++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Hei kaikille!

Kiva että tänne on tullut paljon uusia ja muutama plussakin on ilmestynyt sen jälkeen kun oon viimeks käynyt palstoilla.

:hug: :hug: :hug: Kaikille tädin yllättämille ja negan testanneille!

Ja onnittelut kaikille plussanneille :flower: !

ON: Anoppilas asustellaan nyt sitten lokakuun loppuu (viel 4 viikkoo :/ ).Yllättävän hyvin on mennyt, paitsi et miestä en oo kyllä peittoja heiluttelee saanu ku kerran ;) Ei se kuulema uskalla. Mulla onkin nyt tulossa ihmeen lyhyt kierto, ku limoja (varoitus) tuli jo kp 17 ja nännit meni kipeeks seuraavana päivänä, just tollon puuhailtiin et ajotus periaattees vois olla kunnossa. Näillä näkymin mun kierto ois vaan 32-33 päivää, se ois aika kivaa! :) Muutenkin ollut hassu kierto, nyt ovis ilmeisesti vasemmalla puolella, aina ennen on ollut oikee puoli. Oudosti on nyt parina päivänä varsinkin oikeassa rinnassa, ollut pistelyä, niinku joku pistäs neulalla. Mut en kyl silti usko että ois tärpänny (ikuinen pessimisti). Mut jos ens viikon lauantaina eii oo tätii kuulunu, niin sit testaan. Ois jo hinku palata tänne, mut anoppilas ainut tietokone on sellasessa paikassa mihin nähdään kun katellaan telkkarii, ja mun appivanhemmat istuu koko illan siin kattelee telkkuu, et ei oo mahkui täällä käydä, ku ne ei tiedä et me yritetään pikkusta, ei olla viititty kertoo, ku anoppi stressaa muutenkin vähän kaikesta. Töissäkään en oikein voi käydä täällä, paitsi näin viikonloppusin jos oon töissä, ja nyt en kyllä oo ennen marraskuuta. Että silloin palailen viimeistään tänne, ja toivotaan että tänne olis oikein sadellut plussia sillä aikaa! :)

Plussatuulia kaikille+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
MaybeSomeday :hug: Mä olisin niin toivonu, et me molemmat oltais plussattu ku päivätki natsas niin hyvin yksiin... No ensi kierrossa sitten! :heart:

Kauppakoriin päätyi tänään PregCheck merkkinen testi. Onko kellään kokemusta? En mä tiiä millon testaan jos tarvii ees testata jos täti hyökkää hyökyaallon lailla tähän taloon. Aamulla heräsin melkein yhtä järkyttävään oloon ku viime sunnuntaina. Tällä kertaa alkoholilla saatikka sitten edes limsalla tai mehulla ollut vaikutusta asiaan. Aivan kaamee olo.. Meni ohi ku siinä aikani köllöttelin. Valkkarivirta jatkuu edelleen. Nivusissa paukkuu, selkää jomottaa aika ajoin. Silti oon pessimistinä liikenteessä. Eipä ainakaan tipu niin kovin korkeelta.

Tsemppiä ja haleja meille kaikille! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ansku-82:
MaybeSomeday :hug: Mä olisin niin toivonu, et me molemmat oltais plussattu ku päivätki natsas niin hyvin yksiin... No ensi kierrossa sitten! :heart:

Kauppakoriin päätyi tänään PregCheck merkkinen testi. Onko kellään kokemusta? En mä tiiä millon testaan jos tarvii ees testata jos täti hyökkää hyökyaallon lailla tähän taloon. Aamulla heräsin melkein yhtä järkyttävään oloon ku viime sunnuntaina. Tällä kertaa alkoholilla saatikka sitten edes limsalla tai mehulla ollut vaikutusta asiaan. Aivan kaamee olo.. Meni ohi ku siinä aikani köllöttelin. Valkkarivirta jatkuu edelleen. Nivusissa paukkuu, selkää jomottaa aika ajoin. Silti oon pessimistinä liikenteessä. Eipä ainakaan tipu niin kovin korkeelta.

Tsemppiä ja haleja meille kaikille! :heart:
tuo testi näytti mulla selkeän haamuplussan kun ovis oli alkanut. varmstin oviksen sitten heti perään ovistikulla :D itte en tykänny tosta testistä.
 
