~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

kuulumsia täältäkin hiljaisuuden keskelle. viime viikolla ekassa neuvolassa käyty rv 10+1 ja samalla kävin ne veriseulan näytteen antamassa, terkkari ei ees ehdottanu sydänäänien kuuntelemista tai sen kokeilua, totesi vaan että ensi kerralla sitten. Kysiltä odottelen nt ultraan aikaa, milloinkahan mahtanet tulla..täällä tosiaan moni jo tuossa käynytkin =) Jospa nuo meidän pinoon tulevat huonot uutoset olisi nyt tuossa ja saataisiin yhdessä jatkaa sinne lokakuulle saakka :) nyt taas virpoma hommiin..oikein hyviä vointeja kaikille.

Neila ja salaisuus rv 10+6
 
tatara, joo mä ostin yks päivä h&M:ltä mammafarkut, semmoset "boyfriend"-malliset,eli aika löysät,tosi mukavat jalassa. niissä on onneks kiristyksen säätöö vyötäröllä ja sit se semmonen trikoinen mahan peittävä mammaosa. eilenköhän sit hain ginatricotilta ihan perus musta pitkän topin, sen verran venyvää että menee varmaan kesälläkin vielä. onneks tosiaan noita paitoja ei välttämättä tarvii ostaa mammaosastoilta kun ne on nykyään aika pitkiä ja leveitäkin monesti.
ekaa odottaessani taisin yhden mammapaidan ostaa ja siinäkään ei oo mitenkään mitään mahaosioo vaan on vaan hillittömän joustavaa kangasta. ja mun maha oli siis ihan valtava ja varmaan tulee olemaan tässäkin raskaudessa. varmaan kesällä otan sit vaan käyttöön ne semmoset (h&m:n) mahatuubit tavispaitojen seuraks.

nyt ollaan pakkailtu huomista mummolareissua varten. kauheesti tavaraa taas mukana että mukamas pärjää...ois sieläkin pesukoneet ja muut mut silti ei ikinä oikein osaa ottaa vaan minimiä mukaan.

esikoinen on tänään ollut aika raivopäällä, nukkui jostain syystä vaan tunnin päikkärit ja sen kyllä huomaa.. normaalisti vetelee 2-2,5 tuntia. tietenkään toi pieni nuhasuus ei paljoa tilannetta paranna.

noonie 13+1
 
Tulin äkkiä nostamaan kun tipahdettiin tokalle sivulle. :kieh:

Päivä täynnä toimintaa... Virpomisreissu (pari tuntia ajoa) ja kaverin 2vee-tyttiäisen synttärit vielä iltapäivälle. Neiti pieni heräs kello 6 kun ei halunnut siirtyä kesäaikaan ja kävi päikkäreille tunnin megaraivareiden jälkeen vasta vähän vaille 2... Sit nukkuikin neljään ja nyt on taas tantrumoinut koko illan, vähän nenäkin vuotaa, kun pysyis vaan terveenä.

Mua väsyttää niin älyttömästi... ja alko tekee hirveesti mieli itsetehtyä pizzaa kun eksyin namiohjeeseen yhdessä blogissa, äää. Kuka mulle nyt tässä pizzat tekasee, enpä oikeen usko että kukaan. :D

Sohvalle siis ja väsyneet jalat ylös,

mama-L ja Salme-masunen 12+6
 
KYSYMYS: Kuinka teidän läheiset on tullu mukaan vauvan odotukseen? mun äiti oli ostanu puklu harsoja :) mutta muuten ei oikein kukaan ole kiinnostunu vauva uutisista eikä meijän voinnista... :/ paitsi tietysti isä :) ja mun paras kaveri jonkun verran.. mutta tuntuu et saan aikalailla yksin intoilla...

Paitsi tietysti te ootte kultaakin kalliimpi vertaistuki :hug: :heart:
 
Huomenia ja mukavaa alkuviikkoa kaikille!

