++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Nii joo, onnea vaan kaikki haamuilijat ja plussaajat. Mä oon niin oman navan ympärillä, että hävettää ihan :ashamed:

Meidän apteekissa ei myydä enää ollenkaan noita apteekin omia testejä :eek: Oli ainoostaa first signalin herkkiä kasetteja, joten mies toi sellasen kun ei tiennyt :ashamed:
Eli ainoo miten saan tuon apteekin testin, on tilaamalla netistä, ja sillon se menee ainakin ens viikkoon. Pitänee lienee nyt mennä näillä testeillä mitä on (herkkiä kaks) ja katsoo maanantaina jos täti ei ole kurvannut paikalle, niin sitten tilata se apteekin oma.

Olipas outo juttu
 
Hui kun täällä on alkanut oikeen urakalla kummittelemaan :D
Toivottavasti niitä kunnon plussia tulis nyt oikeen paljon b =) d
Mäkin haluun ensviikolla sellasen...tai seuraavalla...Mä luulen, et ovis on ollu kait eilen tai tänään ja kerrankin tuo mies on ollut ahkera :p

Ja sitte on jotenki outoo ku tuntuu et monella kierto vaan venyy tosi pitkäksi vaikka aikasemmin on ollutkin aika säännöllinen. :hug: Niille joita taas täti kiusaa tulemalla tai viivyttelemällä :kieh:
 
JKVY Et malta olla pois, niin tuttu tunne *taustalla täällä kirjottelee päivittäin* :LOL: Mun vaan on ihan turha laskea noita kiertoja, kun ei ne kuitenkaan merkkaa mitään, joten sama kai se sitten on vaikka hypinkin taustalla täällä =)
 
Tääl peittoja heiluteltu.. pari päivää sit bongasin limavuotoa... mutt nyt sitä limavuotoa tulee taas. siis pari vuodotonta päivää välis.. :| Mitähän sekin meinaa!! Tänään siis kp 15.
JKYV, jos siis vuoto niin runsasta niin joku flunssa iskenyt.
Uuliperi, mä voin uskoa että jännittää!!! Aikalailla sulla jo oireita, siis ihan selkeitä raskausoireta. No parin päivän päästä voit testailla :). Ja mä menin jo NYT ostamaan kaappiin pari herkkää testiä vaik tosiaan vasta kp 15/28 :snotty:
piprane ema: hienoa, kyllä se plussa sieltä viel vahvistuu, onnea!!!

Vaahtera: IHANAA!!!! mieletöntä!! onnea kovasti :heart:
Ella83, no kylläpä ne on siel sit kämmänny ihan urakalla... kurjaa tommonen ku viel niiiin odottaa ja ois jo tarve tikuttaa ovista...
icefairy: kummaa että teet negan ku kumminki oireet tommoset... :/

MUOks, kirjottelin äske vähän outoja, ny tekstiä korjattu :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja icefairy:
Annmari-76 Onha se vähä ärsyttävää! Öö testin nimi oli gravidan.
siis kyseessä erittäin herkkä testi viel.. No, onko sulla sit kierto vaan niin pitkä nyt. Odottavan aika on niin pitkä! toivottavasti menkkoja ei tuu ja voisit tehdä pian positiivisen testin.
 



