Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sen haluaisin kuulla! Kaivatun tarina kiinnostaa<3
En kertoisi. Ei ole hyvin käynyt ennenkään, vaan siitä saatu ase minua vastaan. Kun tietää tiettyjä asioita niitä voi käyttää kiusaamiseen ja satuttamiseen. Ihan vain esimerkkinä: maininta toiselle seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsena = sen jälkeen kuullutkin sitten olevan isin polkuauto. Tämän tyylistä. Sivusta.
 
vierailija
En kertoisi. Ei ole hyvin käynyt ennenkään, vaan siitä saatu ase minua vastaan. Kun tietää tiettyjä asioita niitä voi käyttää kiusaamiseen ja satuttamiseen. Ihan vain esimerkkinä: maininta toiselle seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsena = sen jälkeen kuullutkin sitten olevan isin polkuauto. Tämän tyylistä. Sivusta.
Lohtua sulle ystävä, hyvää yötä!
 
vierailija
En kertoisi. Ei ole hyvin käynyt ennenkään, vaan siitä saatu ase minua vastaan. Kun tietää tiettyjä asioita niitä voi käyttää kiusaamiseen ja satuttamiseen. Ihan vain esimerkkinä: maininta toiselle seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsena = sen jälkeen kuullutkin sitten olevan isin polkuauto. Tämän tyylistä. Sivusta.
Jos on tuota tasoa jutut, eipä kannata sellaisten kanssa olla tekemisissä. Ihan käsittämätöntä käytöstä! Hyväksikäyttö kun ei ole millään tavalla uhrin vika.
 

Yhteistyössä