~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~





23.9.

Lara- - 21v - esikoinen - KHKS

29.9.

heikku - 24v - toinen - NKL

30.9.

Tuike81 - 29v - esikoinen - SATKS
Auroora - 23v - toinen - VKS

1.10.

Emmabella - 27v - toinen - KOKS
Sutinaa - toinen - KOS
Ouska - toinen - LS

2.10.

Tatara - 27v - esikoinen - KYS
Hoikkalori - 30v - toinen - KSKS
noonie - toinen - KOS
Hanttaliini81 - 29v - kolmas - KYS

3.10.

limeee - 20v - esikoinen - TYKS
j-22 - 22v - toinen - OYS
Heilo - 26v - esikoinen - KOKS
MUKSU1 - 26v - toinen - TYKS
Zeena - kolmas - TAYS

4.10.

nipsuliina83 - 27v - toinen - LS
Virtanen - 30v - toinen - MKS
miinuliini - 30v - toinen - KYS
mama-L - 22v - toinen - KSKS

5.10.

Taikamyrsky - 26v - toinen - KOKS
puskajussi - 38v - neljäs
perlage77 - toinen - NKL
Pinklady81

6.10.

P123 - 33v - kolmas - KOS
vauvakuumeilija - 25v - esikoinen - KYS
HayLina - 25v - esikoinen - OYS

7.10.

Sara80 - 29v - toinen - LKS
Supukkasuu - esikoinen
Tepa75 - viides - EKKS
sannri - 33v - kolmas - KYS
Haikara - toinen - OYS
BridgetJones - 25v - kolmas - NKL

8.10.

Kultasiipi - 25v - esikoinen - KSKS
PieniRunotyttö - 27v - kolmas - TYKS
lemission - 23v - toinen - LKS

9.10.

Leli82 - 27v - toinen - KOKS
Menhit - 21v - toinen - PKKS

10.10.

Aisla - 30v - toinen - NKL
Murmu - 22v - esikoinen - HYS
Rebecca78 - 32v - toinen
miukatti - 26v - esikoinen

11.10

Pirkko23 - esikoinen
t 77 - 32v - toinen - OYS
Expat - 33v - esikoinen

12.10

Cleopatra - 34v - toinen - TAYS
Valeska - 27v - esikoinen - OYS
voltti - kolmas - TAYS

13.10

bakukaa - 22v - neljäs - OYS
onnellinen onneton - 24v - esikoinen - KSKS
Pirkkis - 30v - toinen - KSKS

14.10.

White Lily - 33v - toinen - MKS

15.10.

Duffy - 28v - esikoinen - OYS/OAS
tähtynen - 21v - esikoinen - VKS
Nietos - kolmas
äiti03 - kolmas - NKL

16.10.

R u u s u t a r h a - 23v - kolmas - HYS
Ilolintu - 24v - esikoinen - PHKS
milip - 22v - esikoinen
aaliyah - 22v - esikoinen - NKL
Eliiz - 25v - toinen - HYS

17.10.

fairytales lover - 20v - esikoinen - LKS
pokermama - esikoinen - HYS
Nappula -10 - 35v - esikoinen - TAYS

18.10

höplömmöö - 32v - kolmas - HYS
apila87 - neljäs - KPKS
Minttu-Maaria75 - 34v - neljäs - SEKS
danuli79 - 30v - esikoinen
Nana09 - 20v - esikoinen
justiina83 - 26v - kolmas - VAS
Hituli - 28v - toinen - TAYS/VAS

19.10.

Stemia - 28v - toinen - HYS
snowangel - kolmas

20.10.

fairytale87 - 22v - esikoinen - JS
tiltalitti - toinen
Neila - 28v - kolmas - KYS
hömpiäinen - 26v - kolmas - TAYS

21.10.

bubbeli - toinen - KHKS

22.10.

mude79
Pikku prinssi - 22v - toinen - LS

23.10.

aava olivia - kolmas
minilokari - toinen - TAYS
teijuli87 - 22v - kolmas - SEKS
merette - neljäs - TAYS

25.10.

nordenskjold - 33v - viides - TAYS
Happy79 - toinen
PikkuRinsessa - toinen

26.10.

