LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

Siis mistä Rontti tiesi?? Että meidän seinälle ei Kittyä tule? :D Anteeksi vaan, mutta musta se on ruma palloposkinen suuton kiinalaiskissa :ashamed: :LOL: Mutta muuten Mammolla taas niiiin ihania ideoita :heart: Siis huonehan on niin upea jo kyllä, et ei tässä mitään sisustuksia kaivata... kaikki lelut lattialla, vanha matto ja fatboy. Jaa että jäi kesken vai? Juu-u, mulla aika usein... Mammolle :hug:, toivotaan että on vain säikähdys.

Katjanna, jos me istutaan takapenkillä (lonkeroa pussissa, kassissa ja takataskussa) niin kuka ajaa?? Heitin just kolikkoa, sori Mammoliino :LOL:
 
:LOL: :LOL: Hyvät jutut Topsylla :D . Vaan nyt kyllä loukkasit kovasti Kittyä :snotty: :LOL: .

Mä sain tukan pestyä ja lahjat kannettua olkkarin lattialle. Nyt laitan nauhalta Kotikatua, niin paketoin siinä samalla. Suomalaista ohjelmaa on hyvä katella, kun tekee jotain, riittää kun kuuntelee :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Siis mistä Rontti tiesi?? Että meidän seinälle ei Kittyä tule? :D Anteeksi vaan, mutta musta se on ruma palloposkinen suuton kiinalaiskissa :ashamed: :LOL: Mutta muuten Mammolla taas niiiin ihania ideoita :heart: Siis huonehan on niin upea jo kyllä, et ei tässä mitään sisustuksia kaivata... kaikki lelut lattialla, vanha matto ja fatboy. Jaa että jäi kesken vai? Juu-u, mulla aika usein... Mammolle :hug:, toivotaan että on vain säikähdys.

Katjanna, jos me istutaan takapenkillä (lonkeroa pussissa, kassissa ja takataskussa) niin kuka ajaa?? Heitin just kolikkoa, sori Mammoliino :LOL:
:LOL: Jaa, vai kuskiksi :D Mutta jos mun tenuttelutaipumus otetaan huomioon, veikkaan että hiukka varmemman kyydin saa Tiipiiltä tai YOlta :whistle: :saint: Ja minä kun muistelin, että teijän Anni on hulluna Kittyihin :/ :ashamed: No vaikka Polle sitte :D

Mutta juu, kiitos haleista. Eiköhän tämä tästä, ja just nyt tuntuu aika mahottomalta vaihtoehdolta käydä yksityisellä -mies kävi näyttämässä autoa korjaamolla ja tadaa -4500? :eek: :eek: :eek: Automaattilaatikko sökö. Että semmosta.

 
Jopas täällä on jutut :LOL:

Ja heti alkuun Mammoliinolle iso halaus - peukut on täälläkin pystyssä :hug:

Meidän neiti sai eilen antibiootit elämänsä toiseen korvatulehdukseen, pari viikkoa oli räkäinen ja korvia käytiin viime viikollakin kahteen otteeseen näyttämässä, mutta mitään ei löytynyt. Su-ma välinen yö sitten valvottiinkin kokonaan ja eilen löytyi sitten selvä tulehdus. Antibiootit puri heti ja illalla neiti oli jo oma itsensä ja nukkui yönkin tosi hyvin. Itsekin olin flunssassa, samoin mies - joten viikonloppu otettiin aika rauhallisesti. Sunnuntaina oli aikomus käydä kuuntelemassa kaveriperheen kanssa kauniimpia joululauluja - kirkko oli kuitenkin tupaten täynnä, joten suunnattiin kadun toisella puolella olevaan pubiin glögille :LOL:

Tälle viikolle onkin vaikka mitä ohjelmaa, ja perjantaina lähdetäänkin sitten turun suuntaan joulun viettoon. Ja huomenna mummi hoitaa Hilmaa ja me lähdetään viettämään iltaa ystävien kanssa :)

Mökkeily kuulostaisi tosi kivalle ja toivon tosiaan, että tällä kertaa pääsisin mukaan. Kevät on aika täynnä ja maalis-huhtikuun vaihteessa lähdetään koko perheen ja ystäväperheen kanssa 10 päiväksi italiaan - mulle siis kävisi paremmin huhtikuun loppupuoli tai jopa toukokuu.

