LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

Minä lähden kyllä mielelläni, mutta mulla ei suoraan sanottuna ole varaa maksaa tuota ainakaan ihan lähiaikoina... :headwall: Toi on matkojen, ruokien yms päälle liian kallis tällä hetkellä.... Voi olla, että rahatilanne muuttuu jossain vaiheessa, mutta tämän hetkistä tilannetta katsoakseni...
 
No niin. Paremmalla päällä jo :D Anteeksi kiroaminen. Meidän Annilla on tänään eka kertaa täältä meidän kaupunginosasta kerhokaveri leikkimässä ilman vanhempia :heart: Kyllä meitä vähän jänskätti ennenkuin tyttö tuli vaan hyvin on mennyt, leikkivät kovasti vaikka on vähän ujompi tyttö ja meidän Annihan ei tiedä mitä ujous tarkoittaa :whistle: Ja Minttu nukkuu, eli mulla on ihan luksusta :D Meen keitteleen kahvit...
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Mulla kävi sama mielessä kun Rontilla... jos ens alkuun tapais ilman lapsia ja sitten kesällä lasten kanssa?!.. vaikka vähän myöhempään kesällä. ja ja, kukas Rontti meillä kuskina mahtaa olla.. jos Henkkakin lähtis ja V-O :whistle: en minä ainakaan :LOL:



.
mä yleensä kyl tykkään mielummin ajaa ku istua jonku kyydissä :LOL: :LOL: muuten ajan repsikanpaikalla :LOL:
 
lähdössä olen ja poreallas pitää saada :LOL: pitäähän sinne päästä rentoutumaan :p
ja mulle käy mikä ajankohta tahansa..mut eiks toukokuussa oo äitienpäivä?vai muistanko nyt ihan väärin?ettei sille viikonlopulle satu,ja 19 toukokuuta on ukon synttärit ja mun nimpparit joten sillon paree olla kotona :whistle:
 
Mama Meilläkin toinen pinnis, ei Eemiliä kyllä voi vielä laittaa aikaan jatkettavaan :eek: heräisi sieltä omia aikoja ja varmaan tekis sillä välin kaikkea mitä ei saa jos äiti koisaisi vielä :whistle: en uskalla edes kuvitella mitä :snotty:

Meillä on Eemil kyllä sellainen Vaahteranmäen Eemili, että :LOL: keksii kyllä kaikkea ja ei sanan kyllä tietää, mutta ei "kuule" sitä :D Illalla olenkin niin kuitti, kun olen pä'ivän paimentanut poikaa :LOL:

Eilen haettiin pitsat kotiin kun ei oikein ehditty ajoissa ruokaa laittaan ja kaikilla huutava nälkä (oltiin kaupungissa asioilla). Kaadoin sitten itselle cokista lasiin ja lähdin hakemaan pitsaa lautaselle lisää toiselta pöydältä. Kun käännyin takas, ihmettelin mitä Eemil niin maiskutteli, istui syöttötuolissa. Hällä oli minun cokis lasi kädessä ja niin autuaasti ryypiskeli lasista :LOL: :eek: :heart: Eikä ollut edes paljoa ohi mennyt :whistle: Eikä todellakaan ole saanut vielä limsaa enkä aatellut antaa pitkään aikaan, mutta ottipa itse!

Meillä ei meinata antaa syöttää, itse pitäisi saada syödä! Sitten syödään siten että äiti syöttää ja Eemililläkin lusikka jolla ottaa myös itse. Tullut ITSE vaihe :D

Parisuhderintamalla menee aavistuksen paremmin, päätettiin nyt vielä kerta koettaa ja katsoa tuohon n. helmikuullekkin mille alkaa näyttää. JOs meillä ei onnistu liitto, on lapset kuitenkin edes taas hitusen isompia. Siitä perheneuvolasta olen kokenut saavamme apua. Siellä puhutaan suut puhtaaksi ja mieskin suostuu kuuntelemaan siellä ja myös puhumaan. Että nyt vaan aika näyttää.

Viime yön nukuin pitkästä aikaa tosi hyvin! HIlma-Inkerillä oli tässä pari päivää kakka hukassa ja oli vähän levoton ja eilen se kakka sitten vihdoin tuli, tyttö nukkui koko yön heräämättä syömään! 6½ tuntia! Eemil meinasi aamulla ennen 7 jo herätä, hain pikkasen maitoa, vaihdettiin kuiva vaippa ja nukahti uudelleen, heräs 9.30 :eek: normaalisti herää max 8! Me Hilma-Inkerin kanssa ehdittiin herätä jo aiemmin, käydä aamupesutkin ja syöttää ennenku Eemil alkoi lallatella sängyssään =) nyt menikin sitten vasta jokin aika sitten päiväunille.