Voih Lara.. kauhee tsägä sulla sen kanan kanssa:eek: Mä oon kyllä niin nirso ja varovainen ruokien kanssa, etten voi edes saman päivämäärän sapuskaa syödä ja parasta ennen on mulle ehdottomasti viimenen käyttöpäivä. Sain joskus kauan sitten myrkytyksen saman päiväyksen jogurtista ja siitä on noi nirsoilut jääny päälle.

Mama ällälle isot onnittelut kortista :flower:

Bubbeli, määkin huomasin ton joulukuun pinon. Jotenkin ihmettelin, ettei voi olla, mutta kyllä tää aika rientää.

Champion, voimia sun taisteluun! Älä vaan anna periksi. Käy lekurissa ja tee valituskirjelmä, niin kaikki muuttuu vielä hyväksi!!

Meillä oli ihanan rentouttava ja iisi viikonloppu. Mullakin oli vapaata ja oli ihana kölliä lauantaina pitkään. Aamiaisen jälkeen lähettiin poikien kanssa aamulenkille. Esikko ensin vastusteli, ei kai oikeen kehdannut mukamas enää meidän kanssa lähteä, mutta sitten koko gängi mentiin iloisin mielin ja käytiin ihan vitonen köpöttelemässä. Haettiin samalla pajunoksia. Poitsut rämpi hangessa, sanoivat herrasmiehinä, ettei sun äiti kannata rasittaa itteäs, kun upottaa niin kamalasti :heart:
Siinä meni lauantai askarrellessa ja pääsiäisiä piperrellessä.

Eilen oli ensimmäinen sunnuntai tälle keväälle ilman pelejä tai treenejä tai mitään lätkään liittyvää. Ite kävin kaatosateessa pitkän aamulenkin koirien kanssa ja miesväki jäi sohvalle formulan pariin. Sit alko jo vipattaa, et jotain pitäis tehä. Naurettiin, et heti kun vois vaan olla, niin sit on pakko lähteä.. :LOL: Värjäilin siinä hiuksiani ja mietittiin et mitä tehtäis..
Noh, mentiin itikseen, kävin Henkalta hakee yhet äippäfarkut ja seksintapporintsikat (ihan mukavuussyistä) ja käytiin Kreikkalaisessa syömässä ja jälkkärijätskeillä Spicella.
Ihanan rento päivä. Kaikki oli niin iloisia, kun saatiin viettää aikaa yhdessä

Siinä housuja sovitellessa tuntu, et masu on taas pienempi.. Tai sitten siihen on alkanut tottua.. Kun ei oo pahaa oloa, niin ei tarvi syyä enää koko aikaa eikä sitten oo niin turvoksissakaan..

Muutenkin oon huomannu olon kohenemisesta, et saunassakin voi taas olla. Ei tarvi heti lähtee pahan olon takia. Ihana rentoutua taas piiiitkissä löylyissä =)

Ihokin tuntuu taas hyvältä. Finnit ovat kadonneet! :p Jokunen viikko sitten olin ihan epätoivoinen, kun koko ajan pukkas uutta pimpulaa ja kipeää sellasta. Nyt iho on siloinen, mutta kuiva. Toivottavasti ei ihan ääripäähän mee. Myös näpyt selästä ja rinnalta ovat poissa..

Väsyttää vielä vähän, mutta muuten tuntuu, että alkas olee elämänsä kunnossa :D

Tänään on vielä vapaata, jos ihan kotihommiin keskittyis kun on niiiin kiva olo ;)

:wave: Puskajussi ja Onni 12+6 :heart:
 
Voi rähmä näitä kellon siirtämisiä |O
Väsyttää!!!

Onneks lapsilla toi siirtäminen on aina menny tosi hyvin *kop kop*, ne muutaa rytmin samaan vanhaan heti :)
No, nille maistuu uni muutenkin liiankin hyvin, keheen lie tulleet :saint:

Mä sain klamysiavastaukset ja negatiivisethan ne oli :) huoh!!!
Nyt supistelut on vähän rauhoittuneet, joten hyvä näin.

Mulla on tänään nt-ultra, jännää. Mä meen ihan yksin, mies ei jaksa raahautua kesken työpäivän sinne. Eipä sen niin väliä, mä suunnittelin jo synnytyksenkin ilman sitä :whistle: Se voi jäädä vaikka noita isompia hoitamaan niin ei tuu lapsenhoito-ongelmia.