 
Pitkästä aikaa taas täällä :wave: Meillä Eemilillä taas korvatulehdus :kieh: :headwall: reilu viikko sitten tuli flunssa ja la-su välisenä yönä sitten alkoi korvakipu! Vuoroin sitten herättelivät vauvan kanssa... toinen kun nukkui, toinen herätti... olipa sunnuntaina sellanen olo kuin olis ollut krapula |O Ja heti aamusta päivystykseen, ja tulehdus nyt toisessa korvassa :headwall: Oli jo kolmas, ei olla kertaakaan ehditty korvakontrolliin kun jo uus tulehdus iskenyt. Nyt sitten saas nähdä, jos vielä tulee joudutaanko putkitukseen! Ukko meinas ettei saa laittaa, että menee kuulo :/ Joskus ennenvanhaan kai tuosta oli muka jotain, mutta ei kai enää? Tympeää vaan tuollainen kun vähän väliä tulee, oli kun koko vauva ajan niin terve kuin vaan voi... Vauva onneks ollut terveenä. Ihan täysin rintaruokinnalla vielä ollaan :heart: hyvin mulla riittänyt maito, paremmin kuin Eemilille, toki vaikutti se raskauskin silloin siihen.

Sitte vinkkejä teiltä, meillä Eemil ei meinaa hoksia oppia juomaan niistä venttiilillisistä nokkamukeista, miten teillä oppinut keillä jo osataan? Meillä niitä jo joka lähtöön, ollaan kokeiltu jos mitä :LOL: tupperin silikoninen nokkamuki ollut tähän mennessä paras! Siitä osaa juoda.

Sitten vielä teille muutamia uusia kuvia meidän pikkuisista, neitikin jo niin kasvanut. 3kk neuvolassa 59,5cm ja 5760g ;)









 
:LOL: ihanaa, täällähän on meno miltei kuin "vanhoina hyvinä aikoina" :D Ja miä tietty taas pois paikalta kun jotain tapahtuu :headwall:

Ensiksi mammoliinolle isot :hug: ja pidetään peukkuja pystyssä ettei ois mitään vakavaa.

Korvakivusta kärsiville pienokaisille paranemisia ja voimia nukutustaisteluihin äiteille :hug:

Meillä nuo unet on ja jos jonkinlaista temppuilua. Eilenkin heräs kesken unilta klo22 ja hyytyi mun jälkeen klo 00. Sängyssään puuhas kaikkea muuta kuin nukkui |O :kieh: Nukuttamiseen yleensä vaatii että joku on siellä samassa huoneessa. Ei tarvi mitään tehdä elei meno me mahottomaksi hillumiseksi vaan olla vaan paikalla.

Tontut ja porot on viimeistelyjä vaille :D Sitte menee kone joululomalle. Ja mulla on muuten ihan uusi kone. Ostin sen eilen. Ihan perusvärkki mutta mun ikioma! :heart: Saumurin vielä kun saisin niin hyvä olis.

Meillä on lekurireissu edessä Jepen kanssa. Se jalka (minkä satutti koulussa viikko takaperin) turpos eilen ja poika luukkas sitä paljon enempi. Oisko pieni murtuma siltikin ja nyt se rasittuu koulupäivien aikana :/

MaMalla ei enää pitkä aika ole :heart: Sitte kun milekolle tiedotat niin vaikka toinen ois töissä, saa luvan ettiä sieltä lähimmän koneen ja tulla HETI meille kertomaan :D

tyttelin
Hilmasta söpöjä kuvia ja veikkakin näyttää niin isolta pojalta =) Mikäs teillä muuten on tilanne siellä?