Sähikäinen - 28v - esikoinen

27.10.

Ezziina
ryöminkäinen - 22v - esikoinen
sofiia - 29v - esikoinen - NKL

28.10.

Mintukas - kolmas
Champion - kolmas
Lavelyn - 23v - esikoinen - TYKS
Ulla Unelma - 23v - esikoinen - TAYS
angel08 - 28v - toinen - TYKS

29.10.

syksyinen - 33v - kolmas - OYS
Viuhti2010 - kolmas

30.10.

miimii10 - 23v - toinen - NKL
Jaja78 - 31v - kolmas - KOS
Mustikka83 - kolmas
Jadelia - 32v - kolmas - HYS

31.10.

mimskeli - toinen - KYS/OAS
Startti79 - toinen
Wednesday

Vielä ilman LA:ta

sutulii - 30v - kolmas - VKS
lupo - esikoinen
Saannaa - toinen
sointu85 - neljäs



In memoriam

Kätsy - LA 3.10.

Ebba-Ilona - LA 9.10.

manna- - LA 4.10.

emily67 - LA 12.10.

Keffeli - LA 15.10.

wendy79 - LA 15.10.

durasel

maska82 - LA 27.10.

Muutosta

Hempukka87 - LA 10.10.

Smurfi LA 4.10.

perämaan emäntä - LA 23.10.

mamiti87 - LA 13.10.

Iisaon - LA 17.10.

Lilein - LA 11.10.

shenda81 - LA 18.10.

Scala - LA 16.10.

Peppioliina - LA 22.10.



Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus




Aikaisempia tarinointeja: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1629288,150

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1639089#m19113756

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1641293
 
Kiitos uudesta pinosta mama-L

Ultraamisesta Miulle neukkatäti sanoi että kun tulen np-ultraan niin kannattaa käyä vielä siinä odotushuoneen vessassa tiristämässä rakko ihan tyhjäksi. Sanoi että virtsa sumentaa sitä kuvaa, olettaisin että ultrataan np:ssäkin alakautta. Ekks:ssäkin ultrattiin np ultra alakautta esikoisen aikana.

Menhit ja Lörttis 7+3 :heart:

ps. oonkohan ainut jonkamielestä aika menee kauheen nopeesti :D tuntuu että vastahan minä sen plussatestin tein sillon 3+3 ja siitä onkin jo kuukaus :eek:
 
uudesta pinosta kiitos :hug: ja sinne päivitystietoihin vois mulle laittaa sen la jonka oviksen mukaan laskuri anto elikkäs mun rivi

Neila - 28v - kolmas - KYS ja La 23.10

Kiitos =)

pe 5.3. sitten lienet tarkentuu ...Mulla vielä huominen sairaslomaa, eto olo ihan kamala ja läpi päivän...öiset yökötysaallot vie voiton aamullisista, mutta ...

Neila rv 6+2
 
heipsan saa.. en ole kirjottanut pitkään aikaan epävarman tilanteen takia.. eli epäiltiin tuulimuna raskautta tossa noin pari viikkoa takaperin jolloin viikkoja oletettiin olevan 6+ mutta todellisuudessa olikin 5+ myöhästyneen oviksen takia eli oli kamala odottaa viikko sitä uutta ultraa kun ei tiennyt.. :/.. eli nyt sitten ollaankin 7+ viikoilla.. tarkkaa päivää en osaa sanoa että se selvinneen varmasti np ultrassa..(?) nyt ollaan vähän vielä epävarmoilla vesillä kun kuopus vasta 10kk ja mies ei viel halua kolmatta... :/

mamiti ja papu 7+ :heart:

anteeksi oma napaisuuteni.. :flower:
 
Nyt aion uskaltaa hypätä pinoon :wave: !