Minä haluaisin pikkulapsille oman leikkihuoneen! Miehen kanssa siitä käden vääntöä, kun pitäisi sitten isompien huone järjestyksiä muuttaa. Ja väliin kun Eemil herää aina kun Hima-Inkerikin ja sitten itse olen niin väsynyt, vois kokeilla nukkuisiko paremmin omassa huoneessa. Ja isompi tyttö nyt siinä huoneessa meidän makkarin vieressä, aamulla kun herää kauhee meteli väliin, kun kävelee edestakas. Eemil herää jo aamusta siihen välillä. OLis nuo isommat sitten toisessa päässä taloa ja me pienten kanssa toisessa. Noh tuo ukko on aina periaatteesta kaikkea minun uudistuksia vastaan :kieh: ehkä pehmenee jossain vaiheessa. Ja kun tulee noita joululahjojakin taas lisää rompetta, olis se oma huone niille.
 
Niin ja meille ei tule joulukuusta sisälle! Aina ennen on ollut, mutta onpa nyt yksi paimennuskohde vähäisempi :ashamed: Eemilin tuntien ei antaisi sille hetken rauhaa ja kuusi olis kumossa tämän tästä. Nyt en vaan jaksa... ehkä ens jouluna tai seuraavana.
 
Mä voin jo heti sanoa, että EN ole tulossa tapaamiseen.

Voi kiesus sentään. Pitikin sillon muutamia viikkoja sitten mennä sinne hammaslääkäriin, no hyvähän se sinänsä, mutta siinä sitten selvis samalla, että ei ole mukulana hoidettu oikomishoitoa kunnolla, joten mulla alkoi sitten oikomishoito :headwall: :headwall: tänään aamulla kävin hakemassa oikasimet, ihan kamalaa :x kahta takahammasta oijotaan kun sojottaa minne sattuu (no en ehkä pure niillä enään sitten poskeen) mutta tää on ihan hirveetä, kerran tänään oon jo noiten takia oksentanut ja koko ajan kakotuttaa kun jotain puhun tai paan suun jotenkin ei niin hyvin kiinni. :x tommonen sössötys kitalaki malli :/ kiva puhuakkin kun tulee vaan sössön sössön :/ no jos tää ei kauaa kestäis. Mutta mä olen niin oksennusherkkä, että mun suussa ei saa olla mitään ylimäärästä. Hampaitten pesukin on aina yhtä kakomista, luulis tähän mennessä jo tottuneen siihenkin, mutta ei niin ei. Hittolainen.

Juho kävi vähän myöhempään päikyille kun nukku yön hyvin, nyt kuuluu heräilevän joten palaan kommenteeraamaan myöhemmin.
 
ehtiskö sitä jotain rustaamaan... tuo neitokainen on niin villiapina ettei perässä pysy :LOL:
rontti laittelen kuvaa huoneesta myöhemmin...ei oo kameran piuhaa löytyny et sais kuvat koneelle |O mutta vaaleenpunasta ja ruskeeta on huoneen teema :D ja typyn iho on nyt pysyny siistinä :)
kattolistat vielä huoneesta puuttuu mut muuten siis valmis..

isäntä töissä ja tylsä ilta..tekemistä kyllä olis mut ei jaksa!

Onkos millistä kuulunu mitään? mitä heille kuuluu...
 
mammalle en suostu enää puhumaan... :headwall: :kieh: :LOL:

Tulin laittamaan teille jotain kuvia, kun sattui tuo muistikortti olemaan tuossa läppärin reunassa kiinni ja tullut jotain kuvia nyt otettua.

Uuden säkin kimpussa



Räkänokka. Tää yökkäri päällä Minttu vaan ärisee :heart:



Ja arvatkaas mistä ammatista meidän isompi haaveilee... :whistle: ilmoitin balettitunnille, saas nähdä miten unelmat romahtaa kun totuus valkenee ;) No, tärkeintä on että on kivaa :)



Jaa ei mulla ollutkaan enempää kuvia tässä, ovat tuolla isommalla koneella. :)
 
Pupu Miten pitkä aikainen tuo oikomishoito on aikuisella? Tai no, sehän varmaan riippuu tapauksesta. Miulla on lapsena oiottu ja teini-iässä lisää. Oli oikomista ja sitten tilantekemistä hampaille, kun kasvoivat liian tiiviistii. Riittääkö sulla vain tuo kitalakimalli, vai tuleeko jossain välissä vielä 'kuolaimet' yöksi käytettäväksi?
Hassua miten siun jutun luettua oikein muistinsyövereistä tulikin noi oikomishoidot mieleen :LOL: En mie ole edes tajunnut muistavani näin paljon...

Tapaamisen suhteen en osaa sanoa juuta enkä jaata. Älkää laskeko minua ilmoittautuneisiin. Mukaan kyllä lähden, jos ajankohta sopii ja pojan raaskin kotiin jättää ja koiran uskallan miehen vastuulle jättää... Suunnittelua kyllä seuraan mielenkiinnolla. Ja olisi se kiva saada 'kasvot ja ääni' palstamammoillekin.

Tänään oli taas miun nukutusvuoro. Ja 21 kippausta vaadittiin, ennen kuin alistui kohtaloonsa ja jäi makuulle lutkuttamaan kiukkuisen kuuloisena tuttia. Oikeasti se lutkutus kuului olkkariin asti :D Toivottavasti nyt nukkuisi aamuun asti ja antaisi äitin ja isinkin nukkua...
 
Iltaa!Nyt taidan kirjottaa vähän lyhyemmin ku yks päivä kirjotin pitkät jutut ja sit tää kone tailttas eikä edes lähettäny viestiä.Sapetti niin etten kyllä uutta viestiä jaksanu kirjottaa.

tapaamisesta miusta ois ihana nähdä teijät mut en usko et jaksaisin enää toukokuussa lähteä mihinkään pidemmälle "matkalle".La miula siis 15.6 (jonka voi myös lisätä listaan) ja toki jos olisi vain naisten matka niin mieli tekisi ottaa vähän vettä väkevämpää ;) :whistle:

topsyllä ihania kuvia tytöistä.Hieno säkkituolikin.Ootko ite ommellu ja tehny vai ostanu?Mie toivoin Ellalle pukilta isoa lattiatyynyä lahjaksi kun tykkää paljon peuhata.Saa nähä ehtiikö kummi tekemään semmosta :D

Tytteli kiva kuulla siusta ilosempana ja toiveikkaana miehen suhteen :hug:

Ainiin,ja kyllähän se salaodottaja selviää tapaamisessa...tai sitten hän jättää tulematta joka on varmasti hyvin todennäköistä.Mie jo silmissäni nään ku hää hihittelee koneella näille mein arvailuille ja jutuille... :D

Huomenna koulussa joulujuhla ja sitten alkaisi joululoma.ihanaa :xmas:
 
Kuka ryökäle ei paljasta raskauttaan :kieh: :kieh: :kieh: nyt heti ilmi!!!!!! Mars!!!

Mulle käy vissiin sitten aikana mikä hyvänsä hyvissä ajoin sovittu. Ja ja, mieluusti kyllä alle 50? tuo mökkeily, opintotuki kun ei päätä huimaa :whistle: toki,mä käyn niin harvoin missään että mielelläni hiukan enemmän laitan sitten johonkin tällaseen tärkeeseen reissuun.

Niin ja selvähän se sitten että Henkka on kuski ;)

 
Kiitos kehuista mun prinsessoista. Kiva lukea :heart:

Dogtor ja Vip, toi on siis Fatboy the original. Niitä on useita erilaisia. Halvin suomessa myyvä on Verkkokauppa.com, 229 ?, siellä oli ilmainen kotiinkuljetuskin ja tuli kahdessa päivässä, http://www.verkkokauppa.com/ ja hakusana FATBOY. Dogtor ne Marimekon kuosit on mageita, mut otin varman päälle tuollaisen kaikkeen väriin sopivan ja kuosin, johon ei niin kyllästy.
 
Hyvää iltaa arvon ystävät :D !

Luin tuossa tän päivän tekstit ennen hiusten pesua ja äsken sitten hiuksia pestessä teille jo kaikkea juttelin :snotty: pikku pikku pääni sisällä :) .