Hei! Seurailen täällä aina välillä, yritän pitää taukoa välillä. Minut voi laittaa taustalle kuumeilemaan... :) Oma henkinen vointi on ollut aika heikko. Kun täti saapuu seuraavaksi niin pääsen alkukierron hormoniveri kokeisiin ja sitten pääsemme puolison kanssa lääkärille. Siitä se lähtee. Toivotaan parasta. yk 12 lähtee seuraavaksi käyntiin, hirvittää :(

Toivon koko sydämestäni teille kaikille plussia :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ansku-82:
MaybeSomeday :hug: Mä olisin niin toivonu, et me molemmat oltais plussattu ku päivätki natsas niin hyvin yksiin... No ensi kierrossa sitten! :heart:

Kauppakoriin päätyi tänään PregCheck merkkinen testi. Onko kellään kokemusta? En mä tiiä millon testaan jos tarvii ees testata jos täti hyökkää hyökyaallon lailla tähän taloon. Aamulla heräsin melkein yhtä järkyttävään oloon ku viime sunnuntaina. Tällä kertaa alkoholilla saatikka sitten edes limsalla tai mehulla ollut vaikutusta asiaan. Aivan kaamee olo.. Meni ohi ku siinä aikani köllöttelin. Valkkarivirta jatkuu edelleen. Nivusissa paukkuu, selkää jomottaa aika ajoin. Silti oon pessimistinä liikenteessä. Eipä ainakaan tipu niin kovin korkeelta.

Tsemppiä ja haleja meille kaikille! :heart:



tuo testi näytti mulla selkeän haamuplussan kun ovis oli alkanut. varmstin oviksen sitten heti perään ovistikulla :D itte en tykänny tosta testistä.

Näin mullakin tosiaan kävi.Samaisen merkkisellä testillä testasin plussaa kun ovis oli voimakkaimillaan...Ja kun ovis taittoi huippuaan ei r-testikään enää haamuillut...
Mä kyllä ostan ensi keralla testini muualta kuin marketista ;)


 
Huomenia kaikille! Täällä mä kärvistelen :kieh: Testit näyttää kaikenlaisia haamuja ja nyt oon testaamatta hetkeen, että ei pää sekoo. Luin teidän juttuja ja aloin itteki aatella, että mun haamut on oviksesta johtuvia. Mutta, ku tosissaan luulin, että ovis olis ollu jo aiemmin...En kuitenkaan oo toivoo ihan heittäny, oireita onneks on edelleen. Eiköhän ens viikko tee musta jo viisaamman :)

Täällä oli useampikin pian testaamassa...plussia toivon teille ihan tosi paljon!!
:heart: :heart:
 



Vuorovesi..................kp 68/26...............................
Kylkiluu......................kp 52/??................................yk1
Ainoska.....................kp 46/32.................................yk2
Oravannahka............kp 41/28-?..............................yk1
Bebek........................kp 41/?...................................yk1
kapa..........................kp 39/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 39/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 37/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 35/28-33............................yk5
Ansku-82...................kp 30/30.................................yk10
KS09..........................kp 29/35-44............................yk3
very important baby..kp28/30-40............................. yk2
pata-ässä..................kp 27/28-30............................yk3
icefairy.......................kp26/26-35..............................yk1
SisunÄiskä.................kp26/?......................................yk1
amati.........................kp25/ 23-33 ............................yk2
päpsy-79...................kp25/30-40............................. yk1
oliivitar.......................kp 24/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 22/28..................................yk6
JKVY...........................kp 22/27..................................yk2
piprane ema..............kp 21/20-30..............................yk3
Katinka-82.................kp 18/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 18/37-42...............................yk8
zirppa....................... kp 18/35.................................... yk1
Bambina....................kp 18/28-31...............................yk2
Vaahtera-82.............kp 16/28-30.................................yk1
marjukka-82..............kp 14/25-31 ...............................yk3
Selmiina.....................kp 10/?....................................... yk4
Sintsu78....................kp 6/27-34................................yk 9
Mahdotontako...........kp5/27-29..................................yk2
MaybeSomeday.........kp2/30 ......................................yk 6



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr



Haamujengi:
Päpsy79 kp 22/30-40
Laura-vm86 kp68/?
Ella-83 kp 35/24-46



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2


 
Kylläpäs tuo aika menee äkkii.Enää viikko niin voi alkaa ovista odottelee :p
Tämä aika tädistä-melkeinovikseen menee onneksi ilman hirveetä stressii...Meillä kun tuntuu olevan ilmassa kans hiukan paniikinomaista pakkosuorittamista :ashamed:
Ja minusta tuntuu et ei tämä vauvanyrittäminen parisuhteelle hyvää tee.Me ollaan vuoronperään toistemme kurkussa kiinni ku on hermot kireellä :kieh:
Ja ku asiolle ei hirveesti voi ite mitään enempää tehä :headwall:

Jännäilijöille ++++++++++++++ :whistle: Olis jo aika niitä plussia tulla!