 
Ai niin, reissu mitä ilmeisemmin kallistuu siihen suuntaan et pelkät hurjat äidit tapaavat :whistle: *huokaa* pitää alkaa pehmittämään tuota ukkoa et suostuu näiden kanssa jäämään, ei nimittäin taatusti reissusta innostunut ole :/ Oisko paistinpannu hyvä pehmityskeino tarvittaessa kera kaulimen ;)

MIä muutes ängen itteni sitte taas Piitulin kyytiin, eiks nii? Kun sillä on se hieno laite joka opastaa meijet perille :whistle: Tai ainakin sinne päin :LOL:
 
Tokihan minä ilmottamaan tuun, kun MaMan vauva syntyy. Jos muistan... :whistle: ;)

Töitä piisaa joo joka päivälle. Saas nähdä, miten mies hoitelee joulusiivoukset, paketoinnit ja ruuat. On tuo jo luvannu, joten minun ei tarvii siitä ressiä repiä :D

Viikko sitten poistettiin leikkaamalla yks hammas ja perskule, kun ei meinaa parantua millään. 4 tunnin välein menee Panacod + 800mg Buranaa. Lekurille jo eilen soittelin, mut laitto vaan uutta reseptiä apteekkiin, prkl :headwall:
 
Keiju07
Tulipas hyvä mieli kun lueskelin tovin teijän tarinoita. No toki joukkoon mahtui ikävääkin, :hug: Mammolle, yökukkujille ja etenkin äideille ja toki kipeillekin. Jos sopii yhtään hehkuttaa, niin meillä nukahtaminen on tällä hetkellä ihanan helppoa (ei ole aina tod. ollut): hammaspesu, sanotaan hyvää yötä hauvalle ja nallelle (pehmolelut), sitten sanotaan hyvää yötä iskälle (tällä hetkellä katsotaan valokuvaa, ettei pieni unohda), sitten valot pois ja otan syliin ja tarjoan maitoa. Pariin iltaan ei ole enää huolinut, vaan osoittaa suoraan sänkyä ja sinne sitten lasken, peittelen ja poistun huoneesta, ah ihanuutta. Elävästi muistan, kun piti tuntikaupalla vieressä olla...

Mä yritän alkaa täällä pikkuhiljaa pakkaileen matkatavaroita, mutta kiroilen, kun ei itselle oikein löydy kivaa vaatetta tän nykyisen koon takia. Uuttahan nyt ei todellakaan kannata ostaa... täytyy varmaan vielä käydä kavereiden mammavaatevarastoilla. Kiva kun maha alkaa pikkuhiljaa näyttämään raskausmahalta eikä vain läskiltä. Edellisellä kerralla tässä vaiheessa pystyin vielä salaamaan asian, aika uskomatonta... Vaikka kilojakin nyt siis vähemmän, kun lähtöpaino oli tällä kertaa melkein 7 kg alhaisempi, tosin suhteellisesti niitä onkin sit tupsahtanut enemmän.

Sanokaas, tietääkö kukaan, voiko kännykässä mennä vahingossa päälle jokin toiminto, että mun puhetta ei kuule. Mulle tulee puhelut läpi, mutta kukaan ei kuule mua :headwall: . En ole hetkeen antanut Vienankaan enää syödä puhelinta, joten ei siitäkään pitäis johtua. On kyllä saattanut jotain painella huomaamattani...

