LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

Noniin, pääsihän tänne, oli ryysistä. Kävin välillä kaupassa ja nyt toimii. Ukko sai ne kuvat mulle koneelle, eli koitan osata nyt liittää ne tähän. Kirjainten korkeus on n.5cm, pienempänäkin saa. Eli jos kiinnostaa, niin yv:nä voi laittaa nimen/t joita haluaa.

http://kuvablogi.com/blog/6608/11/ Toivottavasti osasin oikein....

 
oikein hyvää alkavaa vuotta teille kaikille myös minulta :D

täälä oli sit suursiivous tänään..ulkona ku niin kirpsakka pakkanen niin oli kuulkaas kaikki matot,petivaatteet,sohvatyynyt ym..pihalla :D kyl oon ylpee itestäni...kerkesin siin samal vie laittaan ruokaa ja verhoileen yhen autonpenkin :saint:
mut mut...mitäs mun pitikään..hmm..yllätys et en muista enää ;)) ai niin...Emma sai tänään kerrosängyn ja on kyl niin onnellinen :D ny odottaa et koskas se Veeti menis alasänkyyn nukkuun...taitaa mennä vie tovi :whistle: ...
mut ny on niin kamala pisuhätä,et pakko rientää :LOL: :LOL:
 
Ihania nuo Vilma-Onnin miehen tekemät tekstit! minä ainakin haluisin tilata jotain, pitää vaan miettiä vähän että mitä...
Oululaiset! :wave: jos ootte tilaamassa muutkin niin pitäiskö tilata porukalla? aattelin että säästettäis näin postareissa... YOdottaja ainakin jos tilaat niin ilmottele, me kun ainakin nähdään aina väliin! Niin ja miten meni Viutsin eka tarhapäivä ja äitin työpäivä? Oon miettiny teitä tässä päivän mittaan :)
 
Susa, saatte varmasti hienon sängyn :) . Kaverilla on tosiaan se Ikean metallinen ja kiva on kyllä kans!!

Topsy, alkaako pikkuneiti oleen jotenkin enemmän Annin kanssa samaa näköä? En tietysti Annia vauvana tiedäkään minkä näköinen on ollut, jos ovat jo ihan pienestä olleet saman näköisiä, mutta nyt itse huomasin, että samaa löytyy :heart: . Meillä Anni pelkäsi kanssa kovasti nyt raketteja. Ei ole ennen näin pelännytkään. Liekö johtui siitä, kun kavereilla oli suojalasit ja taidettiin jotain silmistä ja niiden suojaamisesta puhua. Toinen sitten pelkäsi ihan kunnolla ja osa paukuista jäi ampumatta lasten nähden.

Katjanna, meillä sama homma noiden lahjojen suhteen, kun esikoisen synttärit on marraskuun lopussa ja sitten perään heti joulu. Todellakin, välillä tuntuu, että täytyy keksimällä keksiä. Raha on siinä kyllä oiva juttu!

Äitivaan, onnea pisuista, koskahan me kokeiltais eka kerran pottaa :ashamed: . Pitäksö muka ryhidistäytyä siinä asiassa |O .

Mites Mileko Sanni nyt jakselee? Toivottavasti kuume laskenut!!

Mama voi nyt sitten rauhassa avata jalat rististä, että alkaa tapahtua :D :heart: . Vai joko sitä ollaan menossa? Ja Mileko tarkkana puhlimen kanssa ja sitten meille tiedottamassa!!

Heh, taas yksi päivä töissä ja miten onkin olevinaan niin ihanaa, kun on taas viikonloppu :D . Menen pesemään pääni ja sohvalle herkutteleen. Mites tän kierteen oikein sais katkastua!! Kirjottakaa vaan laihduttajat tänne juttujanne, jos mun tulis niistä niin kateus, että sais itekin jotain tehtyä!! Niin kuin aina olin ihan katellinen ja huonossa omassa tunnossa, kun Katjanna lähti jumpalle... Kuulostaa muuten melko suurelta tuo sinun tavoite... Mutta tsemppiä B) .

Äläkä Henkka muistuta, että nyt olis mahtava keli laittaa kaikkee mahdollista ulos tuultuun. Mä en jaksa alkaa mitään suursiivoja, vaikka toisaalta tarvetta olis. Samoin toi kamala arkkupakastimen sulatus |O . Miten ei yhtään nappaa. Joulun siivousta oon jo hiukan mielessäni alotellut, että jos se innostus sieltä tulis...
 
