Äitiysvaatteet on täällä otettu jo käyttöön!Ei mitään mahiksia et käyttäisit omia farkkuja enää,varsinkin ruuan päälle maha turpoo ihan hervottomaks vaikka meillä karpataan eli turvotus ei ainakaan voi johtua hiilareista!
Muutenkin ruakailusta,meillä on "hyväkarpattu" viimeset 4 vuotta ja nyt kun varsinkin raskauden alkuaikoina sorruin sipseihin ja karkkiin ni kroppa reagoi vieläkin herkemmin hiilareihin mitä normaalisti.Eli tuli ihan järkky olo ja nuutuneisuus,maha ku ilmapallo ja turpoominen kauttaaltaan.Meillä on normaalisti pidetty ns.hiilarimättö-päivä kerran viikos eli on syöty kaikkea ja pidetään nytkin jotta varastot vähän täyttyis urheilun vuoksi mut tosi huonovointinen musta tulee sinä päivänä,ei ennen raskautta se ottanu noin koville!Mut tuo mahan turpoominen on erikoista,ylipäätänsä painoa tullut 4 kiloa lisää,joka oli ennen raskautta et voi kun se painon nousu pysyiskin et kilo per kuukausi,mut nyt oon ihan kauhuissani et 4 kiloo 4 kuussa!
Muualta ei siis turvota kun mahasta ja tisseistä,sormukset turhankin löysät,uusista sukista jää pienen pieni rantu nilkkaan,eli siellä tod.näk vähäistä turvotusta jota oon yrittäny kuuma/kylmä-suihkuttelulla lieventää plus hyvät venyttelyt.Vessassa ravaamine on taas alkanu,liekkö nesteet lähtee kiertoon kun ollaan taas keskitytty karppaamiseen?Toivottavasti!
Tissit alkaa oleen aika härskin näköset,oon vaalea ihoinen eli sininen verisuoni verkosto paistaa rintakehän läpi ja kohta tarvii ostaa D-kupin liivit,voi jee
Ja kyllä muutenkin tietää missä ihmisellä menee suuret verisuonet ku kaikki kuultaa läpi,vitsit ku ois joku anatomian tentti ni ois helppo lukea
Ja muutenkin jännä juttu ku normaalisti oon pieni rintainen Bee ni koskaan kotona oo käyttäny liivejä enkä muutenkaan oo laittanu ellei oo ollu pakko ni nyt on sellanen fiilis et täytyy laittaa joku tuki tisseille,ihan tollanen mitänytsaatvshopista-ultra kevyet urheilutopin näköset liivit(sama paketti kaupass ½ hintaan,suosittelen ostamaan!Venyy ja paukkuu koon mukaan,ajattelin ne ensisijaisesti synnytyksen jälkeisiksi liiveiksi kun rintojen koko muuttuu mut otinkin ne jo nyt käyttöön,ihanat,ei ne turhaan niitä ylistä)ku ne muuten tuntuu niin isoilta ja raskailta..
Urheilusta tyyppi ei anna enää juosta,kaikesta tollasesta hyppimisestä/hölskymisestä tulee huono olo ja se tuntuu epämiellyttävälle!Tanssiminen,sisäpyöräily eikä reipas kävely haittaa yhtään,vaikka niissäkin tulee puolelta toiselle hölskymistä mut juoksu ei jostain syystä oo enää hyvä juttu.Muuten oon saannu painaa meneen ihan surutta,tyyppi potkii samalla ku äiti polkee spingingissä
Mielitekoja ei oo tullu,alkuun oli hedelmäkarkit mut nyt ei oo oikein mitään.Ruokaa en viihtis laittaa eikä mitään oikeen tekis mieli,mut pakko vaan laittaa ja syödä joka päivä 2 lämmintä. Pahoinvointejakaan ei enää tuu jos oot ollu liian kauan syömättä,eli itseäni pitää oikein muistuttaa vapaapäivilläkin syömään.
Vauvan tarvikkeita/vaatteitaollaan saatu veljeltä jo laatikko tolkulla,pikkusen oon huulipyöreenä jonku rintapumpunkin kanssa et miten sitä käytetään ja milloin jne,mut saan kaikkeen opastuksen sitten lähempänä. Ei tarvi ees äitiyspakkausta ottaa ku siellä on 2 pakkausta vielä oottamassa ku 1 on jo meillä
vauvan vakuutuksenkäyn ottaa heti torstaina ku poksuu 17+0.Silloin aikasintaan saa Pohjantähdelle ottaa ja ne suositteli et tulet ottaan heti ku viikot on täynnä koska se korvaa sit kaiken esim. rakenneultrassa esiin tulevat uudet tutkimukset jne!Kallishan se on ku perkele mut maksaa itsensä takaisin jos jotain tyypille tulee joskus.Ystävän 4 vee muksulla ollu sama vakuutus ja nyt jo maksanu ittensä takasi ku poitsulta leikattu yksityisellä nielurisat ja käynny yksityisellä myös allergiatesteis.
Tässä varmaan viimesimmät kuulumiset
Niin ja en edelleekään muistaisi olevani raskaana ellei maha kasvais
nurmo ja tyyppi 16+4