Plussasin jo toissaviikolla, mutta mulla oli vähän takkuinen tämä alkutaival... Ensin oli kovia kipuja ja tuhruvuotoa (epäilin keskenmenoa), sitten ei enää vuotoa, mutta kivut jatkuivat (epäiltiin kohdunulkoista), mutta tänään sain sitten "puhtaat paperit" naistenpolilta, raskaus on kuin onkin kohdunsisäinen ja tämänpäiväinen löydös (8mm raskauspussi+ruskuaispussi) ja hienosti noussut hCG viittaavat aivan normaaliin raskauteen. Kivut johtuivat ilmeisesti munasarjakystasta, joka on itsekseen tässä plussan jälkeen puhjennut ja vuotanut sitten vatsaonteloon. Tänään kystasta tai ylimääräisestä nesteestä ei enää näkynyt merkkejä (toisin kuin viimeviikolla), joten tuskin vaikuttaa enää mihinkään.

Voi että mä olen iloinen :heart: ! Vielä tässä on pitkä matka edessä, seuraava etappi olisi sykkeen löytyminen ensi torstain kontrollissa ja sitten se np-ultra joskus huhtikuussa... Sitten vasta huokaisen, mutta onhan tässä nyt vähän yritettävä iloitakin, koko viime viikko meni huolesta mykkyrällä. Toiveet on kuitenkin nyt korkealla, että meille se vauva jopa lokakuussa tulee :heart: !

Taustaa vähäsen: meillä miehen kanssa ennestään ihanaiset pojat 02/04 ja 11/05, ikäeroa 1v10kk. Viime elokuussa päätimme alkaa kolmosta yrittämään ja raskauduinkin heti melko helposti, mutta kesäkuisen vauvamme odotus päättyi rv 11 keskeytyneeseen keskenmenoon (alkion kehitys oli tyssännyt jo 7+4). Mitään keskenmenon oireita minulla ei ollut, ennenkuin se käynnistyi 3 viikkoa "myöhässä"... Syke kun oli löydetty rv 6+4, niin tuudittauduin täysin odotuksen onneen, enkä arvannut ollenkaan, että pieni ei jaksanut kuin viikon tuon pidemmälle :'( ... Nyt aion käydä (jos siis syke nyt ensi vkolla löytyy) vielä kerran ylimääräisessä ultrassa ennen np-ultraa, hermoni eivät taatusti kestä muuten!

Laskettu aika olisi laskurien mukaan 30.10.2010 ja synnytyssairaalana toivottavasti toimii Kätilöopisto, niin kuin edellisilläkin kerroilla :) . Omaa ikää siis 31v ja kolmatta toivotaan.

Terkuin,

Jaja rv 5+2
 
Heips!

Täällä kaik ennallaan.. olot vaihtelee ärtymyksestä, pahaan oloon, vitutukseen ja onnellisuuteen =) Hirveet hormoonit hyrrää siis!
Hulluna jännittää jo to ultra, mitä siellä sitten ikinä selviääkään !
Mennää lapsettomuus klinikka Avalle ultraan, mitä mieltä voiko sinne ottaa esikoista 1v10kk mukaan? Meinaan, vaan muita asiakkaita kohtaan...

Sitte Gallup tupakoitsijoille: Ootteko pystyneet lopettamaan, vai miten ootte tämän asian ratkaisseet? Mä lopetin esikoisesta viikolla 7 ja olin koko raskausajan polttamatta..
Nyt tässä raskaudessa, oon poltellu n. 2 tupakkaa iltasella ja mikäli ultrassa kaik hyvin ni sitte loppuu kokonaan ! Tulee niin huono omatunto, mut ku jotenkin haluaa saada asialle totaalivarmistuksen. Sitä paitsi vatsakin toiminut hyvin, ku esikoisesta se lakkas samantien toimimasta ku loppu tupakan polttokin =(

Mama-L kiitos uudesta pinosta, kiva kun jaksat päivittää!
Mistäs päin olitte kotoisin, ku katoin et sama synnäri ku mistä mä oon kotoisin =)

eipä muuta, ku esikoisen kans legoja rakentamaan !

minä ja pikkuvoice 6+2
 
kiitoksia uudesta ketjusta!

täällä kans tulis poika kiinalaisen kalenterin mukaan mutta piut paut mie sille :LOL:

tervetuloa jaja78! ja muutkin uudet!

