Täällä on onnellinen odottaja :heart:.
Nyt on neuvolassa käyty ja siellähän piskuisen sydän jumpsutti vinhaa vauhtia. Kerroin heti mentyäni neuvolaan huoleni, että onkohan vauvalla kaikki hyvin. Ja niinhän me metsästettiin heti ensimmäiseksi mun toiveesta sydänääniä. Tosi pian ne löytyivätkin ja voi sitä onnenkyynelten määrää.
Pari tuntia mulla siellä käynnillä menikin, kun juteltiin kaikkea mahdollista terveydenhoitajan kanssa. Olen käynyt samalla 5 vuoden ajan, sekä odotusneuvolassa että lasten kanssakin.
Hb oli huikeat 131 (mitä mulla ei ikinä aikaisemmin ole ollut), ja painoa tullut 1,5kg verran.
Np-ultraan tulee aika 2-3 viikon sisällä, ja seuraava neuvola onkin sitten lääkärillä käynti ensi kuun lopussa.
Huomenna ajateltiin isovanhemmille kertoa uutisen pikku kolmosesta =) Saapa nähdä mitä tuumaavat.
Hitsit, mulla on vissiin taas poskiontelon tulehdus. Pää on täynnä räkää ja olo on tosi voimaton. Pitäisi vissiin nenäkannua käyttää vähän tiuhemmin ja koittaa saada tämä pöpö poijes ilman antibiootteja. Tuntuu vain, että olen koko ajan jossakin taudissa. Plääh.
Onnentoivotukset muillekin, jotka ovat saaneet hyviä uutisia neuvolassa sekä ultrassa :flower:
Ja Leli82:n esikoiselle synttärionnittelut.
Nyt on riennettävä syömään. Maha huutaa tyhjyyttään...
snowangel :heart: piskuinen 10+4