Huomenia ja mukavaa alkuviikkoa kaikille!
Voih Lara.. kauhee tsägä sulla sen kanan kanssa
Mä oon kyllä niin nirso ja varovainen ruokien kanssa, etten voi edes saman päivämäärän sapuskaa syödä ja parasta ennen on mulle ehdottomasti viimenen käyttöpäivä. Sain joskus kauan sitten myrkytyksen saman päiväyksen jogurtista ja siitä on noi nirsoilut jääny päälle.
Mama ällälle isot onnittelut kortista :flower:
Bubbeli, määkin huomasin ton joulukuun pinon. Jotenkin ihmettelin, ettei voi olla, mutta kyllä tää aika rientää.
Champion, voimia sun taisteluun! Älä vaan anna periksi. Käy lekurissa ja tee valituskirjelmä, niin kaikki muuttuu vielä hyväksi!!
Meillä oli ihanan rentouttava ja iisi viikonloppu. Mullakin oli vapaata ja oli ihana kölliä lauantaina pitkään. Aamiaisen jälkeen lähettiin poikien kanssa aamulenkille. Esikko ensin vastusteli, ei kai oikeen kehdannut mukamas enää meidän kanssa lähteä, mutta sitten koko gängi mentiin iloisin mielin ja käytiin ihan vitonen köpöttelemässä. Haettiin samalla pajunoksia. Poitsut rämpi hangessa, sanoivat herrasmiehinä, ettei sun äiti kannata rasittaa itteäs, kun upottaa niin kamalasti :heart:
Siinä meni lauantai askarrellessa ja pääsiäisiä piperrellessä.
Eilen oli ensimmäinen sunnuntai tälle keväälle ilman pelejä tai treenejä tai mitään lätkään liittyvää. Ite kävin kaatosateessa pitkän aamulenkin koirien kanssa ja miesväki jäi sohvalle formulan pariin. Sit alko jo vipattaa, et jotain pitäis tehä. Naurettiin, et heti kun vois vaan olla, niin sit on pakko lähteä..
Värjäilin siinä hiuksiani ja mietittiin et mitä tehtäis..
Noh, mentiin itikseen, kävin Henkalta hakee yhet äippäfarkut ja seksintapporintsikat (ihan mukavuussyistä) ja käytiin Kreikkalaisessa syömässä ja jälkkärijätskeillä Spicella.
Ihanan rento päivä. Kaikki oli niin iloisia, kun saatiin viettää aikaa yhdessä
Siinä housuja sovitellessa tuntu, et masu on taas pienempi.. Tai sitten siihen on alkanut tottua.. Kun ei oo pahaa oloa, niin ei tarvi syyä enää koko aikaa eikä sitten oo niin turvoksissakaan..
Muutenkin oon huomannu olon kohenemisesta, et saunassakin voi taas olla. Ei tarvi heti lähtee pahan olon takia. Ihana rentoutua taas piiiitkissä löylyissä =)
Ihokin tuntuu taas hyvältä. Finnit ovat kadonneet!
Jokunen viikko sitten olin ihan epätoivoinen, kun koko ajan pukkas uutta pimpulaa ja kipeää sellasta. Nyt iho on siloinen, mutta kuiva. Toivottavasti ei ihan ääripäähän mee. Myös näpyt selästä ja rinnalta ovat poissa..
Väsyttää vielä vähän, mutta muuten tuntuu, että alkas olee elämänsä kunnossa
Tänään on vielä vapaata, jos ihan kotihommiin keskittyis kun on niiiin kiva olo
:wave: Puskajussi ja Onni 12+6 :heart: