Yo: Mietin tuota toppa-asua kummitytölle, on ens lokakuussa 1v ja isokokonen neito. Mahtuiskohan ens talvena??
Mulla jäi! (Siis hampaankoloon) Joulupukki toi siilipaidan 86/92. Olisin kiinnostunut siihen sopivista turkooseista plyysihousuista. ja pilvistä.... ja kärpässienistäAlkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Ihania kuvia mammolla Ja tsemppiä V-O tupakkataisteluun!! Minulla kolmas päivä ilman herkkuja!! huh huh, tekee tiukkaa. Olen luvannut että tammikuussa ei herkun herkkua, vain viisi ateriaa päivässä lasten rytmiin, sitten alkaa lauantaiset herkkupäivät. Niinukka ja Katjanna, liityn joukkoon :wave: Ainakin 8 kiloa pitää saada pois, kävin uutena vuotena puntarilla, ikinä en ole painanut noin paljon Kun miehen tapasin, painoin 13 kiloa vähemmän
Meillä mies on lähdössä isomman kanssa mummolaan, joten me jäädään Mintun kanssa kotiin koska on päiväuniaika. Eilen yritin likkaa vaunuun, nukkui peräti ½ tuntia... Ei osaa nukkua vaunussa ei. No, heitän sillä aikaa petivaatteet ulos ja siivoilen. Illalla mennään sitten katsomaan uutenavuotena väliin jäänyt kaupungin ilotulitus kello 18.
me&i fanit, varastoon tulee palautuksia monista eri unelmista joita luullaan jo loppuneen... siiliä jne. Jos jokin jäi hampaankoloon niin ei muuta kuin yvtä tulemaan, voin tarkistaa
yv laitettuAlkuperäinen kirjoittaja susa79:Mulla jäi! (Siis hampaankoloon) Joulupukki toi siilipaidan 86/92. Olisin kiinnostunut siihen sopivista turkooseista plyysihousuista. ja pilvistä.... ja kärpässienistä
yv tulla tupsahti.Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Topsy mullakin jäi hampaankoloon...oisin halunnu sen siili plyysihaalarin 74/80 tai 86/92(jos tota kokoa oikaan).
takas lähtiAlkuperäinen kirjoittaja Topsy2:yv tulla tupsahti.Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Topsy mullakin jäi hampaankoloon...oisin halunnu sen siili plyysihaalarin 74/80 tai 86/92(jos tota kokoa oikaan).