Tukiverkoista. Meillä on ihan olemattomat. Miehen äiti asuu 50 metrin päässä ja siitä ei oo mitään apua. Siis harvoin saattaa hoitaa lapsia jos oikein pyytää ja kinuaa. JA MUA NIIN ÄRSYTTÄÄ! Just viikonloppuna itkee tirautinkin sen asian takia kun tuntuu, että on itte niin väsy ja ei saa apuja mistään.
Kun kerroin anopille, että tulee kolmas niin se totes vaan, että hänestä ei nyt apua oo, kun vapaapäivänä hän lepää ja tekee omia juttuja. Mulla ei vaan mahdu nyt kaaliin, miten voi olla noin itsekäs ja voimaton, ettei jaksa lapsenlapsiaan tavata ja meitä auttaa mitenkään. Ja varsinkin, kun asuu yksin, ei oo muita huollettavia. Ei oo kun aikaa.
Meillä on siis se tilanne, että viikon päästä alkaa talonrakennus ja mies tekee omat työpäivät ja rakentaa illat, eli seuraavan vuoden oon yksin lasten kanssa 24/7. Ja anoppi ei vaan jaksa ja halua auttaa.
Mies sano, että hän ei ala pyytää apua siltä. Että jos ei itte halua auttaa niin ei voi mitään. Että ruinaamaan ei aleta.
Mun vanhemmat on kuolleet ja mun siskolla on itsellään pienet lapset, ei se voi auttaa. Muita sukulaisia ei tässä sitten 400 km:n läheisyydellä oo. En tiedä jos hankkis jostain jonkun varamummon tai jotain?! Alko niin harmittaa viikonloppuna :'(

Ja jalkoja särkee joka päivä. Ne on niin väsyneet ja kipeet. Ei tajua. Ei pysty eikä jaksa tehdä mitään kun ne on ihan kun puupökkelöt ja kipeet.


valivalivali B)



Zeena 12+3
 
Heis vielä..
Lueskelin nuita muita ketjuja tossa aikani kuluksi ja jämähdin sikiösulonnoista narahtaneiden ketjuun..
Itehän kävin viikko sitten np-ultrassa ja verikokeessa. Tulokset pitäs tulla ihan näinä päivinä, kun viikossa lupasivat.
Oon päättänyt, että kaikki hyvin, kunnes toisin todistetaan.. Nyt vaan muistui mieleen yksi juttu, mikä sattui tossa tammikuussa :/

Chattasin mun vanhan koulukaverin kanssa fb:ssä. Hänen äitinsä oli tunnettu paikallinen selvännäkijä ja "noita". Muisteltiin lapsuusaikoja ja jutskattiin kaikenlaisia myös tuohon näkemiseen liittyen..
Hän kertoi sitten perineensä kyvyn äidiltään ja sitten siinä heitti muutamia juttuja, mitkä natsahti kohilleen heti. Sitten hän kysyi, että onko siinä huoneessa pinnasänkyä, missä olin? Ei. Jotain vaaleaa.. Sänky, kehto, sohva jotain? Ei. Jotain leposijaa? Ei.... Hän sanoi näkevänsä jonkin tälläisen, missä on pimeässä/ hämärässä hyvin tumma tai musta tyyny tai jotain.. Ja siinä lepäsi lapsi. Nauroin, että kuopus nukkuu kyllä vieressä, mutta ei ole mustaa tyynyä. Hän vastasi siihen, että ei ole se. Kyseli onko meidän talossa asunut joku aiemmin tai onko tässä ollut taloa ennen tätä. Ihan umpimettään ollaan itse rakennettu, eli ei ole.
Hän kertoi että näkee niin selvästi tämän ja että lapsella on jokin hätä..! Ihmeteltiin, et mikähän se sit oikeen on. Jutskattiin sitten niitä näitä vielä perään. Sitten mietittyäni tuota, keksin että mehän kovasti yritetään vauvaa. Sanoin sitten tälle kaverille, et jospa sä näit, että meille tulee vauva. En kertonut yrityksestä mitään. Hän siihen vastasi, että voi olla ja lopeteltiin sitten siihen koko keskustelu.
Okei.. Viikon kuluttua tästä plussasin ja jotenkin heti mietin Eskon näkyä.. Oliko mun kohtu tämä tumma tyyny ja minä vaalea leposija..?
No en oo asiaa pahemmin miettiny, mut nyt sit mietin että jos hän näki nuo muut, niin mikä se hätä oli? Pimeä..sairaus..?