Meillä ei toukokuulle ole vielä ohjelmaa, joten mun puolesta voidaan sopia kumpi vaan noista viikonlopuista! Ja toivotaan tosiaan, että oulustakin tulee pikkubussillinen väkeä, niin eiköhän tupa sitten täyty. Toisaalta ei millään jaksaisi odottaa toukokuulle, mutta olisipa meillä tässä sitten, mitä hehkutella. Mitäs jos Piituli varaisit jomman kumman viikonlopun ja kysyt, milloin pitää maksaa. Luulis, että ei kovin äkkiä. Mielenkiinnosta olis kiva tietää, mitä koko viikonloppu maksaa :snotty: , jos vaikka sattuu, ettei ole isoa hinta eroa... Moni ei varmaan kahta yötä voisi olla, mutta tahtoo tietää kumminkin :p . Ja sit jos tässä alkaa tuntumaan, että ei ole tarpeeksi tulijoita, niin sitten varataan joku halvempi mökki |O . Ai että, mä kanssa jo niin innostuin, että helmikuussakin olisin lähtenyt :D . No, kai ne laukut voi pakata jo nyt, vaikka sitten toukokuussakin mentäs :LOL: . Niin ja Yksäiti, kyllä meidän kelpaa, kun taidettiin saada Henkasta kuski :)!

Oli kyllä Topsyn Annista tosi kaunis kuva balleriinana :heart: ! Ja muutkin kuvat söpöjä ja tuoli komias.

Tyttelillä kuulostaa jo paremmalta kotona. Toivotaan parasta :heart: ! Hyvä, kun menitte asioista puhumaan.

Meillä oli tänään töissä esiintymässä oululainen Soiva Siili. On varmaan oululaisille tuttu? On siis kahden miehen lastenorkesteri. Etukäteen olin kuullut hyvää ja todella hyvä esitys olikin, oikein itsellekin ilo kuunnella ja lapset tykkäsivät!! Siinä voisi olla yksi hyvä levyvinkki, jos joku miettii musiikin ostamista. En ole vielä levyltä lauluja kuunnellut, mutta olivat kyllä hauskoja ja monipuolisia esittäjiä ja laulut tosi kivoja.

Pääsin vasta viiden jälkeen kotiin, leivottiin sitten pipareita, kun saatiin anopilta ite tekemä herkkutaikina. Kyllä olikin hyviä pipareita ja kyllä oli tuo kolmaskin niin osallisena touhuamassa että :heart: . Kaksin käsin yritti ryöstää multa taikinaa. Sitten tein vielä myöhäisen kauppareissun, siivoilua jne. Minä muuten taidankin siivota lähes aina venäläisittäin :ashamed: Mutta jos nyt hetkeksi menisin sohvallekin. Tuntuu vaan, että on aamuisin väsymys alkanut hiukan painaa, kun olen myöhemmin mennyt nykyään nukkumaan.

Kaikenlaista olen muuten saanut töistä joululahjaksi, työkavereilta ja lasten vanhemmilta. Tässä uudessä työpaikassani on näemmä kovasti muodostunut tavaksi ostaa työkavereillekin lahjat. Toisaalta tosi kiva, toisaalta taas sitten on aina miettiminen että mitä ja kuinka monelle... Nytkin kun jo lasten tarhantädeille tein 10 pakettia :eek: |O . Itse tykkään että tädit lahjotaan henkilökohtaisesti, vaikkakin sitten melko pienesti. Toki yhteisiä suklaarasioita, kakkuja ja muita on kiva myös saada, mutta mulla itsellä on joku pinttymä, että haluan antaa henkilökohtaiset jutut.

Ai niin ja MILEKOOOOOO, paljasta jo se odottaja :attn: :attn: :attn: !! Edes jotenkin puolittain tai jotenkin. Ei kai siitä kukaan voi suuttua ;) , vai voiko :ashamed: . Vai onkohan olemassa ketään? Luulisi, että täällä jo ilmoittaisi :attn:
 
Kuulostaa kyllä mukavalle viikonlopulle teidän suunnitelmat, mutta mulle ei taida jostain syystä käydä... jos olis lähempänä, vois ehkä jotenkin paremmin järjestää.

Olipas ihana päivä tänään ja ilta, kävin isompien lasten kanssa shoppailemassa :D käytiin Torniossa uudessa ostoskeskuksessa. Useampi tuntihan tuolla meni ja ei vieläkään kaikkia paikkoja ehditty koluta. Lypsin lähtiessä kotoa pullollisen maitoa ja jätin molemmat pienet lapset isän hoiviin :D Tekipä terää käydä vähän ulkomaailmassa! Karsea keli vaan täällä, kun tultiin kotiin. Sai kieli keskellä suuta ajaa, vettä ja loskaa tiet täynnä! Ja kauhea tuuli, vettä ja räntää vuoroin tulee..
 

Yhteistyössä