Henkka, missä kuva? ei näy :/
Me mittailtiin tänään sopivan pitunen/korkunen laita tohon alasänkyyn, vaari sen lupas sahata ja nikkaroida valmiiks. Sillain suunnittelin että rappusista alkaen ja korkeus ensimmäiseen rappuseen asti. Sit sinne toiseen reunaan jää rako että sieltä pääsee pois. Sit laitan ton pinnikset reunasuojukset päätyä ja reunaa suojaamaan+ pehmoleluja ja tyynyjä jalkopäähän.
Löysin meiän porukoilta hienot muumi verhot, on nyt poikien huoneessa =)
Huomena pitäs vaihtaa keittiöön verhot ja siivota se... kun ei tonne ulos ihan hirveesti viitti mennä tollasilla pakkasilla kun -15... jos vähemmän huomena niin sit luisteleen mennään
 
Hieno tuo henkan pikkuisten sänky :D Ja V-O:n kirjaimet tosi kivoja! Mut mihin tilais.. pitää miettiä :)

Rontti, Minttu on ollut suora kopio miehestä, kun taas minun lapsuuden kuvia on luultu Anniksi. Mutta voi olla että alkaa Minttu pikkuhiljaa muuttua Annin näköiseksi. Olihan minttu syntyessään ihan tummatukkainen, vaan meni vaalenemaan :headwall: Jaa onko teilläkin Anni...?

Hauska aina lukea miten Katjannan Anni on kehittynyt/elellyt samalla tavalla kuin meidän Anni. Monesti helpottavaa lukea että teillä ollut samanlaista ja nyt ei enää. Vaikka ei toki haittaa että Anni pelkää raketteja, mutta siis kiva kuulla kehityksestä, tuntuvat samalla tavalla kehittyvän monissa asioissa.

Mun pitäis tosiaan loppukuusta mennä tampereelle viikonloppuna, ja koska kyseessä junamatkaa ja hotellia, haluaisin ottaa Annin mukaan. Mutta... mulla on lauantaina 8 tunnin tilaisuus, jonne ei taida saada lapsia ottaa. Mihin laittaisin 4 vuotiaan 8 tunniksi?? Oudossa kaupungissa jossa en tunne ketään. Harmittaa niin että toinen ei pääse mukaan tuon vuoksi. Olispa jokin tarha johon saisi viedä...

Jahas, mulla on muuten lonkero tos kaverina :LOL: Meni tuo uusivuosi selvinpäin niin ajattelin nyt yhden nautiskella. Ja samalla teen ostoslistan Ikeaan sunnuntaiksi, jeejee, likkojen kanssa tiedossa shoppailupäivä, siis aikuisten likkojen ;)
 
yksäiti, kävi mulla mielessä sekin :D Tuhannet kiitokset tarjouksesta! :heart: En vain tiedä jääkö tuo tyttö :| Ei välttämättä kun ei ole teitä ennen nähnyt ja emme ehtisi tutustua ennen sitä :(
 
Miten pitkään tuota äitiyspakkauksen peittoa yleensä käytetään?

muoks, siis tällaista tällä kertaa katselen http://www.skidi.fi/product_info.php/products_id/824 (kävis hyvin Eelin huoneen teemaan), mutta tuo koko mietityttää... Jos jää kovinkin lyhyt ikäiseksi, niin ei kannata enää ostaa.
 
Susalla on liikaa aikaa surffata netissä verkkokaupoissa |O :LOL:

Ihania tuolla rafsenilla :O :O Niin ja mitä tuohon pussilakanaan tulee, en ottaisi enää pientä. Kun siirtyy isoon sänkyyn, mun mielestä se äippäpakkauksen peitto on ihan liian pieni. Menee vaan myttyyn nurkkaan. Mut rafsenilta sai sinisenä sitä isompana :saint: http://shop.textalk.se/shop/2946/img3/450003/450003-rescaledpic-198x135.jpg
 
Hyvää yötä, JA HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA 2009!!!

Minä täällä taas sairastan, ja kuuntelen kun tuo toinen sairasvääns yskii tuolla makkarissa :/ Kiitos muuten yskä-vastauksista Topsylle ja Katjannalle :heart: Olin yhteydessä terv.keskukseen ja neuvoivat tarkkailemaan. Tosin huomenna taidetaan luovuttaa ja viedä näytille :/ Sittenpähän saa selvyyden.

Minä tuossa kameraa purin, ja laitan nyt muutaman kuvasen meidänkin juhlapyhistä, mutta kriitikoille tiedoksi annettakoon, että keittiössä roikkuu makkarin verhot ja olkkarin verhot on lyhentämättä, ja ovilistat puuttuu jnejne.... Eli antakee armoo :D

Sikke kuusenkoristeluhommissa


Olkkarissa räjähti pommi... ja mun isä oli käyny kinkkuvahtina meidän poissaollessa ja laittanut tuohon olkkarin pöydälle tuon liinan :eek: :x ei ehkä ihan ominta minua... (poistin sen heti kun tiesin, ettei isi tule enää kylään :D )


Ja soffan kulmaa, jossa taulutkin roikkuu vielä ripustamatta...


Ja tässä niitä ainokaisia joulukoristeita kuusen lisäksi


Hetki, jota oli odotettu


Ja uuden vuoden tortillakestit (ja lamppu on Santerin vanha lamppu uuden köökin lampun ollessa vielä kaupan hyllyssä...)


Muita paikkoja näytän jahka ne kestää päivänvalon...

Oli muuten ihan järkyttävä rapula eilen :eek: Ei se vanhuus tule tosiaan yksin... Onneksi Silja talon tavoille oppineena heräsi vasta 11.20 :D Anto äipän ja iskän nukkua...

Nuo V-O:n kyltit oli kyllä tooosi kivoja! Mikä se hinta olikaan? Vois hyvinkin lasten nimillä tilata...

Nyt taijan itekki kampeutua sängyn pohjalle :snotty:
 
Huomenta ja kirpakkaa pakkasta kaikille!!
Mä ajattelin sulattaa pakkasen, mutta kun tuo Eero tuskin malttaa olla poissa siitä vesiastialta. Miksei voi olla itse sulattavaa pakkasta???

Noi kirjainjutut siis 2? kirjain. Pk:t mahdollisimman halvalla. Meillä noita on siis jokapuolella... sängyn päädyissä Mom ja Dad, telkanpäällä Movie, liesituulettimella Food, ovissa poikien nimet ja Wc, keittiön kaapiston yllä pasta, salad,pizzaymym... olkkarin ikkunoiden päällä sweet home sweet... siis joka paikassa ja ehdotinmiehelle, jos alkais vaikka tilauksista tekeen.

Hei tytöt, kolmas päivä ilman kessua alkaa!!
 
huomenia!

venla sitten nous klo 6,ja minuu väsyttää..miten sitä jaksaa ens keskiviikkona lähtee klo 6.deksi töihin,kun nykysin väsyttää koko ajan..

eilen siellä imatralla,mutta niin kurppaset oli kaupoissa valikoimat ja venäläisiä joka kaupassa nii paljon että tuli tunne että olis jossakin tallinnassa ollu..ja siis tosi röyhkeitä nuo..eivät paljon väistele,ym..et eipä juur kehannu käydä mitään suurempaa kattelemaan..venlallekkaa en löytäny yhtää mitää :(

katjanna meikäläiselläkin olis huimia tavotteita..pitäs se 15-20kg johonkin saada kadotettua..tiukassa se on,pitää sanoo..mutta jos aikoinaan olen 20kg painonvartioissa pudottanu niin kyllä se on nytkin lähdettävä..eiku töppöstä toisen eteen..tuossa tuo krosstrainer jököttää olkkarissa et ei vaan pääse unohtumaan :LOL:

mutta nyt tuo mukula taas kiukkuu..siis en tajuu et olisko hampaita tulossa,vai vaan mielen osostusta kun oon koneella.

ainii,venla änkeyty eilen illalla meijän sängyn alle,ja ihmettelin että missä huutaa..siellä huus,kun ei päässy pois,sänkyy piti oikein nostaa et toinen sieltä pääs pois..
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
vilma-onni nuo on kivoja kirjaimia,mie voisin venlan nimellä tilata.minkalainen kiinnitys noissa on?
Meillä on kakspuoliteipillä ja yks rautalangalla, kuten tuo CARS.
Minkä väristä toivot?
Laitatko osottees, niin laitetaan mahdollisimman pian postiin.
Postikulut halvimman mukaan.


Pakastin sulaa!! JEE!! Jotain hyötyä pakkasesta :)
 
Hei,

puffaan viel' tääll , että niitä Viun vaatteita ois kaupan, myyn vaikka alle torihintojen , että saadaan pois. Näyttää olevan hiljaista huutonetissä...
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?sellstyle=K&classification=0&status=N&stype=A&tits=&seller=paulasaa&bidder=&location=&odir=A&cat=%25&start=0&num=50

Eka työpäivä - siis eka työviikko on ohi. Hyvin meni Viulla hoito ja äippäkin pärjäsi töissä. Ihan outoahan se oli, lahkeesta puuttui jotain koko päivän :)
Kauheat pakkaset, ja meillä lämpöpaikan avain hukassa ... jeeeeee ...

Myöhemmin lisää..
 

Yhteistyössä