Mut nyt on riennettävä hoitamaan juoksevia asioita - pattereita ostettava, kengän korot korjattava suutarilla, ostettava pakettikortteja, anopin joululahja, keksittävä miehelle jotain... ihan itselleni mental notelistan tehdäkseni...
 
vai että mökille =) =) kyllähän se ihan kivalta kuullostaa,mut mitenköhän toi meijen ukko suostuu jäämään pojan kans kaksin yöks :whistle: hmmm....
mitäs ajankohtaa ootte ny miettiny?
mulla meni eilen selkä :/ :/ ny sattuu kokoajan..vihloo :'( ...mut kai se joskus paranee
mammolle :hug: ja MaMa:lle tsemppiä synnytykseen :D
 
Moi mammat ...

ja ensiksi jaksua ja malttia ja kykyä olla huolehtimatta etukynteen Mammoliinolle !!! :hug:
Ja sairaille jaksua ja ...
nääs oon muka ollut niin kiireinen, etten ole ehtinyt kaikkea lukea - koetan illemmalla ehtiä...

Käytiin eilen ulkomailla - eli Ikeassa Hapaeandassa... Taashan sinne rahaa jäi , oikein hyvä shoppailupäivä ei ollut ruuhkaa ja kaikinpuolin... pikkuisen alkaa tuon neidon rattaissa istumakestävyys ja olla huonompaa ja juoksemaankaan ei voi päästää ...
Onko kellään muuten valjaita ja meinaatteko hankkia ?
Mukaan lähti kalustusta Viuden huoneeseen - se Lack pöytä oli 5 ecee - ja on ihana kelpo lasten pöydäksi . Punainen tietty - ja ruuvasin jo kokoon ja kulmiin ne turvatassut - punaiset nekin. Aika hyvä... Viulla on siihen sitten kaks limeb väristä mammuttijakkaraa ja kaksi punaista selkänojallista puutuolia - joista toinen jo kasassa ... väri on himpun eri kuin pöydän, mutta ehkei Viun kaverit vielä huomaa ???? Vai mitä Silja, Silja, Minttu ja Essi ? Puhumattakaan Aatusta ja Jessestä?
Aika hauskaa - illalla piti leikkiä juoman/kahvin hörppimistä ko pöydän ääressä Viun kans- ja oikeastihan neito ei juuri hörppää - siis oikeassa ruokapöydässä :) Ja aika tohkeena istui tuolillakin ...

Meille on muitakin uutisia , joista kerhossa lisää ja Dirlittanille Yynä...

Tänään kyläileen kahteen paikkaan vielä ... ja huomen aamulla hoitopaikkaan tutustuminen ja ja ... glögikutsut lauantaina ja ... mun äiti kävi viikonloppuna - siis viime - ja meni suht hyvin. Yks ärsyke-kohtaus ja ihme-vinkaus oli - liittyen siihen että ujutti tänne mun siskon lähettämät lahjat - kertomatta ensin keneltä ne oli. Nääs olisin pannut takaisin menemään.
Mummo kertoi vasta lähtiessään bussiasemalla.
Meidän suvun ongelmanratkaisua- unohdetaan ja aletaan taas postikortti-lahjalista-pintakiilto sukuloimaan ???

Ja joulukortit on lähettämättä !!!
Laiska laiska laiska ... tekosyynä vähän etteä ootan niitä Viuden 1v kuvia , jos ois saatu enne joulua ... seliseli...

Myöhemmin lisää nyt tyttö nukkumassa niin pitää vähän puuhatakin ...

No, en ole ripittänyt mummoa vielä - en tiedä mitä hyödyttää
 
Nukutuksiin tsemppiä - meilläkin on heikentynyt - tosin voi olla että ko caseissa oon laiyyanut hieman liian virkeenä sänkyyn. Eilenkin nousi ylös ja lauleli ja kailotti ja päryytti, siis ei itkua vaan muuta höpinää... minähän yhä vaan ssyötin uusiksi eli tuplamaito mimmille ja toiselle pulolle sammuu sitten ... kylmän viileesti ...
Ei meillä se tassuttelu toimi kuin joskus kun on keskiyö , ilalla jos menee ihan kalinaksi niin ylös tai maitopullo ja syliin...
 