(.) minua alkaa jo niin pännimään tämä oma mieliala, joka ilta pahotan mieleni tuon ukkokullan sanoista vaikkei se mitään pahaa ees tarkotakkaan ja pojanki kans meinaa hermo olla melko tiukalla. ärsyttää sitten tämä oma kiukku tartuttaa kaikkii mahollisiin vastaantuleviin ihmisiin :eek: lisäksi minua stressaa mielettömästi meidän häät jotka on siis kesällä kun en niiden eteen paljoakaan mitään ole vielä tehny (paitti tietenki rahaa kerätty ja kirkko ja paikka varattu yms) eikä millään jaksas vaikka tietenki toisaalta innolla oottaa jo sitä ihanaa päivää, mutta mistä sitä esim löytää jonku nätin ja kauniin puvun ku viikkoja on sillon jo lähemmäksi 30, aika kuivakkaa on ollu etsiminen.. huhhuh. |O


Lemission ja nimetön 8+3
 
mamiti87 :hug:

tupakka gallup Mie lopetin tupakoinnin viikko sitten sunnuntaina. Plussan jälkeen vähensin noin 5 tupakkaan päivässä, eli ehkä noin puoleen aikaisemmasta. Sitten lähinnä oottelin pahoinvoinnin vahvistumista, joka helpotti kyllä lopettamista. Sama homma oli esikoisenkin kohdalla.
Joka kerta kun pahoinvointi laantuu hetkeksi tekee ihan hirveästi mieli tupakkaa, ja oon varautunu siihen et tää himo jatkuu koko raskauden ajan. Viimeeksi en hairahtanut lopettamisen jälkeen kertaakaan raskausaikana, toivottavasti en tälläkään kertaa.

ja voi että tekee mieli nyt kiinalaista ruokaa! |O

Menhit ja Lörttis 6+3
 
Heippa kaikille!
Mä hyppäisin kans vihdoin tähän pinoon mukaan. Mulla laskettuaika olis 23.10 ja vauva on meille neljäs nuppunen, synnytyssairaala on Tays.
Tällä kertaa en nyt hirmusesti kerenny kirjotteleen, kun on pakko taas rientää, ennen kun on kämppä täysin hyrskyn myrskyn noitten lapsosten jäljiltä ;)
Mut jos huomenna vaikka enämpi sit :)
 
iltaa,
tupakka gallu eli kun plussa pärähti niin vähensin johonkin 5 ja nyt viime viikon alusta kun sairastuin flunssaan niin sain samalla kerta laakista lopetettua. Siskon luona poltin tänään yhden tupakin, mut huomaa ettei enää ees tee mieli. mulla kun ei kerta laakista onnistu lopettaminen, täytyy vähentämällä lopettaa, mut nyt näyttää hyvältä sillä on monta tupakatonta päivää takana :wave: kyllä se tästä.
Meillä siis tehdään se ultra alakautta ja neukkatäti just painotti että rakko täysi, mut nyt kun muistelen niin joskus naistentautien polilla piti rakko olla ihan ehdottomasti tyhjä. no kun tilailette niitä ultria niin varmistakaan asia, koska näyttää vaihtelevan aikalailla paikkakunnilla.
Tuota zumpailua kokeiltiin tänään kuntosalilla alkulämmitykseksi ja vaikutti aika mukavalta. mut nyt suihkuun ja kohta nukkuun sillä väsymys painaa.
perämaan emäntä rv 6+2
 
Iltoja kaikille! Ja :hug: sitä kaipaavaille j tervetuloa uusille! :)

tupakki gallup Jokaiseen raskauteen oon lopettanut viimestään plussaan mennessä,nyt tupikit loppu oviksen aikoihin ja aattelin uudet ostaa jos/kun menkat alkaa...jäi siis ostamatta! =) Voimia kaikille jotka himon kanssa taistelee,tiedän ei oo helppoo,mutta toivottavasti onnistutte!

