LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mileko35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen verran uskallan sanoo, että odottaja ei oo vakituinen kirjottaja, eikä taida muuten olla enää listallakaan, kun on kirjoitellu niin kauan aikaa sitten =)

Minun pitäs lähtee tuonne pas...keliin ajamaan töihin :headwall: :/

huomenta!

pikaseen merkkaan mihin asti luin..

meille sitten iski räkätauti..ja mittailin tossa sitten tytyltä jo kuumetta.ei ollut vielä..
viimonen päivä töitä ja jeeee loma..kyllä sitä on ootettukkin.

töissäkin,iskenyt kuumeaalto,eilen ei ollu ku 5 mukulaa hoidossa :o ja loputkin körsky siihen malliin että varmaan ovat lähipäivinä kipeenä..mielenkiinnolla ootan et montako sielä on kun menen töihin..mutta nyt venlalle antamaan aamupuuro,siihen malliin tossa tirpattaa.

Hipkukka, mun käsityksen mukaan tän kitalaki mallin pitäis riittää ja seuraava kontrolli mulla on heti loppiaisen jälkeen, hammaslääkäri oli sitä mieltä että sillon vois saada jo pois. Toivottavasti, nää aiheuttaa ihan hirveetä särkyä noihin oijottaviin hampaisiin |O en muista että muksuna olis tällästä särkyä ollu, tosin sillon varmaan oikominen tehtiinkin hitaasti ja hellemmin, nyt pistettiin täys veto päälle :o
Yksityisellä hammaslääkärillä käyn ja luulin ensin että siellä saa maksaa ittensä kipeeks, mutta tää onkin kohtuu edullinen paikka =)

Tyttelin viesteistä paistaa läpi kyllä, että mieli on jo parempi :heart:

Joulukuusesta, meille kyllä tulee kuusi :D täytyy varmaan koittaa kattoa josko sunnuntaina olis aikaa mennä se kaatamaan, ollaan muutamina vuosina haettu kuusi miehen veljen tontilta. Pistetään sitten vaikka kattoonkin kiinni, mutta mä en ilman kuusta ole :D

Topsy, paa listaa :whistle: ;) :D

Kiva kuulla mammastakin välillä :)

Mammoliino :hug: :hug: :hug: :hug:

Joko keijulla kännykkä pelaa? mä en iteasiassa tiiä onko siinä semmonen toiminto että puheen voi mykistää, mutta yhellä kaverilla on usein niin, että kuulee kun muut puhuu mutta kukaan ei kuule kaverin puhetta, toimii kyllä sitten taas kun käynnistää uudelleen.

Ja MILLI missä luuraat?? oliko teijen karvavauva tolleri??

Mulla olis tässä kaikenmoista hommaa, mutten jaksa, taidan odottaa että isäntä saapuu töistä kotiin, saan sitten tehä rauhassa, nyt kyllä huilin senkin hetken kun juho koisii. Mun porukatkin tulee illalla, lauantaina ne menee sitten mun velille tohon muutaman kilsan päähän.
Tein eilen iltamyöhään ison satsin namuja, pitäs nekin jotenkin kivasti saada muutamaan pakettiin, ei vaan oo mitään kivaa alusta, joten pitäs vissiin semmosiakin käydä hommimassa ja eilen taiteiltiin juhon kans tyynyliinoja mummille, vaarille ja mummolle ja papoille (mun isäpuoli on juhon vaari) joten siksi niin monta miespuoleista. :D mutta siis, ne pitäs silittää ja panna pakettiin *puuuuuuuh* ja siivota pitäs vähän, tai lähinnä kerätä romut ja imuroida. Nyt postin hakuun.

Mileko En nyt tiedä tarkoitatko mua? Ja mua varmaan ei monikaan muista, mut joskus jotakin kirjottelin. Taustalla sitäkin ahkerammin oon pyöriny, päivittäin käyn jutut lueskelemassa!
Mut siis pääpointti, että yksi salaodottaja täällä ilmottautuu :heart:

Minä haluan kuivausrummun |O Eilen päivällä kuivumaan laitetut pyykit on vieläkin osittain kosteita. Ei ihme, että meitin vaatteet joskus haisee ummehtuneilta :kieh: Ja vielä olis ainakin kaksi koneellista erilaista pyykkiä pesemättä, eikä yhtään kuivaustilaa.

Lopulta meän rinsessan 1v kuvia...
kauhean vaikea räpätä edes jotenkin tunnistettavaa kameralla...
sairaan kallis lasku kuvista 290 e ... + kuvaus 75e ...

Tässä ensin hieman nakumpaa :)

Paan myöhemmin lisää, teetätin vissiin 7 erilaista ... kun oli niin kaunis lapsi :)
Subjektiivinen ja äidillinen näkemys ... :) :)

Söpöjä kuvia taas lapsukaisista, Viusta ja Mintusta ainaskin!

Lähtö meillä on sunnuntai-aamuna varhain, yritän huomenna tulla vielä heipat sanomaan. Ehkäpä pääsen paikan päältäkin jotain lueskelemaan, kirjoittamaan tai vähintäänkin ilmoittamaan, että me muutetaan Mehikoon, koska en jaksa samanlaista lentomatkaa takasin päin :p .

Puhelin ei pelaa, kiitos kysymästä, Pupu. Ei tai olla mykistystoiminto, kun sama peli jatkuu, vaikka sen käynnistäisi uudelleen... muutenkin omituinen, ilmoittaa olevansa offline... wtf? Kaipa tuo neiti on sen saanut tilttiin. Nyt vannon pyhästi, että seuraava beibi ei todellakaan saa käsitellä mun puhelinta - sitten kun sellaisen uuden saan. Kolmikyppiset lähestyy, joten kovasti toivon, että joku ottaisi vinkistä vaarin ja sellaisen mulle kustantaisi - esim. tuo kaveripoppooni, olisi nimittäin hyvän hintanen porukkalahja. No, on hoohetkeen siis kyllä yli kaksi kuukautta, et se ois pitkä aika sinnitellä...

Mä voin kanssa myöntää, että niinkin innolla kuin järjestelyjä ja jälkimaininkeja varmasti seuraan, niin jää tuo mökkeily multa väliin, osin ajomatkan takia, pääosin lasketun ajan. Mut teillä tulee varmasti olemaan hauskaa porealtaineen kaikkineen.

Nyt meen miettimään viimoset pakkaukset - tai huomennahan se tehdään, mut lähinnä meen miettiin, että mitä vielä laittasin pyykkiin.

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE ÄIDEILLE JA PIKKUSILLE!!! :heart:

Lähdetään huomenna mummuloihin joulunviettoon joten en varmaan koneelle kerkiä ennen joulua istahtaa.

[/b]Mammoliino voi että sait ikäviä uutisia näin ennen joulua. Toivotaan että olisi väärä hälyytys ja pääsisit hyvillä mielin laittamaan uutta kotia :hug: Mun ystävä kävi saman läpi tuossa vuosi sitten, oli hälle raskasta aikaa vaikka olikin sitten onneksi väärä hälyytys. Lääkärin mukaan oli jotain imetyksen jälkeistä jäänyt tonne tiehyisiin ja se sielä kummitteli, niitä voi kuulemma esiintyä. Varuulta hältä kuitenkin se patti leikattiin pois mutta siisti jälki jäi joten vähällä lopulta selvis siitä.

Minä en valitettavasti tänäkään vuonna pääse sitten tapaamiseen kun kerran se la on 3.6 :/ Harmi, olis ollu mukava nähä teitä ihan livenäkin mutta jospa sitten seuraavana vuonna, sillon en aio olla raskaana ;)

Valkosorsa Ihanaa, onnea!! :heart:

Ja menee hermot :kieh: :kieh: Peetu käy tuola Pessin pinnasängyssä jollain Pessiä nipistelemässä. Nyt huutaa mun huoneessa kun hänellä on omaan huoneeseen portti kielto :headwall: taasko tää alkaa ton kanssa :headwall: :headwall: :kieh: miks ei voi antaa toisen nukkua :headwall: :kieh:

valkosorsa onnea :heart: :hug:

Mullahan tuossa jo tuhisee kohta 3½kk ikäinen tyttö :D :whistle: olin lokaäideistä ensimmäinen :saint: tuntuu hassulle, kun toiset nyt odottavat ja mulla jo syntynyt ja on jo "iso" tyttö" =)

Lämpimät onnittelut Valkosorsalle :heart: !! Kyllä minäkin nikin muistan oikein hyvin. Kiva jos oot taustaillut, alapa taas kirjoittelemaankin :) ! Oliko Mileko Valkosorsa se ketä ajattelit?

Ihanat kuvat Tildan molemmista lapsukaisista :D :heart: :heart: ! Tilda lähtee mökille, eikö?
Yksäitille sinne tsemppiä nipistelevän kanssa |O :hug:

Hienot kuvat Viustakin :heart: ! Innolla odotan lisää :) . Mitäs YOdottaja sanoo mökkeilystä?

Minä oon Pupun kanssa samoilla linjoilla, että kuusi tulee (on jo ostettu), vaikka mikä olis. Saas nähdä millanen riesa on pitää pimu irti kuusesta, mutta saa luvan oppia :whistle:

Ihanat joulu- ja lomafiilikset täällä, vaikka ulkona sataa vettä. Töistä saatiin lisää lahjuksia, oli ihana toivotella jouluja. Sit vielä anoppi sattui pitkän päivän päälle kutsua syömään. Mieskin kun on omilla yöreissuillaan, oli ihana vaan hakea lapset ja ajaa suoraan valmiiseen pöytään :p . Nyt on sitten reilun viikon loma :D :D . Ihanaa itelle ja lapsille. Lapsilla on lomaa pidempäänkin isukin kanssa. Mulla on nyt kaikki lahjat pakattuna ja aamulla lastaan ne autoon. Mennään mun vanhempien luo huomenna ja viedään lahjat jo valmiiksi sinne. Mennään huomenna mun vanhalle ala-asteelle (isukkini siellä töissä) joulujuhla katsomaan. Se on aina jotenkin niin nostalgista ja iso koulu kun on, tulee mojovan kuuloiset joululaulut, hyvä ohjelma jne = todellinen joulumieli :) .

Kaikille, jotka jo joulua lähtevät viettämään, niin menkäähän turvallisesti ja ihanaa, onnellista joulun aikaa, mahdollisimman rauhaisaa sellaista :heart: :) !

Jospa nyt häiritsisin teitä kuvapläjäyksellä. Eka joulukorttikuvaa yritän laittaa...

http://www.aijaa.com/v.php?i=3255952.jpg
Saas nähdä minkäkokoisena kuva tulee... Jos tekstistä ei saa selvää, meidän runo oli kuvaan viitaten:

"Pienet nenät ikkunassa,
silmät ulos tapittaa.
Hiljaa, hiljaa ollaan vaan,
Joulua sydän tulvillaan."

Sit yks toinen kuva-aihe, mitä korttiin meinasin, mut hyllytin. Tää ei ollut kuvista paras, mutta sen nyt sain jotenkin skannattua, enkä muita jaksanut alkaa yrittää. Tuossa neiti oli enkelinä, mutta tässä kuvassa on sädekehä pantansa jo nyppässyt mäelle ;).

http://www.aijaa.com/v.php?i=3255963.jpg

Sit muutamia joulu"sisustuksia" meiltä, epämääräsiä, kun otin ilman salamaa, mut salaman kans tuli liian kirkkaita. En jaksanut kynttilöitä enää sytytellä, kun olin ne just hetki sitten sammuttanut, kunnes sit innostuinkin vielä kuvaileen. Laitan näitä, jos joku muu innostuis sit kans. Tahtoisin nähdä :attn: :attn:

Meidän olkkarin pöydällä on nyt tällaset
http://www.aijaa.com/v.php?i=3255975.jpg

:laugh: Saas nähdä näkyykö noissa muuta kuin mustaa :ashamed: . En vaan jaksa uudestaankaan alkaa kuvaileen :kieh:
Keittiöstä yhden vanhan peililipaston päältä
http://www.aijaa.com/v.php?i=3255981.jpg
Olkkarista telkkarin viereltä
http://www.aijaa.com/v.php?i=3255989.jpg
Keittiöstä saarekkeen reunustaa
http://www.aijaa.com/v.php?i=3255998.jpg

Sit löysin tänään jo joulun aleista mielestäni ihanan joulukoristeen ja vain 1,25e :o . Tuolla hinnalla ei todella kannattais ite alkaa tekeen :whistle: . Ostin noita kolme :ashamed: Ja olisin ostanut enempi, jos olisi ollut, olis voinut antaa vaikka jollekin hoitotädeille tms ens jouluna...
http://www.aijaa.com/v.php?i=3256014.jpg
Sit tos on vielä toinen, minkä tänä jouluna ostin, tuo korkeempi tyttönen, toinen tonttu on viime joulun aleista.
http://www.aijaa.com/v.php?i=3256018.jpg

Musta olis kiva, kun laittasitten kuvia omista koristeistanne, mistä tykkäätte. Joulukoristeitakin on niin monenlaisia, olis kiva nähdä millanen on kenenkin maku. Joku esim varmaan kauhistuu mun noista kuvista, vaikka saarekkeelta, että miten paljon kamaa. Mut mä vaan tykkään kaikesta :laugh: . Toisaalta taas yksinkertaisempi ja vähäeleisempikin on tosi hienoa jne.

Apua, eikö mulla tosiaan ole muuta tekemistä perjantai-iltana :laugh: . nyt edes hetkeksi sohvalle! Tänään kyllä aamulla väsytti niin, että pitäs mennä jo nukkumaan, mutta en raaski.

Tildalla suloisia kuvia. Viun 1v. kuvat ihanan erillaisia. Rontin kuvat ei taaskaan pettäneet odotuksia (ja odotukset on korkealla aiempien kuvien perusteella ;) ) Ihana tunnelma teillä! Meidän joulukoristeet on tällä hetkellä 2 valkoista joulutähteä ikkunassa ja 3 punaista kynttilää keittöin pöydällä. No vaihdoihanhan mä punaiset tekstiilit, mutta ei ne sen kummemmin jouluaiheiset ole.

Valkosorsalle hurjasti onnea odotukseen :heart:

Eeli huusi sitten äänensä pois. Pihinää vaan kuuluu kun yrittää karjua. Pitää vissiin rientää isin avuksi...

Yhteistyössä