Äitini on unennäkijä ja oon valitettavasti huomannu, et itellä ois samat taipumukset. Näin heti alkuraskaudessa inhottavan istukkanäyteunen.. Toivottavasti ei kuulu tähän, vaan ihan normi pöljiin raskausuniin.
Nämä enneunet ovat kylläkin symbolisia, eikä tälläsiä suoria toiminta unia, mut kaiveleepa mieltä nyt sit sen verran, et piti tänne avautua..

Zeena Munkin anoppi on tällänen ei-nyt-jaksais-mummo. Hän ei edes käy töissä, että luulisi olevan lastenlasten kanssa oleminen mukavaa vaihtelua arkeen. Hänelle on suuri ponnistus laittaa auto illalla tolppaan, mikäli pitäs aamulla tulla lastenvahdiksi. Bensarahat tietty maksetaan joka kerta! Ja matkaa kertyy jopa 15 km. Ja hän toki joutuu tulemaan joskus jopa kerran kuussa lapsenlikaksi.
Omat vanhemmat asuvat melkeen 600 km päässä ja surevat, kun näkevät lapsia niin harvoin. Pojat ovat kesäisin nelisen viikkoa siellä keskenään ja joka kerta kun haetaan heidät, mummun ja ukin suru on suuri.
Siksi vähän ihmetelläänkin, miten yksi päivä (noin 3h) on tälle lähimummolle niin iso ponnistus :headwall:

Puskis :wave:
 
Heips kaikille pitkästä aikaa!

Olen ollut sivuilta pois jonkin aikaa, kun huomasin noiden km-viestien ahdistavan omaa mieltä niin paljon. Päätin, etten enää sellaisia lue, vaan odottelen ultraa "omassa rauhassa". Ja tämä on kyllä helpottanut mielialaa paljon. Noita suru-uutisia on ollut ihan käsittämättömän paljon tässä ryhmässä. :/ :(

Nyt siis vain lyhykäisesti käyn poksauttamassa eilisen. Eilen siis 11+ 0 POKS. ;)

Huomenna ultraan, katsotaan millaisin terveisin sieltä tullaan... toivotaan parasta. :heart:

Nappula-10, 11+1
 
Zeena Et ole ainut kuka kyyneeleet tirauttanut hoito avun suhteen :hug: Meillä anoppi ilmoitti kun esikoinen syntyi että hän ei ikinä lauantaisin voi ottaa hoitoon kun hän on tanssimassa! Totesin miehelle siinä vaiheessa että no eipä sen tarvise sitä ollenkaan ottaa!!! Mun oma äiti on niin väsynyt ym muuta että hän ei jaksa oikein. Ja varsinkin kun yöt nukutaan niin huonosti taas meillä että yöksi ei ainakaan jaksaisi ottaa!
Perjantaina anoppi lupasi päiväksi pojan ottaa kun mennään mun synttäreiden kunniaksi leffaan ja syömään :) IHANAA!!!

Huomenna olis ultra :heart: Mies ei pääse mukaan kun meillä ei ole esikoiselle hoito paikkaa :( Ja meillä ei lapset ainakaan saa mukaan tulla ultraa..