Ja :hug: uuteen yritykseen joutuneille...
Siis paljon seksii teidossa ;) :p :LOL:
 
Täällä kn elää omaa elämäänsä eilen aamulla oli alhaalla ja auki, illalla oli ylempänä, tänään aamulla ylhäällä mutta enemmän kiinni :eek:
Valkkaria tulee hyvin runsaasti, aamusta luulinkin jälleen tädin tulleen, mutta ei.
 
Olen 24 vuotias, esikoinen on helmikuussa 2009 syntynyt ja kovasti toivottais toista :heart: :heart: Yrityskierto ois eka jaaa mikä toi kp juttu, en oo ikinä niitä laskeskellut.. Viimeks alkoi menkat 9pvä, eli ens viikonloppuna odottelen taas, en niin innolla.. :/ Toivon että plussaa pukkaisi :)
 
sintsu78 : ihan samalta kuulostaa noi sun ajatukset, kun miltä tuntuu täällä meilläkin... pakonomaiseksi suorittamiseksi tuntuu menevän, vaikka kuinka menkkojen jälkeen lupaa ittelleen, ettei ota oviksesta turhia paineita... :ashamed: mutta "kiva" kuulla, että tätä ongelmaa podetaan muuallakin, kun vaan meidän huushollissa!

Mutta kertokaa nyt mulle, että kuinka kauan noi teidän ovisoireet ovat kestäneet??? Alan olla ihan pulassa, kun tietty mieli teettää kaikenlaisia ajatuksia päähän, mutta haluisin pitää jalat maassa (etten tipu kovin korkeelta), kun kuitenkin vasta mennään kp 18/28-31. eli eihän ne kai voi muita kuin ovisoireita tässä vaiheessa vielä ollakaan...? :/ Nää alavatsakivut on vaan jatkunut nyt viidettä päivää, ja tuntuu kun kävelisin "paskat housussa" kun sattuu pelkkä käveleminen niin paljon. Joten auttakaa ne, kenellä vastaavanlaista on ollut, ja muutkin...!!!!!
 
Haluiaisin liittyä tänne mukaan,kun oon vakaasti päättäny plussata tässä kuussa,loppukiertolaisten oireipinossa oon kirjotellu mut jos nyt siirtyis ihan oikeeseen ryhmään kuumeilemaan. eli neljättä lasta kuumeilen,kp 15/27-38 kuumeillu oon parisen vuotta,yk on,öö,paljon,laitetaan vaik yk14,pieni tauko yrityksessä oli loopin takia.ja viime kuussa gyne sano että kohdunsuu näyttää hyvältä,eikä mitään arpeutumaa näy ja papakin oli puhdas.

Ovista täällä metsästän,se oli mun tän kierron tavote et löydän sen,niin pystyis vähän arvioimaan mihin tää kierto venähtää.ja testipäivän oon päättäny etukäteen kun osuu synttäripäiväksi kp 33 eli siihen asti odotan.

sintsu tosta yrittämisestä ja parisuhteesta oot kyllä oikeassa.just keskusteltiin miehen kanssa asiasta ja mies sano et välillä siit tuntuu et mä haluan seksiä nykyään vain siksi että tulisin raskaaksi ja hän ottaa paineita siitä asiasta ja tuntee että siitä on tullu tosiaan pakonomaista.yritän nyt keskittyä siihen että saisin miehen huolet hälvennettyä,ymmärrän että tuntuu kurjalta ajatella että mä en halua häntä vaan vauvan.vähän stressiä itselläkin,gyne just kyseli että oisko jo aika alottaa tutkimaan,et miksei vauvaa kuulu,mut kieltäydyin toistaiseksi.

Joo mut lähden päivän hommiin,tulikin tälläin purkautumis viesti oikein,on se vaan ihanaa kun voi purkaa mietteensä tänne,kiitos siitä!
 
täällä siirtyi nyt alkaneeksi yk 2 kp 1.. kierto oli 41 päivää pillereiden lopetuksen jälkeen.. ehkä seuraavasta tärppäis, jos ei niin olispa kierto lyhyempi.. vähän on suru puserossa..
:ashamed:
 
ansku83: juu se valkkari oli just sellast et tuntu et jotain kyllä housuun lorisee, mut silti se oli sellast ihan valkosta mikä ei housuun asti tullu.. :x ja sit se muuttuki yhtäkkii sellaseks ihan vetiseksi ja läpinäkyväksi.. ja sitte sainki sen plussan. =) koskas aattelit testailla?? :D

aurella: meillä mies kans otti painetta, mä tein niin et mä lopetin sen oirekohkauksen ja ovulaatiokohkauksen (siis en miehelle niitä kohkannu. MUUTEN KYLLÄ :LOL: ) ja viettelin sen ihan normaalisti sänkyyn just SATTUMALTA ovulaation aikoihin.. :kieh:
 