Ainoska.....................kp 58/32.................................yk2
Oravannahka............kp 53/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 51/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 51/28-34............................yk3
oliivitar.......................kp 36/28-30...............................yk2
Huisi...........................kp36/30.................................... .yk1
Neila..........................kp32/28..................................... ...yk2
Katinka-82.................kp 30/31-42................................yk4
Cladoceran................kp 30/37-42.................................yk8
zirppa....................... kp 30/35.................................... .yk1
aurella.......................kp 26/27-38.................................yk14
marjukka-82..............kp 26/25-31 ................................yk3
erka...........................kp25/28-31.................................. yk
mammuli77................kp26/27........................................
Selmiina.....................kp 22/?....................................... yk4
Enkelinäiti..................kp19/26-27............................... ..yk1
Sintsu78....................kp 18/27-34.................................yk9
Piupula......................kp18/30-32..................................yk
Mahdotontako...........kp17/27-29..................................yk2
Annmari-76................kp16/28........................................yk
MaybeSomeday.........kp 14/30 ......................................yk6
pata-ässä..................kp11/28-30............................ . .....yk4
Bebek........................kp 10/41.........................................yk2
Kaapo80....................kp 10/28-37....................................yk6
amati.........................kp9/23-33.................................... ..yk3
Very important baby. kp8/30-40..................................... yk3
Ansku-82...................kp8/30.......................................... .yk11
Bambina....................kp5/26-31....................................... yk3
JKVY...........................kp4/27-30................................... .....yk3
Päpsy-79...................kp2/35...............................................yk2
icefairy.......................kp1/26-35..........................................yk2
KS09..........................kp1/40................................................yk4




Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83








Haamujengi:
KS09.............................
Vaahtera-82......15.10......kp28/28-30............yk1












Plussanneet


LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2
Juupeli.....................12.10....kp30/28..............................y k6
Griffski73..................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä................14.10...kp36/30-32..................... .....yk1
piprane ema............15.10....kp 32/20-30..........................yk3



 
Täti tuli tänään!! Hitto ku saattuuki nii paljo alavatsaan! Olen todella helpottunu vaan, koska en uskonut yhtää että olen raskaana,
otti vaan päähä ku pitkä kierto, olin iha varma et olis taas lyhkänen ku viimeks oli kp26.
Eli tänään siis kp1! :)
 
Maybesomeday Ovistesti saattaa oviksen ollessa näyttää neljäkin päivää plussaa, eli ihan normaalia on...

KERPELEEN HALPISTESTIT JA VIIVANPAIKAT!!! Tein sitten tänä aamuna sen apteekista tuodun (ei apteekintesti) herkän kasettitestin. Istuskelin siinä v ieressä kun testi tekeyty ja siihen tuli samantien ihan selvä viiva, haamuviiva, ei niin värikäs, mutta selvä tihrustelematta näkyvä viiva kuitenkin. Mä olin ihan että jes, ei voi olla totta. Odottelin ajan loppuun, nousin ylös hakemaan kameraa, vilkasin testiin ja kas, siinä ei ollutkaan toista viivaa?!?!?!

Eli siis, viiva näkyy vain vähän kenosti katseltaessa, ei suoraan ylhäältä päin. Eli sen täytyy olla silloin pelkkä viivan paikka :kieh: :headwall: :(
Tein vielä varulta myös clearbluen digitestin ja negaahan sekin näytti... Ajattelin ettei tarvitse enää arvailla :ashamed:

Miks noihin tulee noita viivan paikkoja noin selvästi ja vielä testi ajan sisällä? Se oli niin selvä, ettei tarvinut yhtään arvailla, oliko siinä viivaa vai ei :(

muoks* icefary :hug: Teksti ilmesty sillä aikaa, kun itse kirjoittelin...
 
icefary :hug: Nyt pääsee uuteen yritykseen :D Se kierto voi venyä tooosi pitkäksi ;)

KS09 Minustakin välillä tuntuu et niihin tulee haalee viiva ja varmaan vaan ihan sitä varten et on sitte pakko ostaa uus! Ihan kusetusta!Ja kiusaa kun ne antaa ihan turhia toiveita. :hug: Mut ei se ole vielä varmaa vaikka se sinulla plussaksi muuttisi.Eihän sitä tiiä d =) b
 
Kertokaahan nyt onko raskausoireita vai kuvittelenko vain ja lujaa :LOL:

Ensinnäkin "tein kohdunnapukka testin" ja se tuntui suht kovalle ja juuri ja juuri ylettyi. Ja nyt viluttaa kuin olis tulossa kipeeksi ja nenä vuotaa hieman. Ja tietysti sitten on pieniä huono-olo oloja (tää kyllä on varmaan ihan keksitty :D

tänään on siis kp 30 / jotain. joskus muinoin kierto ollut sellaista 30-40.
Viimeksi kyllä peittoja heiluteltu kp 15 joten kaipa se + näkyisi jos on näkyäkseen. Tekis mieli odotella vielä viikko mut haluis niin jo käydä apteekissa.... :LOL:
 
KS09 ja sintsu78 Kiitos halauksista. :) Ei mulla kyllä yhtää ole pettyny olo, eka yrityshä se vasta oli. Just tossa miehe kanssa puhuttii, et nyt kyllä joka päivä peitot heiluu. :D Ja vitsillä heiti että tehää semmonen lista, et raksi sitte ku ollaa puuhailtu sen päivä kohalle. :LOL:
 
Noista viivoista.. kyllä positiivisessa testissä aina tulee sitä punaista väriä palkkiin vaikka oiskin haalea,eli kaikkia muita pitäisin kyllä negoina. Viivanpaikkoja tulee toisissa testeissä,mutta toisaalta vauvakuumeisen silmätkin voi tehdä tepposet :) (nimim. kokemusta on)

Toi kohdunnapukkajuttu kiinnostaa, eli kertaisko joku vielä,miten se on normaalisti (korkealla ja kovako) ja miten sitten raskaana ollessa? Osaiskohan sitä kokeilla... miten voikin olla näin avuton oman kroppansa kanssa vaikka ikää jo on =) =)
 
icefairy Anteeksi, tajusin että kirjoitin "nimesi" väärin :D
Joo, tommonen lista olis hyvä, ei ainakaan satu unohtamaan onko peuhannut vai ei :LOL: Ja vinkkinä, joka toinen päivä olis sopivampi, kerkiää pikkuherrat vähän kypsyä ;)

Eilen tuli teemalla se dokka noista lapsia yrittävistä, niin siinä sanottiin, että 2-3 kertaa viikossa olis sopivin tahti peuhata, jos lasta halajaa. Oonkohan mä sortunut liikayrittämiseen :whistle:

Naurakaa vaan, mutta mä aion kyllä tehä tänään sen toisenkin raskaustestin, joka tuolla kaapissa kummittelee, ni ei sitten tarvi vkl ihmetellä, että testaanko vai en, kun ei ole mitään millä testata :LOL:
Ma-ke pitäis tulla ne netistä tilatut apteekin testit, joten jos siihen mennessä ei sitten ole menkat alkanut, niin sopii jo testata, tulishan tähän 3-5pv väliä. Kyllä sitten pitäis jo näkyä, että onko noi viivanpaikat mitään vai ei.

zirppa Noi kuulostaa ihan raskausoireilta, mutta kokemuksesta voin sanoa, että niitä kyllä pystyy "tekasemaan" ihan hirveesti, jos vaan tosissaan haluaa :D Toivotaan kuitenkin parasta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HooÄs:
Heippa taas!



KS09, tarkotat varmaan kohdunsuuta/-napukkaa, eikä kohdukaulaa? Sen pitäis olla raskautumisen jälkeen kova, kiinni ja ylhäällä. Tarkoittaen, että sormella ei siihen kunnolla yltä ja on kova mötikkä. Kun muulloin se tavallaan "roikkuu" alempana ja suuaukko ammottaa. :D
Tällasen vastauksen mä sain, kun samaa asiaa ksyelin =) Ja tiedän, että niitä viivanpaikkoja voi nähä, jos todella haluaa, mutta toi viiva oli niin selvä, ettei tosikaan, sen näki vaikkei yhtään tiiraillu ja käännelly ja väännelly... Tosin sen näki vain sivusta :( Ja ihmetyttää sekin, että esikoista kun piinailtiin, vaikka kuinka tiirailin ja varmasti ihan yhtä tarkkaan, en saanut testeihin näkyviin yhtään mitään. Nyt niitä tulee joka testiin ja testin viereenkin :ashamed:

