Uskon ettei hän vain osannut kertoa tunteistaan. En ole vihainen mutta olisin toivonut että olisi edes yrittänyt.Kusipäältä kuulostaa.
Kauniita unia, kultaseni.Lintuseni, nuku hyvin.
Oletko hyvä suunnistamaan? Minä olin nuorena miljoonakaupungissa au pairina.Mikään ei ole enää ennallaan. Pitää etsiä kartta ja kompassi, ottaa suunta kohti tulevaa ja pysyä siinä. Askel kerrallaan.
Mikä viesti ja keneltä kenelle?kumpa se yks viesti ei ois sulta mulle
En, eksyn ihan oman mielenikin maisemiin.Oletko hyvä suunnistamaan? Minä olin nuorena miljoonakaupungissa au pairina.
Pakko jonkinlainen suuntavaisto olla, jos löydät sieltä kuitenkin takaisin.En, eksyn ihan oman mielenikin maisemiin.
Paraskin puhuja.Jos tämä on sulle olemassa muuallakin kuin virtuaalimaailmassa, haluaisin siitä välillä pieniä osoituksia irl.
Arastelen osoittaa vähän, kun en tiedä mitä aattelet. Sitäpaitsi toi ei nyt ole ihan reilua.Jos tämä on sulle olemassa muuallakin kuin virtuaalimaailmassa, haluaisin siitä välillä pieniä osoituksia irl.
Oli hetki sitte bestiksensä kans HuurupiilosOnks Johanna tääl?
🫏🫏🫏🫏🫏Oli hetki sitte bestiksensä kans Huurupiilos
Ei se ollut sulle, luultavasti ei kenellekään meistä, "juontaja" vain halusi areenalleen lisää draamaa ja tuskaisia reaktioita. Jos ei oo mitään varmaa syytä uskoa pahaa nin uskotaan hyvää ja toivotaan parasta. Hyvää yötä tuntematon ystävä.kumpa se yks viesti ei ois sulta mulle
Sinä tiedät itse vastauksen kysymykseesi.Sä oot jotenkin vetäytynyt taas kauemmas R. Miksi?
No en kyllä tiedä, siksi kysyn.Sinä tiedät itse vastauksen kysymykseesi.
-R
Miten niin?Paraskin puhuja.