Ultraus Np-ultra voidaan tehdä vatsan peitteiden päältä tai sisäkautta,riippuu millanen rakenne naisella on ja miten se kohtu on kallellaan.mulle tehty aina alakautta,kaverille np-ultra vatsan päältä. Eikös se rakko ole vähän tiellä täytenä jos alakautta tehdään ja jos vatsan päältä niin silloin täysi rakko nostaa sitä kohtua paremmin esille.Jännä kun nuin erilaiset käytännöt! Täytyy siis mennä rakko täynnä ja sit tyhjentää jos käsky käy! :LOL:

Mullekin tuli POIKA tuosta kiinalaisesta kalenterista,Kiitos linkistä! :flower: Katotaan moniko osu oikeaan.

Iisaon ja masuasukki 7+1
 
moi taas kaikille! :)

tuli kirjoitteluun yli viikon tauko kun oon tottapuhuen vaipunut epätoivoon kun oon pelännyt tuulimunaraskautta, jota siis aloin pelkäämään kun tajusin ettei tuo aikaisempi ultrani vitosviikolla vielä sitä sulje pois. ja sitten tämän pelkoni takia ilmeisesti mieheni teki katoamistempun eikä hänestä ole viikkoon kuulunut mitään.. että kiitos vain hänelle tuesta :( onneksi on olleet ystävät sitten tukemassa kuitenkin.

tänään siis kävin (ystävän kanssa, missasi mies sitten tämänkin) varhaisultrassa ja kaikki pikkuisella hyvin :) pituus oli 5,3mm ja sydämen syke löytyi! :) sain kuviakin mukaan pikkuisestani <3 eli raskauden kesto hypähti pari päivää taaksepäin (oletinkin näin pitkän kierron takia) ja olen nyt siis rv 6+2 ja laskettu aika onkin 20.10.2010.

tupakka gallupiin: itse poltin n.20 tupakkaa päivässä ennen raskautumista, elikkä paljon. plussan jälkeen vaihtelevalla menestyksellä (riippuen hysteerisyydestä) polttanut 10-20 päivässä ja nyt viimesen muutaman päivän aikana jo alle 10, tavoitteena siis mahdollisimman pian lopettaa kokonaan, tai vähintään vähentää 1-2een päivässä. vauvelin sykkeen näkeminen auttaa tässä kyllä, tekee asian todellisemmaksi ja nostaa näin motivaatiota :)

muutaman päivän sisällä on hiljalleen ilmaantunut kuvotusta ja huonoa oloa, varsinkin tupakoinnin tai kahvinjuonnin yhteydessä. mutta otan kaikki oireet ilolla vastaan koska nehän on merkkejä että pikkuinen kasvaa ja kehittyy :)

onko muuten muilla jo näin aikaisin tai aiemmissa raskauksissa kasvaneet rinnat reippaasti? kun omat on kasvaneet jo melkein kuppikoolla :eek: en valita tosin :D

onnelista maaliskuuta kaikille ja tarrasukkia pikkuisille! :)

fairytale ja pikkuinen ihme 6+2
 
fairytale87 jaksamisia ja :hug: sinulle,toivottavsti saatte vielä sovittua, ja ihanaa kun pikkuinen kunnossa! :)

Kyllä täälläkin imetyksestä lätsähtäneet rinnat ovat uutta ryhtiä saaneet ja jotenkin painavemmilta tuntuuvat...täytettä löytyy,ihan jees! =)
 
Kiitos mama-L uudesta pinosta! Ihanan kuvan olet löytänyt :)

fairytale87 jaksamisia :hug: ihanaa kuitenkin että pikkuisella oli kaikki hyvin!