sainpas tuon riiviön nukkumaan :D vauhtia ei tästä talosta puutu,ihan mahoton menemään jokapaikkaan,eilenkin yritti ihan väkisin karata kotoo,ulko-oven osaa aukaista,ja eilen oli sellanen päivä ettei saanu ku vaippa ja sukat olla jalassa,niin nakuna tuo ois lähteny :LOL:
joka ikinen kirja ja lehti mitä täältä löytyy,käydään päivittäin läpi ja sieltä etsitään koiraa ja autoa :headwall: :D sitten huutaa äiti kato kun joku noista löytyy ja joko haukkuu tai pärisee..
hirveesti uusia sanoja tulee,ja muutama "lause" eli just tuo äiti kato ja sitä äiti anna..

koiran kasvattajakin soitti eilen,olipa mukava jutustella hänenkin kanssaan pitkästä aikaa,mun koissulla ei oo elossa enää ku 1 sisko :/
posti toi tänään3 pakettia pojalle,kiva ku aukasin tuon säkin ja toinen vieressä,niin saatte uskoo mikä huuto oli kun ne paketit menikin kaappiin eikä herralle omiin näppeihin..tuosta on kyllä tullu ihan mahoton äitin ja isin pompottaja..
mulle kantaa mun takin ja pipon,pitäs lähtee vissiin jonnekki,mut minne?mummolaan,ulos,kauppaan?vai liekkö pikku vinkki että hei mutsi,oisko sun aika lähtee pihalle hermoja lepuuttamaan :LOL:
yo kivoja uutisia oli :hug:
tytteli voi miten paljon tyty on kasvanu,ihan mahotonta miten nopsaan aika menee :heart:

nyt jotain syömään ennenku pirtti hirmu herää..
 
kyllä täällä hengissä ollaan :wave: ,kaikenlaista puuhaa vaan,päivät menee nopsaan ja illat vielä nopsempaan :D ! kyllä olen kade kaikille askartelijoille,ei riitä meikäläisellä innostus eikä aika :( .
kohta täytyy lähteä kampaajalle,palataan taas! :wave:

ps=tuurimul..u vaikutti hyvältä,lähdetään vaan :LOL: !!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Hipkukalla ollut oikein iltaa. Ja ihana, kun sanoit lopuksi, että nukahti noin helposti :whistle: . Kauanko olet kippausten välissä käytävällä kiroomassa? Itse suosittelisin (vaikka mikä mä oon mitään sanoon :LOL: :LOL: ), että alat venyttää sitä aikaa. Ensin muutamia minuutteja (miten ite kestät), seuraavana iltana vähän kauemmin jne. Täällä peukut pystyssä kaikille nukuttajille, että alkaisi sujumaan nopsemmin!
Mie pidensin siinä vaiheessa 'kiroamis' aikaa käytävässä, kun poju jäi huutamaan makuulle eikä enää noussu ylös. Seisoassa se huuto muuttui aika pian kirkumiseksi ja sitä ei ole kiva kuunnella. Ja huomasin, että oli tosiaan parempi käydä oven ulkopuolella kääntymässä aina ennen makuulle kippausta kuin seisoa vieressä ja kipata heti kun nousi ylös.
Mutt saa nähä miten tänä iltana käy, on miehen vuoro nukuttaa... :D

Mileko Mulla hampaanpoiston jälkeen meni kaksi viikkoa, ennen kuin uskalsin/pystyin vähentämään särkylääkkeen määrää. Ja edelleen varsinkin iltaisin jomottelee. Onhan haava muuten hyvin parantunut, ei vuoda tms?
 
Teille tulee varmasti hauska tapaaminen, olipa paikan nimi mikä tahansa :whistle: Ja tekee varmasti hyvää päästä reissuun ilman lapsia.

Meillä ei neiti nuku, jos erehtyy jäämään "nukuttamaan" eli tarkoittaa sitä että sinne on turha yrittää jäädä itse nukkumaan :whistle:
Hyviä kuvia lapsukaisista :)

Milekolle pikaista paranemista hampaanpoistosta. Mitenkäs kävi siellä kirppiksellä, menikö tavarat hyvin kaupaksi?