Lara- Esikoisesta mun oma äiti oli vähän liiankin mukana! Monta kertaa kysyin siltä että onko se saamassa vauvaa? :LOL: Se on ostanu meille melkeinpä kaikki vauva vaatteet ja niitä rupesi heti ensimmäisen ultran jälkeen tulemaan ja sittenkun olin tokassa käynyt ja selvisi että poika tulossa niin sitten tuli poikien vaatteita oikein rutkasti! LIIKAAKIN!
Nyt oonkin sanonu että en halua yhtään vaattetta vielä. Meillä on kaikki tallessa vaatteet tallessa kuitenkin! Jos haluu jotenkin meitä auttaa niin mielummin rahallisesti silloin kun on tiukkaa! Kaverit eivät ole oikein kiinnostuneita koko asiasta :/ Yksi kaveri joka myös raskaana on kyllä kiinnostunut ja soitellaankin melkein päivittäin ja kysellään toisten vointia. Mutta ei kukaan muu kavereista ole kertaakaan kysynyt miten voin.

Nappula-10 Oletko jo dopplerin saanu toimimaan/kuulumaan? Vai olitko sinä jolla ongelmia sen kanssa? :ashamed:

pikku prinssi 11+2
 
:wave:

Zeena huh, siellä onkin sitten avulias anoppi :kieh:
Teilläkin alkaa taloprojekti, wau :)) Saanko udella, että mikä talo teille tulee ja mitä kaikkea teette itse?
Meillä on tällä hetkellä suunnitteluvaihe menossa pitkällä - talopaketti on tilattu ja tulee elokuun alussa tontille.

Puskajussi Vitsit, harva nykyään enää uskoo näihin näkyihin yms. Itse uskon hyvinkin vahvasti enneuniin ja muihin enne-juttuihin! Meillä on varmaan sukuvika :)

GALLUP: Raskaudesta kertominen Oletteko jo kertoneet "kaikille" raskaudesta vai onko asia vielä oma pieni salaisuutenne?

Me olemme kertoneet minun äidille, siskolle ja veljelle. Miehen puolelle ei olla vielä kerrottu.. Muutamalle ystävälle olen myös kertonut ja työpaikalla oli pakko kertoa.


eipä ihmeellisempää
bubbeli 10+4
 
championille jaksamisia!
Meillä oli lauantaina ultra, siellähän se pikkunen kölli :heart: pituutta oli 5,5cm ja nt 1,2mm, laskettu aika siis 8.10.10, voisko sen muuttaa tuonne kun ehtii?


puskajussi
esikoista oottaessani näin unen että synnytin rv 16 kuolleen vauvan, mies soitti sairaalan pihalta että minne hän laittaa tämän turvakaukalon, ei siis tajunnu ettei voi jäädä henkiin. Noh tästä pari viikkoa niin tuli äitiyspolilta puhelu: seula hälyyttäny, pitäs tulla jatkotutkimuksiin ja siinä menin tietty ihan paniikkiin niin jankkas vaan ettei tarvi vammasta lasta kotiin viedä, saa tehdä abortin. Ihan kamala akka. Parin päivän päästä mentiin tarkempaan ultraan ja piti tehä päätös otetaanko lapsivesipunktio. siinä ultrapöydällä maatessani muistin sen unen ja olin sillon just rv 16. Loppujen lopuksi vauvasta ei löytyny ultran perusteella mitään häikkää ja se uni vaivas minua niin paljon että emme ottaneet tutkimusta, uskosinki että jos oltas otettu niin kesken ois menny,loppujen lopuksi terve poika synty :) tämän jälkeen oon nähny enneunia muutamia semmosia mitkä on pitäny paikkaansa, mullakin ne on usein symbolisia. Mutta toivottavasti sinun uni oli vaan joku hormoonien aiheuttama uni :)

Vielä pitäs itekki ootella sen muutaman viikon että toteutuuko sama painajainen taas että seulasta kärähdetään niinku viimeksi, normaali nt mittaustulos oli viimeksikin muttei se mitään takaa...

galluppiin: me ollaan nyt kerrottu kaikille ihan senki takia etten jaksa enää salailla ja siinä toivossa jos tästä raskaudesta sais nauttia niinku pitäs eikä tarvis koko ajan miettiä että mitä jos lapsi ei olekaan terve ja sitä ja tätä. Oli melko raskasta aikaa kun suuri osa samaanaikaan oottavista kitisi vaunujen väristä ja me mietittiin että onko lapsi elossa syntyessään.

Lemission ja nappula 12+3
 
Tulin piipahtamaan ennen töihin lähtöä....
galluppiin,meillä tietää vanhemmat ja lapset,jokunen kaveri ja töissä huomasivat :D
Meillä on molempien vanhemmat ruvenneet kantamaan kaikkea vauva sälää ja vaatetta ja mikä naurettavinta ovat ostelleet vaaleanpunaisia ja sinisiä vaatteita,taitaa muutama vaate löytyä mikä käy molemmille,yritin kyllä sanoa et älkää ostako turhaan tytön tai pojan vaatetta vaan pitäis käydä molemmille :LOL: saa nähä ymmärtikö....
tänään poksuu 10+0 :heart:
 
Heipsun!

Pakko hehkuttaa: sain äsken sydänäänet kuuluviin kotidopplerilla :heart: =) ! Mulla on se Angelsoundsin karvalakkimalli, kuulokkeilla ja ilman monitoria. Löysin äänet ihan alhaalta ja vasemmalta, vieressä vahva oma syke (olisko istukan paikka tai muuten van joku iso suoni) ja sitten ne ihanat tiheät pumputtelut :heart: . Voi että, mä olen iloinen! Olin ihan varma, että ei vielä kuuluisi (viikkoja nyt 9+2 vasta), mutta päätin sitten neuvolaan suivaantuneena koittaa kumminkin ja löytyihän ne!

Neuvola-aika mulla oli taas tänä aamuna, tällä kertaa omalle th:lle, kun viime vkolla sijainen ei osannut mun tietoja koneelle viedä (tai siis ei osannut poistaa siellä yhä auki olevaa viime marraskuussa keskenmennytttä raskautta). Joo... Oli sitten laittanut mulle 15 min ajan ja siinä vaiheessa kun edellinen asiakas tuli ulos, niin se mun varttini oli jo ummessa ja musta seuraava asiakas käärmeissään, kun tajusi, että mäkin meen vielä sisälle ja hänen aikansa jo ikäänkuin oli alkamassa, huokaus... No ei siinä sitten todellakaan ollut aikaa mitään sydänääniä kuunnella, äkkiä vaan tiedot koneelle, kiitos, onnea ja hei! Seuraava käynti rakenneultran jälkeen, eli 3kk kuluttua :eek: ! On kyllä käynyt iso leikkuri noissa käynneissä, viimeksi kuopuksesta (jolloin olin jo kuitenkin uudelleensynnyttäjä ) olen käynyt rv 8+, 12+ ja 17+ jne. eli karkeasti sen kerran kuussa. Nyt sitten hätäinen pikapika-ensikäynti kahtena palana ja seuraavan kerran puolenvälin paremmalla puolella... Onneksi olen tällainen googlettamiseen kykeneväinen ihminen, johan tässä nyt ihan heitteillä melkein olisi muuten :kieh: . Kyllähän nyt hyvänen aika tossa ajassa jo voi hemppa laskea tai diabetes tai myrkytys nostaa päätään, eikä mitään tiedä, jos ei itse tunnista oireitaan! No ei mulla ole aikaisemmissa noista mitään ongelmia ollut, mutta silti tuli jotenkin vähän hölmö olo. No, onneksi on netti :D . Ja äitipoli sit jos joku hätä tulee. Ihan mielenkiinnolla odotan nyt muuttoa Helsingistä Espoon puolelle, että onko sama meno vai eri. Ainakin mun neuvola vaihtuu isosta tk:sta pieneen neuvolayksikköön, katsotaan mitä muuta muutoksen tuulet tuovat tullessaan. Seuraava neuvola mulla onkin sitten jo siellä uudessa, muutto on toukokuussa. Puntaroin sitten sitäkin, että vaihtaisinko sairaalan Kättäristä Jorviksi, mutta meen nyt ainakin noihin seuliin nyt Kättärille ja katson sitten myöhemmin vaihdanko sairaalaakin. Jorvissa olis vissiin paremmin parkkipaikkoja :p, mutta toisaalta perinteet velvoittaisivat Kättärille, molemmat pojat kun on siellä syntyneet :) ...

