Moi taas!
En ihan koko ketjua joutanut lukemaan, mutta sieltä täältä lueskelin
Tervetuloa ja onnea uusille!
Neuvolalääkärillä kävin, ja kuulin eka kertaa sydänäänet
On se kumma miten koko ajan jännittää että onkohan siellä kukaan elossa...
Paino mulla on laskenut koko raskauden aikana jotain n. 7 kg. Ja eka neuvolakäynnistä paino oli tippunut pari kiloa. Mutta mulle se on hyvä, koska olen sen verran ylipainoinen
Tavoitteena olisi se, että paino ei nousisi yhtään siihen nähden mitä se oli ennen raskautta. Ja se on varmaankin ihan realistinen tavoite.
Ihan kamalasti harmittaa, kun
vatsan kasvu ei varsinaisesti näy ulospäin. Nyt siis vko 16+5. Itse toki tunnen tuon pienen pömpön, mutta kun se tahtoo jäädä alkuperäisen lihavuusvatsan piiloon
Sen verran se kyllä näkyy, että vatsaa on turha enää "vetää sisään", ei voi enää huijata peilin edessä itselleen litteää vatsaa
Syömistavat ovat onneksi muuttuneet! Ja siksi ehkä tuo paino onkin tippunut, vaikken ole tarkoituksella laihduttanut. Makea ei maistu enää samalla tavalla (ei tosin ole koskaan ollut mikään "mättöhimo"), eikä ruokaa pysty syömään samanlaisia määriä kuin ennen. Vesi ja maito maistuvat erityisen hyvältä nykyään, monet limpparilasilliset on korvattu niillä.
Mitenkäs muiden syömistavat? Liikasyöminen ja herkuttelu lienee ihan normaalia raskauden aikana, mutta onko muita samanhenkisiä, jotka ovat saaneet elämäntavat parempaan suuntaan?