Minä pähkäilen edelleen sen sänkyasian kanssa.. Ilona kun nukkuu niin hyvin tuossa pinnasängyssä, niin on pieni pelko siitä että menee nukkumaanmeno levottomaksi jos siirrän nukkumaan tavalliseen sänkyyn. Ja antaako sitten vauvan nukkua vai käykö härkkimässä jos ei ole pinnojen takana.. Eihän tämä ihan akuutti asia ole, kun vauva nukkuu ensi alkuun kopassa, mutta jonkun ajan päästä pitää miettiä asia uudestaan eli ostaako toinen pinnasänky vai ei?? Mielipiteitä otetaan vastaan :D
 
tin
moi pitkästä aikaa!
nyt täytyy myöntää että lukemaankaa juuri en oo ehtiny :ashamed: koulu on vieny ihan sikana aikaa ja sitte ollaan tehty kaikkia järkevää(=hoidettu sosiaalisia suhteita, siivottu ja mä oon tietenki ollu töis ) Nyt loppu koulu ja alkaa ihan hullu työputki joka kestää joulupäivään. Sitte loma:) Lähetään 27.pvä Leville viikoksi. Ihan sikamahtavaa.

keijulle levolocista: ei aiheuta suolen tottumista tai muutakaan haittaa oo! samoin duphalac, lactulos jne.

missäs tiipii? vai onko mulla menny ohi?

tapaamisesta jotain olitte puhunu, muakin kiinnostais jos huolitte mukaan kun harvakseltaan nykyään ehdin kirjotteleen. lapsien kans tai ilman :)

muoks!
mamalla ei oo pitkä aika :heart:
meillä nukutukseen käytetään samaa konstia ku topsi( oon ennemmin ottanu täältä vaarin topsylta;) ) ja hyvin toimii!
 
yodottaja:vastattu Y:nä

Tytteli: Ihania kuvia!!

Mammoliino: Toivotaan että kaikki ok! :hug:

Tapaamisesta; ylläri, en usko että pääsen. En ainakaan ilman lapsia. Eli kai voin suorilta sanoa multa jää väliin..hööh!! :headwall:

Muuta pikaisesti; Kiire on kova koko ajan, nää on hurjia nää viikot, joulujuhlaa joka harrastuksessa ja koulussa ja päiväkodissa..Olisittepa muuten nähnyt Eemin päiväkodin juhlassa, hän esitti tonttua, tehtävänään soittaa kulkusia..:D Oli muuten LIIKUTTAVAN söpö:D Ja sujuikin ok, seisoi ryhmän kanssa tonttulakki päässä ja heilutti soitintaan..muun ajan sitten Eemi menikin ympäri salia, paikallaan istuminen ei ollut Eemistä siistiä laisinkaan.

Ensi viikolla onneksi maanantaista lukien loma, ihanaa!! Ja töihin palaan loppiaisen jälkeen, tulee upea hengähdystauko!

Nyt taas riennän..ehkä sitten lomalla ehdin enemmän..

 
Pikaisesti merkkailen.

Tytteli;
voi kuinka suloisia nuo vauvat onkaan :heart: Eemil näyttää isolta pojalta kuvassa, vaikka oikeasti hänkin on vielä pieni :heart:

Meidän Oululaisten pitää varmaan hommata jostain pikku bussi että päästään kaikki samalla kyydillä tapaamiseen. Ja saapa nähä onko meistä kenestäkään kuskiksi :D Sen verta kosteaa porukkaa taidetaan olla, jos sille päälle satutaan :D :D :D Ainakin minä, Topsy ja Mammo :saint: Voi että olisi kiva nähdä taas pitkästä aikaa, mutta eipä taida olla enää mahdollista. Ihana olisi nähdä miten meidän lokavauvut suhtautuisivat toisiinsa nyt kun jotain ymmärtävätkin.

Keiju; milloinka sulla olikaan reissuun lähtö?