Mun äitini on kanssa vähän noita-akka ;) ... Ei varsinaisesti ennusta, mutta jotenkin vaistoaa asioita hirveän tarkasti ja välillä sitten unia näkee, jotka ovat usein symbolisia, mutta joskus ihan suoriakin. Näki nytkin unta, että meille oli syntynyt tyttö ja kysyi multa suoraan, että odotanko taas. Olin plussannut pari päivää aikaisemmin. Tiesi kyllä keskenmenosta ja yrityksestä, eli ei sikäli mikään ihme, mutta yleensä on tosi hienotunteinen eikä koskaan kysy suoraan mitään, vaan antaa mun itse kertoa, vaikka tietäisikin jo jonkun asian. Nyt vaan sitten pamautti kysymyksen, kun oli niin sata-varma :) . Ton perusteella voisin jo melkein veikata meille tyttöä, niin oikeassa äiti yleensä on!

Kerrottu on mun äidille, anopille, veljelle ja parille hyvälle ystävälle, jotka tietävät viime syksyn keskenmenosta ja yrityksestä. Töissä pakko kertoa pääsiäisen jälkeen kun palaan saikulta töihin, ovat jo ehkä arvanneetkin.

Ihanaa viikkoa ja paljon hyviä uutisia kaikille kenellä np-ultrat tässä lähimain! :wave:

Jaja 9+2

 
bubbeli jos sulla on se sun profiilissa niin kopsaat sen linkin vaan ja laitat tähän..ootas mä kokeilen etten neuvonu ny väärin :LOL: ...




Muoks* Joo,elikkä kopsaat sen litanian vaan missä on se url-osote.Se löytyy sieltä Lilypien sivulta kohdassa missä lukee click the link below tai jotain niin valitset sitten niistä sen missä lukee UBB and BB CODE .Painat sitä kohtaa missä nuo lukee ja se avaa sulle sen koodin siihen ruudulle näkyviin.Muista siis klikata sitä kohtaa missä noi UBB JA BB-lukee.
 
Tänään tuli postissa doppler, enkä saanut sillä mitään kuuluviin. Heti perään aloinkin vuotamaan kirkasta verta :'( Ei nyt vielä mitään isoja määriä, mutta verta kuitenkin. Nyt vaan odottelen, että pääsisin lääkäriin näytille. Ei vaan taida onnistua tänään enää. Kipuja on parina päivänä vähän tuntunut, nyt niitä ei ole ainakaan vielä.

Tää taisi sitten jälleen olla tässä...

Peppioliina olisi ollut 10+3
 
Peppioliina..tsemppiä, kaikki on varmasti hyvin :heart:

Husin kirje tuli; Tulos on normaali, lisääntynyttä riskiä ei ole todettu. Tulos ei anna aihetta jatkotutkimuksille.

Eli tästä jatketaan eteenpäin, tää riittää meille tässä vaiheessa :heart: :heart:

:wave: Puskis
 
Peppioliina :hug:
Toivotaan että kaikki olis hyvin.

Nt-ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin. Laskettuaika siirtyi ja on nyt 3.10
Lasketun ajan siirtäminen sopi oikein hyvin, pääsee mammalomalle aikasemmin :saint:
Eipä kai muuta :heart:

bubbeli: meille tulee Lammin kivitalo. Pakko olla ammattimiehiä tekemässä, mutta mies tekee tosiaan mukana paljon. Jää nyt töistäkin pois ainakin kuukaudeksi pohjien tekemisen+pystytyksen aloittamisen ajaksi. Ja kesällä on varmaan kans pitkään lomilla ja rakentaa. Ja säästöä kaikki mitä mies pystyy tekemään, sen verran arvokasta touhua muutenkin :whistle:
Minä en osallistu varmaan paljoakaan hommiin, on sovittu, että hoidan lapset ja kodin. Ja raskaana nyt ei kovin raskaita hommia voisi tehdäkään.


Zeena 13+1 (hui, muuttu viikot ihan kokonaan ) :heart:
 

Yhteistyössä