärin mulla aika pitkä kierto onkin (32-35kp). Ja kovasti jo odottelen kutsualeikkaukseen jotta alkuvuodesta voidaan aloittaa koeputkihoito. Tiedä sitten voiko tämä dermoidi-kysta vaikuttaa menkkojen poisjääntiin, viimeksi samaisen kystan ollessa ei sillä mitään vaikutusta ollu.
Mutta toinen testi odottaa laatikossa josko menkkoja ei ala kuulumaan. Inhoan vaan koko testaamista, kun sitä niin jännittää ja toivoo vaikka samalla melkein jo tietää tuloksen ja sitten joutuu taas pettymään :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cisu:
Piupula: Tervetuloa mukaan, kiva kun joku muukin on samalta seudulta ja minäkin olen uusi tässä keskustelussa :flower:

Tänään mulla menossa 57 kp ja menkkoja ei vaan kuulu. Kp 54 tein toisen negatiivisen raskaustestin, edellisestä oli aikaa jo pari viikkoa. Siinä välissä ehdin jo toiveita elätteleen ja ilmeisesti kaikenlaisia oireita raskaudesta kuvitteleen kunnes tein toisen negan ja oireetkin tuntui loppuvan kun seinään. Kaikkea se mieli teettää!! :/

Nyt vaan ihmettelen että minne ne menkat on jäänyt, koskaan ei kierto ole ollut näin pitkä vaikka keskimäärin mulla aika pitkä kierto onkin (32-35kp). Ja kovasti jo odottelen kutsualeikkaukseen jotta alkuvuodesta voidaan aloittaa koeputkihoito. Tiedä sitten voiko tämä dermoidi-kysta vaikuttaa menkkojen poisjääntiin, viimeksi samaisen kystan ollessa ei sillä mitään vaikutusta ollu.
Mutta toinen testi odottaa laatikossa josko menkkoja ei ala kuulumaan. Inhoan vaan koko testaamista, kun sitä niin jännittää ja toivoo vaikka samalla melkein jo tietää tuloksen ja sitten joutuu taas pettymään :'(

Lisäänkö sinutkin pinoon? =) Kiertopäivät ja yrityskerta olisi kivat,niin saan lisättyä!
 

Yhteistyössä