Pitää mennä, ukko tuli hiillostamaan laittamaan lapsia nukkumaan.
 
päähän koskee ihan vietävästi..pari tuntia tuossa illalla oli eläinlääkärissä toisen koiran kanssa,ja samalla tuli todistettua toisen koiran pois meno :'( siis ihan toisen asiakkaan,ei meidän koirien..
on se vaan niin että kyllä se aina itkuks pistää kun jonkun vieraankin elukka viimeiselle matkalleen lähtee..

*burana kaapille*
 
Samaa mietin tässä yhtenä päivänä, että ois ihana nähdä joku päivä oululaisten kanssa. Vaan taitaa tuo joulu sotkea sen verran että ainakin ens vuodelle menee?

Mä oon päättänyt alkaa reippaaksi vaimoksi ja siivoan joka ilta YHDEN jutun. Tänään se oli eteisen vaatekaappi, eilen jääkaappi. Ai että oon reipas :saint: Vaan maailman parhaimman mietelauseen kuulin tänään: "Puhdas koti on merkki hukkaan heitetystä elämästä". Aih että mulle tulikin hyvä mieli, olen siis elämästä nauttija :D

Nyt voisi vaikka käväistä huutiksessa...
 
Ja mun elämä taitaa sit olla hukassa :'( :LOL: . Ei vaan, on tuossa mietelauseessa perääkin! Mun ainakin pitäs oppia siihen, etten olis ihan niin tarkkana kaikesta. Helpommin sanottu kun tehty |O :headwall: .

Mammolla ihan "kiva" lasku autosta |O :headwall: . Että on ärsyttäviä tuollaiset menot!!

Kiva oli kuulla Tyttelistä ja tosiaan, ihania kuvia! Aina kun noita teidän kuvia katsoo, tuntuu jotenkin niin oudolta, että jollakulla tosiaan on jo ihan vauva vauvakin taas kotona!! On se toisaalta niin haikeeta, että tuo meidän vauva kasvaa kokoajan kohisten, ja uusia ei sitten enää tule. Mutta sitten taas toisaalta, en sinänsä vauvaa enää haikaa ollenkaan. Ja kyllä tosiaan isoveli näyttääkin isolta siinä vauvan vierellä! Onneksi tuo meidän "vauva" näyttää varmasti vielä pitkään vauvalta, kun ei ole pienempiä, kehen verrata. Jotenkin joulujuhlassakin oli ihana, kun tuo oli ainoa ihan pieni rymässä :heart: .

Puuuuuhhhhhhhhhhh, puhaltaa pois Dogtorin pääkivut :hug:

Tin ilmanmuuta mukaan mökille!! Ja ihana reissu teillä edessä! Kuten Keijulla myös melkoinen seikkailu matka ihan kohta! Koitahan nyt jostain jotain vaatetta löytää.

Maman aika tosiaan vasta sitten tammikuussa, mutta lähellä kumminkin jo :D . Tuohon pinnis asiaan, jos jostain saisin IHAN halvalla/lainaksi, ottaisin ehkä toisen pinniksen, mutta muuten kyllä koittaisin pitää vauvaa mahdollisimman pitkään kopassa :whistle: ja sitten vaan isompi isompaan sänkyyn.

Toivotaan Hipkukan miehelle onnistunutta nukutusta :snotty: . Ihana, jos mies välillä vuorossa :) ! Mites meni?