Merkkailen vain pikaisesti, olo on tällä hetkellä sen verran hehkeä :x Hyvähän se on, että oireita on, mutta alkaa olla jo epätoivoinen olo kun ensiksi haukottelen niin että leaut meinaavat revetä ja heti perään alkaa yökkiminen. Miehellä ainakin on hauskaa :)

Sähikäinen ja pieni 5+6 (huomenna jo 6+0 :heart: )
 
Tulin pikaisesti työvuoron jälkeen kurkkaamaan uutta pinoa =)

Uudet lokakuiset: tervetuloa mukaan !!!! :heart:

Sutinaa
: Kiitos linkistä!! Tossa oli kaksi, mihin ihastuin heti!!! Laitan sivun kirjanmerkkeihin ja penkaan valikoimaa ja vertailen. Kiitos vaivannäöstäsi!! =)

Hoikkis ja rusina 9+0
 
kiitos Iisaon ja Sähikäinen! :)

huomenna mies sitten sanojensa mukaan tulee käymään ja puhutaan asiat läpi niin parisuhteen että tulevan lapsen tulevaisuuden kannalta, eli aikooko olla mukana lapsen aikana ja raskausaikana vai ei, toivon että hyvin käy, mutta jos hänestä ei isäksi olekaan niin selviän minä yksinkin. on tämäkin aika tuollaiseen! mutta niin pääasia että pikkuinen on kunnossa :)

voimia myös teille ja muillekin! :hug: ihana että on tällainen paikka ja ihmisiä löytynyt! :)

kiukkuinen mutta onnellinen fairytale & pikkuinen Ihme 6+2
 
.. jos vielä mukaan mahtuu :)
Olen 22-vuotias, ja esikoistani odottelen rv 7+3, LA 16.10. Plussasin rv 4+2, mutta niin paljon jännittänyt pysyykö muukalainen matkassa, että nyt vasta pinoon uskaltauduin.

Varhaisultraan olen omien synttäreiden "kunniaksi" menossa tiistaina, ja kyllä jännittää, kun ei vielä voisi tätä todeksi uskoa.

Tupakkagalluppiin: Ennen olen polttanut noin askin päivässä, nyt menee viisi tai vähemmän. Varmaan ultran jälkeen, jos kaikki hyvin jää ne vähäisetkin pois.

Raskausoireina etova olo, suolainen/lämmin ruoka ei maistu ollenkaan (nimimerkillä neljättä päivää pelkällä persikka-mango-soseella elänyt). Tissit kasvaneet hupsista, hurjasti sekä kipeät. Verenpaineet todella alhaiset, huimaa äsken mitattuna 89/56. Vatsan turvotusta myös.

Anteeksi omanapa, täytyy vähän kahlailla viime pinoa
:)

milip & muukalainen rv 7+3 :heart:
 
Huomenta! Täällä kaikki ok,mitä nyt rupesi hämäämään tuo fairytalen juttu,sanompa nyt suoraan,että voi perse mikä mies on jos ei voi tukea sua vaikeella hetkellä,siis juuri silloin kun toista just tarttee eniten,niin sillon luikkii karkuun kun mikäkin! :hug: sinulle ja kovasti jaksamisia!!

Meillä jatkuu toi miehen vanhempien varastorakennuksen remontti,eli sinnepäin taas tänään.Olo on ollu ihan hyvä ja toi remonttijuttu onki ihan jees tällä hetkellä,saa muuta ajateltavaa eikä koko ajan vaivaa päätään että onko tuolla masussa kuiteskin kaikki ok ja sitä vitutusta kun ultrakin on vasta sillon 19.3.
Ja siitä ultrasta puheenollen,mä sain ainakin sellasen paperin sieltä mihin meen ultraan missä lukee,että rakon täytyy olla tyhjä ja sit vielä puhelimessa kertoivat missä on vessa,että käyt tyhjentämässä rakon ennen vastaanottoa.

No ei tällä kertaa muuta,se on moro!

Heidi ja Muxu-kax rv. 9+3.
 
Mama-L kiitokset uudesta pinosta!

Tervetuloa kaikille uusille!