Moikka kaikille! Mitähän tääkin nyt sitte tarkottaa :| eilisestä asti ollu kovaa menkkakipua, koko ajan tuntuu, että menkat alkaa. Aamulla paperiin tuli muutama veritippa. Nyt ku kävin vessassa ni valkkari on iha kökkäreistä ja limaista. Menkkakivut jatkuu. Kp 26/30-40. Outoo :eek: Olo on niinku aina ennen menkkoja, mutta toi valkkari ihmetyttää. No jos nyt alkaa menkat ni se on ainaki positiivista, että kierto on lyhyt :) Mut toivottavasti ei alkais...
 
Hei tulen tänne esittää saman kysymyksen, kuin laitoin tonne loppukierron oireilijat tms..Eli:
Milloin voisi testailla, nyt on ihan loppukierto (kai :D).. Mul pitäis alkaa menkat laskelmien mukaan 9-11.10, kun viime kuussa alkoi 9pvä ja kahtena kuukautena alkoi mun muistaakseni 11pvä.
Eli osaisiko joku paremmin näistä kp jutuista perillä oleva mua neuvoa?!
Ja et mikä ois hyvä testi, minkä sais ihan kaupasta vaikkapa... Jos en ihan erehdy, niin ostin k-kaupasta samanlaisen raskaustestin 4 e:lla, kuin apteekissa myydään vajaalla 7e:lla?! Ainakin pakkausseloste on aivan sama :eek: vai luulenko vain... mutta neuvokaa ken osaisi :):)
Kiitos jo etukäteen!!! :flower:
 



Vuorovesi..................kp 69/26...............................
Kylkiluu......................kp 53/??................................yk1
Ainoska.....................kp 47/32.................................yk2
Oravannahka............kp 42/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 40/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 40/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 38/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 36/28-33............................yk5
Ansku-82...................kp 31/30.................................yk10
KS09..........................kp 30/35-44............................yk3
very important baby..kp29/30-40............................. yk2
pata-ässä..................kp 28/28-30............................yk3
icefairy.......................kp27/26-35..............................yk1
SisunÄiskä.................kp27/?................................ ......yk1
amati.........................kp26/ 23-33 ............................yk2
päpsy-79...................kp26/30-40............................. yk1
oliivitar.......................kp 25/28-30............................yk2
Juupeli.......................kp 23/28..................................yk6
JKVY...........................kp 23/27..................................yk2
piprane ema..............kp 22/20-30..............................yk3
Katinka-82.................kp 19/31-42..............................yk4
Cladoceran................kp 19/37-42...............................yk8
zirppa....................... kp 19/35.................................... yk1
Bambina....................kp 19/28-31...............................yk2
Vaahtera-82.............kp 17/28-30.................................yk1
aurella.......................kp 15/27-38................................yk14
marjukka-82..............kp 15/25-31 ...............................yk3
Selmiina.....................kp 11/?....................................... yk4
Sintsu78....................kp 7/27-34................................yk 9
Mahdotontako...........kp6/27-29..................................yk2
MaybeSomeday.........kp3/30 ......................................yk 6
Bebek........................kp 1/41.......................................yk2



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr



Haamujengi:
Päpsy79 kp 22/30-40
Laura-vm86 kp68/?
Ella-83 kp 35/24-46



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2


 
Ohhoi
Täällä painitaan edelleen oviksen kanssa, kun ei tiedä oliko vai ei =( Lämmöt on vähän koholla, joten siitä vois päätellä, että oli, ja testitkään ei ole näyttänyt enää mitään, joten... Ehkä se oli silloin n. viikko sitten.
Mutta! ovistestit näyttää myös raskauden, eli ei tule tästä kierrosta meille vauvaakaan. Siis menkkoja odotellessa =(
 
JKVY No en nyt varmaks mene sanomaan, mutta joskus kyselin ihan samaa, ja sain vastaukseks, että samoihin aikoihin kun herkimmät raskaustestitkin... Eli siis, mullahan kohta alkais olemaan se aika, jos ovis olis tapahtunut tuollon kun arvelen...
 

Yhteistyössä