Mitäs sitä YO:lla mahtaa olla asiaa, jotain mukavaa kumminkin, hyvä juttu. Minä en saa nyt jotenkin salasalojani ja muita toimimaan |O , en siis osaa kirjautua vissiin :LOL:

Niin ja sitten vielä tapaamisesta. Jos siis huhtikuu olikin joku kalliimpi?, niin mites on, mentäskö sittenkin jo helmikuussa :D ? Sittenhän vois vaikka edes jotain puolisuomen tapaamista kokeilla kesällä lasten kanssa, vaikka ihan vaan päiväseltäänkin. Mökki oli kyllä niin hieno ja hyvällä nimellä :LOL: , että sinne mieluusti menisin! Näen meidät jo siellä poreilemassa :D :attn:

Nyt sohvalle! Sain muuten lahjat äsken paketoitua :p . Ja niistä joskus kirjoittamistani omista vanhoista leluista päätin, että annan sittenkin vasta loput my little pony jutut. Barbie jutut saa vielä jäädä. Lahjoja tulee kumminkin sen verran, että jää osa ihan jalkoihin, jos liikaa saavat kerralla. Ja varsinkin kaikki pienet jutut ehtii jo mennä hukkaankin.. Ja tänä vuonna, ehkä vielä seuraavanakin mennään ei tasapuolisesti lahjojen suhteen. Vanhimmat saa tasapuolisesti, tämä pienin selvästi vähemmän. Niin ehkä vielä ensivuonnakin, mutta kyllä sitten sen jälkeen viimeistään ollaan niin tasapuolisia kuin vain mahdollista. Se on tärkeää :heart: . Jotain kivaa lelua näin kaupassa tuolle pienimmälle, mutta en sitten kumminkaan ostanut. Kun toisaalta uskon tuon pärjäävän hyvin ilmankin ja kun tietää, että toisia käyttäjiä uusille vauvaleluille ei enää tule. Meidän taaperokärrytkin oli nyt mennyt kirpparilta, toivottavasti menee se syöttötuolin pehmustekin :p
 
Mulla kävi sama mielessä kun Rontilla... jos ens alkuun tapais ilman lapsia ja sitten kesällä lasten kanssa?!.. vaikka vähän myöhempään kesällä. ja ja, kukas Rontti meillä kuskina mahtaa olla.. jos Henkkakin lähtis ja V-O :whistle: en minä ainakaan :LOL:

Meillä alkoi LOOOOMAAA!!!! ja saan uuden tatuoinnin tän vuoden puolella!!! Ihanaa!!!! Tänään olin aamulla kampaajalla melkeinpä 3 tuntia, sit kävin ostaan loput lahjat ja koulu kaverin kanssa kahvilla. Kummasti piristi kyllä mieltä tää päivä. Nyt aion vaan olla... Peetun isi tulee maanantaina meille niin saan olla pari pvä vähän enemmän ketarat ojossa,täytyyhän se hommiin laittaa kun tänne kerta tulee :whistle: eiks jep ;)

Jaksamisia kaikille yö kukkujien/huonosti nukkuvien koteihin! Meillä luojan kiitos nukutaan hyvin, en jaksais kyllä tätä arkea pyörittää jos Pessi ois yhtä huono uninen kuin Peetu oli. Ja sama meillä on toiminu kun Topsylla.

joo..ei tästä mun kirjottamisesta tuu yhtään mitään enään :LOL: taidan käydä parvekkeella.
 
Hipkukka
Pikkasen tuo vielä vuotaa. 50 min ne sitä irrottelikii ja 5 tikkiä siihen laitettiin. Eilen nappasin 2 repsottavaa pois. Ien ei sillee oikeestaan hirmu kipee enää oo mutta jäytää jonnekkii tuonne luuhun :/

MaMa
Kirpparipöytä loppuu vasta 8.1, joten sillon tiedän, että miten meni. Toivottavasti ei joudu kovin paljoo kantamaan takas :eek:
Aion muuten ängetä sitten kattomaan teidän pientä neitiä, kunhan kotiudutte :D
*tyyppi tulossa kylään, vaikkei typy oo ees syntyny vielä :ashamed: *

Sanni nukku viime yönä eka kertaa jatkettavassa :heart:
Hyvin oli nukahtanu illalla ja ihan kohtalaisesti yön nukkui. Kertaakaan ei ollu yrittäny pompata pois. Saas nähdä, jatkuuko tyyli =)

 

Yhteistyössä