Jaja :hug: sulle edellisestä menetyksestä, varmaan tosi kauheaa kokea jotain tuollaista! Olit sä np-ultrassa, kun tuo todettiin? Toivon todella että teille nyt kolmas lapsi suodaan! Ymmärrän että jännittää varmaan paljon enemmän ja haluu käydä tsekkaa pienen tilaa ultralla useammin. Mua itteeni on ruvennut kans huolestuttamaan, kun viime viikolla rv 6+1 näky syke, mut sit viikonloppuna raskausoireet jotenkin leiveni. Nyt mua pelottaa tosi paljon, vaikka tietysti kiva on ettei ole etova olo koko ajan. Mietin et pitäskö kans käydä vielä extra ultrassa ennen np-ultraa? Kattelinkin gynen aikoja netistä, mut mitään sopivaa ei oikein ollut. Miehelle en ees uskalla kertoo ku se pitäs mua vaan vainoharhasena. En tiedä mistä tää pelko tulee. Ekaa tässä siis odotellaan, ei km takana.

Fairytale toivottavasti saatte asiat puhuttua miehen kanssa! Oishan se hyvä että isäks haluis, mut uskon että tiukan paikan tullen pärjäät yksinkin, ja ystävien/sukulaisten avulla, vaikka rankkaa varmasti tulee olemaan, mut on se vaan maailman ihaninta saada oma lapsi. Eilen just mietin et nyt ku sykkeen näki, niin jos täs tekis abortin, niin se oikeesti tuntus lähes murhalta, jonkun elämän lopettamiselta. Tsemppii sulle keskusteluun!

Danuli rv 7+1
 
Heipat ja kiitos uudesta pinosta!! :wave: :flower:

Täällä ollaan kotona vaan sairaslomalla edelleen.Ensi viikon ke olisi tarkoitus suunnata takasin töihin.Ja torstaina yritän taas mennä neuvolaan,eka kerta kun meni plörinäksi..Haluisin jo niin kovin kuulla ne sydänäänet :heart:

TUPAKKAG: Mä vähensin vuoden alussa tupakointia.Ja lopetin kokonaan tossa helmikuun puolessa välissä.

Ummetus vaivaa ja hiivakin iski.perkule..Johtunee noista antibioteista ja vielä olisin viikko kuuria jäljellä.

KIINALAISEN HOROSKOOPIN mukaan meille olisi tulossa tyttö.Täytän kyllä kesällä 27.. :D

Tissit on juu kasvaneet eikä tahdo pysyä liiveissä enään..Tarvii varmaan kohta suunnata liivikaupoille. :)

MUKSU ja pötkö 9+1 :heart:
 
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa :wave:

Onnittelut uusille plussanneille :flower: ja halaukset sitä tarvitseville :hug:

Täällä on edetty aamusta iltaan pahoinvoinnin kera, tosin ihan kunnon oksentelua ei ole. Mikään ei maistu, eikä mitään tekisi mieli syödä...Kuitenkin yritettävä on Tämän vuoksi en ole edes täällä kirjoitellut, kun ei tämä koneella istuminen ole tuntunut myöskään hyvältä :x Oireet siis kaikinpuolin vahvana, tissikipuineen ja alavatsan nippailuineen. Mieletön turvotus on myös iltaisin ja voisikin luulla että pitemmällä ollaan jo menossa! Palellus on jatkunut, mutta välillä myös iskee kunnon kuumuus ja hiki päälle. Ensimmäinen neuvola oli viime viikolla ja ultra vuorossa 10.3 :)

Kun olen tällä hetkellä työnhakijana, niin eilen sitten soitettiin ja tarjottiin pientä sijaisuuspätkää...Lupasin palata asiaan. Mutta en voi kuvitellakkaan että pystyisin olemaan nyt töissä tämän olon kanssa :/ Onko siis mahdollista saada sairaslomaa tämän pahoinvoinnin vuoksi ja neuvolastako sitä kysyn? Työt olisivat tietysti hyvä juttu, mutta ei vaan tähän saumaan. Ja jos ei ole hyvää syytä kieltäytyä niin kai siitä sitten karenssia pukkaa??? Eli onko jollain kokemusta tästä? Mitenkäs tässä nyt toimitaan?

White Lily ja mönkijä 7+6
 

Yhteistyössä