Mutta katsellaan. Kyllä se mulle aikanaan selviää onko noi oikeita vai vääriä viivoja. Jos seuraavistakin apteekin testeistä tulee noita "viivan paikkoja" en kyllä ikinä enää testaa muuta kun sillä digitestillä! Siinä ei kyllä jää harkinnan varaa onko vai ei, kun lukee joko raskaana tai ei raskaana... Ehkä tälle piinailijalle se parasvaihtoehto :D
Vaikkakin tulee aika kalliiks mun testaustahilla noilla testailla :LOL:
 
Hip! ajattelin liittyä joukkoon mukaan :) eli oon 23 vuotias hämeenlinnalainen kuumeilija :)
Tässä ollaan yritetty ensimmäistä lasta kolmatta kuukautta, eilen ovuloin ja nyt joutuu odotteleen sitten kaksi viikkoa taas :/ tää odottamisen tuska on aivan mieletöntä :p nyt kp 18/30-32 En oikein tiennyt miten tää toimii niin laitoin viestiä :LOL: :LOL:
 
Piupula Tervetuloa joukkoon kirjavaan :)

Mä lopetan teidän piinaamisen. Täti kurvas kylään :( ja kierto taas 41pv (ei ihan niin pitkä kun ensin ajattelin, mutta liian pitkä silti!)

Eli siis, kp 1/40 yk 4 Laitetaan nyt sitten vaikka noin, kun viimeset kierrot olleet 40 tai 41 päivää. Tosin en kyllä tiedä onko mua mitään järkeä lisätä listalle, kun tuskin näin pitkillä kierroilla meille vaavia tulee, eli sitten joskus vasta... Vaikka toisaalta tostahan olis helppo seurata noita yk kertoja, että osaan sitten hakeutua hoitoon heti kun se on mahdollista. Noh, päätä JKVY laitatko vai et, samalla tavalla mä täällä kirjottelen, vaikkei meillä vauvamahista oliskaan :D

Byäääää! :'( Mä en jaksta taas sitä miljoonaa vuotta, että tuleeko meille toista lasta ollenkaan, varsinkin jos lopputulos on se, ettei sitä toista tule!! Mä lähden nyt mököttämään kipeän pojan kanssa tonne peiton alle, ja tuon illalla kaupasta kasapäin suklaata! :ashamed:
 
Tervetuloa Piupulalle! Kävin sitten läpi tuota vanhaa kohdunnapukantunnustelijoiden ketjua, ja pitihän sitä heti kokeilla. Mutta en mä löytäny mitään,vaikka miten yritin. Ja nyt on sit kipeet paikat :( Ihme jomottelua koko ajan ja posket vaan hehkuu. Sain kahdessa päivässä testini, tilasin 2 tavis-Clearblueta, 2 digiä ja 5 herkkää puikkotestiä. Pitäs vielä maltella,ennenku alkaa testaamaan,mihinhän noi piilottas. Vitsit kun polttelee... ;)

KS09, kyllä sulla mahkut on,ihan varmasti *halitus* Enkä tosiaan halunnu masentaa viivanpaikkaviestilläni,mutta olen vain sen havainnu omakohtaisesti et jos on positiivinen niin se kyllä näkyy punaisena. Mutta ihan samoin itekin viime keväänä tein urakkaa testaamisen suhteen ja välillä tuli niitä roskishaamuja,välillä ei edes niitä,kunnes sitten tärppäs ja se näky jo DPO 10 haaleena punaisena viivana joka vahvistu joka päivä. Nyt ois dpo 7,joten vielä ainaski muutaman päivän saan odottaa ennenku edes yritän.

plussatuulia kaikille ja mukavaa viikonloppua, en taida ehtiä kirjoittelemaan sen aikana enää :)
 

Yhteistyössä